Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
9041/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää luulen että aika hankala on tuota saaren himoituimman miehen titteliä saada pois Patrickilta

Ku joku aikasemmin mietti et tulispa Patille kunnon haastaja. Ehkä joku tumma, pitkä, lihaksikas komistus, siis oikeasti komea ja hyväkroppanen.

Mutta epäilen että sellasta ei hakijoissa ole :D

Vierailija
9042/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muuten Shirly Karvisen arvostelukyky, jos tämä ohjelma on realityjen Louis Vuitton. Tai sitten minulla on ollut ihan eri käsitys ko. tuotemerkistä.

Brittiversiosta vois sanookin niin mut tää suomiversio on tekonahkalaukku. Jo pelkällä valaistuksen paremmalla kohdentamisella sais jotain aikaan. Ja jos olis kuvattu kesällä: aurinkoinen hellesää, parempi tunnelma, kiinnostavia ihmisiä vapaalla kun lomat pyörii (suurin osa kiinni töissä/opinnoissa tähän aikaan vuodesta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9043/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekuloin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauli pussaili Axua ja Axu ei näyttänyt kovin innokkaalta

No painiihan tuo Axu nyt kertakaikkiaan eri sarjassa Paulin kanssa. Ulkona tuskin katsahtaisi Pauliin päin.

Odottaa itselleen sopivampaa, olisi kannattanut ehkä panostaa Refiin.

Mun miestä ulkänäöltään Axu ja Pauli on suht samoissa sarjoissa, mutta taas luonteen perusteella Axu jotenkin parempi (tai ehkä mua vaan ärsyttää Paulin puhetapa). Mutta joo ihan varmasti Axua harmittaa ettei panostanut Refiin, kun silloin parinvalinnassa sitä mietti.

Ai h*tto, niin miettikin. Olisi ollut niin paljon parempi pari Refun kanssa plus että silloin tuolta olisi pudonnut Emma ja Pauli. Ei vitsit, mikä moka axulta ja varmasti harmittaa ihan huolella. Meille katsojillekin refu olisi ollut paljon parempi vaihtoehto kuin tuo pauli.

Vierailija
9044/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tänään uusimman jakson Bachelorettea ja tuli mieleen, että se Hunks-Kimmo vois aiheuttaa pikkuisen säpinää tonne saarelle :D

Mä taas mietin, että Taneli sopis tonne Love Islandiin! Oikeaa ikäluokkaa ja vähän samanlainen baby face kun monet noista muista, mutta vaikuttaa aidommalta ja kiltimmältä. Vaikka kyllä enemmän säpinää aiheuttaisi varmasti joku Kimmon kaltainen. Eli vähän vanhempi, mistä useimmiten kakskymppiset naiset tykkää ja sujuva puhuja eikä mikään pelkkä pelleilijä tai suhteista puhuja. Ja toki hyvännäköinen ja miehekäs. Sen takia oikeasti odotankin jos tää uusi mies vähän jotain säpinää aiheuttaisi, koska ainakin hän on vähän vanhempi, miehekäs ja raiojuontajalta ainakin toivon sujuvaa keskustelutaitoa. Kimmo olis kyllä paremman näköinen kuin tää Alexander, mutta ei tääkään nyt huono ole.

En tajuu teitä jotka haluu näitä turhaketyrkkyjä kiertämään näihin ohjelmiin,itse tykkään taviksista ja niiden saamasta mahdollisuudesta💕💋💖💖💋💕

Sen takia mä Tanelista tykkäänkin kun se on symppis tavis, mutta ihan väärää naista lähti havittelemaan!

Kuka on tää Taneli?

Vierailija
9045/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekuloin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauli pussaili Axua ja Axu ei näyttänyt kovin innokkaalta

No painiihan tuo Axu nyt kertakaikkiaan eri sarjassa Paulin kanssa. Ulkona tuskin katsahtaisi Pauliin päin.

Odottaa itselleen sopivampaa, olisi kannattanut ehkä panostaa Refiin.

Mun miestä ulkänäöltään Axu ja Pauli on suht samoissa sarjoissa, mutta taas luonteen perusteella Axu jotenkin parempi (tai ehkä mua vaan ärsyttää Paulin puhetapa). Mutta joo ihan varmasti Axua harmittaa ettei panostanut Refiin, kun silloin parinvalinnassa sitä mietti.

