Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Veerasta ja Tiijasta kaverit. Jos Tiia pääsee valitsemaan Villen niin Patrick voi siepata Pauliinan. Eikös se haaveillut Pauliinasta?
Tavallaan, mut veikkaisin et Villen valkkaaminen ei estä Pauliinaa olemasta Villen kans. Ellei sit Ville jotenki muuten kyllästy Pauluunaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Jannesta mieleen Elias Kaskinen!
Elias on kyllä 100 kertaa söpömpi♥♥♥
Miten minusta tuntuu, ettei Pauluuna ole kuitenkaan niin ihastunut Villeen?
Reffu kertoi, että sennikin olisi halunnut miehen. Tarkoittiko itseään.
Vierailija kirjoitti:
Missä jaakko on ollu aiemmin?
Soittanut rumpuja yhtyeessä nimeltä U2.
Näyttäs, että Ville olisi enemmänkin hipelöimässä Pauluunaa.
Pauluuna vähän, että no joo...
Mutta kuitenki Villen puheet huomioon ottaen, se voisi ehkä vaihtaakkin Pauluunan, jos tulisi joku mielenkiintoisempi.
Onko joku saarelaisista ilman paria tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku saarelaisista ilman paria tällä hetkellä?
Jaakko ja Sami
Kaikki parit voivat vielä vaihtua. Kenenkään rooli ei ole audenttinen.
Vierailija kirjoitti:
Olis mukava nähdä sellainen Love Island, jossa on tavallisen näköisiä kauniita ihmisiä. Ei mitään naurettavan suuria hauiksia, fuckboy-hiuksia, kyykkyperseitä, irtoripsiä ja botox-huulia. Muutenkin jos ohjelma keskittyisi enemmän luonteiden yhteensopivuuteen eikä ulkonäköön, niin se olisi paljon kiinnostavampi.
Ai, mun mielestäni tuolla ei edes ole mikään muovisuuden äärilaita edustettuna? Siis toki on meikit,lihakset ja joillakin täyteet, mutta realityihin hakeva porukka on yleensä juuri tuollaista ajan "trendejä"seuraavaa. Tekoripset ovat tosi arkea nykyään ihan tavisten keskuudessa, joten minkäs sille voi jos nykymuoti on tuollainen.
Jaakolla on kyl kivat silmät :)
Jee kohta alkaa!
Mää oon pahasti koukuttunu tähän, vaikka tahti on verkkanen ja saarella ei ihan hirveesti mitään oo tapahtunu :D
Onko joku muukin saanut jo tarpeekseen tuon yhden perseen heruttamisesta? Jatkossa sen voisi sensuroida pois jos tuota joutuu koko kauden katsella 😂 Enemmän miesten vartaloita jaksoihin ja lähikuvia kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muukin saanut jo tarpeekseen tuon yhden perseen heruttamisesta? Jatkossa sen voisi sensuroida pois jos tuota joutuu koko kauden katsella 😂 Enemmän miesten vartaloita jaksoihin ja lähikuvia kiitos.
Kuten sanottua täällä jo monta kertaa, tuotanto päättää mitä haluaa näyttää kenestäkin. Kyllä joo Veeral on paljastavat vaatteet, mutta veikkaan että kenestä tahansa sais peppu/tissikuvia jos tuotanto päättää niin. Esim jos leikkaajille annettais ohjeistus, että kuvatkaa mahd paljon Emmaa aina kun bikineissä/kyykistyy, niin sitähän me nähtäisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Jee kohta alkaa!
Mää oon pahasti koukuttunu tähän, vaikka tahti on verkkanen ja saarella ei ihan hirveesti mitään oo tapahtunu :D
Musta tuntuu että tää AV-ketju on yks osasyy miks koukutuin tästä sarjasta :D aina palsta ja tv yhtäaikaa auki:D
Vierailija kirjoitti:
Jaakolla on kyl kivat silmät :)
Varmaan korostuu kivasti kun saa hieman väriä pintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee kohta alkaa!
Mää oon pahasti koukuttunu tähän, vaikka tahti on verkkanen ja saarella ei ihan hirveesti mitään oo tapahtunu :DMusta tuntuu että tää AV-ketju on yks osasyy miks koukutuin tästä sarjasta :D aina palsta ja tv yhtäaikaa auki:D
Sama ja etenkin koska tämän vuoden ETA-ketju on ihan tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas Senjan tissit voisivat saada enemmän ruutuaikaa.
Mut joo, naisten vartalot myy ja naisiakin usein kiinnostaa toisten naisten kropat enemmän ja niitä sitten vertaillaan ja ruoditaan.
Ois hauskaa jos Tiia tois jotai toimintaa ja draamaa taloon!