Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
17121/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut ekoja jaksoja ja ihan eka nainen josta Patrick puhuu olevansa kiinnostunut on Anku. Kertoo muistaakseni Mikalle. Ei tietenkään Ankulle itselleen. Tätä jatkuu usean jakson ajan useassa kohdassa, puhuu kiinnostuksestaan Ankua kohtaa muille paitsi Ankulle itselleen.

Onko tää joku taktiikka peitellä kiinnostusta kohteelta itseltään?

Jossain alkujaksossa Pati koittaa vaivihkaa tunnustella Ankun fiiliksiä joka puhuu siitä miten odottaa tulisko jotain fiiliksiä Refaihin kun se on niin aviomiesmatskua.

Mä kyllä huomasin jo silloin että tais siinä Pati katsoa Ankua vähän sillä silmällä jo salaa. Piti kättä suun edessä että ei paljastuisi se muikea hymy siellä käden takana.

Mikä siinä on kun pitää piilottaa fiilikset? Haluaa että nainen tekee aloitteen?

Mää en muista tiiä,mut kyllä mulle itselleni on ainakin ollut täysin normaalia 'salata' oma kiinostus silloin kun on ollut oikeasti kiinostunut ja jopa tunteet jollain tapaa pelissä. En tiedä onko se jonkulaista itsensä suojelua sitten vai mitä että koittaa saada siltä vastapuolelta jotain vihjettä molemminpuoleisesta kiinostuksesta.

Vierailija
17122/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kun oli puhetta esim siitä, että Ville Tiian kanssa treffeillä puhu toista ja Pauliinalle toista, ni oisko sen pitäny suoraan muka kieltää Tiiaa olemasta kiinnostunu itestää? Jos oot treffeillä jonkun kanssa ni vaikka sinulla on pari oottamassa, on se aika tylyä treffeillä sanoo tyyliin "mulla on jo pari, älä pls oo kiinnostunu sit ainakaa minusta". Ja nuo päiväkirjahuone mikälie huone jutut tais olla aika alkuvaiheessa, kun ei se suhde ollu täysin varma kuitenkaan. Ite en ainakaa Villee syyttäs paskanpuhumisesta yleisesti, ymmärrän myös Pauliinan reaktion mutta uskon että sopivat tuon homman ja onni kukoistaa taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17123/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis jotenkin hassua jos Pauliinan ja Villen juttu tommoseen kosahtaisi. Toki tosta täytyy puhua mut mun mielestä Ville ei sanonut että "se oli rakkautta ensisilmäyksellä" vaan että "se oli rakkautta melkein ensisilmäyksellä" ei siis musta voi häntä syyttää mistään valehtelusta.

Vierailija
17124/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitilanteis tai touhuissa tuolla talossa..anku katsoo kuvaavaan kameraan ovelasti

Vierailija
17125/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin kun oli puhetta esim siitä, että Ville Tiian kanssa treffeillä puhu toista ja Pauliinalle toista, ni oisko sen pitäny suoraan muka kieltää Tiiaa olemasta kiinnostunu itestää? Jos oot treffeillä jonkun kanssa ni vaikka sinulla on pari oottamassa, on se aika tylyä treffeillä sanoo tyyliin "mulla on jo pari, älä pls oo kiinnostunu sit ainakaa minusta". Ja nuo päiväkirjahuone mikälie huone jutut tais olla aika alkuvaiheessa, kun ei se suhde ollu täysin varma kuitenkaan. Ite en ainakaa Villee syyttäs paskanpuhumisesta yleisesti, ymmärrän myös Pauliinan reaktion mutta uskon että sopivat tuon homman ja onni kukoistaa taas. 

En itsekään näe että Ville olisi puhunut paskaa. Oli Tiialle ystävällinen treffeillä, siinä kaikki. Ja ekalla viikolla kun Ville ja Patrick oli parina puhui että hommat on Pauliinan kanssa kesken, mutta on avoimin mielin. Huomasi kuitenkin suht nopeasti että Pauliina on se jonka kanssa haluaa olla.

Vierailija
17126/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään näe että Ville olisi puhunut paskaa. Oli Tiialle ystävällinen treffeillä, siinä kaikki. Ja ekalla viikolla kun Ville ja Patrick oli parina puhui että hommat on Pauliinan kanssa kesken, mutta on avoimin mielin. Huomasi kuitenkin suht nopeasti että Pauliina on se jonka kanssa haluaa olla.

*siis Pauliina ja Patrick oli parina ei Ville ja Patrick :D

Vierailija
17127/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A & A ovat niin tylsiä ja pitkästyttäviiiii

Vierailija
17128/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

First look -klippi on nimetty "kupla poksahtaa". Viittaa musta siihen et Villalaiset saa nähdä/kuulla muutakin kuin vain katsojien mielipidekyselyvastauksia.

Vierailija
17129/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normitilanteis tai touhuissa tuolla talossa..anku katsoo kuvaavaan kameraan ovelasti

Niin katsoo. Hakeutuu aina sinne missä kamera on esittelemään itseään. Siks sitä näkyykin joka kuvassa ja klipissä ja ohjelmassa koko ajan.