Tuotanto voisi kyllä palauttaa Refain tuonne. Se oli oikeasti viihdyttävä tyyppi ja jos ei enää haikailisi (vain) ankun perään niin saattaisi olla hyväkin match jollekin. Vaikka just Axulle tai vaikka Nellille. Toisaalta saattaisi sopivasti hämmentää tuota AnkuPatu-keitostakin, koska jotenkin tuonne nyt tarvittaisiin jotain mikä edes vähän saisi Patuakin varuilleen/mustikseksi. Olisi kiva nähdä sellainenkin puoli Patusta kun joutuisi oikeasti näkemään vaivaa jotta saa parinsa pidettyä.

Vierailija
9046/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että aika hankala on tuota saaren himoituimman miehen titteliä saada pois Patrickilta

Ku joku aikasemmin mietti et tulispa Patille kunnon haastaja. Ehkä joku tumma, pitkä, lihaksikas komistus, siis oikeasti komea ja hyväkroppanen.

En tajua, kun täällä sanotaan näin koko ajan. Eihän Patrik suinkaan ulkonäkönsä takia ole suosituin, vaan kyllä tuossa jo luonnekin astuu kuvioon. Vai oikeastiko joku väittää, ettei Refai ollut tumma, komea ja lihaksikas.

Vierailija
9047/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refaissa oli sekin hyvä puoli, että hän oli ainoa, joka oli habitukseltaan mies eikä poika (no joo, olihan se ritariässäkin siellä hetken edustamassa miehiä). No, katsotaan pystyisikö uusi tulokas olemaan mies. 

Vierailija
9048/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku on varmaan se ihastuneempi puoli.

Vierailija
9049/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tuotannon lempparit on Patu ja Anku tällä hetkellä ja ne on loppuun asti tuolla eikä kenelläkään ole lupaa rikkoa tuota paria🤯😤🤯😤

Vierailija
9050/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tätä uusien tasoa. 

Vierailija
9051/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi likkojen tapa puhua uusista naisista on kyllä tosi typerän kuulosta. Mä en ymmärrä tollasia ihmisiä. Veikkaan, että ovat olleet koulukiusaajia. Ei nimittäin tulis yllätyksenä.

Mitä ne nyt on puhunu tästä uudesta?

Mää en kyllä kiinnittäny huomiota et ois mite kää negatiivisesti puhunu

Mä tarkoitin niin kuin yleiseti, että niiden puhetyyli on vähättelevä toisia kohtaan. Esim. se yhen (en nyt äkkiseltään muista nimeltä) ulkonäön kommentointi, joka sitemmin tippui. Mun mielestä ne ei oikeen osaa käsitellä uuden tuloa. Saati ajatella, että tässä vaiheessa se on vähän pakko tulla parien väliin ja sen olevan tän ohjelman juttu. Ei se oo mikään "sopankeittäjä", mitä ne näköjään tykkää käyttää.

Ei nuo tunnu tajuavan oikein mitään muutakaan ja ihan liikaa painottavat ulkonäön merkitystä ihmisten arvioinnissa. Se ei oo yhtä hyvännäköinen kun mä, joten no worries. Siksi ne ei varmaan hoksaakaan, että niillä on yksi todella myrkyllinen sopankeittäjä talossa.

Vierailija
9052/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä vakuuttunut siitä, tykkääkö Patrick Ankusta vai siitä, että voitti Ankun. 

Vierailija
9053/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tuotannon lempparit on Patu ja Anku tällä hetkellä ja ne on loppuun asti tuolla eikä kenelläkään ole lupaa rikkoa tuota paria🤯😤🤯😤

Toivotaan näin ei draamaa näiden välille.

Vierailija
9054/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, kun täällä sanotaan näin koko ajan. Eihän Patrik suinkaan ulkonäkönsä takia ole suosituin, vaan kyllä tuossa jo luonnekin astuu kuvioon. Vai oikeastiko joku väittää, ettei Refai ollut tumma, komea ja lihaksikas.

Patrik on ainut tuolla olelleista/ olevista miehistä, joka iskee muhun vaikken yleensä pitkähiuksisista tykkää. Refai ei mun mielestä ollut komea.

Vierailija
9055/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkanut jo näyttää, et Ankua ajetaan ulos talosta tuotannon taholta. Paulina ja Ville sekä Veera ja Janne saa olla ihan rauhassa.

