Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhoillisia kommentteja täällä. Miehet "ottaa" ja "saa": naiset "antaa," "korkataan," "levittelee haarojaan" ja ei saa olla "helppoja." Mitä ihmeen aarretta me naiset muka vaalitaan ja pantataan tuolla haarojen välissä? Jos nainen haluaa saada ja ottaa ja antaa siinä sivussa, niin siitä vaan, ihan vaikka heti ekailtana, jos kerta haluttaa. Miehet saa syödä suklaata silloin kun mieli tekee, mutta naisten pitää kontrolloida mielitekojaan, kieltäytyä ja säännöstellä? Miksi ihmeessä? Vuonna 2018, kun pilleritkin on ollut saatavilla jo puoli vuosisataa? Kovin kaksinaismoralistista.
Omaa tavaraa pitää arvostaa että sitä ei jaella noin vaan. Helppo ei saa olla.
Olen samaa mieltä siitä, että Patun olisi pitänyt pitää Emma paremmin ajantasalla ja kertoa rehellisesti, että nyt ei enää kiinnosta, olen vaihtamassa Ankuun.
Toisaalta Emma on käyttäytynyt myös typerästi ja lapsellisesti. Esim. vaikuttaa siltä, että Emma on ollut ihastunut Patuun, mutta väittänyt tälle muuta. Näin ollen on ihan ymmärrettävää, ettei Patu ole voinut ottaa tämän tunteita huomioon. Emma on myös käyttäytynyt typerästi Ankua kohtaan, vaikka Anku on ollut kokoajan mukava takaisin ja koettanut varmistaa ettei Emma loukkaannu. Sanonut muille esim, että näkee kuinka Anku ”tyrkyttää” itseään Patulle.
En myöskään yhtään ymmärrä miksi monet täällä sanovat, että eivät enää pidä Ankusta, koska tämä ”juonittelee” jne. Häh? Ankuhan nimenomaan koetti varmistaa Emmalta liiankin kanssa, että tälle on Ok jos Anku Patun valitsee. Ja edelleen tämä on Love Island.
Serkkutyttö kirjoitti:
Ihmettelen, miksi Patu olisi heti esitellyt toisille viestiä, ennenkuin on kysynyt Emmalta mistä tämä haluaisi keskustella. Patu on siis todennäköisesti ensin kysynyt Emmalta, jonka jälkeen Emma on kieltänyt lähettäneensä viestin.
Patu on alkanut sitten kyselemään viestin lähettäjän alkuperää.
Toisaalta, tuntuisi hullulta, jos esim Refai tai Aura tai joku muu olisi lähettänyt viestin toisen nimissä, koska tietäisivät jäävänsä siittä kiinni kuitenkin, kun Emma kieltää lähettäneensä sen.Joku jäynä tähän nyt kätkeytyy tuotannon taholta.
Tai oliko tuo hästäkki viestiiiiii......tuotannolta heh.
Minä uskon että viestin lähettäjä on Emma. Emmahan vaikutti olevan koko kuviosta vähän sekaisin, joten haluaa selvitellä päätään ja kuvittelee, että Patrickin kanssa jutteleminen auttaa. Ja voin kyllä uskoa että Patrick näyttää viestin muille vähän sellaiseen just joo, taasko-sävyyn, mikä on minusta hyvin epämiellyttävää, ja saa Emman näyttämään id*ootilta.
Refai kertoi Auralle, että Ankun innostus Patuun puhkesi sen jälkeen, kun Anku sai kuulla, että Patulla on häneen kiinnostusta.
Tuo kertojahan oli Aura itse. Aura kertoi Ankulle eka kerran, että Patu on siittä kiinnostunut.Anku oli että ei saakeli....aivan hämmästynyt kuulemastaan.
mä jotenkin tulkitsin tän viestijutun ihan erilailla. silleen että miehet siellä kauhistelee / naureskelee viestille, eikä kerro veeralle keltä se on tullut. veera on kiinnostunut ja sitä ärsyttää kun se ei tiedä viestin lähettäjää. haukkuu miehiä lapsellisiksi.
