Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
6841/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Patukka on oikeasti kunnon pleijeri, joka osaa pyörittää naisia ihan kunnolla.

Tai sitten se on vähän häseltäjä eikä tajua että naiset saattaa ihastua

Vierailija
6842/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti tuntuu että se muutti nyt yhden ketjuun kirjottelijan näkemystä. Muita ei hetkauta.

Yhden? Jos selaan yhtään taaksepäin ja katsot asiaan liittyviä viestejä ja niiden saamia tykkäyksiä, niin kyllä huomaat aika monenkin vieroksuvan äärivasemmistolaisuutta. Vai missä kuplassa oikein itse elät? :D Eikä se, ettei kannata maahanmuuttolinjaa, jossa Auran omien sanojen mukaan KAIKKI pitäisi ottaa maahan, tarkoita sitä, että on hirveä natsisikarasisti. Jotain järkeä nyt näihin kommentteihin. Siihen välille mahtuu aika paljon mielipiteitä eikä mustavalkoisuus ole ikinä hyvä juttu. Äärivasemmistolaisuus on mustavalkoista.

Noh, Aura on vielä nuori.

Mitä se sitten kellekin tarkoittaa. Tuon keskustelun perusteella se vaikuttaa Auralle tarkoittavan ainakin äärimmäistä tasa-arvoa. Oli kiva kuulla Auran puhuvan tasa-arvosta niin - olen samaa mieltä. Itse en kuitenkaan ole yhtään noin m*ahanmuuttomyönteinen, mutta ei Auran kanta asiaan muuttanut mielipidettäni hänestä mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6843/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku on epätavallisen kiltti ja miellyttämisen haluinen noinkin hyvännäköiseksi ihmiseksi. Yleensä tuon näköiset ja ulkonäöstään noin kiinnostuneet on helposti ylimielisiä ja ajattelee olevansa parempia kuin muut. En tiedä onko Anku epävarma itsestään ettei oikein tajua vetävyyttään vai oikeasti sydämellinen ihminen.

Varmaan se lestatausta.

Siis lestathan eivät ole mitään anteeksipyytelijöitä tai kilttejä paitsi korkeintaan silmänlumeeksi. Heitäkin on moneksi mutta tuntuu olevan melko yleistä että ovat hyvännäköisiä, menestyviä ja tasan tietävät sen. Jopa vähän röyhkeitä jotkut, tai ns parempina ihmisinä pitävät itseään.

Vierailija
6844/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa vähän kehiin niin suomi poika ja tyttö innostuu. Nyt Anku pää kylmänä vaikja Patu patukkaa tarjookin. Ei ummarra.

Vierailija
6845/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista manipulointia tällä palstalla, tykkään edelleen Aurasta.

Minäkin tykkään, vaikka olen itse enemmän oikeistolainen.

Vierailija
6846/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se patu jo korkkas ankun?

No ei ainakaan sen perusteella korkannut mitä eilisessä koosteessa oli.

Vierailija
6847/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ällötti Patu ja Anku yhdessä, en tiedä miksi. En näe heitä edes niin hyvännäköisinä enää. Outoa.

Sama. Tai Ankua en ole koskaan nähnytkään, liian laitettu ja muovinen. Mut Pate koki mun silmissä jäätävän inflaation. Just kuten Aura sanoi, sanoo yhtä ja tekee toista, perus pelimiehen käytöstä, sekoittaa toisen pään.

Sama! En tykkää juuri Ankusta, ja vielä vähemmän Patesta. Ja inhoan tuollaisia suhteita, joiden koko suhdedynamiikka tiivistyy tai tulisi tiivistymään toisen valheelliseen itserakkauteen, ja toisen alistuvaan riippuvuuteen.

"Anku ei varmaan päästäisi mua mihinkään. Kerran ku pääsee Patrickin kanssa vähän lusikkaan niin se on sitte siinä."

"Kyllä, roikkuisin koko ajan nilkassa kiinni."

"Ei niin pientä pilaa ettei totta toinen puoli."

Siis tuollahan on ihan yleinen vitsi, että kaikki naiset haluavat Patrikin. Tottahan se on, että hänellä tuolla on eniten vientiä. Onko se nyt sairasta itserakkautta jos sitä vitsiä jatkaa ja tekee sen flirttinä henkilölle, josta on kiinnostunut?

No, kun sen yhdistää näihin kaikkiin muihin esiin tulleisiin piirteisiin ja käytökseen...

