Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
17821/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on aivan älytöntä tuo Patrikin ja Anskun loputon pussailu....ei taida olla mitään muuta yhteistä. Toivottavasti katsojat eivät sorru heidän äänestämiseen.

Kuinka moni nainen pussailisi innoissaan, jos vastaparina olisi Pate. Ja vastaavasti kuinka moni mies pussailisi innoissaan, jos vastaparina olisi Anku.

Eli kai niillä nyt on kuumaa menoa kun molemmat on tosi kuumia:D

Alkuhuumassa aina kaikilla..mut kyllä toi alkaa oleen jo omaa showta heiltä..joku raja sentään ja vanhimpia tuolla ovat

Anku sanoi jossain esittelyvideossa, että miehen pitää tykätä hellyydestä ja läheisyydestä. Olihan se aika iholla Refaillekkin vaikka ei ollut tunteita. Eli ilmeisesti tykkää läheisyydestä ja mikä sen mukavampaa kuin kuherrella ihastuksen kanssa. Patrickilta ei ole tullut mitään signaalia, että tuo häntä haittaisi, joten taitaa kummatkin olla ihan tyytyväisiä.

Vierailija
17822/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku noista uusista kertoo tasapuolisuuden nimissä Pauliinalle miten kauniisti Ville on hänestä puhunut. Se olisi oikeus ja kohtuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17823/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on aivan älytöntä tuo Patrikin ja Anskun loputon pussailu....ei taida olla mitään muuta yhteistä. Toivottavasti katsojat eivät sorru heidän äänestämiseen.

Kuinka moni nainen pussailisi innoissaan, jos vastaparina olisi Pate. Ja vastaavasti kuinka moni mies pussailisi innoissaan, jos vastaparina olisi Anku.

Alkuhuumassa aina kaikilla..mut kyllä toi alkaa oleen jo omaa showta heiltä..joku raja sentään ja vanhimpia tuolla ovat

Anku sanoi jossain esittelyvideossa, että miehen pitää tykätä hellyydestä ja läheisyydestä. Olihan se aika iholla Refaillekkin vaikka ei ollut tunteita. Eli ilmeisesti tykkää läheisyydestä ja mikä sen mukavampaa kuin kuherrella ihastuksen kanssa. Patrickilta ei ole tullut mitään signaalia, että tuo häntä haittaisi, joten taitaa kummatkin olla ihan tyytyväisiä.

Olihan Anku tosi fyysinen Saminkin kanssa, vaikka näki tämän ihan kaverina. Siis oli lähellä, meni syliin, jne.

Eikä varmasti haittaa Patia ollenkaan tuo läheisyys, kummatkin ensihuumassa. Sitä en tiedä alkaako sen ajan myötä käymään hermoille jos Anku on tuollainen aina.

Vierailija
17824/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että tavallista porukkaa nuo saarelaiset heikkouksineen ja vahvuuksineen. Jokaiselle luulisi löytyvän se pari, jos ei tuolta, niin ulkomaailmasta.

Vierailija
17825/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku puristaa Patia kädestä kuin hengenhädässä.

Jos se onkin hengenhädässä? Mistä täällä kukaan mitään tietää, kun ei pysty lukemaan ajatuksia.

Mutta naurattaa miten Anku on ihastunut Patiin. Ihan kuin syyhy iholla koko ajan :D

Kyllä se toisessa kiinni kiehnääminen näyttää olevan ihan yhtä mieluista molemmille. Kummasti se Patrickkin on jatkuvasti ottamassa Ankua kainaloon, vetämässä halaukseen ja pusuttelemassa Ankua. Ja niinhän sen pitää ollakin, olisi kamalaa jos ihastuneena ei saisi näyttää tunteitaan.

Samaa mieltä että molemmin puoliselta näyttää. Tuollaista se on kun on rakastumassa. Siitä toisesta tulee maailman ihanin asia eikä pysty pysyä erossa. Noilla on tuolla vielä liikaa aikaa niin ehtivät mainiosti pusuttelemaan kun ei tarvi käydä töissä välillä.

Vierailija
17826/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäs nyt kunnon taltuoinnin, kuin Patu panna jyskyttää Ankua pitkin sviittiä, aah..kostuu pikkarit jo ajatuksestaki..