Olisi paljon mielenkiintoisempaa kun tuotanto järjestäisi näille kahdelle parille jotain haastetta tuohon pelkkään nyhjäämiseen. Sellaista mikä testaa oikeasti tunteita toisiaan kohtaan, koska siitä saataisiin katsojille draamaa ja samalla se olisi enemmän kuin hyväksi myös näille pareille itselleen. Pitäisi saada jotain mikä aiheuttaisi (jos aiheuttaisi) mustasukkaisuutta toiseen osapuoleen, koska nyt nuo on vaan olleet ja möllöttäneet ilman mitään huolta huomisesta. Odottelevat vaan voittopotin kilahtamista omalle tilille ja just siksi tuohon pitäisi saada kunnon kivikkoa ja töyssyä matkalle. Ei pelkällä panemisella pidä olla voitossa kiinni.

Jos kukaan tulijoista ei ole ollut kiinnostunut Veerasta? Pauliinasta joku, mut se on heti lynkattu.

Vierailija
9056/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto vetelee katsojien naruja ihan reippaalla kädellä. Voi hyvin olla että Aura on juorukello ja riidankylväjä, mutta kyllä noilla eilisillä klipeillä yritettiin ihan selvästi myös rakentaa narratiivia. Taatusti tuolla kaikki muutenkin jauhavat toisistaan selän takana jatkuvalla syötöllä. Ei ole mitenkään sattumanvaraista mitä meille näytetään, eikä voi myöskään mitenkään olettaa että saisimme jotenkin totuudenmukaisen kuvan asukkaista materiaalin perusteella. Tottakai yritys on kyhätä raakamateriaalista jotain draaman kaarta, telkkariohjelmahan tämä on. Välillä se onnistuu luontevammin ja välillä on niin läpinäkyvää että oksat pois. 

Millä ihmeen eilisillä klipeillä? Tuotahan Aura on harrastanut tuolla ihan alusta asti ja joka jaksoon sitä auran juoruilua ja p*skanjauhamista on myös mahtunut. Ei ollut mikään uusi juttu.

Vierailija
9057/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axuhan sanoi, että haluaa miehen, ei poikaa. No, nyt ois tulossa mies ja kiinnostunut hänestä.

Vierailija
9058/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettiny samaa, Refai oli saaren naisille liiankin sellanen aikuinen. Tai e muuten vaan klikannu tuo luonne niin hyvin. Ja Refai kyllä teki siinä virheen että yritti liian kauan Ankun kanssa.

Vierailija
9059/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vielä vakuuttunut siitä, tykkääkö Patrick Ankusta vai siitä, että voitti Ankun. 

Tätä oon mäkin miettinyt. Ankuhan tavallaan sano, että on vähän ihastunut. Patun en oo kuullu puhuvan kellekään mitään (paitsi Ankulle) Ankusta tai tunteista sitä kohtaan. Voi tietysti olla ettei oo näytetty, jotta saatais edes jotain mielenkiintoa. Mun lempi pari silti edelleen nämä.

Vierailija
9060/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto vetelee katsojien naruja ihan reippaalla kädellä. Voi hyvin olla että Aura on juorukello ja riidankylväjä, mutta kyllä noilla eilisillä klipeillä yritettiin ihan selvästi myös rakentaa narratiivia. Taatusti tuolla kaikki muutenkin jauhavat toisistaan selän takana jatkuvalla syötöllä. Ei ole mitenkään sattumanvaraista mitä meille näytetään, eikä voi myöskään mitenkään olettaa että saisimme jotenkin totuudenmukaisen kuvan asukkaista materiaalin perusteella. Tottakai yritys on kyhätä raakamateriaalista jotain draaman kaarta, telkkariohjelmahan tämä on. Välillä se onnistuu luontevammin ja välillä on niin läpinäkyvää että oksat pois. 

Voihan se olla, että tuotanto tosiaan vihdoin oikein alleviivasi tuota Auran kieroilua, jotta typerämpikin katsoja sen hoksaisi. Nythän jengi on ollut, että Aura on niin symppis ja Aura on niin ihana ja Auraa pitää kyllä  äänestää ettei noin ihqu tyyppi vaan putoa.

Aura esittää jotain leelian lepotuolia tuolla ja samantien menee kertomaan kaiken kuulemansa eteenpäin. Sopivasti sävytettynä tottakai.

Ketju on lukittu.