- Emman johtaminen harhaan

- Ikävä/tyly suhtautuminen itkevään Emmaan

- Näytteleminen, että ei muka tietäisi mistä Emman itkussa on kyse

- Alentava huumori Samia kohtaan (vitsaili jotain Samin lyhyydestä)

- Väittämä, että Emma ei muka ymmärrä, vaikka itse ei antanut edes mahdollisuutta

- Ristiriitainen, monisanainen viestintä

- Hahmottamattomuus

- Kyvyttömyys tehdä itse suoraselkäisiä päätöksiä, ja sen sijaan Ankun ympäripuhuminen valinnan tekemiseen

- Ja mikä kiinnostavinta, ainakin puolet ketjun palstailijoistakin tämä teatteri vakuuttaa

Kaikilla mielipiteensä. Omani tuli varmaan selväksi, eli en oikein pidä Patrickista tässä ohjelmassa.

Vierailija
6848/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Patrick ois noin tykätty henkilö saarella jos ois oikeasti niin ylimielinen ja täynnä itseään niin kuin jotku täällä sanoo :D

Oli pleijeri tai ei

Vierailija
6849/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän Anku näyttää ilman meikkiä? Kokoajan vahva meikki päällä, ja kunnon tekoripset. Meikkikin olisi minusta parempi luonnollisemmilla ripsillä.

Vierailija
6850/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Patrick ois noin tykätty henkilö saarella jos ois oikeasti niin ylimielinen ja täynnä itseään niin kuin jotku täällä sanoo :D

Oli pleijeri tai ei

Niinpä. Sama tosin pätee myös Pauliinaan. Tällä palstalla siitä on tehty murjottava itsekäs bitch, mutta villassa siitä pidetään ja tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa. 

Vierailija
6851/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ällötti Patu ja Anku yhdessä, en tiedä miksi. En näe heitä edes niin hyvännäköisinä enää. Outoa.

Sama. Tai Ankua en ole koskaan nähnytkään, liian laitettu ja muovinen. Mut Pate koki mun silmissä jäätävän inflaation. Just kuten Aura sanoi, sanoo yhtä ja tekee toista, perus pelimiehen käytöstä, sekoittaa toisen pään.

Sama! En tykkää juuri Ankusta, ja vielä vähemmän Patesta. Ja inhoan tuollaisia suhteita, joiden koko suhdedynamiikka tiivistyy tai tulisi tiivistymään toisen valheelliseen itserakkauteen, ja toisen alistuvaan riippuvuuteen.

"Anku ei varmaan päästäisi mua mihinkään. Kerran ku pääsee Patrickin kanssa vähän lusikkaan niin se on sitte siinä."

"Kyllä, roikkuisin koko ajan nilkassa kiinni."

"Ei niin pientä pilaa ettei totta toinen puoli."

Siis tuollahan on ihan yleinen vitsi, että kaikki naiset haluavat Patrikin. Tottahan se on, että hänellä tuolla on eniten vientiä. Onko se nyt sairasta itserakkautta jos sitä vitsiä jatkaa ja tekee sen flirttinä henkilölle, josta on kiinnostunut?

No, kun sen yhdistää näihin kaikkiin muihin esiin tulleisiin piirteisiin ja käytökseen...

- Emman johtaminen harhaan

- Ikävä/tyly suhtautuminen itkevään Emmaan

- Näytteleminen, että ei muka tietäisi mistä Emman itkussa on kyse

- Alentava huumori Samia kohtaan (vitsaili jotain Samin lyhyydestä)

- Väittämä, että Emma ei muka ymmärrä, vaikka itse ei antanut edes mahdollisuutta

- Ristiriitainen, monisanainen viestintä

- Hahmottamattomuus

- Kyvyttömyys tehdä itse suoraselkäisiä päätöksiä, ja sen sijaan Ankun ympäripuhuminen valinnan tekemiseen

- Ja mikä kiinnostavinta, ainakin puolet ketjun palstailijoistakin tämä teatteri vakuuttaa

Kaikilla mielipiteensä. Omani tuli varmaan selväksi, eli en oikein pidä Patrickista tässä ohjelmassa.

Uskon, että Patrick on sekoitus nimenomaan tällaista laskelmointia mitä kuvaat, mutta myös vähän sellaista hönöyttä, että ei aina itsekään ole perillä miten hänen tekemiset vaikuttaa muihin vaikka tietoisesti asioita myös ohjailee. Onko se sitten empatian puutetta ja itsekkyyttä vai mitä tämä käytös.

