Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
No ei Pati kohdellut Emmaa paskasti. Hän olisi jo edellisessä miesten valinnassa halunnut valita Ankun, mutta koska koki Emman tarvitsevan lisäaikaa tuon asian käsittelyyn, valitsi siksi parikseen Emman vaikka olisi halunnut Ankun.
Jokaisessa meille näytetyssä keskustelussa Pati on sanout ettei tunne minkäänlaista ihastusta Emmaa kohtaan vaan vain kaveripohjaista kiintymystä. Ja Emma on sanonut ymmärtävänsä sen. Miksi sitten esittää muille muuta. Se jos mikä on paskaa käytöstä!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä samissa on niin ihanaa? Tuskin olen huomannut koko tyyppiä.
Onhan Sami hyvännäköinen ja vahva tukka. Valloittava hymy saisi vilkahtaa useamminkin. Pääsee pikkuhiljaa vauhtiin ja paranee vaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Hei Emman vihaaja, joka aloitit spämmin, ota LÄÄKKEET. Kirjoittelet jo kunnianloukkauksen ylittäviä juttuja. Oletko kateellinen vai miksi otat noin henkilökohtaisesti toisen ihmisen, joka ei ole tehnyt mitään pahaa sulle tai kenellekään muulle? Oletko Emman exä tai jotain...
Moi Emma!
Mua kiinnostaa sun sisäinen kauneus ja se, missä olet hyvä. Voidaanko tavata?
Vierailija kirjoitti:
Eihän Emma on tuijottanut murhaavasti Patrickia parinvalinnassa :D Olisiko kuitenkin katsonut Patrickia koska hän on Emman pari? Ai ei vai? Koska olet päättänyt vihata Emmaa ja kirjoitat viestin tuhanteen kertaan samoin sanoin. Tuotanto leikannut sopivat kohdat ja lampaat menee lankaan. Mistä sä tiedät ettei Emma ja Patrick ole puhuneet että valitsevat toisensa. Kai Patrick aikuisena ihmisenä olisi voinut valita Ankun, jos olisi halunnut? Jos Patrick ei halunnut Emmaa, niin miksi parinvalinnan jälkeen se oli nimenomaan Patrick joka otti kiinni Emman ja suuteli pitkään ja puheli hempeitä.
Ihmiset jaksavat kyllä muistuttaa ettei meillä näytetä kaikkea, mutta kun joku kehuu heidän inhokkiaan, ovat he heti muistuttamassa täällä ettei meille näytetä kaikkea ja oikeasti on bitch mutta sopivin kodin unohtavat asian itse ja yhtäkkiä kaikki mitä näytettiin tv:ssä on totta.
Tää on vaan tv-ohjelma, chill.
En oo kirjoittanut mulkoilusta kertaakaan ennen tätä. Katsopas, tuleeko sulle ihan puskista, että tällä palstalla kirjoittelee useampi ihminen ja moni moni muukin kuin minä huomasi mulkoilun ja siksi siitä kirjoitetaan. Sitä paitsi Emma mulkoili erityisesti Ankua vihaisesti. Onko sulla joku autismin kirjon sairaus, kun et osaa lukea näin selviä kasvojen ilmeitä?
Ja toisekseen, jos katsoi Patrickia vain siksi, että olivat pari, miksi katsoi niin julman vihaisesti? Muut parit hymyilevät ja silmät tuikkivat, jos on kyse molemmin puolista halusta olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon OIKEESTI sisäisesti kaunis"
"Mä oon TODELLA kaunis sisäisesti"
Vierailija kirjoitti:
No ei Pati kohdellut Emmaa paskasti. Hän olisi jo edellisessä miesten valinnassa halunnut valita Ankun, mutta koska koki Emman tarvitsevan lisäaikaa tuon asian käsittelyyn, valitsi siksi parikseen Emman vaikka olisi halunnut Ankun.