Vierailija
17130/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olis jotenkin hassua jos Pauliinan ja Villen juttu tommoseen kosahtaisi. Toki tosta täytyy puhua mut mun mielestä Ville ei sanonut että "se oli rakkautta ensisilmäyksellä" vaan että "se oli rakkautta melkein ensisilmäyksellä" ei siis musta voi häntä syyttää mistään valehtelusta.

Pauliina varmasti säikähtää ensin että onko Villen tunteet aitoja vai ei, mutta rauhoittuu kun saavat puhuttua.

Vierailija
17131/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo Pauliinan ja Villen sekä Veeran ja Jannen klipit kerro kuitenkaan mistäön draamasta tai ristiriidasta. Ihan turhaa melua tyhjästä. Älkää hätäilkö :)

Ankun ja Patun keskustelua haluaisin nähdä enemmän.

Vierailija
17132/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Veeran ja Jannen riita on kyllä surkuhupaisa. Turhaa melua tyhjästä.

Vierailija
17133/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina varmasti säikähtää ensin että onko Villen tunteet aitoja vai ei, mutta rauhoittuu kun saavat puhuttua.

Totta ja oon sitä mieltä, että tuo on ihan hyödyllinen keskustelu Villen ja Pauliinan jatkon kannalta. Ehkä jopa parempi tuolla käsitellä kuin että ohjelman jälkeen kotisuomessa tulisi ilmi noi jutut.

Vierailija
17134/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ne Villen ristiinpuhumiset tapahtui Emman treffien jälkeen, ei Tiian. Se kommentaattorimieskin totesi siinä jotain niiden puheiden vaihtelusta

Vierailija
17135/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katsoo. Hakeutuu aina sinne missä kamera on esittelemään itseään. Siks sitä näkyykin joka kuvassa ja klipissä ja ohjelmassa koko ajan.

Vaihda tohon Ankun tilalle Veeran hanuri, niin lauseen merkitys pysyy samana.

Vierailija
17136/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut ekoja jaksoja ja ihan eka nainen josta Patrick puhuu olevansa kiinnostunut on Anku. Kertoo muistaakseni Mikalle. Ei tietenkään Ankulle itselleen. Tätä jatkuu usean jakson ajan useassa kohdassa, puhuu kiinnostuksestaan Ankua kohtaa muille paitsi Ankulle itselleen.

Onko tää joku taktiikka peitellä kiinnostusta kohteelta itseltään?

Jossain alkujaksossa Pati koittaa vaivihkaa tunnustella Ankun fiiliksiä joka puhuu siitä miten odottaa tulisko jotain fiiliksiä Refaihin kun se on niin aviomiesmatskua.

Mä kyllä huomasin jo silloin että tais siinä Pati katsoa Ankua vähän sillä silmällä jo salaa. Piti kättä suun edessä että ei paljastuisi se muikea hymy siellä käden takana.

Mikä siinä on kun pitää piilottaa fiilikset? Haluaa että nainen tekee aloitteen?

Mää en muista tiiä,mut kyllä mulle itselleni on ainakin ollut täysin normaalia 'salata' oma kiinostus silloin kun on ollut oikeasti kiinostunut ja jopa tunteet jollain tapaa pelissä. En tiedä onko se jonkulaista itsensä suojelua sitten vai mitä että koittaa saada siltä vastapuolelta jotain vihjettä molemminpuoleisesta kiinostuksesta.

Tuota naisen kiinnostuksen ilmaisemista itseensä ainakin Sami piti kamalana, hän itse halusi valloittaa naisen. Silti salaa odotti koko ajan että Anku olisi kiinnostunut hänestä. Mutta oli koko ajan kolmas pyörä Patin ja Ankun suhteessa. Halusi päästä osingolle.

Vierailija
17137/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ne Villen ristiinpuhumiset tapahtui Emman treffien jälkeen, ei Tiian. Se kommentaattorimieskin totesi siinä jotain niiden puheiden vaihtelusta

Kommentaattorin rooliin kuuluu lisätä draamantuntua ja ironisia ja sarkastisia kommentteja sopiviin väleihin

Vierailija
17138/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä jokainen vilkaisee vähän väliä jossain vaiheessa kameraan. Ihan normaalia kun niitä kameroita on ihan joka puolella.

Vierailija
17139/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Villen puheet avoimuudesta alussa kertoo just sen, ettei pelaa. Tottakai sitä alussa on epävarma toimiiko juttu, joten kannattaa pitää ovia avoinna ettei ainakaan ole tyly kenelläkään. Sitkun ajan kuluessa Pauliinan ja Villen juttu eteni, niin puheet muista lakkasi, koska oli löytänyt sen jonka kanssa haluaa olla eli Pauliinan. 

Vierailija
17140/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään en tiedä, mutta tuosta tanjasta ja mikasta taidetaan saaha "huippumätchi", senjast ja allusta tuskin tulee vaik ne varmasti tulee sitä yrittää..en usko ett niil lähtee luistaa..lienee jännä jakso luvassa taas illasta =)

Ketju on lukittu.