Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Tässä näkee hyvin miten kiinostusta ei voi ostaa. Oliko 4 miestä kiinostunut Ankusta(Refai, Sami, Markus, Patrick), yks koittaa saada ostettua naisen kiinostuksen huomiomalla ihan liikaa ja kantamalla leipiä. Toinen koittaa ostaa kiinostuksen kehumalla yltiöpäisesti. Sami taas ehkä oli vaan eniten oma itsensä.
Silti ainoa joka saa Ankun syttymään on tuollanen paskaa läppää heittävä surffitukka, joka ei kovin aktiivisesti yrittänyt iskeä.
Aina ei mee nallekarkit tasan.
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhoillisia kommentteja täällä. Miehet "ottaa" ja "saa": naiset "antaa," "korkataan," "levittelee haarojaan" ja ei saa olla "helppoja." Mitä ihmeen aarretta me naiset muka vaalitaan ja pantataan tuolla haarojen välissä? Jos nainen haluaa saada ja ottaa ja antaa siinä sivussa, niin siitä vaan, ihan vaikka heti ekailtana, jos kerta haluttaa. Miehet saa syödä suklaata silloin kun mieli tekee, mutta naisten pitää kontrolloida mielitekojaan, kieltäytyä ja säännöstellä? Miksi ihmeessä? Vuonna 2018, kun pilleritkin on ollut saatavilla jo puoli vuosisataa? Kovin kaksinaismoralistista.
No vastaan omasta puolestani.
Seksi on minulle sillä tavalla iso juttu, että jos se on hyvää, minulle syttyy tosi helposti voimakkaita tunteita miestä kohtaan, jonka kanssa sitä seksiä harrastan. Jos taas seksi on huonoa, voi jäädä tosi huonokin olo siitä, koska kehooni on tunkeuduttu, vaikka olisin alun perin itsekin ollut haluamassa. En siis nauti seksistä yhtä itsestäänselvästi kuin (käsittääkseni) miehet nauttivat, mutta sitten kun nautin niin se nautinto on niin taivaallista että jään koukkuun. Siksi yritän ensin tutustua mieheen, ja harrastaa seksiä vain silloin, kun ilmassa on molemminpuolisia tunteita ja välittämistä. Silloin seksi on ensinnäkin huomattavasti todennäköisemmin minulle nautinto, ja toiseksi tämä vähentää todennäköisyyttä että mies lemppaa heti, kun itse olen jäänyt häneen koukkuun.
Naisia on varmasti monenlaisia, sellaisiakin jotka nauttivat irtoseksistä eivätkä kehitä suuria tunteita seksikumppania kohtaan, mutta minä en ole yksi näistä naisista. Siksi suojelen itseäni olemalla vähän varovainen sen suhteen, kenen kanssa lähden panemaan. En kuitenkaan syyllistä toisia naisia siitä, jos haluavat elää toisella tavalla. Samoin uskon, että osa miehistä on minun kaltaisiani - itse asiassa olen naimisissakin tällaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Patukka melkoinen pleijeri. Heti kun saa toosaa niin muija kiertoon. Ei vaan tajunnut että tuolla saarella pitää olla 24/7 eikä pääse hoitoja karkuun, puhelahjoja kun herralla ei selvästikään ole. Anku ei ole näköjään helppo vaan varma. Onneksi siellä sentään jotkut naiset näkee mikä Patukka on miehiään.
Vaikea uskoa että vaihtaisi Ankua enää pois eiköhän se tajuu että nyt löyty helmi.
Vaikka haluaisikin vaihtaa niin veikkaan ettei Patukalla enää ottajia juurikaan ole kun ovat nähneet mikä hän on miehiään. Kaikki kun ei retkahda noihin melaa mekkoon tyyppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
En kyllä hämmästyisi siitäkään, jos Patu vaihtaisi takas Emmaan. Noista pätkistä kun ei saa irti tarpeeksi. Sitäpaitsi Ankuki voi pudota vaikka jo seuraavassa äänestyksessä. Seuraavaksi on taas parinpudotus valinta. Jos Anku ja Patu joutuu uhan alle niin Anku voi joutua pihalle tuolta.