Jokaisessa meille näytetyssä keskustelussa Pati on sanout ettei tunne minkäänlaista ihastusta Emmaa kohtaan vaan vain kaveripohjaista kiintymystä. Ja Emma on sanonut ymmärtävänsä sen. Miksi sitten esittää muille muuta. Se jos mikä on paskaa käytöstä!!
Joo ei se Pati kovin kova pleijeri ole kun ei uskaltanut heti silloin valita Ankua, vaan valitsi Emman - säälistä. Enemmänkin vähän sählä.
Onko Emma vielä sittenkin mukana, kun täällä kirjoitellaan siittä koko ajan?
Emma, sun elämän suurin asia on chill ja oot sisäisesti OIKEESTI kaunis, TODELLA kaunis, joten käy tiskillä taas ja get over it! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera on alusta saakka ollut samanlainen höpsö hölöttäjä ja ilmeisesti on sellainen myös arjessa. Ainakin se ig-samba Porilaisten marssin tahtiin on kerrassaan mainio.
Kolme Pauliinan mökötyspätkää on kuvattu aamuisin. Ymmärrän häntä, koska itselle olisi kauhistus herätä joka aamu yhtä aikaa monen muun ihmisen kanssa ja esittää jotain päivänsädettä.
Askarteluvideoiden perusteella Ankulla on ollut omanlaisensa puhetapa jo kahdeksan vuotta sitten. Hän on söpö söpöstelijä, mutta olkoon. Eivät ihmiset ole samanlaisia. Kaikki tuntemani miehet, jotka seuraavat ohjelmaa, ovat heikkoina Ankuun.
Emma on kaunis ja valokuvauksellinen, mutta antautui liian tunteidensa vietäväksi. Todennäköisesti hän nauraa tämän palstan tuohtumukselle, jos ylipäänsä lukee näitä kommentteja, mitä uskallan epäillä. Emma pääsi yli suhteestaan Patrickin kanssa nopeammin kuin mammat:)
Patrick on nappisilmäinen pörröpää, joka sohlaa naissuhteissa, mutta tuskin tekee sitä veemäisyyttään. Oli hienoa, että hän halusi punastellen tunnustaa, mitä sviitissä tapahtui. Eiköhän se kerro varsin vakavasta suhtautumisesta uuteen kumppaniin. Hän ja Anku sopivat hyvin yhteen ja ovat ainoa pari, jonka uskon pysyvän yhdessä, kun ohjelma loppuu.
Janne ja Ville eivät ole valmiita vakavaan suhteeseen vielä kymmeneen vuoteen. Aikaa on ja tyttöjä riittää jonoksi asti. Refai menee naimisiin heti, kun sopiva vaimoehdokas löytyy; sen jälkeen hänestä tulee etä-johtaja ja perheen pää (tai sitten ei).
Jeffry on tyypillinen jääkiekkoilija: raameja riittää, mutta tunneälyssä on toivomista. Aura on ainakin rehellinen, kun odottaa pääsevänsä uusien kavereiden kanssa dokaamaan eikä esimerkiksi "kahville".
Pauli taitaa olla vähän tosikko. Ainakin hän kyselee Alexinalta liian usein, uskooko tämä heihin. Se saattaa olla niin rasittavaa, ettei Alexina kohta enää usko.
Sami on vallan ihana ja Nelli voisi olla Ankun pikkusisko. Pituuserolla e ole mitään merkitystä, mutta vetovoima puuttuu.
Sä oot laittanut tän tänne jo pariin kertaan, rauhotu jo.
Minulle on iskenyt dementia, kun en muista kirjoittaneeni tätä aikaisemmin. Aika vähän muutenkin osallistunut.
Mutta sinähän voit Neiti Etsivänä auttaa ja kertoa, koska näin olen kirjoittanut
Tuo "sä olet laittanut tän tänne jo" on muuten typerimpiä kommentteja mitä voi olla ja kertoo siitä, ettei ole mitään sanottavaa. Itsellesikö sä peukutat vai onko täällä muitakin pikkupirkkoja?
