Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
15061/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että Senja pääsi takaisin. Oletin vauva.fi keskustelujen pohjalta että aika pienet mahdollisuudet hänellä on aiemman kiukuttelunsa takia.

Vierailija
15062/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexanderhan on kiinnostunut Senjasta ja Senja on kiinnostunut Alexanderista. Siksi Senja sinne saarelle niin kovasti halusi takaisin.

Alexander on radiojuontaja ja Senja opiskelee media alaa ja haaveilee radiojuontajan urasta... Hmm....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15063/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Veerasta, mutta monissa pudotuksissa esim. viimeisimmässä Veeran itku on vaikuttanut tekemällä tehdyltä ja saa ainakin minussa aikaiseksi lievän myötähäpeän. Pidän kyllä Veeran tunteellisuudesta ja draamailusta, mutta toisinaan toi menee kyllä yli.

Vierailija
15064/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomas et Anku pelaa eniten, kun äänesti Alluja. 

Todellakin. Olisikohan pitänyt ihanan sympaattisena, jos häntä ja Patrikkia olisi äänestetty samalla tekosyyllä? 

Mä oisin äänestänyt samoin. Oisin suonut Hannalle ja Severille vähän lisäaikaa löytää joku, Alexiina on käynyt treffeillä vaikka kenen kans löytämättä mitään ja Alexander joutais jo takas sorvin ääreen näyttelemästä tuolta.

Siis Ankuhan nimenomaan äänesti muka sillä perusteella, että näillä olisi jotain meneillään ja he voivat jatkaa sitä ulkomaailmassa. Ja kaikki tietävät, että Severi ei tuolta ainakaan mitään löydä. 

Onko Axut puhuneet muiden kanssa siitä ettei niiden välillä ole mitään vai vain keskenään? Ehkä Anku luulee että niillä on jotain tunteita toisiaan kohtaan.

Niin varmaan luuleekin, siitä ei nyt ollut kysymys. Pointti oli se, että käytti tätä muka syynä häätämiseen, vaikka oikea syy oli varmasti puhtaasti taktinen tai ei muuten vain pitänyt näistä ihmisistä. 

Ai sä olitkin näitä tyyppejä, jotka näkee aina Ankun tekemiset ihan toisin kuin se tekee. Miksei se olis voinut olla ihan oikea syy, miksi Anku valitsi miten valitsi? Pelin kannalta on ihan sama ketkä noista tuonne jäi, kun kukaan ei taida olla uhka kellekkään.

Tässä kohdin kannattaa muistaa se, että yleensähän ihminen epäilee muita siitä mitä itse tekee eli kaksinaamainen epäilee muita kaksinaamaisuudesta, valehttelija epäilee muiden valehtelevan huijari huijaavan jne...

Ja henkilö, joka on sanojensa takana, olettaa, että toinenkin henkilö on. Eli jos näkee, kun ihminen selittää televisiossa äänestäneensä ulos ne, joilla näki enemmän kipinää, myös oikeasti tarkoitti sitä. Ei se minun syyni ole, että Anku kertoi näin ajatelleensa ja toimineensa sen yleisen äänestyslogiikan vastaisesti.

Ei tuossa ollut mitään yleistä äänestyslogiikkaa, eihän katsojatkaan äänestänyt minkään yleisen äänestyslogiikan mukaan vaan jokainen äänesti sitä mitä äänesti, kuka mistäkin syystä. Toiset äänesti uusia, että joku vanha tippuisi, yms. Ei ollut kyse kipinöistä, eikä kemioista. Vaan suosikeista. Oisko teille kelvannut jos Anku olis sanonut äänestäneensä Alexiinaa ulos, koska tykkää enemmän Hannasta? Eipä kai.

Sen verran tuosta äänestyksestä, että sovelluksessa tarjottava äänestysjärjestys on kyllä tehty aina hyvin tarkoitushakuisesti ja tulokset noudattavat sitä varsin orjallisesti. Ei ole tainnut kertaakaan käydä niin että äänestyksessä ensimmäisenä tarjottu henkilö tai pari ei olisi joko voittanut koko äänestystä tai vähintään ollut turvassa. Eli siinä mielessä en itse allekirjoita täysin tuota että "jokainen äänesti sitä mitä äänesti, kuka mistäkin syystä". Tuotanto kyllä pyrkii ohjaamaan äänestyskäyttäytymistä.

Vierailija
15065/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera on hauskan näkyvä persoona mutta kyllä harmittaisi hänen ja Jannen voitto, kun tuo heidän rakkaustarina ei aitoudellaan vakuuta.

Vierailija
15066/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexiina on ollut pettymys.