Vielä ei näytetty mikä pari äänestettiin niille treffeille. Olisipa Sami ja Nelli. Emma voisi myös piristyä niistä ja saada uutta potkua. Sillä ollut nyt ahdasta tuolla. Olis hyvä päästä vähän muihin maisemiin hetkeksi.
Ai saaren kiinostavin pari joutuu putoamisuhkaan enpä usko.
Kiinnostavin pariko? Eiköhän tuolla ole jokaisessa jotain kiinnostavaa. Mää oon vhän tämmöne jalat maassa seisova tyyppi ja ajattelen, ettei mikään ole niin varmaa, kuin epävarmaa. Tilanteet ja olosuhteet muuttuvat. Nyt on näin mutta jo huomenna voi olla toisin.
Mikään ei ole itsestäänselvyys.
Minusta ei ole hyvä, miten Aura sekaantuu EPA-kuvioon. Sekoittaa vain Emman päätä tuolla, kun vakuuttaa, että Patrick saattaa vielä palata. Ymmärrän, että haluaa tukea kaveria, mutta minusta Emmaa ei pitäisi enää kannustaa roikkumaan Patrickissa. Muutenkin tuo Refain ja Auran (ja Emman) juoruilu on epämiellyttävää.
Musta oli eilen outo kohtaus jaksossa, en tiedä huomasiko muut. Alexina kertoi Paulin kyselyistä Auralle ja Emmalle. Aura oli ihan vakava, kun kuunteli, mutta Emma nauroi ihan hervottomasti. Mille se nauroi, selvisikö kenelle.
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
En kyllä hämmästyisi siitäkään, jos Patu vaihtaisi takas Emmaan. Noista pätkistä kun ei saa irti tarpeeksi. Sitäpaitsi Ankuki voi pudota vaikka jo seuraavassa äänestyksessä. Seuraavaksi on taas parinpudotus valinta. Jos Anku ja Patu joutuu uhan alle niin Anku voi joutua pihalle tuolta.
Vielä ei näytetty mikä pari äänestettiin niille treffeille. Olisipa Sami ja Nelli. Emma voisi myös piristyä niistä ja saada uutta potkua. Sillä ollut nyt ahdasta tuolla. Olis hyvä päästä vähän muihin maisemiin hetkeksi.
Kiinnostavin pariko? Eiköhän tuolla ole jokaisessa jotain kiinnostavaa. Mää oon vhän tämmöne jalat maassa seisova tyyppi ja ajattelen, ettei mikään ole niin varmaa, kuin epävarmaa. Tilanteet ja olosuhteet muuttuvat. Nyt on näin mutta jo huomenna voi olla toisin.
Mikään ei ole itsestäänselvyys.
En usko että putoo pitkään aikaan jos on Patun parina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miten Auran polittiisella kannalla on väliä tässä ohjlemassa. Ehkä herkin ja kivoin tyyppi.
Minulle ainakin on. Nykyään äärivasemmistolaiset mellakoivat ja tuhovat paikkoja Suomessa jopa enemmän kuin uusnatsit. Jännää että on enemmän ok kertoa olevansa äärivassari kuin uusnatsi? Mä en voisi fanittaa kummaksikaan tunnustautuvaa henkilöä. Aiemmin Aura oli mun suosikki.
Ootko ehkä vähän ennakkoluuloinen? Ei yksittäinen ihminen vastaa minkään ryhmittymän teoista, jos ei itse ole ollut niitä tekemässä. Niin kauan kuin et tiedä, onko Aura hajottanut paikkoja tmv., on tosi raukkamaista tuomita hänet sellaiseksi. Ihan samaa roskaa kuin se, että uusnatsi tuomitsee vääränvärisen mulkuksi pelkän ulkonäön perusteella.
t. Aurasta tykkäävä oikeistolainen
Tuo Anku on kyllä myös jotenkin vähän mystinen tapaus. Täällä on ollut puhetta hänen miellyttämisen halustaan jne. Voi kyllä vaikuttaa tuolla sellaiselta helposti vietävissä/manipuloitavissa olevalta, mutta tosielämässä ei sitä ole. En edes usko että muuten olisi hänen taustoistaan kasvanut tuollaiseksi meikkaavaksi naiseksi, joka eilisen jakson perusteella myös sopivan musiikin soidessa "tanssii" tai ainakin hytkyy tahdissa. Silareista en ole varma kun en aikuisiällä ole häntä koskaan tavannut mutta mahdollisesti sellaiset kuitenkin löytyy. Lisäksi ilmeisesti kuluttaa myös alkoholia ja on harrastanut seksiä avioliiton ulkopuolella.
