Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
17161/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minusta Pauliinakin vaikuttaa vähän happamalta luonteeltaan. Olenko ainoa jolle tullut tuo ajatus?

Vierailija
17162/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tanja käsittänyt täysin väärin Jeffryn kiinnostuksen ja kertoo siitä kaikille. Vai onko Jeffry antanut ymmärtää enemmän kuin on näytetty?

Tuo seksiuni-juttu nyt ainakin oli silkkaa läppää. 

Tanjan ihastumisinto on ainakin pilvissä. Treffeillä hän sanoi, että kiinnostus herää vasta tutustumisen jälkeen, joten ilmeisesti hän on ehtinyt tutustua ainakin Samiin, Jeffryyn, Rikuun ja varsinkin Mikaan. 

Tanja on joko hölmö tai lapsellinen tai pahimmassa tapauksessa kumpaankin. Parisuhdeasiantuntija Atta vielä neuvomassa, niin hyvä tulee. 

Kaiken lisäksi Tanja oli viime jaksossa ihan kännissä. Ensin päivällä viinikellarissa ja sitten biileet villalla. Tais nousta viini ja miesten huomio päähän tytöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17163/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexiina vaikutti aluksi aikuismaiselta, mutta siittä on nyt tullut kuva kuin olisi teini niinkuin Tanjakin. Tosin kauniita molemmat.

Alexiina puhuu kuin ulkoa opeteltua juontamista. Samoin sanoin samat hajatelmat ja samalla äänenpainolla. Tuntuu feikiltä tai sitten rakastaa omaa ääntään.

Mää oon kiinnittäny Alexiinassa huomiota et lähes aina kun puhuu on kyse siitä mitkä on minun tunteet ja fiilikset. Samin putoamisenkin jälkeen sanoi että ei minun olisi pitänyt tehdä tätä päätöstä(tms.)

Vähän off topic, mut mun mielestä Pauli osas hyvin kommunikoida A:n kans (vaikka puhui kyl toisen päälle) mut se hienosti puki sanoiks, et mistä ne keskusteli (esim. kun ilmotti tyyliin, sä et tykkää nössöistä, mä en oo lapanen ja jotai siihen viel A:sta, ja sitte loppukaneettina, että kaikki hyvin!) ja sitte A:kin vaikutti tyytyväiseltä. Mutta, mutta sitten tuli Alexander... Taitaa Alexiina olla sellainen, et vaikea sitoutuu, kun parempaa saattais olla tarjolla ehkä joskus jossain. Nythän se jo näki aiemmat viritykset irl uudelleenarvioimisen arvoisina, et ehkä heppoisin perustein siirtyy eteenpäin.

Vierailija
17164/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Auralle vain uusi mies.

Vierailija
17165/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minusta Pauliinakin vaikuttaa vähän happamalta luonteeltaan. Olenko ainoa jolle tullut tuo ajatus?

Se kuva meille on haluttu antaa. Sami kehui tänään insta livessään Pauliinaa maasta taivaaseen, joten mene ja tiedä.

Vierailija
17166/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeff on niiiiin otettu tuosta Tanjan kiinostuksesta, ei mun mielestä Jeffreyn puolelta näy kuin korkeintaan ihastus tuohon Tanjan antamaan huomioon.

Vierailija
17167/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexiina vaikutti aluksi aikuismaiselta, mutta siittä on nyt tullut kuva kuin olisi teini niinkuin Tanjakin. Tosin kauniita molemmat.

Alexiina puhuu kuin ulkoa opeteltua juontamista. Samoin sanoin samat hajatelmat ja samalla äänenpainolla. Tuntuu feikiltä tai sitten rakastaa omaa ääntään.

Mää oon kiinnittäny Alexiinassa huomiota et lähes aina kun puhuu on kyse siitä mitkä on minun tunteet ja fiilikset. Samin putoamisenkin jälkeen sanoi että ei minun olisi pitänyt tehdä tätä päätöstä(tms.)

Vähän off topic, mut mun mielestä Pauli osas hyvin kommunikoida A:n kans (vaikka puhui kyl toisen päälle) mut se hienosti puki sanoiks, et mistä ne keskusteli (esim. kun ilmotti tyyliin, sä et tykkää nössöistä, mä en oo lapanen ja jotai siihen viel A:sta, ja sitte loppukaneettina, että kaikki hyvin!) ja sitte A:kin vaikutti tyytyväiseltä. Mutta, mutta sitten tuli Alexander... Taitaa Alexiina olla sellainen, et vaikea sitoutuu, kun parempaa saattais olla tarjolla ehkä joskus jossain. Nythän se jo näki aiemmat viritykset irl uudelleenarvioimisen arvoisina, et ehkä heppoisin perustein siirtyy eteenpäin.

