Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Siis Sami teki valinnan Patrikille! Oikea selkärangaton liero tai siis molemmat.
Voi ei, miten toi Sami kehtasi tehdä noin Nellille... Ja Patrick vielä ajatteli, että Sami teki sen sen takia.
SAMI LÄHE VAPAAEHTOSESTI POIS NELLIN KANS
Kuin pelle jätkä! Ja vielä noilla sanoilla pelasti Patrickin daamin jota itse haikailee.
Sami teki nyt hassut itelleen
Mua ärsyttää tuo Patrickin ja Ankun asenne ja oletus, että he ovat tärkeämpiä kuin muut ja heillä on muka joku erikoisasema.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sanoin päivällä, sami on patun siipimies.
Sami on aisuri.
Oho, aikamoinen Sami, joko oli peliliike tai sitten aidosti hyväsydäminen. Voi olla, että pelkäsi myös muiden reaktioita, vaikka ei se hänen "syynsä" ollut. En kyllä Hannana olisi Patrickia valinnut, ikään kuin melkein vahvin pari hajoaisi hänen takiaan.
Mää arvasin et Samilla painaa vaakakupissa enemmän sen ja Patin ystävyys ja jonkulaiset tunteet Ankua kohtaan, ku tuo olematon suhde Nellin kanssa.
Älkää kukaan äänestäkö villeä ja pauliinaa seuraavassa äänestyksessä
Ville on mielestäni jotenkin ylimielisen sorttinen. Luulee olevansa jotain erikoista, en tykkää.
Hanna paljastuikin sitten kerrasta todella ikäväksi ihmiseksi. Tuossa valinnassa kun oli justiinsa se sama logiikka ja omistuksenhalu mitä ihmisellä joka s*rmaa puolisonsa ennemminkin kuin hyväksyy eron. Jos minä en saa sinua niin ei saa kyllä kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hanna paljastuikin sitten kerrasta todella ikäväksi ihmiseksi. Tuossa valinnassa kun oli justiinsa se sama logiikka ja omistuksenhalu mitä ihmisellä joka s*rmaa puolisonsa ennemminkin kuin hyväksyy eron. Jos minä en saa sinua niin ei saa kyllä kukaan muukaan.
Sen oli pakko valita joku. Joku pari olis menny rikki joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kukaan äänestäkö villeä ja pauliinaa seuraavassa äänestyksessä
Toivottavasti tämä vakipari on tasapuolisuuden vuoksi seuraavana se jota koetellaan. Veera ja Janne voisi olla toinen vähiten ääniä saanut pari ja kolmantena sitten sara ja pauli, jotka joutaakin tippua. Toisaalta se olisi kunnon draamaa kun pauliina ja ville lähtisi kotiin viettämään tulevaisuutta jota eivät puheidensa mukaan malta oikein edes odottaa.
Jotenkin tuota ankua ja patua kiusataan ihan liikaa. Rajansa kaikella.
Kyllä määki Hannana olisin valinnut Patrickin ennemmin ku Jeffreyn, Jeffrey ois saanu sellasen itkupotkuraivarin sen jälkeen että kellään ei ois ollu hauskaa.
Patrick osaa ottaa asiallisemmin.
Ja olettaisin et nää kaks oli ne Hannn vaihtoehdot mistä edes ajatteli valitsevansa.
Ärsyttää kyllä suunnattomasti jos Anku ja Patu ei päädy pian taas pariksi. Ja samaan aikaan Ville ja Pauliina jatkavat huoletonta yhteiseloa, nille tekis pieni draama ihan hyvää välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen oli pakko valita joku. Joku pari olis menny rikki joka tapauksessa.
Silti normaali ihminen ei valitse sitä ainoaa ihmistä, joka ihan suoraan on sanonut ettei ole eikä tule olemaankaan kiinnostunut tipan vertaa. Varsinkaan silloin kun väittää kyseisen ihmisen olevan mieluisin tyyppi talossa, koska eihän silloin halua pahoittaa toisen mieltä vaan päinvastoin.
Häh. Ihan paskaa.