Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
17181/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te tuotannosta ja kuvaamisesta jotain tietävät. Onko tuolla siis vain kameroita johonkin piilokamera- tai turvakameratyyliin kaikkialla vai ihan kuvaushenkilöstöä paikalla? Ei varmaan mitään kameramiehiä heilumassa.

Entä tuotannon henkilökunta? Niitähän on tuolla 70 sanoi Tuomola Seiskassa. Kuinka paljon ne sitten ovat tekemisissä saarelaisten kanssa. Eli kuinkahan paljon tuolla todellisuudessa on henkilökuntaa ja vilskettä ja säpinää (työmielessä siis) jota emme näe?

Tuotanto asuu siis jossain toisessa kerroksessa.

kai nyt noi ulkokohtaukset ja röökipaikkajutut joku kameramies kuvaa. Miten ne pystyy silti oleen kuin kameroita ei olis... no joskushan joku tuntuu aina vähän pälyilevänkin kameraa.

Vierailija
17182/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi Jeffreyhän oli nähnyt märkää unta "kolmen kimpasta", Samin ja Tanjan kanssa.

Tuotannon keksintöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17183/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senjasta tulee ilmeisesti Alexanderin pari. Ahdistuukohan Allu taas pikaisen alkukiiman jälkeen?

Veikkaan että myös Senja on liian kakara hänelle. Liian vanha ohjelmaan sekoboltsiläpistä huolimatta.

Vierailija
17184/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä Anku on vaan ihan todella rasittava. En kestä enää.

Vierailija
17185/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaa kun miehet kuolaa Tanjaa joka on mun silmissä ihan sakkolihaa... varsinkin Rikun kanssa ihan kuin eri sukupolvista.

Vierailija
17186/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä pisin ketju kautta av:n historian?

Vierailija
17187/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi Jeffreyhän oli nähnyt märkää unta "kolmen kimpasta", Samin ja Tanjan kanssa.

Tuotannon keksintöä?

Ehkä Jeff vaan aisti Tanjan vahvan kiinnostuksen ja se tuli uneen ja sekoittui Samia kohtaan tuntemaan ikävään.

Vierailija
17188/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa kun miehet kuolaa Tanjaa joka on mun silmissä ihan sakkolihaa... varsinkin Rikun kanssa ihan kuin eri sukupolvista.

Ei Tanja olekaan ehkä täydellisen näköinen, mutta vaikuttaa luonteltaan ihanalta.

Vierailija
17189/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää aattelin heti sillon ku Tanjan esittelyvideo tuli ja katsoin sen instan nii et vaikuttaaa niiin nuorelta. Jotenki itsellä näin vanhempana tuli jopa sellanen suojelufiilis että älä mee tuonne vaan rikkoon itteäs.

Tosi naiivi ja nuori tällaseen ohjelmaan, samoin oli Nelli. Vaikka onhan tuolla muitakin nuoria mut ei ole tullut niin vahvaa vaikutelmaa kuin Tanjasta.

Vierailija
17190/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun mielestä Anku on vaan ihan todella rasittava. En kestä enää.

Jep. Ketään muita ei kuvata enää. Appin otokseti yhtä Ankun Pankua ;)

Vierailija
17191/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tekis mieli stailata Tanja uusiks. Kasvot ovat kauniit mutta kulmat liian mustat, meikki outo, tukka huonosti....

Vierailija
17192/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauan tää viel kestää??? Tän päiväsen jakson nimi on viimeinen parinvalinta. Siis miten niin viimeinen?? Eiks oo tulossa vielä kymmenisen jaksoa?

Vierailija
17193/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Tanja olekaan ehkä täydellisen näköinen, mutta vaikuttaa luonteltaan ihanalta.

Sakkoliha tarkoittaa siis liian nuorta henkilöä. Tarkoitin että Tanja on jotenkin liian nuori miesten seks halujen ja muiden kohteeksi...

Vierailija
17194/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tanjan Nellin ja Rikun ig

Vierailija
17195/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sakkoliha tarkoittaa siis liian nuorta henkilöä. Tarkoitin että Tanja on jotenkin liian nuori miesten seks halujen ja muiden kohteeksi...

Okei, oletin, että koska Tanja kuitenkin on ihan täysi-ikäinen, niin tässä tarkoitit, että hän näyttää liian nuorelta.

Vierailija
17196/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoha senja 150 senttine ku näytti niin lyhyelt alexinan vieres

Vierailija
17197/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja on ilmeiltään ja eleiltään kuin 14-vuotias joka keikistelee ja kikattelee jossain teinimissikisassa. On herttainen mutta samalla kauhean tehtyä tuo käytös. 

Vierailija
17198/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja kuulostaa tossa klipissä Mikan kanssa jutellessaan joltain Alexanderin fanitytöltä.

Vierailija
17199/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami piti tänää Instagramissa liven ja sanoi siellä asiasta kysyville katsojille, että hänelle koko saaren läheisimmäksi ihmiseksi muodostui Pauliina.

Sanoi vielä että myös Patrik ja Anku tottakai olivat läheisiä mutta erityisesti Pauliina.

Ois ollu kiva tietää ja nähdä asiasta jotain vielä kun se oli mahdollista... :/

Vierailija
17200/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami piti tänää Instagramissa liven ja sanoi siellä asiasta kysyville katsojille, että hänelle koko saaren läheisimmäksi ihmiseksi muodostui Pauliina.

Sanoi vielä että myös Patrik ja Anku tottakai olivat läheisiä mutta erityisesti Pauliina.

Ois ollu kiva tietää ja nähdä asiasta jotain vielä kun se oli mahdollista... :/

No jopas jotakin, ei meille vaan paljo Samin ja Pauliinan ystävyyttä näytetty

Ketju on lukittu.