Sama huomio että Attakin kuulosti järkeen käyvemmältä Paulin kanssa.

Alexanderin jutut on ihan övereitä. Ilmaisee itseään tosi feikin oloisesti.

Vierailija
17168/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senja ja Pauliina ovat Villan happamimmat naiset.

Vierailija
17169/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attan äänestä ja puhetyylistä ja suun liikkeistä tulee vähän Tuksu mieleen

Vierailija
17170/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senja ja Pauliina ovat Villan happamimmat naiset.

Ilmankos ne on bestiksii ihku lol

Vierailija
17171/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulevasta riidasta täällä puhutaan? 

Vierailija
17172/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura ja Patrick sopisivat yhteen.

Vierailija
17173/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander on jotenkin erilainen kuin kaikki muut miehet tuolla.

Naisista taas Tanja on erilainen.

Vierailija
17174/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja on varmasti kuullut happamuudestaan. Hauska nyt nähdä kuinka imelän suloisen kilttinä ja hymyilevänä aikoo esiintyä kuulemansa jälkeen.

Vierailija
17175/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetäänkö noille jotain vanhoja videoklippejä pareistaan? Mistä Pauliina ja Aura saa syyn kuohahtaa?

Vierailija
17176/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olis jotenkin hassua jos Pauliinan ja Villen juttu tommoseen kosahtaisi. Toki tosta täytyy puhua mut mun mielestä Ville ei sanonut että "se oli rakkautta ensisilmäyksellä" vaan että "se oli rakkautta melkein ensisilmäyksellä" ei siis musta voi häntä syyttää mistään valehtelusta.

Pauliina varmasti säikähtää ensin että onko Villen tunteet aitoja vai ei, mutta rauhoittuu kun saavat puhuttua.

Totta, mutta silti tapahtunutta ei saa pyyhittyä pois vaan sellainen pieni mörkö jää aina kummittelemaan. Ja en siis tosiaan tarkoita mitenkään pahalla vaan tuo toisen rehellisyyden turhakin epäileminen on p*skamainen juttu, koska siinä tosiaan "kupla puhkeaa"  ja sellainen tietty koskemattomuus on poissa.

Vierailija
17177/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te tuotannosta ja kuvaamisesta jotain tietävät. Onko tuolla siis vain kameroita johonkin piilokamera- tai turvakameratyyliin kaikkialla vai ihan kuvaushenkilöstöä paikalla? Ei varmaan mitään kameramiehiä heilumassa.

Entä tuotannon henkilökunta? Niitähän on tuolla 70 sanoi Tuomola Seiskassa. Kuinka paljon ne sitten ovat tekemisissä saarelaisten kanssa. Eli kuinkahan paljon tuolla todellisuudessa on henkilökuntaa ja vilskettä ja säpinää (työmielessä siis) jota emme näe?

Tuotanto asuu siis jossain toisessa kerroksessa.

Vierailija
17178/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apin klipissä olleesta "riita" videoista, joissa Veera ottaa muka yhteen Jannen kanssa keittiössä sekä Auran ja Jeffreyn yhteenottoa. Noi klipit on yleensä harhaanjohtavia ja provosoivia. Tuskin kyseessä on mikään dramaattinen tilanne.

Vierailija
17179/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muu on katsonut KAIKKI jaksot (paits ehkä koostetta) mun lisäks? Peukuta jos olet. En tajua mitä teen tän ohjelman jälkeen iltaisin klo 22 :)

Vierailija
17180/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apin klipissä olleesta "riita" videoista, joissa Veera ottaa muka yhteen Jannen kanssa keittiössä sekä Auran ja Jeffreyn yhteenottoa. Noi klipit on yleensä harhaanjohtavia ja provosoivia. Tuskin kyseessä on mikään dramaattinen tilanne.

Siis Janne ja Veerahan vitsailivat. Siinä nyt ei ollut yhtään mitään kyse. Ja klipin perusteella lähinnä Auralla oli huono mieli. 

Ketju on lukittu.