Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SOS, raskaana huonossa suhteessa!

SOS16v
26.09.2018 |

Okei, ehkä täältä on ihan turvallista pyytää anonyymisti apuu.. Ku ei omaa nimee kauheesti julkisuuteen haluu.. Mut siis.. Mulla on aika paha tilanne mun poika.. tai no miesystävän kanssa.. Oon siis 16 ja muutin täs lukion perässä toiseen kaupunkiin ja noh nyt kaikki asiat on menny vähän perseelleen.. Oon tota raskaana ja mun miesystävä kuka on tän lapsen isä on 30. En haluis olla sen kanssa enää suhteessa ku se on täys psykopaatti.. ja sos.. mun masennus on menny tosi pahaks ja musta on tullu tosi itsetuhone ja haluun vaan eroon siitä suhteesta ja haluun vaan muuttaa takasin kotiin.

Oisko kellään mitään vinkkejä mihin voisin soittaa tai mistä voisin saada apua. Se mun mies ei anna ees soittaa mutsille tai faijalle et saisin apua ja nyt pelkään et se tulee ja lukee tän viestin..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet miehen koneella, poista selaushistoria. Mene vaikka naapureille piiloon ja soita sieltä apua. Jos siis et ole provo.

Vierailija
22/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sinä paska, että tämmöisten provojen takia joku oikeasti apua tarvitseva voi jäädä ilman apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä paska, että tämmöisten provojen takia joku oikeasti apua tarvitseva voi jäädä ilman apua?

Joo no ymmärrätkö sinä, että tässä maailmassa valitettavan moni joutuu kokemaan tälläistä. Ehkä tämä on sinusta pelkkä provo, mutta toisille tämä on totta..!