Räväkintä, mitä Atta sanoo, on että "Mie ole räväkkä. Mitä mieltä sie olet miusta?"

Hän ei ole kiinnostunut muista kuin itsestään, ei edes Alexanderista.

Atta puhuu omista tunteistaan väsymykseen asti ja ottaa välillä selfien. Klik.

Siis mitä räväkkää hän on tehnyt muuta kuin ajautunut eri tyyppien pareiksi ja treffikumppaneiksi (eli ei mitään)? Paljon puhetta, ei mitään vastinetta sanoille. 

Eilinenkin keskustelu Alexanderin kanssa ohjaimissa olosta oli absurdi. Alexina ei ole ohjaimissa, mutta pitää sinnikkäästi kiinni väitteestä, että olisi, koska se vastaa hänen itse luomaansa kuvaa itsestään. Ja jos hän on muka ohjaimissa niin mihin hän sitä tilannetta ohjailee? 

Vierailija
15067/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Veera esittää, taitaa vain olla luonteeltaan tuollainen dramaattinen, spontaani ja tunteellinen henkilö. Se mikä asiasta tekee kiusallista on Jannen selvästi varovaisempi kiinnostus, vs Veeran rakkaudentunnustukset.

Vierailija
15068/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura ja Veera ovat räväkämpiä kuin Alexiina eivätkä mainosta sitä jatkuvasti. Alexina on selvästi energinen, mutta hänellä ei oikein ole suuntaa energialleen. 

Vierailija
15069/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyksellä ei mitään merkitystä tuotantohan tuon jo päättänyt että 🍋🍋🍋valitaan taloon!!!

Vierailija
15070/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera on hauskan näkyvä persoona mutta kyllä harmittaisi hänen ja Jannen voitto, kun tuo heidän rakkaustarina ei aitoudellaan vakuuta.

Kyllä Veeran tunteet varmasti aitoja, mutta Janne taitaa jämähtää kiinnostustasolle, ei rakkauden liekki roihahda.

Vierailija
15071/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kirjoitettu välillä ohuesta persoonasta milloin kenenkin saarelaisen yhteydessä, nyt viimeksi Attasta. Tuotanto voisi mun mielestä näyttää enemmän parien välisijä keskusteluja. Sellaisista arkipäivän asioista.. Pauliinan ja Villen sekä Ankun ja Patrickin keskustelut kiinnostaa tällä hetkellä eniten, kun haluaisin jotain tilannekatsausta heistä. Veeran ja Jannen sekä Attojen keskustelua eilen nähtiinkin jo jonkin verran ja Auran sekä Jeffreyn. Haloo tuotantoo!!!

Vierailija
15072/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A&A on jotenki niin eri paria kuin vain voi. Tosi vaikea nähdä että Alexander koskaan millään tavoin olisi lähestynyt Alexinaa villan ulkopuolella.

Ai. Minä taas en Alexanderia voisi nähdä oikein kenenkään muun parina. Hänelle sopisi mielestäni nimenomaan sellainen omapäinen, reipas ja "itsenäinen" nainen, eikä vieressä kyhnyttävä hihittelijä tai rakkauttaan äänekkäästi julistava häslä. 

Ei kukaan nykyisistä, tai no lähinnä Pauliina mulle tulis mieleen nykyisistä, mut odottaa ehkä jotain uutta hemaisevaa ilmestystä. (Olen tuon alkuperäisen kirjoittaja.) Tai sitten on vaan mainostamassa itseään. Eikä siinä mitään, ihan viihdyttävä tyyppi.

Minä taas ajattelin, että jos Alexander on naista etsimässä, niin sen pitäisi olla juuri tuollainan kuin Alexina. Juu, ehkä juuri näiden välille ei mitään tulekaan, mutta en oikein osaa kuvitella, mikä se Alexanderin naistyyppi sitten olisi, jos esim sinä et näkisi häntä lähestymässä Alexinaa talon ulkopuolella. Minkälaista hän sitten lähestyisi? 

Jotain timmissä kunnossa olevaa hyvännäköistä ja verbaalista naista. Tyylikästä ja edustavaa. Suht koulutettua.

Vierailija
15073/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että Alexina on Alexanderille pettymys. Todellisuus ei vastannut odotuksia vaan Alexina on liian lapsellinen eikä omaa riittävästi sisältöä. 

Vierailija
15074/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A&A on jotenki niin eri paria kuin vain voi. Tosi vaikea nähdä että Alexander koskaan millään tavoin olisi lähestynyt Alexinaa villan ulkopuolella.