Riski on kyllä että sänky hajoaa jos nää sinne pääsee.

Vierailija
17827/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku noista uusista kertoo tasapuolisuuden nimissä Pauliinalle miten kauniisti Ville on hänestä puhunut. Se olisi oikeus ja kohtuus.

Kyllä. Toivon myös että Pauliina tajuaa mikä Senja on naisiaan. Jos Senjan insta kommenteista voi jotain päätellä niin ei kovin suuressa suosiossa ole tällä hetkellä.

Vierailija
17828/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä että Veera suuttu. Se on se vaan sana.

Aika homma paistaa ne kananmunat ja tehdä puuro ja kattaa pöytä kun porukkaa melko paljon talossa.

Veera voisi lopettaa aamiaisen teon. Nyt olisi muiden vuoro.

Itse en tekisi paitsi joskus.

Silti ylireagoi suuttumuksensa kanssa.

Janne voisi tehdä joku aamu aamiaisen niin onko se vaan vielä sitten.

Ai että mua niin korpeaa nuo ihmiset (naiset), jotka suurinpiirtein omii koko keittiön hommineen itselleen, koska mä niin tykkään ja ei ole vaivaa ja ei tarvitse auttaa ja kyllähän minä mielellään blaablaablaa..

Ja sitten jossain vaiheessa alkaa tuo jumalaton uhriutuminen, kun kukaan ei arvosta, kukaan ei tee mitään, kukaan ei auta ja enkä minäkään nyt hyvää hyvyyttäni..

Jos ei oikeasti tykkää tehdä yksin, niin sitten ei tee yksin. Ja jos silti tekee niin sitten on turhaa vinkua ja leikkiä marttyyria.

Vierailija
17829/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäs nyt kunnon taltuoinnin, kuin Patu panna jyskyttää Ankua pitkin sviittiä, aah..kostuu pikkarit jo ajatuksestaki..

Elä turhaan unelmoi, ei ne niitä panoja näytä :D

Vierailija
17830/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon että Veera ei voita! Hirveää esittämistä ja suunnitelmallista showta koko kausi hänen osaltaan. :( Tarkkaan valitsi Jannen jota kukaan muu ei huolinut ja tiesi pääsevänsä sen kanssa pitkälle. Livenä yliopistollakin Veera on aina muut jyräävä ja omaa etuaan ajava ja on tuolla kyllä ihan rahankiilto silmissä. Hänhän oli ennen tuonne menoaan katsonut kaikkien maiden kaudet ja hionut sitä kautta pelitaktiikkaansa. Ulosotto-Janne oli hyvä pelikaveri kun tarvitsee yhtä kipeästi rahaa.

No hahaha,siellä oikein satu-täti kyllikki säteilee.

Minusta taas Veera on vielä sen verran lapsellinen, että sponttaanisti melko suodattamattakin sanoo ääneen kaikenlaista kuin myös tekee asioita hetken mielijohteesta. Juonittelee ja mököttää. Ottaa itseensä, mutta myös leppyy. Aika ailahtelevaisen kuvan olen saanut. Muutoin hauska ja viihdyttävä. Voi vaatia kumppanilta kärsivällisyyttä pysyä Veeran ajatuksen juoksun perässä.

Niin että yliopistolla Veera toimii kuten miehet? Tuollaiset tyypit ovat nimittäin niitä jotka pääsevät pitkälle.

Ja mitä tuohon esittämiseen tulee, niin en ihan oikeasti usko että kukaan jaksaa viikko tolkulla vetää tuollaista showta. Nimenomaan siksi, ettei voi tietää mitä näytetään tv:ssä joten ikinä ei voisi olla vain.

Ja kyllä Janne mulle kelpais. :D

Vierailija
17831/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Anku tosi fyysinen Saminkin kanssa, vaikka näki tämän ihan kaverina. Siis oli lähellä, meni syliin, jne.

Eikä varmasti haittaa Patia ollenkaan tuo läheisyys, kummatkin ensihuumassa. Sitä en tiedä alkaako sen ajan myötä käymään hermoille jos Anku on tuollainen aina.