Meille muille nuo kaikki on aivan (tai lähes) basic juttuja elämässä mutta hänen yhteisössään tuollaista ei näe. Peruskouluaikoina läheisimmät ystävänsäkin olivat samoista piireistä. On kotoisin kylästä, jossa varmasti yli puolet väestöstä on "samaa porukkaa" ja ristiin rastiin toistensa kanssa sukua milloin mitenkin päin. Ei siis ole Tamperetta lähelläkään tuo paikkakunta, vaan Pohjois-Pohjamaalla, sen toki kuulee vähän murteestakin. Ei sieltä piireistä pois lähtevä muita läheisiään ajattele, vaan itseään ja omaa persoonaansa, seksuaalisuuttaan jne.
Sitten taas toisaalta näen hänessä ihan selkeän lestamamman piirteitä. Jotenkin puhetyyli ja tuo olemus on ihan suoraan sieltä, mutta ihan kuin eläisi "jonkun toisen elämää". Mielenkiintoista nähdä rentoutuuko/vapautuuko tuosta jäykkyydestä/muovisuudesta ajan mittaan. Aluksi väitti jotenkin olevansa jännittynyt talossa ja ettei osaa olla siellä oma itsensä mutta omasta mielestäni käytös ei ole ollenkaan muuttunut koko tänä aikana. Hahmona kuitenkin mielestäni yksi vähiten kiinnostavimmista, mutta niin toisaalta mun silmään on patukin. Toivottavasti Emma ja Refai lopettaisivat haikailun, retoutuisivat ja antaisivat noiden olla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee hyvin miten kiinostusta ei voi ostaa. Oliko 4 miestä kiinostunut Ankusta(Refai, Sami, Markus, Patrick), yks koittaa saada ostettua naisen kiinostuksen huomiomalla ihan liikaa ja kantamalla leipiä. Toinen koittaa ostaa kiinostuksen kehumalla yltiöpäisesti. Sami taas ehkä oli vaan eniten oma itsensä.
Silti ainoa joka saa Ankun syttymään on tuollanen paskaa läppää heittävä surffitukka, joka ei kovin aktiivisesti yrittänyt iskeä.
Aina ei mee nallekarkit tasan.
Eli mitä tästä voimme päätellä ? Miesten ei kannata pestä hiuksiaan?
Tuskinpa Pate ja Anku putoaa , koska ovat täälläkin palstalla pääosassa. Joten jatkakaa vaan parjaamista, niin säilytämme parin takuuvarmasti saarella.
Ihan kuin olis katsonu eilen jotain uutta ohjelmaa. Sen verran vieraan näköisiä tyyppejä oli vaatteet päällä. Tottunut lähinnä tuijottelemaan näiden paljaita perskannikoita.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole hyvä, miten Aura sekaantuu EPA-kuvioon. Sekoittaa vain Emman päätä tuolla, kun vakuuttaa, että Patrick saattaa vielä palata. Ymmärrän, että haluaa tukea kaveria, mutta minusta Emmaa ei pitäisi enää kannustaa roikkumaan Patrickissa. Muutenkin tuo Refain ja Auran (ja Emman) juoruilu on epämiellyttävää.
Samaa mieltä, ymmärrän että Aurasta tuntuu pahalta Emman kärsimys ja yrittää parantaa fiilistä luomalla toiveita. Ja varmaan ku Auralle kävi niin "hyvin" tuossa vastaavassa kuviossa.
Mutta todellisuudessa en usko että Aurakaan ajattelee että Patrick palais takas Emman luo. Ja vaikka palaiski, nii Emman ei kyllä todellakaan kannatta koittaa siinä roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Sormet syyhyävät päästä leikkaamaan Auran mauttomat korppikotkakynnet..
Ja Auran sormet syyhyää päästä leikkaamaan sun letin 😃
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
No ei tipu vaikka en Patusta tykkää.
