Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Jotenkin ei vakuuttanu tuo Emman vakuuttelu mite chill hän on oikeassa elämässä. Emma ei vaikuta tippaakaan chilliltä, päinvastoin aika hermoheikolta.
Vierailija kirjoitti:
Anku oli taas superteennäinen, kun juoksi hihittäen halaamaan Emmaa.
teennäisyys ja hyväsydämisyys on kyllä kaksi täysin eri asiaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Emma kuulostaa siltä että se repee jokaisen sanan kohalla ja ääni viiltää kyllä korvia, nauraessa tulee mieleen kituva kalkkuna. ps Emma on kisaillut aikoinaan Miss Hämeenlinnan tittelistä :D
Vaikuttaa hieman kaksinaamaiselta. Ei nimittäin ihan aidolta se anteeksipyyntö kuulostanut ja puhumattakaan siitä halauksen aikaisesta ilmeilystä..
Ja mitä se puhui siitä omasta rentoudestaan? Ei kai se itseään chillinä pitänyt?
Tuleeko muille Katsomossa "404, Sivua tai videota ei löydy", kun yrittää katsoa mitä tahansa ohjelmaa??
Miten pitkät (tai lyhyet) hiukset alexiinalla oikein on? Sitä pidennystä näytti olevan PALJON kädessä.
Eläintarhasta toiseen hahahha
ykstuttu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku oli taas superteennäinen, kun juoksi hihittäen halaamaan Emmaa.
teennäisyys ja hyväsydämisyys on kyllä kaksi täysin eri asiaa ;)
Nimenomaan. No Ankulla ei kyllä ole sosiaalista älykkyytäkään eikä tilannetajua.
” Mä oon kertonu vaa lähimmille”, niin eli Veera kerroit kaikille?
Ei h*tto noita villen ja jannen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muille Katsomossa "404, Sivua tai videota ei löydy", kun yrittää katsoa mitä tahansa ohjelmaa??
Paina siitä kohdasta Ohjelmat niin oletettavasti pääset katsomaan ohjelmia.
1.Ville ja Janne ilmiselvä pari.
2. Ihanko oikeasti aikuset ihmiset puhuu seksistä noin??
Kuka vittu kynii äijäkavereitten koruja tollai? Jos mun mies lääppis sohvalla kaveriaan noin niin hyii
Sami sanoo et ei oo oikein ollu mielenkiintosia tyyppejä saarella. Eikö se just haikaillu Ankua...
Mitä Janne oikein sanoi Villelle tuossa kun Ville hipelsi sen kaulakorua? Mitä että "meidän kolmen välille"???
Vierailija kirjoitti:
Tulee! Just tulin tänne katsomaan onko muilla samaa ongelmaa.
Tuleeko muille Alexinan kasvoista Sanni mieleen? Kaunis nainen!
Siis kenen kaa tolla uudella Paulilla menis sohvahommiks???
Minä en saa useinkaan selvää kenenkään puheesta kun ei ole tekstityksiä, ja nuo puhuu nopeasti, hiljaa ja sähläten.