Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
9061/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että aika hankala on tuota saaren himoituimman miehen titteliä saada pois Patrickilta

Ku joku aikasemmin mietti et tulispa Patille kunnon haastaja. Ehkä joku tumma, pitkä, lihaksikas komistus, siis oikeasti komea ja hyväkroppanen.

Mutta epäilen että sellasta ei hakijoissa ole :D

En tajua, kun täällä sanotaan näin koko ajan. Eihän Patrik suinkaan ulkonäkönsä takia ole suosituin, vaan kyllä tuossa jo luonnekin astuu kuvioon. Vai oikeastiko joku väittää, ettei Refai ollut tumma, komea ja lihaksikas.

Refai oli kyllä pikkuisen pullava eikä niin kovin komeakaan, nenästä varsinkaan. Pelkkä tummuus ei riitä. 

Vierailija
9062/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uusi mies on Alexander "allu" Eklund NRJ:n juontaja :D

Ettekö te jotkut kommentoijat lue ikinä yhtään ketjun aiempia kommentteja? Tuo mainitsemasi fakta on sanottu varmaan viidessätoista aiemmassa kommentissa. Täällähän on meno ku Naistenhuoneella, yhtä lukutaidotonta/laiskaa porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vielä vakuuttunut siitä, tykkääkö Patrick Ankusta vai siitä, että voitti Ankun. 

Tätä oon mäkin miettinyt. Ankuhan tavallaan sano, että on vähän ihastunut. Patun en oo kuullu puhuvan kellekään mitään (paitsi Ankulle) Ankusta tai tunteista sitä kohtaan. Voi tietysti olla ettei oo näytetty, jotta saatais edes jotain mielenkiintoa. Mun lempi pari silti edelleen nämä.

Nyt se kyllä taitaa olla jo enemmän kuin vaan vähän ihastunut.

Vierailija
9064/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi likkojen tapa puhua uusista naisista on kyllä tosi typerän kuulosta. Mä en ymmärrä tollasia ihmisiä. Veikkaan, että ovat olleet koulukiusaajia. Ei nimittäin tulis yllätyksenä.

Varsinkin auran tyyli puhua muista on just sellainen v'ttuimainen ja alentuva. Tietysti tuo jatkuva selän takana muista puhuminen oikein korostaa sitä vaikutelmaa, mutta on jotenkin olemus on todella epämiellyttävä kun sanoo yhdelle yhtä ja toiselle toista se v-mäinen ilme naamalla. Sama kun ne emman kanssa istu röökillä niin se hatsin ottaminen ja savun puhaltelu oli kuin yläasteen nurkan takaa, oltiin niin ylimielisiä koviksiaja muita parempia ettei tosikaan. Aura taitaa muuten vedellä poskareita. Alexiinan seurassa aura on erilainen, ettei vaan alexiina olisi liian vahva auran manipuloitavaksi?

Mikä Aura-hullu/-jankkaaja tänne nyt on pesiytynyt? Vihdoin kun päästiin Emma&Patu- ja Anku-jankkaajista, niin nyt jokaiselle sivulle on alkanut ilmestyä vähintään yksi samaan tyyliin kirjoitettu tekele, jossa välillä jopa valehdellaan Auran käyttäytymisestä, tai vedetään johtopäätöksiä ulkoisen olemuksen perusteella tai vaan hoetaan ilkeä ja paha Aura-mantraa. 😅

Vierailija
9065/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että joku uus sanois tai jossain kisassa tulis ilmi se mitä Janne sano Refaille, että "jätä sitä meillekin naisia".

Vierailija
9066/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paten ja Hannan välillä voi olla jotain "henkistä yhteyttä"mutta en nää kyllä mitään fyysistä heidän välillä

Sama juttu. Ei fyysistä eikä romanttista vaan korkeintaan kaverillista, Hanna voi olla sellainen "yksi jätkistä" tai sitten ei sitäkään.

Vierailija
9067/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella miehellä on pelottavan näköinen suu.

Vierailija
9068/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että aika hankala on tuota saaren himoituimman miehen titteliä saada pois Patrickilta

Ku joku aikasemmin mietti et tulispa Patille kunnon haastaja. Ehkä joku tumma, pitkä, lihaksikas komistus, siis oikeasti komea ja hyväkroppanen.

En tajua, kun täällä sanotaan näin koko ajan. Eihän Patrik suinkaan ulkonäkönsä takia ole suosituin, vaan kyllä tuossa jo luonnekin astuu kuvioon. Vai oikeastiko joku väittää, ettei Refai ollut tumma, komea ja lihaksikas.

Mä oon miettiny samaa, Refai oli saaren naisille liiankin sellanen aikuinen. Tai e muuten vaan klikannu tuo luonne niin hyvin. Ja Refai kyllä teki siinä virheen että yritti liian kauan Ankun kanssa.

Refai oli todella dominoiva.

Vierailija
9069/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi likkojen tapa puhua uusista naisista on kyllä tosi typerän kuulosta. Mä en ymmärrä tollasia ihmisiä. Veikkaan, että ovat olleet koulukiusaajia. Ei nimittäin tulis yllätyksenä.

Varsinkin auran tyyli puhua muista on just sellainen v'ttuimainen ja alentuva. Tietysti tuo jatkuva selän takana muista puhuminen oikein korostaa sitä vaikutelmaa, mutta on jotenkin olemus on todella epämiellyttävä kun sanoo yhdelle yhtä ja toiselle toista se v-mäinen ilme naamalla. Sama kun ne emman kanssa istu röökillä niin se hatsin ottaminen ja savun puhaltelu oli kuin yläasteen nurkan takaa, oltiin niin ylimielisiä koviksiaja muita parempia ettei tosikaan. Aura taitaa muuten vedellä poskareita. Alexiinan seurassa aura on erilainen, ettei vaan alexiina olisi liian vahva auran manipuloitavaksi?

Mikä Aura-hullu/-jankkaaja tänne nyt on pesiytynyt? Vihdoin kun päästiin Emma&Patu- ja Anku-jankkaajista, niin nyt jokaiselle sivulle on alkanut ilmestyä vähintään yksi samaan tyyliin kirjoitettu tekele, jossa välillä jopa valehdellaan Auran käyttäytymisestä, tai vedetään johtopäätöksiä ulkoisen olemuksen perusteella tai vaan hoetaan ilkeä ja paha Aura-mantraa. 😅

Jep, ja "myrkyllistä sopankeittäjää" :DD

Vierailija
9070/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte onko kaikki miehet heteroita?

Vierailija
9071/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekuloin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauli pussaili Axua ja Axu ei näyttänyt kovin innokkaalta

No painiihan tuo Axu nyt kertakaikkiaan eri sarjassa Paulin kanssa. Ulkona tuskin katsahtaisi Pauliin päin.

Odottaa itselleen sopivampaa, olisi kannattanut ehkä panostaa Refiin.

Mun miestä ulkänäöltään Axu ja Pauli on suht samoissa sarjoissa, mutta taas luonteen perusteella Axu jotenkin parempi (tai ehkä mua vaan ärsyttää Paulin puhetapa). Mutta joo ihan varmasti Axua harmittaa ettei panostanut Refiin, kun silloin parinvalinnassa sitä mietti.

Tuotanto voisi kyllä palauttaa Refain tuonne. Se oli oikeasti viihdyttävä tyyppi ja jos ei enää haikailisi (vain) ankun perään niin saattaisi olla hyväkin match jollekin. Vaikka just Axulle tai vaikka Nellille. Toisaalta saattaisi sopivasti hämmentää tuota AnkuPatu-keitostakin, koska jotenkin tuonne nyt tarvittaisiin jotain mikä edes vähän saisi Patuakin varuilleen/mustikseksi. Olisi kiva nähdä sellainenkin puoli Patusta kun joutuisi oikeasti näkemään vaivaa jotta saa parinsa pidettyä.

Jep niinpä! Refihän koitti Emmankin kanssa alottaa jotain, mutta Emmä ei lämmennyt ja sit ne jo tippukin pois eli varmasti olisi valmis jotain muuta kuin Anku koittaa!

Vierailija
9072/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys: Refai tulee takaisin😊

Hope so

Vierailija
9073/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Refai oli kyllä pikkuisen pullava eikä niin kovin komeakaan, nenästä varsinkaan. Pelkkä tummuus ei riitä. 

Tulisipa joku oikeasti komea mies tyyliin Ben Dahlhaus.

Helsingin kaduilla näkee komeita / kauniita mallityyppisiä miehiä päivittäin. Pelkkä pumpattu lihas ei tee miehestä hyvännäköistä.

Vierailija
9074/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onki mielenkiintonen juttu, ku mun mielestä just Patrickin suosio saarella on kasvanut mitä pitemmälle on menty. Eihän siitä ihan aluksi tosissaan innostunut kuin Veera. Muut pitivät kyllä kuumana, mut ilmeisesti olivat kuitenkin hyvin varuillaan tai jotai.

Sit pikkuhiljaa alko oleen kiinostuneita enemmän, Johannaki oli Patista jollain asteella kiinostunut, Senja, Emma(joka ei myöskään sanonut alkuun Patia kiinostavimmaksi), nyt sit Anku. Nii ja tietysti näitä uusia.

Eli pakostaki on joku muuki ku tuo ulkonäkö.

Vierailija
9075/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämän päivän klipin ja voi herra mun vereni tuota Ankun ja Patun keskustelua. Patu se puhuu pa*kaa samalla suulla kun syö ja Anku jaksaa edelleen lässyttää kun pikkulapselle.

Vierailija
9076/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiskö Anku ja Patrick testaamaan Hideawayhin pitääkö Patrickin vastaus paikkansa? 🤔❤️

Vierailija
9077/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vielä vakuuttunut siitä, tykkääkö Patrick Ankusta vai siitä, että voitti Ankun. 

Tätä oon mäkin miettinyt. Ankuhan tavallaan sano, että on vähän ihastunut. Patun en oo kuullu puhuvan kellekään mitään (paitsi Ankulle) Ankusta tai tunteista sitä kohtaan. Voi tietysti olla ettei oo näytetty, jotta saatais edes jotain mielenkiintoa. Mun lempi pari silti edelleen nämä.

Patu ehkä miättii viel.

Vierailija
9078/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika vois tulla takas, jos nyt jonkun edes pitää tulla takas.

Vierailija
9079/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Hymyilee Huulettomasti...

Vierailija
9080/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tämän päivän klipin ja voi herra mun vereni tuota Ankun ja Patun keskustelua. Patu se puhuu pa*kaa samalla suulla kun syö ja Anku jaksaa edelleen lässyttää kun pikkulapselle.

Patrickilla lopahti kiinnostus koko keskusteluun. Silmät menivät kiinni ja kommunikoi kysymyksen jälkeen pelkällä äänteellä. LOL, Anku siinä sulla ihq catch.

Ketju on lukittu.