Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
huomaatteko miten paljon iloisempi ja vapautuneempi aura on heti kun sai miesvauvansa :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä osa pareista laittoi naisen kokoamaan Ikea-tuolin? Eihän sellaisella parilla ole juurikaan mahdollisuuksia kokoavaa miestä vastaan. Sama kuin laitettaisiin mies leipomaan kakkua.
IsoVeli käskee😬tuohan ois muuten ollu ihan tyhmä..
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä osa pareista laittoi naisen kokoamaan Ikea-tuolin? Eihän sellaisella parilla ole juurikaan mahdollisuuksia kokoavaa miestä vastaan. Sama kuin laitettaisiin mies leipomaan kakkua.
Täh? Mikä estää naista kokoamasta huonekaluja? Helposti onnistuu minulta, mutta kakkua en osaisi leipoa.
Nainen
Kauhea oli tuon Nellin selostus ja juonto tuolla pelissä, meni maku hänen ääneen Jotenki
Janne kuulosti ihan hevoselta kun juos Veeraa karkuun :D
Sanoko Janne just että "Se ei tarkoita n*ssimista sitte?" 😂😂 Kuulinko väärin?
Voi elämä miten rasittava tuo Veera on. Hirvee rooli päällä koko ajan. Ja tuo yli-innostuminen.
Käyttäytyy kuin pikkulapsi välillä toi Veera.
Patrick ja Emma taas aika eri leveleillä heidän suhteensa tilasta.........
Oon kyllästyny Patrick Emma hommaa. Vaihtuis parit ni päästää tästäki!
Patrickki on lopen kyllästyny siihen väittelyyy ja vääntöö, mitä hän tällä hetkellä just sanoo tv:ssä
Veera ja Jeff ois hyvä mätsi
Huono ulosanti Patulla. Yrittääkö eroon irti Emmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi mua on alkanut ärsyttää noiden tyyppien ulkonäkökeskeisyys. Patrick ja Anku ovat parhaimman näköiset monen silmissä, joten he ovat ne, jotka ”yllättäen” kiinnostavat aina eniten uusia tulokkaita tai niitä, joilla ei parin kanssa ole mitään. Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö.. Patella ja Ankulla ei musta vaikuta olevan mitään yhteistä, muuta kuin se ulkonäkö. Ja sillä perusteella ilmeisesti kumpikin nyt haluaisi valita toisensa. No mistäs sen tietää, vaikka synkkaisikin, mutta epäilen.
Näin se menee. Ulkonäkö, ulkonäkö. Ja mitä enemmän jollain on ulkonäköä sitä enemmän vaatii ulkonäköä toiseltakin. Tuolla on täysin pinnallista porukkaa talo täynnä.
Tottakai ulkonäkö on tärkeä, mutta se ei suinkaan tarkoita, että ihmisen täytyy olla kiiltokuvapoika tai -tyttö, itse lähden aina siitä, että henkilön ulkonäössä ei saa olla mitään ärsyttävää, mutta siinä täytyy olla jotain, joka saa minut syttymään, hän voi kuitenkin jonkun toisen mielestä olla aivan mitätön tyyppi, johon hän ei kiinnitä mitään huomiota, mutta minun silmissä hän on kultakimpale, niin se vaan menee, enkä näe siinä mitään negatiivista.
Miten anku pystyy hengailemaan noi paksut sukat/tossut mitkälie jalassa tuolla kuumassa?
Juokse Janne juokse, vielä kun voit.
Pauliina "Mä haluun vaan Senjan tänne" Oikeasti. Miten lapsellista. Formaatin tarkoitus on löytää "rakkaus" ja voittaa rahaa. Saarelle ei tultu bestiksen kanssa lomalle. Vaikka harmittaa, niin olisi voinut edes tervehtiä ja käyttäytyä kuin aikuinen.
Harmi kun Pauliina tuskin tippuu missään vaiheessa. Kukaan saarelaisista tuskin häntä ulos äänestää. Katsojatkin tykkää Ville <3 Pauliinasta.....
Vierailija kirjoitti:
Sanoko Janne just että "Se ei tarkoita n*ssimista sitte?" 😂😂 Kuulinko väärin?
Sano :D So g-a-y!
Samaa ihmettelen minäkin,Pauliinan sanotaan olevan kylmä,tunteeton ja mitä näitä on ollut. Nyt kun hän itkee Senjan perään niin ei sekään ole hyvä. No saatiin ainakin muuta jutunjuurta kuin Emma-Patrick vatvonta..