Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Toivottavasti joskus Sohvaperunat katselisivat tätä ohjelmaa. Voisi tulla timanttista kommenttia :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö Pauliina vois näyttää vaan Pauliinalta, Veera Veeralta ja Johanna Johannalta. Ärsyttää nuo vertailut.
No voi sua mielensäpahoittajaa. Mee vaikka lenksulle purkaa ärtymystä jos niin kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että meidät on biologisina olentoina ohjelmoitu viehättymään ulkonäöstä. Alunperin meillä ei ole ollut edes kieltä jolla jutella asioista, joten ulkomuodolla on menty hyvin pitkälti. Edelleenkään ihmisestä ei voi nähdä päälle muuta kuin ulkonäön, joten sen perässä on sitten helpoin mennä. Voi ajatella, että ainakin se puoli vetoaa minuun joten yksi asia on kunnossa heti kättelyssä. Muut ominaisuudet paljastuvat sitten vasta aikaa myöten. Eli hyvännäköisillä on aina etumatkaa eikä sille oikein mitään voi.
eli veikkaan että filosofisia keskusteluja ei talossa käydä?
Tuonne olisi voinut laittaa vaatteet päällä olevia korkeakouluopiskelijoita, joiden pitäisikin pariutumisen sijaan verkostoitua. Olisi varmaan enemmän menoa. Nuo jauhavat noita ihmissuhteita kyllästymiseen asti ennen kuin mitään suhteita on edes syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Pauliina vois näyttää vaan Pauliinalta, Veera Veeralta ja Johanna Johannalta. Ärsyttää nuo vertailut.
No voi sua mielensäpahoittajaa. Mee vaikka lenksulle purkaa ärtymystä jos niin kiukuttaa.
Kukahan se nyt täällä mielensä pahoittikaan. Käsittääkseni täällä on tarkoitus kertoa mielipiteitä ohjelmaan liittyen. Minun kommenttini liittyi täysin ketjun aiheeseen. Toisin kuin sinun itkusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän palstapoliisi sinä kuvittelet olevasi? Jokaisella täällä on oikeus mielipiteeseen. Myös heillä, jotka ovat eri mieltä kuin sinä. Menepä itse sinne "lenksulle" rauhoittumaan,
Vierailija kirjoitti:
Ankulla on vissiin silikonit?
Eiköhän noilla kaikilla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän palstapoliisi sinä kuvittelet olevasi? Jokaisella täällä on oikeus mielipiteeseen. Myös heillä, jotka ovat eri mieltä kuin sinä. Menepä itse sinne "lenksulle" rauhoittumaan,
Huh huh.. onpa täällä pahantuulista sakkia. Hymyä huuleen, on perjantai :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh.. onpa täällä pahantuulista sakkia. Hymyä huuleen, on perjantai :)
En minä ole pahantuulinen. Kerroin vain tosiasioita. Ihan rauhallisella äänellä. Perjantaissa ei kyllä päivänä mielestäni ole mitään erityisen hyvää, mutta ei minun silti tarvitse olla pahalla päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole.
No okei, miehillä ei ole. Eikä Veerallakaan.
Johanna kunnon Bitch.
Veera vielä pieni tyttönen joka ei ymmärrä holynpölyäkään.
Pauliina hentonen neiti mutta kauhea playeR.
Mitäs ne muut olikaan ? HA 🙄
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joskus Sohvaperunat katselisivat tätä ohjelmaa. Voisi tulla timanttista kommenttia :D
Juhani ainakin on katsonut kun oli jotain Veeraan liittyen twiitannut, mutta en tiedä onko Sohvikset vielä laitettu katsomaan tätä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että meidät on biologisina olentoina ohjelmoitu viehättymään ulkonäöstä. Alunperin meillä ei ole ollut edes kieltä jolla jutella asioista, joten ulkomuodolla on menty hyvin pitkälti. Edelleenkään ihmisestä ei voi nähdä päälle muuta kuin ulkonäön, joten sen perässä on sitten helpoin mennä. Voi ajatella, että ainakin se puoli vetoaa minuun joten yksi asia on kunnossa heti kättelyssä. Muut ominaisuudet paljastuvat sitten vasta aikaa myöten. Eli hyvännäköisillä on aina etumatkaa eikä sille oikein mitään voi.
eli veikkaan että filosofisia keskusteluja ei talossa käydä?
Tuonne olisi voinut laittaa vaatteet päällä olevia korkeakouluopiskelijoita, joiden pitäisikin pariutumisen sijaan verkostoitua. Olisi varmaan enemmän menoa. Nuo jauhavat noita ihmissuhteita kyllästymiseen asti ennen kuin mitään suhteita on edes syntynyt.
Verkostoitua. Todella tympäisevä sana ja ajatus. "Nyt verkostoidutaan" ihan vaan verkostoitumisen vuoksi. Itse pidän luonnollisesta tuttavuudesta, kuten opiskelukaverit, harrastuskaverit ja työkaverit., joiden kanssa ollaan pitkään "samassa veneeessä" ja näin tullaan luonnollista tietä tutuiksi. Ei mitään väkinäistä verkostoitumista.
Se mieskertoja kuulostaa välillä Heikki Paasoselta ja välillä joltain oululaiselta.:D
Mikä tuon Ankun tausta muuten on? Eikös se ollut helsingistä tai tampereelta, mutta ihan oulun murretta vetää?
On tosi ihanan ihmisen oloinen.
Hirveästi muuten tamperelaisia tuolla.
Muistaako joku laulaja Kristiina Wheelerin? Mun mielestä Veera muistuttaa tosi paljon häntä.
Vierailija kirjoitti:
Oon tuon Veeran nähnyt,eikä ole todellakaan lihava mutta toki jos muut on aliravittuja niin normaali näyttää joidenkin mielestä läskiltä,jos noilta otettaisi nuo silarit pois niin reppanoilta näyttäisivät🤭
Jahas. SInä sitten ilmaisit, että on normaali ja aliravittu. Yhtä paljon metsään menee kuin se, että Veeraa sanotaan läskiksi. Kyllä ne muut on ihan normaaleja hoikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä muut näkee Patrickissa. Vaikuttaa ihan hirveän tylsältä tyypiltä. "Treffit kuin treffit" kommentti aika nolo. Kaikki miehet vaikuttaa aika vässyköiltä. Refai vaikutti eniten karismaattiselta mutta ei oo nyt näytetty hirveesti sitä. Janne saattaa olla yllättäjä. Ainakin vaikutti ihan symppikseltä
. Naisista Veeraa vaikuttaa eniten aidolta omalta itseltään ja siinä naisessa on ainakin räväkkyyttä ja rohkeutta, kun muut ovat jääneet tosi hiljaisiksi. Senja ja Pauliina vaikuttavat empaattisilta kun lohduttivat Veeraa. Ainakin Senja vaikutti aidosti lohduttavan, joten toivon, että hänelle löytyisi vielä joku hyvä tyyppi talossa.Samaa mieltä suurimmilta osin. Refain karismaattisuus ja Veeran aitous nyt on vähän tulkinnanvarasia juttuja, mutta ymmärrän, miten joku asian voi näin nähdä.
Refain karismaattisuus. Perus lähi-itätaustaisen näköinen lepertelijä. Sellainen tyyli ilmeisesti iskee moneen suominaiseen.
Eikö munkin ole hieman kyseenalaista katsella näin syntistä ohjelmaa.