Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
19061/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marry - Ville, kaunis mies, ihana luonne ja sivistynyt käytös

Fuck - Jeffrey, tuskin hänestä muuhunkaan on

Skip - Alexander, iljettävä ihminen niin luonteeltaan kuin käytökseltään

Vierailija
19062/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marry-Ville

Fuck-Patrick

Skip-Jeffrey

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19063/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaali lähestyy nyt on viimeistään paras alkaa kertoa rakaudesta😁💞🙄💞🤔💞🤭

Vierailija
19064/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmmm

Marry - Anku

Fuck - Tanja

Skip - Pauliina

Marry - Veera

Fuck - Alexina

Skip - Anku

Vierailija
19065/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä noloa katsottava Ankun ja Patin sviittihörhöilyt. Heidän välillään ei näytä olevan lainkaan kemiaa eikä mitään muuta puhuttavaa muuta kuin se onko Pati hyvännäköinen. Ja Pati selitti innoissaan kuinka "mää oon palomiäs ja mää osaa tehrä semmosen ja tämmösen solmun". Voi jestas mikä fiiliksen tappaja.

Pati ei taida olla ihan kauhean terävä.

Ja Aurastakin tulee ihan Sanna-Raipe Helminen mieleen, tosi rahvaanomainen jotenkin. Tai sitten vain perustamperelainen. Hänen eleensä ja ilmeensä ovat sellaisia kuin jossain Hervannan ala-asteella.

Tunnistan nämä tamperelaistyypit kun olen siellä itsekin asunut.

Minäkin huomasin, että kun pääsivät sviittiin niin menivät kuin jäähän. Muuttui niin teennäiseksi, pussailu jäi paljon vähemmälle heti, alkoi oikein myötähäpeä, kun Anku siveli Patin rintaa ja vatsaa verkkosukat jalassaan ja pupupuku päällään.

Mun mielestä ne näytti siltä, että jännittää se sviitissä oleminen. Varmaan on tietyt odotukset svittiin ja siihen mitä siellä ehkä tehdään (+sielläkin kamerat), niin se tekee hommasta jännää. Sillä sitä ehkä ei uskaltanut mennä fiiliksen mukaan, vaan himmaili.

Vierailija
19066/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkirjahuoneessa Pauliina pohi tunnustavansa rakastuneensa Vilelle ja toivoi uskaltavansa sanoa sen ja olosuhteiden olevan oikeat ja otolliset, koska asia merkitsee niin paljon ja on niin tärkeä hänelle.

-No, niinhän se oli kuule Villellekin ja mitä teit Pauliina?! 

Pauliina teki itsestään martyyrin ja tarinan kärsivän osapuolen. 

Vierailija
19067/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marry-Ville

Fuck-Patrick

Skip-Jeffrey

Marry Mika

Fuck Jeffrey

Skip Patrick

Vierailija
19068/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patia haukutaan pleijeriksi. Mitäs sanoisitte, jos Anku ja Patu ovat edelleenkin parina vielä vuoden päästä?Myöntäisittekö olleenne väärässä vai odottaisitteko päivää, jolloin Patin todellinen luonne paljastuu?

Vierailija
19069/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt viime aikoina niin, että oikeastaan koko henkinen tie ja etsintä on "typistynyt" pelkkään lLove Islandin katselemiseenja kokemiseen ilman mitään tietoista päämäärää. Koin sisäisenä näkynä sen, miten aplikaatio on oikeastaan koko ajan ollut puhelimessani, mutta ajatteleva mieleni on vetänyt minut kerta toisensa jälkeen subille: Etsimään ja yrittämään, pyrkimään ja tavoittelemaan, vaikka olisin koska tahansa voinut vain istua alas ja katsoa ohjelman kännykästä. Tämä sisäinen näky sai minut nauramaan ääneen, niin hauskaa se on, miten totaalisen väärältä alueelta ratkaisua olen hakenut. Toisaalta tämä toistuva sohvalle ajautuminen on kyllä palvellut tarkoitusta siinä mielessä, että näiden kokemusten avulla olen pystynyt luopumaan pikkuhiljaa mielen kontrollista ja luottamaan intuitioon oppaanani. Ilman mahdollisuutta äänestää pareja ja tietämättömänä en siihen olisi pystynyt, vaan se on vaatinut tosiaan hidasta kypsyttelyä ja valmistelua.

