Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan sen viestipilan idea tuotannolta vai olikohan poikien oma?
No arvaa vaan kummalta,aiemmin jo joku kommentoi että tuskin nuo jätkät olisi tuollaista uskaltanut tehdä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usea kommentoija on kirjoittanut että Patrickista meni maku ku teki niin paskasti Emmalle. Ensinnäki mun eka mielipide on se että tuossakin suhteessa oli kaksi osapuolta, Patrick toki olisi voinut hoitaa tilanteen tahdikkaammin, mutta ei Emmakaan täysin avoin ja suora ollut.
Sitte itse asiaan, kirjotin ihan sarjan alussa että mielenkiintosin henkilö on Patrick(eikä pelkästään ulkonäön takia). Mielenkiintoa on lisännyt nämä runsaat eriävät mielipiteet. Tosi moniulotteinen henkilö, joka on ulospäin se porukan pelle, kuitenkin sieltä alta löytyy paljon muitakin puolia. Ja varmasti kaikki ei ole vielä näkynytkään. Musta on hauska havaita että Patrickin on ihan tavallinen talliainen, vikoineen ja virheineen. Kukaan meistä ei ole täydellinen, vaikka olisikin komea ja suosittu. Ankun kanssa he ovat mielestäni oikein sopiva pari, mielenkiintoista seurata näiden etenemistä. Ihana huomata miten hän välittää Ankusta ja huomioi. Komeakin ihminen voi olla epävarma omista tunteistaan ja siitä miten milloinkin kannattaisi toimia. Kaikenkaikkiaan hän on kuitenkin suhtautunut kypsästi tähän kaikkeen draamailuun, ei ole ikinä lähtenyt syyttämään ja haukkumaan muita. Refaillekin aikoi jutella tilanteesta, vaikka Anku sanoi että ei näe syytä.Joku tulee nyt tähän kommenttiin vastaamaan että; "jaahas näin sullekki vaan menee tämä Paten teatteri ja feikkaaminen läpi".
Ja saa kommentoidakin, se voi olla jonkun mielipide,tämä on minun tämänhetkinen mielipide Patrickista.Laita ylös tää teksti ja lue 20v.päästä!!
Hyvin kirjoitettu tuo analyysi Patrickista ja olisin voinut kirjoittaa sen itse. Miksi se pitäisi lukea 60-vuotiaana uudestaan? 🤔
Olisit voinut vai kirjoitit tuon itse,hassua vaan että tiedät alkuperäisen kirjoittajan iän 😬😁😁😬😁
Vierailija kirjoitti:
Veera on alusta saakka ollut samanlainen höpsö hölöttäjä ja ilmeisesti on sellainen myös arjessa. Ainakin se ig-samba Porilaisten marssin tahtiin on kerrassaan mainio.
Kolme Pauliinan mökötyspätkää on kuvattu aamuisin. Ymmärrän häntä, koska itselle olisi kauhistus herätä joka aamu yhtä aikaa monen muun ihmisen kanssa ja esittää jotain päivänsädettä.
Askarteluvideoiden perusteella Ankulla on ollut omanlaisensa puhetapa jo kahdeksan vuotta sitten. Hän on söpö söpöstelijä, mutta olkoon. Eivät ihmiset ole samanlaisia. Kaikki tuntemani miehet, jotka seuraavat ohjelmaa, ovat heikkoina Ankuun.
Emma on kaunis ja valokuvauksellinen, mutta antautui liian tunteidensa vietäväksi. Todennäköisesti hän nauraa tämän palstan tuohtumukselle, jos ylipäänsä lukee näitä kommentteja, mitä uskallan epäillä. Emma pääsi yli suhteestaan Patrickin kanssa nopeammin kuin mammat:)
Patrick on nappisilmäinen pörröpää, joka sohlaa naissuhteissa, mutta tuskin tekee sitä veemäisyyttään. Oli hienoa, että hän halusi punastellen tunnustaa, mitä sviitissä tapahtui. Eiköhän se kerro varsin vakavasta suhtautumisesta uuteen kumppaniin. Hän ja Anku sopivat hyvin yhteen ja ovat ainoa pari, jonka uskon pysyvän yhdessä, kun ohjelma loppuu.
Janne ja Ville eivät ole valmiita vakavaan suhteeseen vielä kymmeneen vuoteen. Aikaa on ja tyttöjä riittää jonoksi asti. Refai menee naimisiin heti, kun sopiva vaimoehdokas löytyy; sen jälkeen hänestä tulee etä-johtaja ja perheen pää (tai sitten ei).
Jeffry on tyypillinen jääkiekkoilija: raameja riittää, mutta tunneälyssä on toivomista. Aura on ainakin rehellinen, kun odottaa pääsevänsä uusien kavereiden kanssa dokaamaan eikä esimerkiksi "kahville".
