Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Pate teki kusisesti Emmalle, kun jutteli tälle, että hän on ainoa talossa tälle, heillä on juttu kesken ja otti konesti Emman kiihkeään suuteluun vaikka Emma oli lähdössä pois keskustelusta ja sit yhtäkkiä kertoo Ankulle että valitse mut vaikka ei sano tätä Emmalle, omalle parilleen jonka kanssa juttua! En tykkää Pankusta juuri Paten takia, heidän alkunsa oli ruma ja Pate on egoistinen pleijeri. Paten mielestä muita ihmisiä saa hyväksikäyttää koska heillä ei ole väliä, eihän tarkoittanut mitään. Pate puhuu epämääräisesti tarkoituksella. Ankun kanssa sama homma. Jaksaa pelin lopuun ja imagosyistä pari viikkoa talon ulkopuolella kunnes kyllästyy ja julkisuuden tuoma huomio alkaa houkuttaa. Yök.
Pate sai vaihtaa paria mutta kyllä se pitää pystyä kommunikoimaan toiselle ihmiselle. Ja tosian oli todella kylmä Emmalle kun itki, hoki vain mitä täällä tapahtuu ilkeästi koittaen näin saada Emman vaikuttamaan huonolta ja tuntemaan syylliseksi. Pelkäsi imagonsa puolesta, itkevä tyttö ei tiedä hyvää rahapotille. Manipuloija on.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl niin symppaan Villeä. Ei oikeesti toista kohdella noin sillon kun toinen kertoo rakastuneensa.
Jos tolla Pauliinalla on jotain kiintymyssuhdetraumaa, kuten mahdollista uudenkin klipin valossa, hän on ihan jäätävässä ahdistuksessa sen yön, kun toinen taas pystyy nukkumaan yönsä ja rauhoittumaan. Sen sijaan se traumatyyppi taas on entistä huonommassa jamassa henkisesti sen yön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Pauliinan pikku ”pömppis” on söpö.
Ihan jees. Tosin häiritsevän pieni mekko sillä tossa ennakkoklipissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Pauliinan pikku ”pömppis” on söpö.
Siis mikä pömppis?!
Vierailija kirjoitti:
Minä tekisin varmaan samalla tavalla kun Ville että en puhus saman iltana enää asiasta vaa seuraavan päivänä sitten. Saa iteki vähä rauhottua ni saattaa keskustelu sujua paremmin.
Ei ehkä toimi tuolla talossa ja vasta vähän aikaa tunteneina, mutta meillä on periaate, että vihaisena ei mennä nukkumaan. Riita tai muu vastaava pitää aina sopia ensin. Silloin pitää kyllä osata ja uskaltaa puhua avoimesti miltä mikäkin tuntuu ja osata pyytää ja antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pate teki kusisesti Emmalle, kun jutteli tälle, että hän on ainoa talossa tälle, heillä on juttu kesken ja otti konesti Emman kiihkeään suuteluun vaikka Emma oli lähdössä pois keskustelusta ja sit yhtäkkiä kertoo Ankulle että valitse mut vaikka ei sano tätä Emmalle, omalle parilleen jonka kanssa juttua! En tykkää Pankusta juuri Paten takia, heidän alkunsa oli ruma ja Pate on egoistinen pleijeri. Paten mielestä muita ihmisiä saa hyväksikäyttää koska heillä ei ole väliä, eihän tarkoittanut mitään. Pate puhuu epämääräisesti tarkoituksella. Ankun kanssa sama homma. Jaksaa pelin lopuun ja imagosyistä pari viikkoa talon ulkopuolella kunnes kyllästyy ja julkisuuden tuoma huomio alkaa houkuttaa. Yök.
Pate sai vaihtaa paria mutta kyllä se pitää pystyä kommunikoimaan toiselle ihmiselle. Ja tosian oli todella kylmä Emmalle kun itki, hoki vain mitä täällä tapahtuu ilkeästi koittaen näin saada Emman vaikuttamaan huonolta ja tuntemaan syylliseksi. Pelkäsi imagonsa puolesta, itkevä tyttö ei tiedä hyvää rahapotille. Manipuloija on.
Hauskaa huomata kuinka joku muukin näkee asian ihan samalla tavalla! Minullakaan ei ole mitään Ankua vastaan, hän on tosi herttainen, mutta en myöskään halua Pankulle voittoa tuon Patrickin pelaamisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä outoa pestä hampaita joka ilta tuollaisessa ihmispaljoudessa.
Tämä. Mulle hampaidenpesu on melkein yhtä yksityinen toimenpide kuin kusella käyminen :D Musta ihminen näyttää niin tyhmältä siinä vaahdot leuassa hinkuttaessaan ja tahnaa räkiessään niin en tykkää yhtään tehdä sitä ihmispaljoudessa.
