Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Nonii pistetäämpä parit ihan uusiksi,ihan tylsiä ja liian vanhanaikaisia tällaset perus mies-nais parit. Tässä ois mun ehdotus, jokaiselle jotakin ja muutama polyamoriasuhdekin.
Ville-Janne-Veera
Refai-Senja
Emma-Aura
Jeff-Alexina
Patrick-Anku-Sami
Markus-PauliinaJanne ja Ville saa toisensa, Veera saa Jannen ja Ville saa hipsutella Veeran fyysistä persettä. Senja saa olla prinsessa ja Refai saa kantaa voileipiä. Emma ja Aura saa juoruta keskenään niin paljon kuin haluaa. Jeff ja Alexina saa toisensa. Anku saa Patrickin ja Patrick Ankun. Myös Sami saa haaveilemansa Ankun. Pauliina saa taatusti kaipaamiansa kehuja ja Markus saa niitä antaa kun tuntuu olevan hänen erikoisosaamistaan.
Nousen seisomaan ja annan abloodit 😂
En mä katso sua, olen hiljaa tottakai.
Vääjämättä mua kyttäät aina vain.
Mut kun istun tähän ja luen vähän.
Mä annan sulle abloooodit....
Vierailija kirjoitti:
Emmaa ei enää näe ilman meikkiä niinkuin alussa. Mihin se rentous muutenkin katosi?
Jäin miettimään eilen samaa. Myös kasvojen ilmeet ovat ihan toisenlaiset ja vartalokin jotenkin jäykempi sen elastisen joogavartalon sijaan.
Joko kilpailuvietti pelissä herännyt tai sitten häntä ottaa päähän, ettei saa Patrickista irti enemmän - tuolla tavalla toki vain karkottaa hänet pidemmälle. No, myöhemmin Emma kyllä tajuaa, ettei Patrick ole mikään varsinainen saalis. Ehkä hän vaan haluaisi säilyttä ykkösasemansa naisten kuolaaman miehen rinnalla.
Mitä te sekoilette. Patrick itse halusi olla Emman kanssa ja on se, joka tekee aloitteen suuteluun Emman kanssa. Ymmärrän jos shippaa Ankua ja Patua, mut ei nyt voi alkaa valehtelemaan et Patu on joku poloinen jolla ei ole päätäntävaltaa kenen kaa on.
Ja tottakai Emma haluaa olla patun kanssa, koska Mikan lähdön jälkeen siellä ei ole muutakaan. Mitä Emman pitäs tehdä? Ei kai kukaan sanoisi ihastukselle, että joo mene Ankun kaa, kun heillä itsellään selvästi on juttua keskenään.
Ei me nähdä Patun ja Emman välisistä keskusteluista muutenkaan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sekoilette. Patrick itse halusi olla Emman kanssa ja on se, joka tekee aloitteen suuteluun Emman kanssa. Ymmärrän jos shippaa Ankua ja Patua, mut ei nyt voi alkaa valehtelemaan et Patu on joku poloinen jolla ei ole päätäntävaltaa kenen kaa on.
Ja tottakai Emma haluaa olla patun kanssa, koska Mikan lähdön jälkeen siellä ei ole muutakaan. Mitä Emman pitäs tehdä? Ei kai kukaan sanoisi ihastukselle, että joo mene Ankun kaa, kun heillä itsellään selvästi on juttua keskenään.
Ei me nähdä Patun ja Emman välisistä keskusteluista muutenkaan kaikkea.
Mika tulee takas.
Mää kans uskon näillä näkymin ettei Patrickalla ole sellaisia tunteita Ankuun
Tuleekohan Mika oikeesti takas, kun siitä oli tuossa apissakin tuo kysymys?
Auran toinen nimi on Joella :D Missähän lienee alkunsa saanut tämän perusteella
En aio katsoa enää noita maanantain jaksoja ollenkaan. Aivan turhaa näyttää samoja juttuja kahteen kertaan. Jos kertausjakso täytyy olla, voisko se tulla sinä päivänä kun ohjelmaa ei muuten tule? Tuotanto pliiiiiis!
Serkkutyttö kirjoitti:
Oisko Aura joki...Aura joella...Aura soutaa joella.
Kurkiaura lentää joella aamun usvaan.
Kiva nimi.
Serkkutyttö kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Oisko Aura joki...Aura joella...Aura soutaa joella.