Pauli ja A on varmasti yksi pari joka vaarassa tippua.
Ehkä Sami ja sen pari.
Taas lähtee uudet.
Patu ja Anku ärsyttävä pari, tosin molemmat yhtä ärsyttäviä joten sopivat toisilleen :D kotiin saisivat lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhoillisia kommentteja täällä. Miehet "ottaa" ja "saa": naiset "antaa," "korkataan," "levittelee haarojaan" ja ei saa olla "helppoja." Mitä ihmeen aarretta me naiset muka vaalitaan ja pantataan tuolla haarojen välissä? Jos nainen haluaa saada ja ottaa ja antaa siinä sivussa, niin siitä vaan, ihan vaikka heti ekailtana, jos kerta haluttaa. Miehet saa syödä suklaata silloin kun mieli tekee, mutta naisten pitää kontrolloida mielitekojaan, kieltäytyä ja säännöstellä? Miksi ihmeessä? Vuonna 2018, kun pilleritkin on ollut saatavilla jo puoli vuosisataa? Kovin kaksinaismoralistista.
Omaa tavaraa pitää arvostaa että sitä ei jaella noin vaan. Helppo ei saa olla.
Naistenko vaan? Sitten olet itse psyykkisesti aika helppo. Sinusta saa varmasti hyvin pienellä vaivalla koulittua oivan vaimon nyrkin ja hellan väliin. Samalla teet itse kaikki kotityöt ja ruuat, olet loistavaa vaimomatskua ja jakelet tavaraasi vain silloin, kun kunnioitettavan liiton mies niin tahtoo, ja puunaat kotia silloin, kun mies jakelee tavaraansa muualla, sillä sehän on miehelle sallittua sukupuolen vuoksi, ja sinun tulee vain tyytyä rooliisi. ;)
Oman arvonsa tuntevan naisen ja helposti alistettavan, huonon itsetunnon omaavan naisen välillä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vastaan omasta puolestani.
Seksi on minulle sillä tavalla iso juttu, että jos se on hyvää, minulle syttyy tosi helposti voimakkaita tunteita miestä kohtaan, jonka kanssa sitä seksiä harrastan. Jos taas seksi on huonoa, voi jäädä tosi huonokin olo siitä, koska kehooni on tunkeuduttu, vaikka olisin alun perin itsekin ollut haluamassa. En siis nauti seksistä yhtä itsestäänselvästi kuin (käsittääkseni) miehet nauttivat, mutta sitten kun nautin niin se nautinto on niin taivaallista että jään koukkuun. Siksi yritän ensin tutustua mieheen, ja harrastaa seksiä vain silloin, kun ilmassa on molemminpuolisia tunteita ja välittämistä. Silloin seksi on ensinnäkin huomattavasti todennäköisemmin minulle nautinto, ja toiseksi tämä vähentää todennäköisyyttä että mies lemppaa heti, kun itse olen jäänyt häneen koukkuun.
Naisia on varmasti monenlaisia, sellaisiakin jotka nauttivat irtoseksistä eivätkä kehitä suuria tunteita seksikumppania kohtaan, mutta minä en ole yksi näistä naisista. Siksi suojelen itseäni olemalla vähän varovainen sen suhteen, kenen kanssa lähden panemaan. En kuitenkaan syyllistä toisia naisia siitä, jos haluavat elää toisella tavalla. Samoin uskon, että osa miehistä on minun kaltaisiani - itse asiassa olen naimisissakin tällaisen miehen kanssa.
En kritisoi naisen valinnanvapauttaa antaa ja ottaa TAI olla antamatta/ottamatta kukin miten tykkää. Olemme samaa mieltä siitä, että toista ja toisen valintoja tulee kunnioittaa no matter what. Kritisoin nimenomaan tätä patavanhoillista ja naista esineellistävää kielenkäyttöä "antamisesta," "haarojen levittämisestä" ja "korkkaamisesta," joka halventaa kaikkia meitä naisia eikä tasan tarkkaan kyllä kunnioita meidän naisten yhtäläistä vapautta valita kukin omasta puolestamme miten tykkäämme. Minusta on surullista, että voittopuolisesti naispuolisella keskustelupalstalla törmää tällaiseen asenteeseen meitä naisia itseämme kohtaan.