Ketä äänestitte sviittiin:)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan oikein Pauliinalle kaikki paha olo mikä sillä nyt on tuolla. Saattas ehkä herätä ajattelemaan omaa käytöstä. Tämä siitäkin huolimatta että puoliksi ymmärrän Pauliinan reaktion noihin juttuihin, kun ei itse ole konkreettisesti nähnyt niitä jaksoja, missä Ville puhui. Ja ei tiedetä tarkalleen mitä Senja on sanonu. Klipissä Senja vaikutti todella v*** kun kommentoi tuota tilannetta.
Klipin perusteella on herännyt, tuskin muuten puhuisi että on kauhea ihminen ja itkisi niin vuolaasti huvimajassa. Tajusi mielestäni jo tulipaikalla miten typerästi käyttäytyi.
Mäkin katoin että Pauliina taisi tajuta typeryytensä jo tulipaikalla. Sehän pyysi Villeä jäämään, mut Ville sanoi jtn että ei todellakaan jää.
Minun on vaikea päättää, kumpi on vähemmän vetävä, Alexander vai Mika.
Toinen on ylikorostuneesti äijä, toinen on nyhverö nyyssönen.
Molemmilla on ansaitsemansa parit. "Kerrankin joku on kiinnostunut minusta"-Senja ja "Olen kiinnostunut ihan kenestä vaan"-Tanja.
Serkkutyttö kirjoitti:
Patrick ja Anku on jo voittanut - toisensa. Voi hitto, mää niin tiesin, että rakkaus voittaa!!! Paskat rahasta !!!
Pati sanoo apin videolla ettei pelkää, jos putoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tekisin varmaan samalla tavalla kun Ville että en puhus saman iltana enää asiasta vaa seuraavan päivänä sitten. Saa iteki vähä rauhottua ni saattaa keskustelu sujua paremmin.
Ei ehkä toimi tuolla talossa ja vasta vähän aikaa tunteneina, mutta meillä on periaate, että vihaisena ei mennä nukkumaan. Riita tai muu vastaava pitää aina sopia ensin. Silloin pitää kyllä osata ja uskaltaa puhua avoimesti miltä mikäkin tuntuu ja osata pyytää ja antaa anteeksi.
Nojuuh, totta tuokin. Mutta ajattelin vaa että jos on vihanen ni saattas sanoo iteki rumasti toiselle ja se ei auta ainakaa asiaa ni siltä kannalta se että ei puhu saman iltana asiasta vois olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mulle hampaidenpesu on melkein yhtä yksityinen toimenpide kuin kusella käyminen :D Musta ihminen näyttää niin tyhmältä siinä vaahdot leuassa hinkuttaessaan ja tahnaa räkiessään niin en tykkää yhtään tehdä sitä ihmispaljoudessa.
Onko tuolla vain yksi kylppäri ja suihku? Vai kamerat ainoastaan yhdessä kylppärissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus puhuminen vaatii pohtimista ja rauhoittumista kunnolla, joten minulle riittää se, että voidaan olla kainalokkain ja todetaan, että selvitetään asia myöhemmin.
Hitto tuo Emma jankkaaja on taas jostain löytynyt. V...u kun ei ihminen pääse eteenpäin, kun ko. henkilö on ollut kotona jo monta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä äänestitte sviittiin:)?
Senjan ja Axun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla vain yksi kylppäri ja suihku? Vai kamerat ainoastaan yhdessä kylppärissä?
Kai niitä vain tuo 1 on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl niin symppaan Villeä. Ei oikeesti toista kohdella noin sillon kun toinen kertoo rakastuneensa.
Jos tolla Pauliinalla on jotain kiintymyssuhdetraumaa, kuten mahdollista uudenkin klipin valossa, hän on ihan jäätävässä ahdistuksessa sen yön, kun toinen taas pystyy nukkumaan yönsä ja rauhoittumaan. Sen sijaan se traumatyyppi taas on entistä huonommassa jamassa henkisesti sen yön jälkeen.
Mullakin on kiintymyssuhdetrauma ja vaikka mikä trauma mutta en silti ole tollainen enkä tollainen kun Pauliina tai mitä kuvailit.
Toi Alexander pelaa niiiiiin kovaa!! Siis todella läpinäkyvää! Ei ole pätkääkään kiinnostunut Senjasta, yrittää viritellä muka jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa euron kuvat silmissä. Luulee, että saa katsojien sympatiat kun on niin ”rakastunut” reppanaan Senjaan. Niin noloa kun on muka sellanen ylirakastunut kikatteleva teinipoika :D säälittää vaan ku Senja tulee vielä pettymään for real life niin paljon.
Niin haluaa.Toivottavasti Ville antaa saumaa ja pääsevät yhteisymmärrykseen.