Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Muutamat kommentit sitä muistaa...
Viikkoja sitten joku pilkkasi mammoja ja kirjoitti, ettei kai täällä tosissaan uskota tuotannon lukevan palstaa. Laittoi vielä monta itkunauruhymiötä 😂😂😂
Ehkä Aura olisi voinut mennä Jefrin puolelle. Hän on aina katsojien puolella.
Ville on aina pää vinossa kun videohuoneessa puhuu kameralle
Vierailija kirjoitti:
Käykö tuolla villassa ripsiteknikko, vai pääseekö noi tytöt käymään ulkona huoltamassa ripsiä?
Käy, myös hiukset hoidetaan ja värjätään sekä kynnet laitetaan..tästä oli juttua uutisissa.
Mika ikään kuin esiintyy suoraan katsojille. Sanoo replansa ja sen jälkeen tuijottaa suoraan kameraan.
Onkohan meidän miesjuontaja flunssas kun on ihan hiljaa vaan tänään
Pauliina on tosiaan yhä edelleen se yläasteen mean girl.
Onkohan mikalla ja tanjalla ollu nusuttelua vielä
Tossa Mikassa on jotain, mutta en tiä mitä. Jotenki gay mutta ei kuitenkaa, en saa kielen päälle
Pauliina on se todellinen fuckgirl tuolla. Itsehän tunnusti sen kun kerto montako oli tapaillut samaan aikaa. Ja ihan karmeelta vaikuttava ihminen:D
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi fuckboy nyt käytännössä tarkottaa? Kova panemaan vai?
A fuckboy is that guy … the one who doesn’t respect women, but relies on them heavily. He’s distant, doesn’t care about other people’s time, and won’t commit. He’s self-absorbed, does stupid things, and fucks with others’ emotions.
Eli jotain sellaista mitä Ville ei ole lainkaan.
Minne sitä nuuskaa on laitettu?? XD
Jeffrey mököttää siitä kun sitä huomautettiin mököttämisestä :D
Oon kyllä samaa mieltä Jefrin kanssa tästä. Pauliina paraskin arvostelemaan Jefriä, kun itse meni suunniltaan edellisessä jaksossa omista kommenteista ja kaipasi kaikkien tukea.
Pati oli paremman näköinen skibidii-Guntherina. Olen varmaan ainoa, joka ei kestä sitä hiusreuhkaa.
Tykkään Ankusta, koska kilttejä ihmisiä on harvassa.
Patrick näyttää kyllä tavallista mietteliäämmältä ton pelin jälkeen.
Jeffreyllä usein tympeä katse, jotenkin väsynyt ja tylsä kaveri, pskanjauhaja.
Jeffrey ei pääse yli tosta saamastaan kommentista