Kurkiaura lentää joella aamun usvaan.Kiva nimi.
No ei tuon pitänyt tohon tulla höh, vaan siihe, jossa käsiteltiin Auran nimeä 😂
Vierailija kirjoitti:
Nonii pistetäämpä parit ihan uusiksi,ihan tylsiä ja liian vanhanaikaisia tällaset perus mies-nais parit. Tässä ois mun ehdotus, jokaiselle jotakin ja muutama polyamoriasuhdekin.
Ville-Janne-Veera
Refai-Senja
Emma-Aura
Jeff-Alexina
Patrick-Anku-Sami
Markus-PauliinaJanne ja Ville saa toisensa, Veera saa Jannen ja Ville saa hipsutella Veeran fyysistä persettä. Senja saa olla prinsessa ja Refai saa kantaa voileipiä. Emma ja Aura saa juoruta keskenään niin paljon kuin haluaa. Jeff ja Alexina saa toisensa. Anku saa Patrickin ja Patrick Ankun. Myös Sami saa haaveilemansa Ankun. Pauliina saa taatusti kaipaamiansa kehuja ja Markus saa niitä antaa kun tuntuu olevan hänen erikoisosaamistaan.
Kuulostais sopivalta vaihtelulta :D
Oiskohan Emma tyytyväinen tähän, mää kyllä saattasin heittää Emman(ja Auran myös) vielä tuonne Patrick-Anku-Sami kimppaan. Ankullehan tunnetusti käy kaikki ja ois se varmaan muillekin ihan ok :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville-Janne-Veera
Refai-Senja
Emma-Aura
Jeff-Alexina
Patrick-Anku-Sami
Kuulostais sopivalta vaihtelulta :D
Oiskohan Emma tyytyväinen tähän, mää kyllä saattasin heittää Emman(ja Auran myös) vielä tuonne Patrick-Anku-Sami kimppaan. Ankullehan tunnetusti käy kaikki ja ois se varmaan muillekin ihan ok :D
Ai tunnetusti 😂mitä ihimmee kimppakivvaa yrität ? 😃
Nyt paras video apissa ikinä. Rip Bablo.
Tuleekohan Shirly paikalle heti, kun ovat kilistäneet tuossa appin videossa ja arvauksia ketkä ovat pudotusuhan alla?
Vois tuotanto oikeasti pakottaa pistää pakan kunnolla sekaisin ja jos ei äänestä sitä mitä tuotanto käskee, niin pihalle vaan.
Jopa selostaja on huomannut Villen ja Jannen välisen latauksen. Jannehan meni Villen päälle koostejaksossakin ja hipsutteli sitä.
Ville ja Janne pariksi! Ja Emma ja Aura.
Patrick ja Anku, Senja ja Refairy, Pauliina ja Marge, Veera ja Sami, Alexina ja Jeffrey.
Vierailija kirjoitti:
En aio katsoa enää noita maanantain jaksoja ollenkaan. Aivan turhaa näyttää samoja juttuja kahteen kertaan. Jos kertausjakso täytyy olla, voisko se tulla sinä päivänä kun ohjelmaa ei muuten tule? Tuotanto pliiiiiis!
No eihän maanantaina muuta tulekkaan?????
Shirlyllä roiston rooli. Ainnii tännää se pudotus 😨
Tiedossa rankkaa draamaa.
Onkohan tuo Markus paljonki yksikseen tai lähteekö mukaan toisten miesten juttuihin ja menevätkö naiset kuin juttelee sille.
Mikä ihme tuo hautajaisvideo oli? 😂😂
Ville-Janne-Veera
Refai-Senja
Emma-Aura
Jeff-Alexina
Patrick-Anku-Sami
Markus-Pauliina
Janne ja Ville saa toisensa, Veera saa Jannen ja Ville saa hipsutella Veeran fyysistä persettä. Senja saa olla prinsessa ja Refai saa kantaa voileipiä. Emma ja Aura saa juoruta keskenään niin paljon kuin haluaa. Jeff ja Alexina saa toisensa. Anku saa Patrickin ja Patrick Ankun. Myös Sami saa haaveilemansa Ankun. Pauliina saa taatusti kaipaamiansa kehuja ja Markus saa niitä antaa kun tuntuu olevan hänen erikoisosaamistaan.