Tästä tuli muutes mieleen, etten ole tainnut koskaan kuulla kenenkään valittavan liiasta hellyydestä tai liiallisesta iholla olemisesta, päinvastoin. Useinkin kuulee, ettei saa hellyyttä tarpeeksi. Ja kliseinen mauton juttu ja yleistys on se, että naiset pihtaa.

Vierailija
17832/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minusta tuntuu, että sviittiin menevät Jokin muu pari kuin Anku ja Patrick. Drramankaarta hieman venytetään.

kuka muu sinne vois mennä?

No Alex ja Senja tietty. Nehän on niin pirun lööv nyt.

Joo tuotanto puoltaa radion sinne mut katsojat ei.

Kyllähän sitä katsojilta kysyttiin eli nyt nähdäänkin toteutuuko oikeasti katsojien tahto vaiko tuotannon omat metkut.

Vierailija
17833/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kierolla tavalla toivon että Ville ja Pauliina pääsee sviittiin ihan vaan nähdäkseni Senjan ilmeen 😁

Vierailija
17834/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon että Veera ei voita! Hirveää esittämistä ja suunnitelmallista showta koko kausi hänen osaltaan. :( Tarkkaan valitsi Jannen jota kukaan muu ei huolinut ja tiesi pääsevänsä sen kanssa pitkälle. Livenä yliopistollakin Veera on aina muut jyräävä ja omaa etuaan ajava ja on tuolla kyllä ihan rahankiilto silmissä. Hänhän oli ennen tuonne menoaan katsonut kaikkien maiden kaudet ja hionut sitä kautta pelitaktiikkaansa. Ulosotto-Janne oli hyvä pelikaveri kun tarvitsee yhtä kipeästi rahaa.

No hahaha,siellä oikein satu-täti kyllikki säteilee.

Minusta taas Veera on vielä sen verran lapsellinen, että sponttaanisti melko suodattamattakin sanoo ääneen kaikenlaista kuin myös tekee asioita hetken mielijohteesta. Juonittelee ja mököttää. Ottaa itseensä, mutta myös leppyy. Aika ailahtelevaisen kuvan olen saanut. Muutoin hauska ja viihdyttävä. Voi vaatia kumppanilta kärsivällisyyttä pysyä Veeran ajatuksen juoksun perässä.

Niin että yliopistolla Veera toimii kuten miehet? Tuollaiset tyypit ovat nimittäin niitä jotka pääsevät pitkälle.

Ja mitä tuohon esittämiseen tulee, niin en ihan oikeasti usko että kukaan jaksaa viikko tolkulla vetää tuollaista showta. Nimenomaan siksi, ettei voi tietää mitä näytetään tv:ssä joten ikinä ei voisi olla vain.

Ja kyllä Janne mulle kelpais. :D

Mää siis puutuin välistä tähän teidän keskusteluun. En siis kirjoittanut esittämisestä. Janne vaikuttaa minusta mukavemmalta kuin Veera.Toivotaan, että Veera vielä pääsee opinnoissaan ja elämässään oitkälle tai ennenkaikkea, että on tyytyväinen itse elämäänsä. Se on tärkeintä, sanoo muut mitä sanovat.

Vierailija
17835/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika homma paistaa ne kananmunat ja tehdä puuro ja kattaa pöytä kun porukkaa melko paljon talossa.

Ai että mua niin korpeaa nuo ihmiset (naiset), jotka suurinpiirtein omii koko keittiön hommineen itselleen, koska mä niin tykkään ja ei ole vaivaa ja ei tarvitse auttaa ja kyllähän minä mielellään blaablaablaa..

Ja sitten jossain vaiheessa alkaa tuo jumalaton uhriutuminen, kun kukaan ei arvosta, kukaan ei tee mitään, kukaan ei auta ja enkä minäkään nyt hyvää hyvyyttäni..

Jos ei oikeasti tykkää tehdä yksin, niin sitten ei tee yksin. Ja jos silti tekee niin sitten on turhaa vinkua ja leikkiä marttyyria.