Onhan tuo Patukka melkoinen pleijeri. Heti kun saa toosaa niin muija kiertoon. Ei vaan tajunnut että tuolla saarella pitää olla 24/7 eikä pääse hoitoja karkuun, puhelahjoja kun herralla ei selvästikään ole. Anku ei ole näköjään helppo vaan varma. Onneksi siellä sentään jotkut naiset näkee mikä Patukka on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miten Auran polittiisella kannalla on väliä tässä ohjlemassa. Ehkä herkin ja kivoin tyyppi.
Minulle ainakin on. Nykyään äärivasemmistolaiset mellakoivat ja tuhovat paikkoja Suomessa jopa enemmän kuin uusnatsit. Jännää että on enemmän ok kertoa olevansa äärivassari kuin uusnatsi? Mä en voisi fanittaa kummaksikaan tunnustautuvaa henkilöä. Aiemmin Aura oli mun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen joitain kommentteja täällä. Siis onko ihmiset oikeasti sitä mieltä, että suhteita ei tarvitse päättää vaan voi vaihtaa lennosta toiseen ja olettaa että toinen lukee ajatuksia että juttu on päättynyt? Ja suhde se on alkavakin suhde. Onko nää niitä deittimaailman vihatuimpia ihmisiä eli ghostaajia?!
Patrick antoi olettaa, että hänellä ja Emmalla on juttua eikä talossa ole muuta. Ja sitten Kun Anku kertoi kiinnostuksestaan, Patrick kertoili kyllä Ankulle että hänet kannattaa valita mutta ei Emmalle että hänellä ja Ankulla on alkamassa jotain eikä halua olla enää Emman kanssa. Ei tuolla saarella ole mitään lupaa käyttäytyä sikamaisesti. Paria on ok vaihtaa, mutta vaihdot pitää kommunikoida pareilleen etukäteen, muuten on kusipää. Sellaista se on. Ihmiset eivät ole suuttuneet, että Patrick vaihtoi Emman vaan siitä kuinka rumasti teki sen. Lapsellinen ja kypsymätön tyyppi on, jonka voisi lähteä kotiin kasvamaan. Tämä on kuitenkin love island eikä player's island. Rakkautta tonne on tultu etsimään.
Ihanko totta, olitko paikan päällä katsomassa, miten se meni. Onko tullut mieleen, että draamaa tehdään katsojien vuoksi jättämällä olennaisia asioita näyttämättä. Ja tämän saman kommentin ehkä vähän eri sanoin olen lukenut kymmeniä kertoja, että eikö VOITAISI tässä asiassa siirtyä eteenpäin. Eiköhän kaikki jo ole tähän jankkaukseen kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuitenkin love island eikä player's island. Rakkautta tonne on tultu etsimään.
Siis mitä?
Love Island on deittailupeli, jossa palkinnoksi ei luvata "rakkautta" vaan 25 000 euron palkintopottia. Patut, Ankut, Emmat ja muut ovat pelin kilpailijoita. Ja pelin idea ei suinkaan ole pariutua ensimmäisenä päivänä (vaikka sekin voi olla voittoisa strategia) vaan taktikoida, deittailla, vaihdella paria ja sotkea muiden parisuhteita. Toiset ovat siinä selvästi parempia pelaajia kuin toiset, mutta näinhän se on esim. Selviytyjissäkin. Vaikka taitavat pelurit usein ärsyttääkin, niin kyllä mä ainakin kunnioitan kilpailijaa, joka ymmärtää pelin idean ja pelaa tosissaan siitä 25 000 euron potista sen sijaan, että nillittää sitä miten epäreilua on kun toiset pelaa tosissaan. Jos joku tuolta löytää Tosirakkauden™ niin se on sitten ihan vaan pelin sivutuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhoillisia kommentteja täällä. Miehet "ottaa" ja "saa": naiset "antaa," "korkataan," "levittelee haarojaan" ja ei saa olla "helppoja." Mitä ihmeen aarretta me naiset muka vaalitaan ja pantataan tuolla haarojen välissä? Jos nainen haluaa saada ja ottaa ja antaa siinä sivussa, niin siitä vaan, ihan vaikka heti ekailtana, jos kerta haluttaa. Miehet saa syödä suklaata silloin kun mieli tekee, mutta naisten pitää kontrolloida mielitekojaan, kieltäytyä ja säännöstellä? Miksi ihmeessä? Vuonna 2018, kun pilleritkin on ollut saatavilla jo puoli vuosisataa? Kovin kaksinaismoralistista.