Pauli taitaa olla vähän tosikko. Ainakin hän kyselee Alexinalta liian usein, uskooko tämä heihin. Se saattaa olla niin rasittavaa, ettei Alexina kohta enää usko.
Sami on vallan ihana ja Nelli voisi olla Ankun pikkusisko. Pituuserolla e ole mitään merkitystä, mutta vetovoima puuttuu.
Sä oot laittanut tän tänne jo pariin kertaan, rauhotu jo.
Mä venaan jo sitä Casa Amorea, sitten testataan näiden vakiparien todellista suhdetta.
Miksi tää ei tule joka päivä, vaa kaksi päivää taukoa aina?
Vierailija kirjoitti:
Patrick kohteli paskasti Emmaa, koittakaa hyväksyä myös se mielipide. Ja tämän myös Aura huomasi. Kumma kun ihmiset arvostavat täällä paskaa käytöstä. Emmaa vihattiin täällä jo alusta lähtien, koska oli niin laiha, joten hän ei voinut voittaa täällä vaikka olisi mitä tehnyt. Kateelliset.
Erikoinen Emman kiillotus pakkomielle 😂😂😂 Tuolla on vartaloita moneen lähtöön ja silti niillä on omat tykkääjät.
Emman ulosanti on niin heikkoa (enkä nyt tarkoita ääntä), että eihän siitä pirukaan ottanut selvää. On myös vaikeaa kommunikoida hlön, joka on noin passiivisaggressiivinen, kanssa. Emma itse oli se, joka puhui yhtä ja tarkoitti toista. Hän sanoi ettei oo ihastunut, vaikka oli todella pahasti. Hän totesi, että haluaa Ankusta ja Patista parin, vaikkei halunnut. Hän vastasi Ankulle, että on ihan fine, jos Anku valitsee Patin, vaikkei ollut yhtään fine.
Viimeisen kerran, kun Patrick valitsi Emman, hän ei uskaltanut valita Ankua vielä, koska Emma oli kiljunut kurkku suorana päin naamaa ja mulkoili äärimmäisen murhaavasti rivissä. Patrick antoi hänelle vielä mahdollisuuden, jota Emma ei osannut käyttää mitenkään päin oikein. Hän olisi joko voinut muuttaa käytöstään lempeämmäksi ja osoittaa ihastumisensa sanoin ja teoin tai katsella turvallisen parin viereltä aktiivisesti uutta paria itselleen. Kuitenkin hän vain jatkoi kireilyään ja molemmilla oli huono olla. Uutta paria hän alkoi hätäpäissään ruinata extrasäälittävin itsekehupuhein kauniista sisimmästään vasta kun oli täysin selvää, että Anku valitsee Patin. Hän aliarvioi totaalisesti mm Samin, joka kyllä oli saanut nähdä hänen "kauniin sisimpänsä" talossa, kun Emma rääkyi Patille ja roikkui pinna viulunkielenä tämän lahkeessa. Sami oli muutenkin jo löytänyt toisen, miekeisemmän parin.
Emma lähti tyylillä talosta ja vaikutti helpottuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kuinka vielä 2018 nuoret ihmiset sauhuttelee nuita tupakan tumppejaan ja nuuskaavat kuin viimestä päivää vaikka luulis "viisailla nuorilla" olevan tupakan haitat tiedossa varsinaisen hyvin... Varsinkin tekee pahaa kattoo kun Emma liikunnan alan ihmisenä polttelee savukkeitaan jatkuvaan... Sitten näiden liikunnan alan ihmisten pitäs olla ammatissaan muille jakamassa terveellisiä elämäntapoja. Naurettavaa. Ihan tulee huono olo..
Ketkä kaikki tuolla polttaa? Miten musta tuntuu, että useampi nainen tuolla on tervakeuhko kuin mitä mies. Itseasiassa just nyt en saa päähäni yhtään miestä joka polttaa.. Aaargh.
Miehet sen sijaan nuuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovelluksessa oli 17. päivä kyselyt, että kuka saarelaisista on eniten aviomies- ja vaimomatskua. Mulla ei ainakaan näy äänestysprosentit siinä ja oletin, että tulos julkistetaan vasta ohjelmassa ja nää voittajat esim. pääsee keskenään treffeille, mutta eipä ole sellaista tapahtunut. Näkyykö muillakaan ne tulokset vai ihmettä?
Ne kyselyt on nimensä mukaisesti ihan vaan kyselyitä, sisältöä sovellukseen ja somekeskusteluihin. Äänestykset joilla voi vaikuttaa villan tapahtumiin on erikseen.