Eiköhän se siinä vaiheessa ala maistua puulta jos ihmisten asenne on tuo. Vaikka tykkäisi tehdä ja tekisi mielellään, niin hyvin nopeasti siitä katoaa ilo jos sitä ei osata edes sen vertaa arvostaa. Veerasta on varmasti ollut kiva tehdä aamiaista, kun on ajatellut että tekee siinä kivasti muille ja he oikeasti osaavat sitä arvostaa. Ei silloin ole ihme että suututtaa kun takaapäin kuuluu että ”vain”, teit sitten _vain_ puuroa ja munia etkä ottanut jokaiselta erikseen tilausta aamiaistoiveista.

Tuo kuvailemasi ilmiö nimittäin syntyy siitä, kun niitä ihmisiä aletaan pitää ilmiselvyytenä ja toisen vaivannäköä ei arvosteta. Ja on se vaivannäköä vaikka ihminen tekisikin sen mieluusti eikä kaipaisi mitään vastapalveluksia tai apua. Ei ymmärretä arvostaa sitä ihmisen arkipäiväistä tekoa, vaan pikemminkin aletaan odottamaan aina vain enemmän.

Vierailija
17836/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patin asu :D :D

Vierailija
17837/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera ei ole kyllä mistään tommosesta ouhunut.jannelle vähän mossahti.mut niin olisin minäkin

Vierailija
17838/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se siinä vaiheessa ala maistua puulta jos ihmisten asenne on tuo. Vaikka tykkäisi tehdä ja tekisi mielellään, niin hyvin nopeasti siitä katoaa ilo jos sitä ei osata edes sen vertaa arvostaa. Veerasta on varmasti ollut kiva tehdä aamiaista, kun on ajatellut että tekee siinä kivasti muille ja he oikeasti osaavat sitä arvostaa. Ei silloin ole ihme että suututtaa kun takaapäin kuuluu että ”vain”, teit sitten _vain_ puuroa ja munia etkä ottanut jokaiselta erikseen tilausta aamiaistoiveista.

Tuo kuvailemasi ilmiö nimittäin syntyy siitä, kun niitä ihmisiä aletaan pitää ilmiselvyytenä ja toisen vaivannäköä ei arvosteta. Ja on se vaivannäköä vaikka ihminen tekisikin sen mieluusti eikä kaipaisi mitään vastapalveluksia tai apua. Ei ymmärretä arvostaa sitä ihmisen arkipäiväistä tekoa, vaan pikemminkin aletaan odottamaan aina vain enemmän.

Jotenkin tän suuntaisesti minäkin sen näin. Kyllä kiitokset Veeralle olisi olleet paikallaan! Ei tollanen tyhmä läppä. Ihmistä pitää kiittää kun on aihetta.

Vierailija
17839/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookissa Pauliina on ihan pa*kana ja moittii itseään, joten puheet siitä ettei Pauliina tajua käytöksensä olleen tökeröä voidaan lopettaa.

Vierailija
17840/23806 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senja on jatkuvasti niin epävarman olonen... ja niin noloa toitottaa tuolla että viimein joku mies on hänestä kiinnostunut! Ööö... en kuullu yhtään perusteluita mikä siinä miehessä vetää Senjaa puoleensa tai mitään! Ihan kun nainen ei ois koskaan ennen saanu miehiltä huomiota :D tai ehkä se on nyt vaan saatava joku pari jos toivoo voittavansa, mut eihän niil kahella oo mahkuja edes.. kaipa he jollain lailla toisistaan sitten pitävät.

Yäähh ja se kun Alexander vaan tiedusteli lusikkaan pääsyä! Yöök....!!!

Ja se muikkeli ei voi lopettaa niitä hiuksiensa hipelöimistä joka tilanteessa!! Näyttää aina niin hermostuneelta/epävarmalta ulkonäöstään. Laittas vaikka kiinni ne välillä.

Mä ajattelin eilen, että noiden senjan ja alexin on oikeastaan ihan pakkokin olla toisensa ihan ainoat oikeat. Ei oikeasti kukaan käyttäydy (edes teininä) tuolla tavalla ihastuneena eli ei mikään ihme että kummallakin on ollut haastavaa poistua sinkkumarkkinoilta. Tuollaista käytöstähän jokainen normaali ihminen juoksee karkuun, mutta jostain syystä nämä kaksi sen sijaan lumoutuu toisistaan entistä enemmän.

Makuja on monia.

Ketju on lukittu.