Anna kun arvaan, mikä ärsytti: se etten haukkunut Patrickia, enkä Ankua, en Emmaa enkä edes Pauliinaa. Vai se, että epäilen Emman huvittuvan näistä intohimoisista puolustuspuheista.
Mua kait jo häkellyttää, kun luin tämän illan aikana kirjoitettuja viestejä. En kykene ymmärtämään, miksi pitää haukkua noin kauheasti osallistujia. Etenkin kenenkään ulkonäköä. Jotenkin masentaa, että onko oikeasti noin pahansuopaisia ihmisiä olemassa.
Emmaakin vaikka miksi ja Ankua.
Kertoo ihmisestä itsestään tuollainen käytös.
Jos kirjautuneina kirjoittaisivat, olisiko teksti siistimpää.
Kävi jotenki Refiä sääliksi kun oli ihastunut Ankuun mut ei saanu tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera on alusta saakka ollut samanlainen höpsö hölöttäjä ja ilmeisesti on sellainen myös arjessa. Ainakin se ig-samba Porilaisten marssin tahtiin on kerrassaan mainio.
Kolme Pauliinan mökötyspätkää on kuvattu aamuisin. Ymmärrän häntä, koska itselle olisi kauhistus herätä joka aamu yhtä aikaa monen muun ihmisen kanssa ja esittää jotain päivänsädettä.
Askarteluvideoiden perusteella Ankulla on ollut omanlaisensa puhetapa jo kahdeksan vuotta sitten. Hän on söpö söpöstelijä, mutta olkoon. Eivät ihmiset ole samanlaisia. Kaikki tuntemani miehet, jotka seuraavat ohjelmaa, ovat heikkoina Ankuun.
Emma on kaunis ja valokuvauksellinen, mutta antautui liian tunteidensa vietäväksi. Todennäköisesti hän nauraa tämän palstan tuohtumukselle, jos ylipäänsä lukee näitä kommentteja, mitä uskallan epäillä. Emma pääsi yli suhteestaan Patrickin kanssa nopeammin kuin mammat:)
Patrick on nappisilmäinen pörröpää, joka sohlaa naissuhteissa, mutta tuskin tekee sitä veemäisyyttään. Oli hienoa, että hän halusi punastellen tunnustaa, mitä sviitissä tapahtui. Eiköhän se kerro varsin vakavasta suhtautumisesta uuteen kumppaniin. Hän ja Anku sopivat hyvin yhteen ja ovat ainoa pari, jonka uskon pysyvän yhdessä, kun ohjelma loppuu.
Janne ja Ville eivät ole valmiita vakavaan suhteeseen vielä kymmeneen vuoteen. Aikaa on ja tyttöjä riittää jonoksi asti. Refai menee naimisiin heti, kun sopiva vaimoehdokas löytyy; sen jälkeen hänestä tulee etä-johtaja ja perheen pää (tai sitten ei).
Jeffry on tyypillinen jääkiekkoilija: raameja riittää, mutta tunneälyssä on toivomista. Aura on ainakin rehellinen, kun odottaa pääsevänsä uusien kavereiden kanssa dokaamaan eikä esimerkiksi "kahville".
Pauli taitaa olla vähän tosikko. Ainakin hän kyselee Alexinalta liian usein, uskooko tämä heihin. Se saattaa olla niin rasittavaa, ettei Alexina kohta enää usko.
Sami on vallan ihana ja Nelli voisi olla Ankun pikkusisko. Pituuserolla e ole mitään merkitystä, mutta vetovoima puuttuu.
Sä oot laittanut tän tänne jo pariin kertaan, rauhotu jo.
Minulle on iskenyt dementia, kun en muista kirjoittaneeni tätä aikaisemmin. Aika vähän muutenkin osallistunut.
