Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin äidiltä viinilasillista, ei antanut

Vierailija
21.04.2025 |

Oltiin eilen siellä kylässä. Äidillä oli viiniPULLO. Pyysin yhtä lasillista, ei halunnut antaa, koska se oli hänen!? Alkkis? Olen ihan aikuinen ihminen ja tyrmistyin tästä jotenkin. Meillä todellakin pullosta riittää muillekin ja jos jotain haluan juoda vain itsekseni, niin en ota vieraiden läsnäollessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin häneltä, että onko hänelle tosiaan se 12 cl siitä pullosta niin tärkeä ja miksi edes avasi sen. Ei osannut oikein vastata. Minulle tuli tästä olo, että on jotain ongelmaa alkoholin kanssa... Olen sitä joskus aiemminkin pohtinut... Ap

Vierailija
2/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika erikoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullostahan kaadetaan ylijääneet viemäriin, miksei voinut antaa sinulle?

Vierailija
4/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, varmaan siksi, että halusi juoda sen koko pullollisen eikä kaataa viemäriin. Alkoi jotenkin sieppaamaan tämä asia... Ap

Vierailija
5/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kaatanut viemäriin, ellei ole pahaa viiniä. 

Vierailija
6/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä alkoholiongelma. Hänellä ei ollut kuin se yksi pullo, jonka tuli riittää hänelle koko päiväksi. Kyllä koira koiran tuntee.

Vierailija
7/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah ! Olin eilen äidilläni ja hän oli ostanut aterian kylkeen pullon punkkua. Otin yhden lasillisen ja sen jälkeen alkoi kiivas tyrkyttäminen kun en olisi millään halunnut lisää. No saatiin se 3 henkilön kesken sitten tyhjäksi. Seuraavan kerran näin tapahtuu jouluna !

Vierailija
8/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä outoa. Kyllähän sitä yleensä tarjotaan, jos "vieraita" on ja itse ottaa. Minä itse en halua juoda lasillistakaan äitini kanssa, kun hän litki kaljaa tarpeeksi ollessani pieni. Huomaan heti äänestä, kun hän on salaa ottanut.

Vierailija
9/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä alkoholiongelma. Hänellä ei ollut kuin se yksi pullo, jonka tuli riittää hänelle koko päiväksi. Kyllä koira koiran tuntee.

Näin se varmaan oli ja näin pyhinä ei ole Alkot auki. Ap

Vierailija
10/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiineenä oleville tarjota viiniä.

Vierailija
11/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äidilläsi siis viinipullo esim. kaapissa, ja pyysit siitä lasillista? Vai oliko avattu pullo pöydällä, ja äitisi kaatoi siitä vain itselleen viiniä?

Vierailija
12/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä outoa. Kyllähän sitä yleensä tarjotaan, jos "vieraita" on ja itse ottaa. Minä itse en halua juoda lasillistakaan äitini kanssa, kun hän litki kaljaa tarpeeksi ollessani pieni. Huomaan heti äänestä, kun hän on salaa ottanut.

No, näin minäkin ajattelen ja toimin ja näin minut on myös kasvatettu. Hän siis kutsui kylään, syötiin ja ruualla oli vaan vissyä, vettä, maitoa tms. tarjolla. Kun sitten istuuduttiin hän avasi pullon ja kaatoi itselleen lasillisen. Sanoin, että minäkin voisin ottaa, niin ei antanut. Ap

Vierailija
13/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko äidilläsi siis viinipullo esim. kaapissa, ja pyysit siitä lasillista? Vai oliko avattu pullo pöydällä, ja äitisi kaatoi siitä vain itselleen viiniä?

Hän avasi jossain vaiheessa pullon ja kaatoi itselleen. Kylässä oli minun lisäkseni mieheni ja veljeni. Kukaan heistä ei pyytänyt ja molemmat nyt muutenkin ajoivat autoa ja olisivat varmasti kieltäytyneet, jos olisi edes tarjottu. Ap

Vierailija
14/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiineenä oleville tarjota viiniä.

En tosiaan ole tiineenä :D ap

Vierailija
15/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kaataa?

Vierailija
16/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alaikäinen?

Vierailija
17/18 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko alaikäinen?