Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Ankulla on erilainen uimapuku nuissa promokuvissa ja kynnetkin ovat erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JV kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Bn_v1pLh4BI/
Kuka hän on?
Enpäs tiedä, ei tän näköistä ole saarella ollut.
No tuo on Anku!
No sitähän minäkin! Onkohan tää neiti ollut tulossa mut peruikin tai onkohan tää vielä tulossa? Pisti vain mietityttään, et mainostetaan yhtenä muttei ole näkynyt. Ja Ankulla on erilainen uimapuku ja kynnet promokuvassa.
Mun mielestä Pauliina teki todella ikävästi tulipaikalla, mutta ei hän nyt mikään paholainen ole. Esimerkiksi Sami on kehunut Pauliinaa paljon, ja yleisesti ottaen kanssa-asukkaat tuntuvat pitävän hänestä.
Senja aiheutti paljon pahaa eikä edes ymmärrä, mitä teki.
Pauliina on koko ajan ollut jotenkin rikki ja epävarma. Häntä on ilmeisen helppo haavoittaa, ja loukattuna hän vetäytyy siilipuolustukseen.
Villen hermoja on pakko ihailla. Senja-hölmö kyseli, että oletko vihainen ja Ville vastasi ei, vakka otsasuoni pullistui.
Saavatkohan noi jotain rauhoittavia lääkkeitä, koska talossa näkee tilanteita, joissa itse huutaisin ja kovaa. Enkä edes ole mitenkään erityisen hermoherkkä ihminen.
Aurajeffrey ja Veerajanne ovat aidoimmat parit, kaikkine piirteineen.
Janne ja Ville taas halailee
Tää palsta on ihan hullu :D
Luin nyt vasta kaikki illan aikana tulleet kommentit ja en kyllä tajua juuri mistään yhtään mitään. Ihme jankkaamista :D
Ketään ei tarvi haukkuaja oikeus on omia suosikkejaan kehua. Jos kehuu omaa lempipariaan niin siitäkin saa usein vittuilut osakseen.
Mähän sanoin, Janne ei ollut mustasukkainen Veerasta vaan sitä nimenomaan harmitti kun pojat ei saaneet nähdä sitä.
Okei eli siel suihkussa tapahtu jotai for real ei mikää pränkki
Ei ihan uskottava tuo Jannen kertomus fiiliksistään. Sanat ja kehonkieli ei ollut ihan synkassa kun sanoi etten ottanut pettämisenä. Etpä!
Ja taasko tuo veera jaksaa jauhaa samaa koko h*lvetin jakson?
Ankulla ja Patulla on nyt sokka irti. <3
Pauliina ja Senja nuolemassa suihkussa??
Tekeekö Atta ja Aura muuta kuin juoruavat ja vetävät röökiä?
Joo ei enää nappaa kirjottaa mitään extempore viestejä jostain suosikista ku heti hyökätään kimppuun kuinka on niin fanaattinen fani joka haukkuu muita henkilöitä tai pareja
Vierailija kirjoitti:
Pauliina ja Senja nuolemassa suihkussa??
Patu ja Anku.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä noloa katsottava Ankun ja Patin sviittihörhöilyt. Heidän välillään ei näytä olevan lainkaan kemiaa eikä mitään muuta puhuttavaa muuta kuin se onko Pati hyvännäköinen. Ja Pati selitti innoissaan kuinka "mää oon palomiäs ja mää osaa tehrä semmosen ja tämmösen solmun". Voi jestas mikä fiiliksen tappaja.
Pati ei taida olla ihan kauhean terävä.
Ja Aurastakin tulee ihan Sanna-Raipe Helminen mieleen, tosi rahvaanomainen jotenkin. Tai sitten vain perustamperelainen. Hänen eleensä ja ilmeensä ovat sellaisia kuin jossain Hervannan ala-asteella.
Tunnistan nämä tamperelaistyypit kun olen siellä itsekin asunut.
Minäkin huomasin, että kun pääsivät sviittiin niin menivät kuin jäähän. Muuttui niin teennäiseksi, pussailu jäi paljon vähemmälle heti, alkoi oikein myötähäpeä, kun Anku siveli Patin rintaa ja vatsaa verkkosukat jalassaan ja pupupuku päällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JV kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Bn_v1pLh4BI/
Kuka hän on?
Enpäs tiedä, ei tän näköistä ole saarella ollut.
No tuo on Anku!
Eikös tää ole Anku:
Mun mielestäni on kyllä arveluttavaa, ja lasken sen kyllä pettämiseksi, jos esim. mun miesytävä nuoleskelisi kaveriaan.
Se, että hommailee varattuna saman sukupuolen edustajan kanssa, olkoon vaikka vaan kaveri, ei tee siitä vähemmän moraaleja rappeuttavaa tai pettämistä.
Mut ehkä mä vaan oon kukkis ja maailma on muuttunut.
T. N22
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Atta ja Aura muuta kuin juoruavat ja vetävät röökiä?
Kukin tehköön sitä minkä parhaiten osaa.
Onneksi sentään jotkut parit tajuavat jättää rakkaudentunnustuksensa vasta ohjelman ulkopuolelle (P&A sekä J&A), eivätkä kalastele niillä ääniä katsojilta niin kuin Ville ja Pauliina sekä Veera ja Janne.