Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Patrickia ei enää Emma kiinnostanu Sviittiyön jälkeen, vaikka siellä tapahtuikin vaikka mitä. Patrick luulee, että lähes kaikki talon naiset hänestä kiinnostuneet ja Ankulle ei kelpaa kuin Patrick vaikka oli/on Emman pari ollut ja tiesi heidän sviitti-intiimiydestäkin. Silti vaan yrittää. Miksi? Koska kova hinku voittaa loppurahasumma. Veeralle tuli paniikki itkupotkuraivarit kun meinasi jäädä ilman paria ja pelko, että joutuu jättämään kisan. Alkoikin Jannen kanssa yhteisesti sovittu lässynlässynpeli, että pysyisivät talossa loppuun asti. Pauliina on pahansuopaisten ilmeiden ilvehtijä, ei suosikkini ja parinsa pleijeri. Ei oikein kukaan ole aito. UUsin nainen on tuotanto halunnut että valitsee ekana ja valitsee Patrickin, että saataisiin silmukka kiristymään. Vetäytyykö Patrick olohuoneeseen yöksi vai sanooko treffeillä uudelle pimulle suoraan ettei valitsisi häntä kun hän haluu Ankun. Nyt langat on Patrickin sanomisissa vai puhuuko juupajaapa ihan sama jos valitsisi uusikin hänet. Lopullisen suosikkini valitsen myöhemmin. Mutta patrickistä eniten oon tykännyt, mutta mehän näämme vain sen mitä tuotanto haluaa näyttää.
On se hyvä että tää on öisin kiinni kun kakarat ei jaksais aamulla mennä töihin,menny ihan naurettavaksi tää ketju, täytyy mennä sinne Official ketjuun jospa jankkaajat pysyisi täällä🤮
Minä ymmärrän hyvin Patua. Emma on raskas tyyppi, niiden keskustelut eivät johda kuin vänkäämiseen. Patu ei haluis kuitenkaan loukata Emmaa, mutta on kiinnostunut Ankusta. Sitten vielä Aura sanansaattajana tulee Patulle kertomaan, että kyllä se Emma tykkää susta. Kyllä tuossa vaikka kenen pää menis pyörälle, mitä näitten naisten kanssa pitäis tehdä. En näe Patussa kusipäisyyttä, ei hän voi mitään, jos tunteet ei Emmaan syty. Vielä vähemmän varmaan eilisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole spekuloitu, että paniko Veera ja Janne sviitissä? Veerako se oli joka siinä kuiskasi että "mä haluun sua niin v*tusti" mut menikö ne lopulta päätyyn asti...
Onko sillä jotain väliä?
Veeran ja Jannen panemisella ei oo mitään väliä mut Emman ja Patun panemine meni täällä niin tunteisiin :D
Miksi? Siksikö että Patrick on komea?
Mitä Ankun huulissa oikein on? Puhuessa ylähuuli työntyy oudosti eteenpäin
Minua ärsyttää, kun Emma sanoo yhtä, vaikka tarkoittaa ihan toista. Ääni kohoaa aina falsettiin tuossa "ei mua haittaa"-kohdassa.
Emman mukaan Patrick oli edesiltana luvannut, että he hengailevat (voi tsiisus) enemmän, mutta niin ei käynyt, koska muka "Anku tekee itseään tykö", eikä Patrickilla jää aikaa parilleen... Ja se on Emmalle ihan fine paitsi ettei ole.
Patrickin puheista sai kyllä sen käsityksen, että hengailtu on: jankutettu tuntikausia siitä, mikä meni pieleen tuolin kasaamisessa.
Anku ei yksinkertaisesti uskalla tehdä valintaa, jos ei saa Patrickilta selväsanaista vahvistusta. Ei kukaan halua joutua vastakkain niin epävakaan ihmisen kanssa kuin Emma on.
Minusta siinä ei ole mitään uutisarvoa, paneeko joku toisiaan jatkuvasti pusutteleva pari vai ei. Mutta jos siellä olisi vaikka Sami ja Aura tai Jeffrey ja Alexina, sillä voisi olla jotain merkitystä, jos sviitissä tapahtuisikin yllättävä lähentyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole spekuloitu, että paniko Veera ja Janne sviitissä? Veerako se oli joka siinä kuiskasi että "mä haluun sua niin v*tusti" mut menikö ne lopulta päätyyn asti...