Mutta sinähän voit Neiti Etsivänä auttaa ja kertoa, koska näin olen kirjoittanut
Tuo "sä olet laittanut tän tänne jo" on muuten typerimpiä kommentteja mitä voi olla ja kertoo siitä, ettei ole mitään sanottavaa. Itsellesikö sä peukutat vai onko täällä muitakin pikkupirkkoja?
Anna kun arvaan, mikä ärsytti: se etten haukkunut Patrickia, enkä Ankua, en Emmaa enkä edes Pauliinaa. Vai se, että epäilen Emman huvittuvan näistä intohimoisista puolustuspuheista.
En kirjoittanut tuota, että viesti olisi laitettu kahteen kertaan, mutta epäilen, että Emma ei huvitu näistä viesteistä tippaakaan, sen verran kireä jumppapirjo tuntuu olevan.
Liikunta-alalla monilla on muuten kehonkuvahäiriöitä, mitenkään tietämättä onko Emmalla vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Sovelluksessa oli 17. päivä kyselyt, että kuka saarelaisista on eniten aviomies- ja vaimomatskua. Mulla ei ainakaan näy äänestysprosentit siinä ja oletin, että tulos julkistetaan vasta ohjelmassa ja nää voittajat esim. pääsee keskenään treffeille, mutta eipä ole sellaista tapahtunut. Näkyykö muillakaan ne tulokset vai ihmettä?
Huomasin äsken saman. Onkohan unohtaneet päivittää tulokset ?
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/pudonnut-senja-haaveilee-…
Senja odottelee soittoa takaisin saarelle ja välttelee miehiä kuvausten loppuun asti...😂 Voi senja senja
Serkkutyttö kirjoitti:
Mua kait jo häkellyttää, kun luin tämän illan aikana kirjoitettuja viestejä. En kykene ymmärtämään, miksi pitää haukkua noin kauheasti osallistujia. Etenkin kenenkään ulkonäköä. Jotenkin masentaa, että onko oikeasti noin pahansuopaisia ihmisiä olemassa.
Vauvapalsta ei ole sun paikka sit.
Et oo tainnut olla aiemmin vauvapalstalla? Täällähän on kaikenlaista kirjoittelua aina, ei pidä liian vakavasti tätä ottaa, tulee vaan paha mieli. Suosittelen poistumaan vauvapalstalta. Av-mammat ja av-ukot eivät anna armoa. Ja trollit poikinensa
Serkkutyttö kirjoitti:
Mietin kuule ihan samaa.
Ja luuleeko noi kahelit tosissaan, ettei Emmalla ole kotiin palattuaan mitään muuta tekemistä kuin kirjoitella jollekin vauvapalstalle??? Huonoja trolleja tai päässä vikaa, vikaa, vikaa... Levy jäänyt pahasti jumiin.
Ohjelma puhututtaa, kun on keskustelua. Harva vaan ymmärtää, että any publicy is good publicy tai että muistaa, että kukaan ei voi olla sellainen, josta kaikki tykkäisi. Suomalainen luonne on sellainen, että helpommin annetaan negatiivista palautetta, näkeehän sen jokaisessa työpaikassakin.
Itse tykkään Veerasta ja Jannesta, jotka ovat hyvä pari, Anku ei oo suosikki eikä inhokki, mutta sopii loistavasti Patrickin kanssa yhteen. Sami on tullut koko ajan miellyttävämmäksi hahmoksi, mutta vaikuttaa vähän ujolta ja/tai on hiukan outoa toi parisuhteilu. Alexina on raikas ja oikein hyvä ulosanti. Nelli on söpö ja luonteva.
Saa nähdä tuleeko kukaa pudonnut takaisin. Tuskin ainakaan heti, koska ei tuolla ole nyt oikein ketää heille sopivaa
Samaa mieltä, paitsi Villelle ja Jannelle voi riittää 5 vuotta, sitten kypsiä nk. vakavaan suhteeseen. Ville ehkä vähän aikaisemmin.
Ja Sami voi ehkä olla ihanakin, mutta liian sulkeutunut. Ei katso kohti ja välttelee tunteista puhumista.