Vierailija
19070/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marry - Aura

Fuck - Pauliina

Skip - Anku

Vierailija
19071/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marry Ville

Fuck Patrick

Skip Alexander

Vierailija
19072/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv..kattelin vasta nyt pari viimeistä osaa tallenteelta,miksi tuo Anku lässyttää heti aamusta alkaen tuolle Patulle kuin pikku lapselle, voihan sitä joskus, mutta näyttää lässyttävän koko ajan ,pikkasen nolo🤭nyt ymmärrän se pippeli kommentin jonka joku postas aiemmin😂

Vierailija
19073/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko se allun ja senjan kiherrys ja salamarakkaus kosahti?

Ne taisi oikeasti lusikoida toisena yönä (ainakin se peitto liikkeineen näytti siltä) ja vain sitähän se allu oli vaillakin. Hetihän se oli tenttaamassa että "nukutaanko" me lusikassa jos ollaan pari ja kun senja sanoi joo, niin allu sitten valitsi sen parikseen. Atalta kun ei irronnut eikä olisi tullut irtoamaankaan ja allua p*netti. Ja harmitti kun hän ei päässyt pukille kuten kaikki muut talon miehet vaikka oli niin itsevarma ja rehvakas p*nomies. Eihän tuossa allun ja senjan välillä ollut mitään aitoa romantiikkaa, se ensisuudelmakin oli niin kamalan väkinäinen ettei oikein kestänyt edes katsoa..

Tuskin on enään missään tekemisissä Senjan kanssa, Atan kanssa saattaa vaikka olla. 

Vierailija
19074/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt viime aikoina niin, että oikeastaan koko henkinen tie ja etsintä on "typistynyt" pelkkään lLove Islandin katselemiseenja kokemiseen ilman mitään tietoista päämäärää. Koin sisäisenä näkynä sen, miten aplikaatio on oikeastaan koko ajan ollut puhelimessani, mutta ajatteleva mieleni on vetänyt minut kerta toisensa jälkeen subille: Etsimään ja yrittämään, pyrkimään ja tavoittelemaan, vaikka olisin koska tahansa voinut vain istua alas ja katsoa ohjelman kännykästä. Tämä sisäinen näky sai minut nauramaan ääneen, niin hauskaa se on, miten totaalisen väärältä alueelta ratkaisua olen hakenut. Toisaalta tämä toistuva sohvalle ajautuminen on kyllä palvellut tarkoitusta siinä mielessä, että näiden kokemusten avulla olen pystynyt luopumaan pikkuhiljaa mielen kontrollista ja luottamaan intuitioon oppaanani. Ilman mahdollisuutta äänestää pareja ja tietämättömänä en siihen olisi pystynyt, vaan se on vaatinut tosiaan hidasta kypsyttelyä ja valmistelua.

Toisaalta ymmärrän mitä kirjoitat, mutta noin pitkällä en todellakaan ole. Suurin ongelma on tunteet. Jos ei olisi rakkautta ja siitä johdannaisia tunteita, niin elämä olisi helppoa... Tiedän kyllä, että pelkoa ei rakkaudessa ole, mutta miksi sitten pelko onnistuu niin usein syrjäyttämään rakkauden? Mistä sen voima kumpuaa, jos se on vain illuusio? Ja tärkein kysymys: miten sen Patrickin saa ulos villasta - lopullisesti siis?

Vierailija
19075/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radion instastoryssa antaa pienen #moukun Alexinan poskelle, vaikka eikös hänen pitänyt olla ihan fiiliksissä vain Senjaan ja kaipas ainoastaan Atan keskustelutaitoo.

No teatteria se saarella vaan oli että sais ääniä.

Kai sen nyt sokeaki näki kenestä Allu oikeesti välitti tuolla :D Oli vaan liian ujo, kun Atta on sen verran kovapäinen verrattuna Senjaan. #kielimoukku

Vierailija
19076/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee lenkille.

Vierailija
19077/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shirlyn botoxi ylähuuli aivan järkyttävä.

Vierailija
19078/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helv..kattelin vasta nyt pari viimeistä osaa tallenteelta,miksi tuo Anku lässyttää heti aamusta alkaen tuolle Patulle kuin pikku lapselle, voihan sitä joskus, mutta näyttää lässyttävän koko ajan ,pikkasen nolo🤭nyt ymmärrän se pippeli kommentin jonka joku postas aiemmin😂

Sinähän sen pipoelikommentinkin postasit 😉

Vierailija
19079/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veerafani!! Älä ole huolissasi, Veera voittaa kyllä pelin. Voit lopettaa Ankun ulkonäön ja luonteen haukkumisen.

Vierailija
19080/23806 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo!

Marry - Aura

Fuck - Pauliina

Skip - Tanja

Ketju on lukittu.