Tavaraa? Pidätkö itseäsi tai jos olet mies, naisia esineinä? Ihan yhtä lailla miehillä on ”tavara”, jota varjella kuin naisillakin. Herää tähän vuosisataan, kiitos.
(Itselläni ei ole ollut paljon seksisuhteita, koska olen harrastanut seksiä vain parisuhteessa. En myöskään haluaisi miestä, jolla on ollut useita seksikumppaneita. Tämä on kuitenkin vain oma preferenssini, enkä arvostele muita sen perusteella, kuinka ”helposti” he harrastavat seksiä. Lisäksi en näe mitään eroa siinä, onko runsaasti tai vähän seksiä harrastava mies vai nainen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenko vaan? Sitten olet itse psyykkisesti aika helppo. Sinusta saa varmasti hyvin pienellä vaivalla koulittua oivan vaimon nyrkin ja hellan väliin. Samalla teet itse kaikki kotityöt ja ruuat, olet loistavaa vaimomatskua ja jakelet tavaraasi vain silloin, kun kunnioitettavan liiton mies niin tahtoo, ja puunaat kotia silloin, kun mies jakelee tavaraansa muualla, sillä sehän on miehelle sallittua sukupuolen vuoksi, ja sinun tulee vain tyytyä rooliisi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Ihmettelen, miksi Patu olisi heti esitellyt toisille viestiä, ennenkuin on kysynyt Emmalta mistä tämä haluaisi keskustella. Patu on siis todennäköisesti ensin kysynyt Emmalta, jonka jälkeen Emma on kieltänyt lähettäneensä viestin.
Patu on alkanut sitten kyselemään viestin lähettäjän alkuperää.
Toisaalta, tuntuisi hullulta, jos esim Refai tai Aura tai joku muu olisi lähettänyt viestin toisen nimissä, koska tietäisivät jäävänsä siittä kiinni kuitenkin, kun Emma kieltää lähettäneensä sen.Joku jäynä tähän nyt kätkeytyy tuotannon taholta.
Tai oliko tuo hästäkki viestiiiiii......tuotannolta heh.
Minä uskon että viestin lähettäjä on Emma. Emmahan vaikutti olevan koko kuviosta vähän sekaisin, joten haluaa selvitellä päätään ja kuvittelee, että Patrickin kanssa jutteleminen auttaa. Ja voin kyllä uskoa että Patrick näyttää viestin muille vähän sellaiseen just joo, taasko-sävyyn, mikä on minusta hyvin epämiellyttävää, ja saa Emman näyttämään id*ootilta.
Jos noin on niin olisi todella huonoa käytöstä Patulta. Jotenkin en jaksa uskoa, että käyttäytyisi noin.
Anku kyllä pistäisi Patun tuollaisesta seinää vasten. Tuohan olisi tosi lapsellista jos noin on niinkuin kirjoitit. Ja Patuhan tuossa silloin näyttäisi idiootilta, ei Emma. En jaksa nyt uskoa, et Patu ei ymmärrä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Patukka melkoinen pleijeri. Heti kun saa toosaa niin muija kiertoon. Ei vaan tajunnut että tuolla saarella pitää olla 24/7 eikä pääse hoitoja karkuun, puhelahjoja kun herralla ei selvästikään ole. Anku ei ole näköjään helppo vaan varma. Onneksi siellä sentään jotkut naiset näkee mikä Patukka on miehiään.
Vaikea uskoa että vaihtaisi Ankua enää pois eiköhän se tajuu että nyt löyty helmi.