Vierailija
6852/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Emulin kanssa noin kiihkeetä suutelua . Anku ei päästänyt onneksi pitemmälle. Naiset, älkää olko helppoja.

Vierailija
6853/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä ja ällötys on suunnatonta jos viestin lähettäjä on Emma ja kieltää lähettäneensä sen.

Kammotus jos viestin on laittanut se ainoa joka hyötyy sekaannuksesta eli Refi...

T. Emma siis Emma lähetti viestin . Ei luulisi aunakaan Patukkaa enään kaipaavan.

Vierailija
6854/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera hirvee rääkyvä kakara

Vierailija
6855/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneltakohan naiselta Patrick saa tuolla?

Toisaalta vaikutti oikeasti kiinnostuneelta Ankusta. Sen silmiin syttyy erilainen katse, kun katsoo sitä. Kehui myös kilttiä luonnetta maasta taivaaseen ja näytti innostuneelta koiranpennulta.

Pate on maalintekijäluonne. Osaa lukea peliä ja ajoitus ja sijoittuminen pelikentälle on maailmanluokkaa.

Senpä takia naisen tulee olla fiksumpi ts ei helppo nakki

Vierailija
6856/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pleijeri tai ei

Ei nyt heittäydytä kuitenkaan noin yksinkertaiseksi. Patuhan onnistuu taitavasti piilottamaan kaiken haahuilun ja tunteiden epävarmuuden taakse. Pelaa kuitenkin, kun vain katsoo pinnan taakse. Onneksi Anku vaikuttaa olevan edes vähän perillä, kun vastasi tietovisassa että uskoo Patun vain nauttivan tarjonnasta.

Vierailija
6857/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku on epätavallisen kiltti ja miellyttämisen haluinen noinkin hyvännäköiseksi ihmiseksi. Yleensä tuon näköiset ja ulkonäöstään noin kiinnostuneet on helposti ylimielisiä ja ajattelee olevansa parempia kuin muut. En tiedä onko Anku epävarma itsestään ettei oikein tajua vetävyyttään vai oikeasti sydämellinen ihminen.

Varmaan se lestatausta.

Siis lestathan eivät ole mitään anteeksipyytelijöitä tai kilttejä paitsi korkeintaan silmänlumeeksi. Heitäkin on moneksi mutta tuntuu olevan melko yleistä että ovat hyvännäköisiä, menestyviä ja tasan tietävät sen. Jopa vähän röyhkeitä jotkut, tai ns parempina ihmisinä pitävät itseään.

Mutta kyllähän heidän uskontoon kuuluu patriarkaalisuus ja se, että naiset ovat alistuvia ja miellyttävät.

Vierailija
6858/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on nyt tarvetta mustamaalata Patrick ja Anku keksimällä kaikki mahdolliset negatiiviset asiat ja laietaan luettelo oikein ranskalaisilla viivoilla. Onko niin vaikea ymmärtää, että he vain kiinnostuivat toisistaan ja halusivat yhteen. Jos jonkun mielestä se olisi vielä hienotunteisimmin pitänyt tehdä, niin voi voi. Patrick ja Emma ei vaan ollut hyvä pari, heillä ei keskusteluyhteys toiminut. Ja nyt se kaikki on toisen syytä. Minusta ainakin on kiva, että vihdoin on pari, jolla näyttää molemmilla olevan aidot tunteet. Kuvaavaa on, että Emman täytyy itse mainostaa, että hyväsydäminen ihminen, mutta Ankusta sen on muut tuoneet ilmi.

Vierailija
6859/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha salli mun nauraa! Mut katso itse miten jatko menee ja laske siitä.

Vierailija
6860/23806 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera on kyllä vaimomatskua/hyvä emäntä😊 jaksaa aina siivota ja tehä aamupalaa.

Itse en ainakaan haluaisi olla hyvää vaimomatskua, jos se tarkoittaa sitä että siivoan yksin yhteistä kotia ja teen ruokaa...

Eiköhän tuossa tarkoiteta sitä, että Veera nimenomaan haluaa tehdä noita juttuja. Kyllä minä ainakin haluaisin olla yhtä reipas ja toimelias ja innokas kuin Veera, mutta en vain ole. 

Veera käyttäytyy levottomasti, ei pysty rauhoittumaan. Siksi varmaan sanoo ilman suodatinta ääneen asioita. Ei tuo ole Veeran vika. Eikä hän voi sille itse mitään. Iän myötä oppii kontrolloimaan enemmän käytöstään.

Ketju on lukittu.