Ai. Minä taas en Alexanderia voisi nähdä oikein kenenkään muun parina. Hänelle sopisi mielestäni nimenomaan sellainen omapäinen, reipas ja "itsenäinen" nainen, eikä vieressä kyhnyttävä hihittelijä tai rakkauttaan äänekkäästi julistava häslä. 

Ei kukaan nykyisistä, tai no lähinnä Pauliina mulle tulis mieleen nykyisistä, mut odottaa ehkä jotain uutta hemaisevaa ilmestystä. (Olen tuon alkuperäisen kirjoittaja.) Tai sitten on vaan mainostamassa itseään. Eikä siinä mitään, ihan viihdyttävä tyyppi.

Minä taas ajattelin, että jos Alexander on naista etsimässä, niin sen pitäisi olla juuri tuollainan kuin Alexina. Juu, ehkä juuri näiden välille ei mitään tulekaan, mutta en oikein osaa kuvitella, mikä se Alexanderin naistyyppi sitten olisi, jos esim sinä et näkisi häntä lähestymässä Alexinaa talon ulkopuolella. Minkälaista hän sitten lähestyisi? 

Jotain timmissä kunnossa olevaa hyvännäköistä ja verbaalista naista. Tyylikästä ja edustavaa. Suht koulutettua.

.

Ja tällainenkin kelpuuttaisi Alexanderin? Mistä olette edes saaneet sellaisen kuvan, että hän olisi fiksu? Koska on radiojuontaja? Nehän ovat usein oikeasti sieltä tyhmimmästä päästä.. Ei tietenkään kaikki, mutta todella moni. Myötähäpeä on usein päällimmäinen tunne mukafiksuja radiojuontajia kuunnellessa.

Vierailija
15075/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen, että Alexanderille olisi just täydellinen joku hieman hiljaisempi ja herttaisempi nainen, vaikkapa just Tanjan kaltainen. Ei tarvitsisi Alexanderinkaan uhota, pullistella ja rehvastella niin pirusti vaan voisi ihan vaan chillisti olla se oma itsensä. Nythän sillä on kokoajan joku naurettava skaba menossa Alexiinan kanssa, joten sille sopii taatusti paremmin itsevarma ja itsetietoinen nainen joka ei lähde noihin lapsellisuuksiin mukaan.

Vierailija
15076/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Veeran tunteet varmasti aitoja, mutta Janne taitaa jämähtää kiinnostustasolle, ei rakkauden liekki roihahda.

Mulle tullut tunne, että Veera on melko nuori ajatusmaailmaltaan. No nuorihan hän onkin, mutta myös vielä sitä nuoruuden tunnnetason kypsymättömyyttä. Puhuu jo nyt rakkaudesta. Vaikuttaa, että tunteet menee Veeralla vielä ylös ja alas. Toisaalta eilisen kisan jälkeen huomasin, että Veerassa on kilpailuhenkeä, joten saattaa myös pelata ja kilpailla osaksi ja lyö välillä överiksi rakkauden tunnustuksillaan yms. Mutten sitä sano, etteikö Veeralla olisi ihastumisen tunteita Janneen.

Vierailija
15077/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ja tällainenkin kelpuuttaisi Alexanderin? Mistä olette edes saaneet sellaisen kuvan, että hän olisi fiksu? Koska on radiojuontaja? Nehän ovat usein oikeasti sieltä tyhmimmästä päästä.. Ei tietenkään kaikki, mutta todella moni. Myötähäpeä on usein päällimmäinen tunne mukafiksuja radiojuontajia kuunnellessa.

Ei ehkä kelpuuttaisikaan mut mulla on mielikuva että sellaista voisi hakea. Samoin tunnen myötähäpeää useimpia radiojuontajia kuunnellessani, varsinkin naispuolisia. Yleistieto nolla. Alexanderia en ole koskaan kuunnellut.

Vierailija
15078/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorison mieleen ovat Veera ja Aura.

Vierailija
15079/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Mukafiksuuttakin on montaa lajia. Itselläni alkanut karvat nousta pystyyn, kun yle puheen aamujuontajat suoltavat tasaisin väliajoin propagandaa. 

Vierailija
15080/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkaran kokoamista,Melonin syöntiä,Tietokilpailuja..ei saat..mitä kilpailuja,noh rahaa ei kyllä kulu,eipä tarvii seuraavaa kautta katsoa jos tulee, onneksi,nykyään tallennan ja tulee aika nopeesti kelaamaalla katsottua kun tietää että ei tapahdu mitään kuin pari minuuttia lopussa ja senkin tietää etukäteen kuka tippuu,tuo Jefreystä lässytys ihan järkkyyy🍑🥒🍑🥒

Ketju on lukittu.