Mun mielestä meijän kannattaa keskustellessa kuitenkin muistaa että tuotanto näyttää meille sellasen kuvan kuin haluaa. Mehän emme tiedä mitä kaikkea Patrick on sanonut Emmalla tai Emma Ankulle. Tai kuka tahansa kellekään.
Ja ymmärrän joo että täällä keskustellaan siitä miltä tyypit näyttää juuri tässä kyseisessä ohjelmassa, mutta silti kannattaa pitää takaraivossa tää.
Ennen kuin alkaa henkilökohtasesti haukkumaan ketään kovin radikaalisti.
Tää ehkä eniten tuohon viitaten kun jotku haukkui Emmaa aika rajustikin. Mutta pätee siis muihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen joitain kommentteja täällä. Siis onko ihmiset oikeasti sitä mieltä, että suhteita ei tarvitse päättää vaan voi vaihtaa lennosta toiseen ja olettaa että toinen lukee ajatuksia että juttu on päättynyt? Ja suhde se on alkavakin suhde. Onko nää niitä deittimaailman vihatuimpia ihmisiä eli ghostaajia?!
Patrick antoi olettaa, että hänellä ja Emmalla on juttua eikä talossa ole muuta. Ja sitten Kun Anku kertoi kiinnostuksestaan, Patrick kertoili kyllä Ankulle että hänet kannattaa valita mutta ei Emmalle että hänellä ja Ankulla on alkamassa jotain eikä halua olla enää Emman kanssa. Ei tuolla saarella ole mitään lupaa käyttäytyä sikamaisesti. Paria on ok vaihtaa, mutta vaihdot pitää kommunikoida pareilleen etukäteen, muuten on kusipää. Sellaista se on. Ihmiset eivät ole suuttuneet, että Patrick vaihtoi Emman vaan siitä kuinka rumasti teki sen. Lapsellinen ja kypsymätön tyyppi on, jonka voisi lähteä kotiin kasvamaan. Tämä on kuitenkin love island eikä player's island. Rakkautta tonne on tultu etsimään.
Otatkohan sä tän nyt vähän liian vakavasti? Viihdetyä tuonne ensisijaisesti on lähdetty tekemään, pelaamaan.
Patrick ja Anku tuntevat vetoa toisiaan kohtaan. Sen nyt näkee jokainen.
Palstalla on koko ajan ihmeellistä katkeraa jupinaa. Ja huumorintajutonta porukkaa. Monesta ihan selvästä läpästä jauhetaan tuohtuneena.
Muutaman mamman maailmassa naiset "antaa", miehet "ottaa" ja joka nurkan takana vaanii pleijereitä tai katalia naisia. Kokemus puhuu?
Se oli muuten Emma, joka kuiskasi "mä olen hyvä, vaikka itse sanonkin" ja kiipesi Patrickin päälle. Ja Pate antoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään "tavaraa" ole. Siellä on hermopäitä, jotka tykkää kosketuksesta ja joita manipuloimalla saa ihanat mielihyvät.
Jep, rahat on tarkoitus voittaa mutta olemalla kusipää pleijeri ei ole mikään voittoisa strategia. Katsojat ovat arvostaneet aitoja suhteita eikä pelaamista ihmisillä, ainakin muissa versioissa.
En kyllä hämmästyisi siitäkään, jos Patu vaihtaisi takas Emmaan. Noista pätkistä kun ei saa irti tarpeeksi. Sitäpaitsi Ankuki voi pudota vaikka jo seuraavassa äänestyksessä. Seuraavaksi on taas parinpudotus valinta. Jos Anku ja Patu joutuu uhan alle niin Anku voi joutua pihalle tuolta.
Vielä ei näytetty mikä pari äänestettiin niille treffeille. Olisipa Sami ja Nelli. Emma voisi myös piristyä niistä ja saada uutta potkua. Sillä ollut nyt ahdasta tuolla. Olis hyvä päästä vähän muihin maisemiin hetkeksi.
Toivottavasti Alexina ja Pauli putovat. He eivät oikein tuo mitään taloon. Paulin epävarmuuskin luotaantyöntävää.