Onko sillä jotain väliä?
Veeran ja Jannen panemisella ei oo mitään väliä mut Emman ja Patun panemine meni täällä niin tunteisiin :D
Miksi? Siksikö että Patrick on komea?
Onkos täällä jotain 10v.kommentoimassa vai trolleja,niin noloa🙊
Jos vertaa näitä kahta ns. paria (Veera/Janne vs. Pauliina/Ville) niin eka parissa Veera on se touhouttaja, joka puhuu ja pulputtaa ilman suodattimia. Nyt ollaan jo rakastumisvaiheessa ja epäilen, että tää saa Jannen perääntymään jossain vaiheessa. Tällä menolla Veera on muuttamassa yhteen jo ennen kuin ohjelma päättyy. Päättyykö hyvin vai huonosti, epäilen jälkimmäistä.
Vastaavasti P&V, Ville on parin supliikki (on muuten aika hyvin kartalla muiden parien tilanteista ja selvittää aina heti uusien sinkkujen mieltymysten kohteet). Sanoisin, että " pelaa", Pauliina ei näytä juurikaan tunteita (poikkeus tää Senjan lähtö), ehkä odottaa alitajuisesti, että Ville vaihtaa hänet jossain vaiheessa johonkin toiseen ja haluaa säilyttää ns. kasvonsa (mutta kuka on Pauliinan ns. kakkosvaihtoehto) . Ovat jollain tasolla ihastuneita toisiinsa, jotenkin tuntuu, että kumpikaan ei uskalla nostaa kissaa päydälle (kertoa onko vain pelaamista vai voisiko olla jotain ihan aitoa tunnetta takana). Ville jurnuttaa Pauliinasta esim. Veeralle, mutta ei suoraan Pauliinalle. Voi toki olla, että ovat koko kauden parina ja käyvät ehkä kotiin päästyään treffeillä, mutta yhdistääkö muu kuin koirat.. Jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä ei ole mitään uutisarvoa, paneeko joku toisiaan jatkuvasti pusutteleva pari vai ei. Mutta jos siellä olisi vaikka Sami ja Aura tai Jeffrey ja Alexina, sillä voisi olla jotain merkitystä, jos sviitissä tapahtuisikin yllättävä lähentyminen.
Juuri näin, sviittiin pitäs laittaa joku sellainen pari, joilla ei tunnu kipinöivän. Vai olisiko se aivan mahdoton tilanne ja katsojat repis hiuksiaan myötähäpeästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Patrick roikottaa Emmaa, jos kerta haluaa Ankun?! Ihan selvää, että Patrick pelaa molempia muijia Haluaa Ankun tekevän hankalan päätöksen, jotta itse näyttäytyy hyvänä. Haluaa pitää Emman varalla, joten siksi ei mukamas ymmärrä toisen itkemistä vaikka hyvin tietää Emman ihastuksesta eikä halua suoraan sanoa että haluaa kokeilla Ankun kanssa. Ärsyttävää ja niin ilmiselvää. Patrick on just se jätkä, joka kusipäisyydellään viestittää että juttu on ohi sen sijaan että suoraan kertoisi että juttumme on ohi.
Miten niin roikottaa? Eiköhän se pari vaihdu seuraavassa parinvaihdossa, vaikka sen päätöksen joutuisi tekemään Patrick itse.
Eilisessä keskustelussa yritti saada Emman avautumaan, koska onhan toi nyt vähän outoa et samalla kun mimmi hokee et on ihan ok et Patu ja Anku hengaa keskenään niin silti ite parkuu täyttä päätä, vaikka mitään ongelmaa hänen mukaan ei ole. Ehkä Emmalle tekis ihan hyvääkin myöntää ääneen että on ihastunut ja ehkä siitä pääsis sit yli. Nyt se tekee toista kuin puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuulosti ihan miehen ääneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, sviittiin pitäs laittaa joku sellainen pari, joilla ei tunnu kipinöivän. Vai olisiko se aivan mahdoton tilanne ja katsojat repis hiuksiaan myötähäpeästä.
