Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Mun mielestä se Hannan esittelyvideo oli jotain tosi kiusallista katsottavaa...
Kuten moni muukin on ilmaissut, tuntuu myös siltä että alkucastingien jälkeen "taso" vaan laskee.
Miten niin monella tuntuu olevan sellainen käsitys, että Patrick on lyhyt? :D Vai mistä lähtien päälle 180-senttiset miehet on olleet lyhyitä
Jeffrey taitaa olla pisin, 193cm.
Aikuisen naisen makuun on poikanen mutta paras aika mitä tulee ulkonäköön on n 5 vuoden kuluttua. Siis Patu samaten Janne, Ville ja mitä siellä onkaan. Rafui oli taas miehen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin monella tuntuu olevan sellainen käsitys, että Patrick on lyhyt? :D Vai mistä lähtien päälle 180-senttiset miehet on olleet lyhyitä
Saaren monet muut miehet on ollut tosi pitkiä niim niihin verraten ehkä sitten onki. Jeffrey ja Pauli tän hetkisistä taitaa olla pisimmät. Sami on taas selkeesti lyhyempi muita
Jee päivän odotetuin hetki 🙈
Näyttää olevan seksikäs torso tuolla uudella tulokkaalla Alexanderilla.
kiva kun näissä jaksoissa on tullut huomattavasti parannusta ensimmäisiin jaksoihin nähden
Tuo ville näyttää ihan 7-vuotiaalta.
"s*ksiä harrastetaan ja dokataan" yllättävää
Mitä sille Shirleylle on tapahtunut? Ku ei oo näkynyt sitten ekan viikon ?
Vierailija kirjoitti:
kyllä tytöillä otti koville kun joku ei tykkää patusta heh heps ootte hauskoja tyttöjä. kiroilu ei kuulu sivistykseen. oletkos koskaan kuullut erilaisia ihmiskohtaloita, lue jos et ole. katsos täytyy ymmärtää asioita monelta kantilta ja pohtia niitä myöskin eri tavoin eikä kiroilla ..... ei voi tytöt teiltä enempää odottaakaan....
mammat........ ja kyllä patukan läheinen kertoi minulle että patte osaa näytellä ja on tosiasiassa pirullinen pikku nilkki. ja tiedoksi sinulle tytteli vastaa ja hauku miten paljon tahansa minua niin EVVK.
siltikin patteri on tylsä ja olematon lapamato...........vaikka se tytteli sinulle koville ottaakin
Meeppä nyt takas sinne Ylikselle.
"Ainakin harrastetaan seksiä ja mennää dokaa"
xD
Kunnon karvamadot noi Nellin ripset.
Vierailija kirjoitti:
"Ainakin harrastetaan seksiä ja mennää dokaa"
xD
Aura ei taida olla kovin parisuhdeihminen.
Repesin Auran ja Jeffin tulevaisuuden suunnitelmille. Ihanan rehellistä ja suoraa kommunikointia, ainakin molemmat tietää missä mennään 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaren monet muut miehet on ollut tosi pitkiä niim niihin verraten ehkä sitten onki. Jeffrey ja Pauli tän hetkisistä taitaa olla pisimmät. Sami on taas selkeesti lyhyempi muita
Onko pauli pitkä? Mun silmään näyttää ihan tapilta enkä ole siis katsonut niin tarkkaan jonkun toisen vieressä. Jeffi näyttää tosi pitkältä ihan yksinkin.
Ei nää Nelli ja Sami kyllä mikää match made in heaven oo