Pointti oli siinä, että tähän mennessä "hupiäänestysten" tulokset on olleet nähtävillä heti, mutta tuon äänestyksen tuloksia ei ole vieläkään julkistettu.
Jos katsojat sais äänestää uuden parin niin ketä äänestäisitte?
Me katsojat ei tiedetä noiden ihmisten taustoja ja mitä haamuja kenelläkin on menneisyydessä. Toisille on helpompi puhua ja näyttää tunteensa kun taas toisille se on vaikeampaa. Sehän on ohjelman rikkaus että ihmiset on erilaisia. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos katsojat sais äänestää uuden parin niin ketä äänestäisitte?
Ville ja Janne!Haluan ne saman peiton alle.
Pauli on tosikon ja epävarman oloinen. En yhtään jaksais.
"Mä oon OIKEESTI sisäisesti kaunis"
Eihän Emma on tuijottanut murhaavasti Patrickia parinvalinnassa :D Olisiko kuitenkin katsonut Patrickia koska hän on Emman pari? Ai ei vai? Koska olet päättänyt vihata Emmaa ja kirjoitat viestin tuhanteen kertaan samoin sanoin. Tuotanto leikannut sopivat kohdat ja lampaat menee lankaan. Mistä sä tiedät ettei Emma ja Patrick ole puhuneet että valitsevat toisensa. Kai Patrick aikuisena ihmisenä olisi voinut valita Ankun, jos olisi halunnut? Jos Patrick ei halunnut Emmaa, niin miksi parinvalinnan jälkeen se oli nimenomaan Patrick joka otti kiinni Emman ja suuteli pitkään ja puheli hempeitä.
Ihmiset jaksavat kyllä muistuttaa ettei meillä näytetä kaikkea, mutta kun joku kehuu heidän inhokkiaan, ovat he heti muistuttamassa täällä ettei meille näytetä kaikkea ja oikeasti on bitch mutta sopivin kodin unohtavat asian itse ja yhtäkkiä kaikki mitä näytettiin tv:ssä on totta.
Tää on vaan tv-ohjelma, chill.
Vierailija kirjoitti:
Patrick kohteli paskasti Emmaa, koittakaa hyväksyä myös se mielipide. Ja tämän myös Aura huomasi. Kumma kun ihmiset arvostavat täällä paskaa käytöstä. Emmaa vihattiin täällä jo alusta lähtien, koska oli niin laiha, joten hän ei voinut voittaa täällä vaikka olisi mitä tehnyt. Kateelliset.
Miks mä kuulen tän Emman äänellä? Lauseenmuodostuskin just kuin hänen huuliltaan 🤔
Mikä samissa on niin ihanaa? Tuskin olen huomannut koko tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Emman käytös todella epäjohdonmukaista kauttaaltaan. Puhui yhdelle yhtä ja toiselle toista. Sumeilematta kehua retosti itseään miehille, jokaiselle vuorollaan, oli milloin mukava, milloin hyvä sängyssä, milloin sisäisesti kaunis. Kävi sviitissä Patin päälle väkisin, ei siinä tilanteessa kukaan mies jätä panematta. Pois tultuaan rehvasteli oikein muille, kuinka ovat yön viettäneet. Patrik vaikutti aika nololta ja olisi selkeästi toivonut ettei lipsahduksesta olisi muille tiedotettu.
Kaksinaamaisuudesta ei yleensä pidetä, ei tässäkään.
Emma vaikutti tekevän kaikkensa saadakseen pidettyä Patrickin itsellään, se ei vaan riittänyt koska Patrickin puolelta tunteet eivät heränneet, koki olevansa vain kaveri. Ei tepsinyt edes viime hetken itkukohtaus.
Emma esitti jokaiselle hieman eri roolia, oli Ankulle muka ystävä, mutta mollasi selän takana.
Ällötti kun kehui Samille olevansa todella kaunis sisäisesti. En itse tuota piirrettä havainnut. Kameraan muisti katsoa aina, kun kuvattiin porukkaa kävelemässä ohi tai kisailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä samissa on niin ihanaa? Tuskin olen huomannut koko tyyppiä.
komia miäs! mutta nainen ei sais käyttää korkkareita.
Hei Emman vihaaja, joka aloitit spämmin, ota LÄÄKKEET. Kirjoittelet jo kunnianloukkauksen ylittäviä juttuja. Oletko kateellinen vai miksi otat noin henkilökohtaisesti toisen ihmisen, joka ei ole tehnyt mitään pahaa sulle tai kenellekään muulle? Oletko Emman exä tai jotain...
Ne kyselyt on nimensä mukaisesti ihan vaan kyselyitä, sisältöä sovellukseen ja somekeskusteluihin. Äänestykset joilla voi vaikuttaa villan tapahtumiin on erikseen.