No eihän tuossa olisi mitää eroa normaalitilanteeseen. Jutustelu on yhtä kiusallista kuin treffeillä ja nukkumaan mennessä vaan nukutaan hiljaa samassa sängyssä, kuten tuolla tavissängyssäkin. Sviitin lisäarvo tulee siitä, mitä tuolla muualla ei tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Patrick roikottaa Emmaa, jos kerta haluaa Ankun?! Ihan selvää, että Patrick pelaa molempia muijia Haluaa Ankun tekevän hankalan päätöksen, jotta itse näyttäytyy hyvänä. Haluaa pitää Emman varalla, joten siksi ei mukamas ymmärrä toisen itkemistä vaikka hyvin tietää Emman ihastuksesta eikä halua suoraan sanoa että haluaa kokeilla Ankun kanssa. Ärsyttävää ja niin ilmiselvää. Patrick on just se jätkä, joka kusipäisyydellään viestittää että juttu on ohi sen sijaan että suoraan kertoisi että juttumme on ohi.
Miten niin roikottaa? Eiköhän se pari vaihdu seuraavassa parinvaihdossa, vaikka sen päätöksen joutuisi tekemään Patrick itse.
Eilisessä keskustelussa yritti saada Emman avautumaan, koska onhan toi nyt vähän outoa et samalla kun mimmi hokee et on ihan ok et Patu ja Anku hengaa keskenään niin silti ite parkuu täyttä päätä, vaikka mitään ongelmaa hänen mukaan ei ole. Ehkä Emmalle tekis ihan hyvääkin myöntää ääneen että on ihastunut ja ehkä siitä pääsis sit yli. Nyt se tekee toista kuin puhuu.
Koska Patrickin piti valita Anku jo viimeksi. On ihan selvää, että Emmalla on odotuksia Patrickin suhteen sen valintapuheen jälkeen. Itse asiassa olisi oikein, että Anku lakkaisi lammastelemasta ja nostaisi ilmoille Patrickin oharit itseään kohtaan.
Sviitissä sais nukkua yhden yön rauhallisimmissa olosuhteissa. Sinne pitäs päästä väsyneimmän näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jotain positiivista tästä keissistä haetaan, niin näistä kukaan ei ole lähtenyt mustamaalaamaan ketään eikä syyttämään toista.
Ehkä se ongelma onkin että kaikki nämä kolme ovat liian kilttejä.Tää on aika jännä ilmiö muuten että tuolla ei ole jakauduttu klikkeihin sen kummemmin. On tiettyjä ihmisiä jotka viihtyvät paremmin keskenään mutta ilkeilyä esiintyy hyvin vähän, ei ole "me ja muut"-tilannetta. Pauliina on ainoa joka vaikuttaa olevan sellaiseen taipuvainen mutta koska ei saa kaveria siihen niin yrittää mukautua.
Kerrankin tositeeveetä mulle, joka en saa kiksejä pelaamisesta. Survivors, bb ja muut oli ekoil kausil yhdessätekemistä, ei juonittelua ja selkäänpuukottamista, tykkäsin enemmän siitä. Kiitti siis love island, että pääpaino on positiivissa asioissa, vaikka tuolla väkisinkin ihmissuhdedraamaa tulee ja tuotanto varmasti sitä tulee edesauttamaankin jossain vaiheessa, esim paljastamalla osallistujien 'selän takana' lausuttuja kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Veeran ei kannattais tol naamal olla ilman meikkiä
Veera on just kaunis ilman meikkiä! Ja positiivista et on niin itsevarma et uskaltaa myös olla, kun ei kaikki uskalla
Kyllä se oli Janne, joka kuiskasi sviitissä haluavansa toista. Mun mielestä Jannen reaktiot Veeran rakastumistuntemuksiin oli aidot, oikein hymyilin kun he keskustelivat siellä niin suloisesti. Aivan ihana pari ❤️
Ohjelma on muuten hyvä miesten kannalta, koska heidänkin on pakko puhua tunteistaan ja kuten nähdään, se ei ole kaikille helppoa ollenkaan.
Aura on ihana! Mitä pidemmälle ohjelma menee, sitä enemmän hänestä pidän. Jotenkin täysin oma itsensä, ei vaikuta yhtään vetävän mitään roolia. Symppis ja kivan oloinen.
Onko sillä jotain väliä?