Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Sitäpaitsi Jeffreyhän oli nähnyt märkää unta "kolmen kimpasta", Samin ja Tanjan kanssa.
Tuotannon keksintöä?
Senjasta tulee ilmeisesti Alexanderin pari. Ahdistuukohan Allu taas pikaisen alkukiiman jälkeen?
Veikkaan että myös Senja on liian kakara hänelle. Liian vanha ohjelmaan sekoboltsiläpistä huolimatta.
Siis mun mielestä Anku on vaan ihan todella rasittava. En kestä enää.
Mua nolottaa kun miehet kuolaa Tanjaa joka on mun silmissä ihan sakkolihaa... varsinkin Rikun kanssa ihan kuin eri sukupolvista.
Onkohan tämä pisin ketju kautta av:n historian?
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi Jeffreyhän oli nähnyt märkää unta "kolmen kimpasta", Samin ja Tanjan kanssa.
Tuotannon keksintöä?
Ehkä Jeff vaan aisti Tanjan vahvan kiinnostuksen ja se tuli uneen ja sekoittui Samia kohtaan tuntemaan ikävään.
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa kun miehet kuolaa Tanjaa joka on mun silmissä ihan sakkolihaa... varsinkin Rikun kanssa ihan kuin eri sukupolvista.
Ei Tanja olekaan ehkä täydellisen näköinen, mutta vaikuttaa luonteltaan ihanalta.
Mää aattelin heti sillon ku Tanjan esittelyvideo tuli ja katsoin sen instan nii et vaikuttaaa niiin nuorelta. Jotenki itsellä näin vanhempana tuli jopa sellanen suojelufiilis että älä mee tuonne vaan rikkoon itteäs.
Tosi naiivi ja nuori tällaseen ohjelmaan, samoin oli Nelli. Vaikka onhan tuolla muitakin nuoria mut ei ole tullut niin vahvaa vaikutelmaa kuin Tanjasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielestä Anku on vaan ihan todella rasittava. En kestä enää.
Jep. Ketään muita ei kuvata enää. Appin otokseti yhtä Ankun Pankua ;)
Jotenkin tekis mieli stailata Tanja uusiks. Kasvot ovat kauniit mutta kulmat liian mustat, meikki outo, tukka huonosti....
Siis kauan tää viel kestää??? Tän päiväsen jakson nimi on viimeinen parinvalinta. Siis miten niin viimeinen?? Eiks oo tulossa vielä kymmenisen jaksoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Tanja olekaan ehkä täydellisen näköinen, mutta vaikuttaa luonteltaan ihanalta.
Sakkoliha tarkoittaa siis liian nuorta henkilöä. Tarkoitin että Tanja on jotenkin liian nuori miesten seks halujen ja muiden kohteeksi...
Mikä on tanjan Nellin ja Rikun ig
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakkoliha tarkoittaa siis liian nuorta henkilöä. Tarkoitin että Tanja on jotenkin liian nuori miesten seks halujen ja muiden kohteeksi...
Okei, oletin, että koska Tanja kuitenkin on ihan täysi-ikäinen, niin tässä tarkoitit, että hän näyttää liian nuorelta.
Onkoha senja 150 senttine ku näytti niin lyhyelt alexinan vieres
Tanja on ilmeiltään ja eleiltään kuin 14-vuotias joka keikistelee ja kikattelee jossain teinimissikisassa. On herttainen mutta samalla kauhean tehtyä tuo käytös.
Senja kuulostaa tossa klipissä Mikan kanssa jutellessaan joltain Alexanderin fanitytöltä.
Sami piti tänää Instagramissa liven ja sanoi siellä asiasta kysyville katsojille, että hänelle koko saaren läheisimmäksi ihmiseksi muodostui Pauliina.
Sanoi vielä että myös Patrik ja Anku tottakai olivat läheisiä mutta erityisesti Pauliina.
Ois ollu kiva tietää ja nähdä asiasta jotain vielä kun se oli mahdollista... :/
Vierailija kirjoitti:
Sami piti tänää Instagramissa liven ja sanoi siellä asiasta kysyville katsojille, että hänelle koko saaren läheisimmäksi ihmiseksi muodostui Pauliina.
Sanoi vielä että myös Patrik ja Anku tottakai olivat läheisiä mutta erityisesti Pauliina.
Ois ollu kiva tietää ja nähdä asiasta jotain vielä kun se oli mahdollista... :/
No jopas jotakin, ei meille vaan paljo Samin ja Pauliinan ystävyyttä näytetty
kai nyt noi ulkokohtaukset ja röökipaikkajutut joku kameramies kuvaa. Miten ne pystyy silti oleen kuin kameroita ei olis... no joskushan joku tuntuu aina vähän pälyilevänkin kameraa.