Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Menee mielenkiintoiseksi. Voittaako parhaiten pelaavat vai oikeasti toisiinsa ihastuneet.
LIS kirjoitti:
Heipsan...oispa kiva ton tyyppinen ohjelma vähän iäkkäimmille..noistahan osa on ihan 21vee....
Ei taitaisi osallistujia riittää ikääntyneempien joukosta kun tähänkään ohjelmaan osallistuvilla ei muistaakseni saa olla lapsia
Anteeksi siis luonnonlapsi Veera ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Emman ja Patrikin juttu minusta näytä ainakaan enää mitenkään yksipuoliselta Emman osalta. Eilisessäkin jaksossa Patrik vessassa tarrasi Emmaa takaapäin mekosta kiinni ja kaappasi halailuun ja pussaili. Samoin Patrik ite sano, että Emma on ihana, ja haluan katsoa mitä meistä voi tulla. Vaikuttaa siis että Emmalla ja Patrikilla on sama tilanne kuin Veeralla ja Jannella. Minusta tosin Patrik näyttää olevan enemmän kiinnostunut Emmasta kuin Janne Veerasta, ainakin noin ulkoisen käytöksen perusteella.
No ei todellakaan ole noin. Patrick soutaa ja huopaa. Puhuu miehille ja kameralle toista ja Emmalle toista. Emman seurassa kiemurtelee kiusallisesti eikä ole minusta millään tavalla luonteva vaan joku ihmeellinen teatteri on päällä koko ajan. Janne puhui Veerasta kaikille muille täsmälleen samaa kuin Veeralle itselleenkin eikä ole käsittääkseni haikaillut tuona aikana kertaakaan muiden perään tai miettinyt parinvaihtoa.
Emman seurassa Patrik on luontevin, lukuunottamatta sitä että häntä selvästi ahdistaa se kun Emma on enemmän ihastunut ja kiinnostunut.
Janne vain pelaa taitavasti. Ei ole varmaan pätkääkään ihastunut Veeraan, mutta haluaa voittaa. Jannesta ei välity minkäänlaista tunnetta Veeraa kohtaan.
Kyllä Janne vetää loppuun asti, sillä jotain velkaa. Kaikki tuolla rahaa haluaa ja se kyllä näkyy.
Eniten Patrick, Janne teeskentelee euron kuvat silmissä.
No on tuolla varmaan melkein jokaisella muullakin jotakin velkaa, esim. opintolainaa. Jannella tosin ulosotossa joku pari tonnia.
Siis joo tarkoitin oma ohjelmavanhemmille ihmisille...eikä tuonne nuorten kanstodellakaan😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
auraa ja samia on äänestetty ku jodelin lampaat pitävät aurasta :D
Hyvä! Minäkin pidän Aurasta, Aura on mielestäni suorastaan aivan ihana. En todellakaan jaksa ladata mitään sovelluksia sarjaan liittyen, mutta Auran takia melkein jo latasin, kun ajattelin, että voi saada nyt vähän ääniä. Ehkä mun ei kuitenkaan tarvitse nyt vaivautua, jos Auraa on jo äänestetty toivottavasti tarpeeksi.
Turha itkeä sitten kun suosikkisi äänestetään ulos, kun et vaivautunut äänestämään. Sen kerran kun johonkin ohjelmaan vaikuttaminen ei maksa rahaa.
Miks ankua säästellään? Sen viihdearvo on ihan nolla eikä tuu tuolta löytämään ketään
Onko mulla jäänyt jotain tajuamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Minäkin pidän Aurasta, Aura on mielestäni suorastaan aivan ihana. En todellakaan jaksa ladata mitään sovelluksia sarjaan liittyen, mutta Auran takia melkein jo latasin, kun ajattelin, että voi saada nyt vähän ääniä. Ehkä mun ei kuitenkaan tarvitse nyt vaivautua, jos Auraa on jo äänestetty toivottavasti tarpeeksi.
Turha itkeä sitten kun suosikkisi äänestetään ulos, kun et vaivautunut äänestämään. Sen kerran kun johonkin ohjelmaan vaikuttaminen ei maksa rahaa.
Ohis, mutta alkoi soimaan päässä "pardit ovat parhaat, ihmiset maksaa rahaa..." 😄 Sori, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen noiden matkalaukusto oli? 8 viikkoa on aika pitkä aika kaksilla kalsareilla vietettäväksi.
Uk versiossa ne joutuu pakkaa 8 viikon varusteet mukaan ja yks kilpailija kerto et jos joku putoo ajoissa ni monesti saattaa jättää vaatteita lainaks muille.
Veera pelaa luonnollisesti voittaakseen. Tuskin on tuntita. Janne oli vain sopivin pelikumppani..Tuo on realiteetti. Jokainen voi sitten itse päättää, kannattaako heitä tai ei. Riippuu mitä ohjelmalta ja pareilta haluaa. Ihmisten päätöksiin lempipareistaan en puutu.
Minä en kyllä näe Patrickia juurikaan boheemina. Sen sijaan hän on mielestäni sellainen kiva ja kiltti haihattelija, ihan hauska, jolla ei ole kovin suurta tai syvää, pohdiskelevaa persoonallisuutta, vaan on sellainen aika tavallinen mies. Ja ei siinä mitään!
Jumalattoman komea hän kyllä on. Ja kropasta päätellen kurinalainen. Runopojuudella Patrick taisi tarkoittaa tuota kiltteyttään ja miellyttämisenhaluaan, eikä niinkään taiteellisuutta tai boheemiutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua turhia sovelluksia puhelimeeni, ihan niin suuri sarjan fani en kuitenkaan ole... Lopetan sitten vain katsomisen jos Aura tippuu. Jos voiton lähestyessä voi vielä äänestää, sitten voisin toki Auraa äänestää, jos hän on vielä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miks ankua säästellään? Sen viihdearvo on ihan nolla eikä tuu tuolta löytämään ketään
Onko mulla jäänyt jotain tajuamatta?
On.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä näe Patrickia juurikaan boheemina. Sen sijaan hän on mielestäni sellainen kiva ja kiltti haihattelija, ihan hauska, jolla ei ole kovin suurta tai syvää, pohdiskelevaa persoonallisuutta, vaan on sellainen aika tavallinen mies. Ja ei siinä mitään!
Jumalattoman komea hän kyllä on. Ja kropasta päätellen kurinalainen. Runopojuudella Patrick taisi tarkoittaa tuota kiltteyttään ja miellyttämisenhaluaan, eikä niinkään taiteellisuutta tai boheemiutta.
Kyllähän se kävi ilmi alussa et maalailee tauluja tms. taidetta?
Vierailija kirjoitti:
Patrickilla on instassa mm. sellanen kuva jossa maalailee vätituubien ja palettien keskellä jotain laattoja tms. Joten kyllä siinä jotain taiteellista varmaan on :D
Ihan hävettää näin vanhana äitiihmjsenä seurata tuota nuorten ohjelmaa .mutta satuin vähän katseleen ja mielekkääksi seuraamisen tekee juuri tuo luonnonläheinen Veera tyttönen