Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte 13v tyttönne vaatteet?

Vierailija
26.09.2018 |

???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskasta. Meillä hoikat tytöt, joten tuo vaihe oli haastava, kun piti löytää nuorisovaatteita, mutta ne oli vielä liian isoja.

Vierailija
2/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa itse milloin mistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelee vaatteensa itse. Parhaiten on löytänyt ulkomaanmatkoilta isoista eurooppalaiskaupungeista. Tallinnassakin on mieluisia nuorisovaatekauppoja. Nyt on herännyt kertakäyttömuodin ilmastovaikutuksiin ja käy myös kirppareilla.

Vierailija
4/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 14 v, mutta samoista kaupoista ostettiin myös vuosi sitten: urheiluliikkeet (Intersport, XXL, Stadium), Cubus, BikBok, GinaTrickot, VeroModa, Sokoksen nuorten shoppi (Oulussa nimellä Micks), harvemmin H&M, netistä Zalandosta, Sportamoresta. 13-vuotiaana tytöllä oli pituutta jo reilusti yli 165 cm eli lastenvaatteita ei ole ostettu aikoihin.

Vierailija
5/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13v ja 15v tyttöjen täti, kohtuullisen kaukana asuva. Pitäisi hankkia lahjakortti mieluisaan paikkaan. Mikä se olisi? Aiemmin kun olivat pienempiä H&M oli ok mutta ei kai enää?

Vierailija
6/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä nyt oli? Ihan vaatekaupoista. Monen vaatteen kohdalla naisten xs- tai s-koko ovat ihan sopivat.

Vierailija
7/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 13v ja 15v tyttöjen täti, kohtuullisen kaukana asuva. Pitäisi hankkia lahjakortti mieluisaan paikkaan. Mikä se olisi? Aiemmin kun olivat pienempiä H&M oli ok mutta ei kai enää?

Anna ihan vaan rahaa.

Vierailija
8/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan välillä esim. Cubukselta ja ginasta mutta useim käydään kirppiksellä myös ihan ekologisista syistä. Ihmiset myy todella hyviä ja uusia vaatteita isoissa kaupungeissa että kannattaa antaa kirpputoreille mahdollisuus. Koitetaan ostaa mahdollisimman vähän turhaa tavaraa ja yleensä sit viedään omatkin vanhat vaatteet kirppikselle

Vierailija
9/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljolti siitä, mitä kauppoja on tyttöjen asuinpaikkakunnalla / lähistöllä. Ja että minkä tyyppisistä vaatteista tytöt tykkäävät. Esim. omani olisi arvostanut lahjakorttia Stadiumiin, Intersportiin, Cubukseen tai Superdryn liikkeeseen. Jollekin toiselle nuo urheiluliikkeet voisivat olla ihan no-no.

Vierailija
10/10 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus H&M, Cubus, BikBok, Monki yms. Nettikaupoista esim. Junkyard. Riippuu tietenkin millainen tyyli tytöllä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan