Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Johannasta taitaa kuoriutua jatkoon sopiva yksilö :))
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli Villestä heti vähä huonot vibat
Sulle tuli Elias-vibat siitä. Ja oikeassa olit.
Melkee kaikilla alkaa jo rakoilla tää rakkaustarina
Anku on ankea ja tylsä lässyttäjä. Väritön.
Hipsuttelu on kyllä sana joka saa välittömästi inhoreaktion aikaan.
Onpa reippaita ihmisiä tuolla. Lojutaan vaan ja ollaan vaaka-asennossa. Hyvä, että niillä on nuo tuttipul ei kun vesipullot koko ajan mukana, ettei vaan nestehukka yllätä noin valtavalla liikehdinnällä. Krooh, pyyh, zzzzzzzzx.
Toivottavasti tämä sarja jää tähän yhteen kauteen ja 2019 syksynä käynnistyy Big Brother Suomi uudestaan.
Nyt oikeesti jotain toimintaa tai mä nukahdan! Ja toiveisiin vastattiin; tuli mainoskatko :D
Mää tykkään Patrickista!
Jotenki tuollanen vähä höntti :D Iha hyvällä tavalla siis :)
Senja ja Janne vetää kielareita
Miks noi haluaa aina puhua hirveästi sen ihmisen kanssa jonka parin kanssa niillä on sutinaa? Jotenkin ois musta reilumpaa että se parillinen puhuis ite sille parilleen kun sutina muualla alkaa jos on ihan selvää ettei se oma pari nyt vaan sytytä.
Oikeasti..jos en ois katsonut brittiversiota ennen tätä niin olisin lopettanut jo ekan jakson jälkeen, mutta elättelen vielä toiveita että tää lähtis rullaamaan tästä...todella tylsiä tyyppejä ja samoja asioita jauhetaan koko ajan.. brittiversiossa draama alkoi jo heti ekassa jaksossa
Noi miehet halailee ja ottaa paljo kainaloon. Hellyttävää,vaikka (|) toiveena : D
Emma on ylipirteä junppaope, jolla huojuu koko kroppa kun se puhuu. Paljon ikäistään vanhemman näköinen niinku Johanna ja sit se uus tekotukka myös. Johanna ja tekotukka käy salattiin röökillä jossain nurkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti..jos en ois katsonut brittiversiota ennen tätä niin olisin lopettanut jo ekan jakson jälkeen, mutta elättelen vielä toiveita että tää lähtis rullaamaan tästä...todella tylsiä tyyppejä ja samoja asioita jauhetaan koko ajan.. brittiversiossa draama alkoi jo heti ekassa jaksossa
Tämä
Mää oon varmaa liian tylsä ihminen, ku mun mielestä tätä on iha kiva seurata.
Musta on hauska seurata näitten reaktioita, ilmeitä, eleitä. Keillä saattas synkata, ja ketkä ei tulis toimeen.
Ja sit ku pidemmälle edetään, mietin et miksi tyypit reagoi ja toimii niinku toimii.
Kuka on vaan pelaamassa,kuka vaa pitämässä hauskaa jne
Siis tuo miesselostaja on ihan p*ska. Eihän se sovi yhtään tähän ohjelmaan. Tunnelma lässähtää välittömästi kun se avaa suunsa. Tulee mieleen joku Koulu TV seitkytluvulta. Shirley on kyllä hyvä.
Johannan kulmakarvat hämää, ihan kuin jostain Addams familysta.
Mutta kivannäköiset unimaskit noilla, Oisko kellään vinkkiä mistä saa mukavia?
Onpa paska äänentoisto, huono editointi ja tylsäksi saatu hyvä formaatti. Plus erittäin surkea äänijuontaja.