Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Emman ja Patrikin juttu minusta näytä ainakaan enää mitenkään yksipuoliselta Emman osalta. Eilisessäkin jaksossa Patrik vessassa tarrasi Emmaa takaapäin mekosta kiinni ja kaappasi halailuun ja pussaili. Samoin Patrik ite sano, että Emma on ihana, ja haluan katsoa mitä meistä voi tulla. Vaikuttaa siis että Emmalla ja Patrikilla on sama tilanne kuin Veeralla ja Jannella. Minusta tosin Patrik näyttää olevan enemmän kiinnostunut Emmasta kuin Janne Veerasta, ainakin noin ulkoisen käytöksen perusteella.
No ei todellakaan ole noin. Patrick soutaa ja huopaa. Puhuu miehille ja kameralle toista ja Emmalle toista. Emman seurassa kiemurtelee kiusallisesti eikä ole minusta millään tavalla luonteva vaan joku ihmeellinen teatteri on päällä koko ajan. Janne puhui Veerasta kaikille muille täsmälleen samaa kuin Veeralle itselleenkin eikä ole käsittääkseni haikaillut tuona aikana kertaakaan muiden perään tai miettinyt parinvaihtoa.
Emman seurassa Patrik on luontevin, lukuunottamatta sitä että häntä selvästi ahdistaa se kun Emma on enemmän ihastunut ja kiinnostunut.
Janne vain pelaa taitavasti. Ei ole varmaan pätkääkään ihastunut Veeraan, mutta haluaa voittaa. Jannesta ei välity minkäänlaista tunnetta Veeraa kohtaan.
Jannesta välittyy tunnetta vain Villeä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Samia ja Auraa ettei ne tippuis! Ois loistava shokki jos pudotuksessa ois vaikka Ville ja Pauliina :D
Minäkin äänestin, koska Aura on kiinnostavin ja mukavin.
Jännä muuten nähdä että jos on samanlainen tilanne ku silloin ku Anku ja Refi oli tippumassa, että parit äänestää kuka lähtee, niin mitä Emma ja Patrik äänestää jos pudotusuhan alle joutuu Anku ja Markus, ja Aura ja Sami, jotka ehkä voivat saada vähiten ääniä. Viimeksi Emma suostu Patrikin toiveeseen äänestää Ankua ja Refiä jääväksi, mutta ei varmasti suostuisi enää, jos vaihtoehtona olisi että hänen paras kaveri eli Aura lähtee. Ja että vaatisiko Patrik sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että Veeran ja Jannen juttu tulee vielä lopahtamaan. Samaten Villen ja Pauliinan. Ville kiinnostuu enemmän Veerasta ja näistä tulee vielä pari jossakin vaiheessa.
Villa ja Janne tulee ulos kaapista ja voittaa koko shown.
Mä en jotenkin edelleenkään näe Emmaa ja Patua parina. Patu on liian boheemi ja haihattelija ja Emma taas vaikuttaa kireältä liikuntahullulta, joka yrittää muuntua sellaiseksi mistä Patu kiinnostuisi. Oon tosi yllättynyt, että nää kaks on päätyny yhteen.
Janne osaa pelata. Tietää mitä puhuu ja Veeralla pyörii sukat jaloissa,kun on niin ihastunut. Luulee,että nyt on menossa vuosisadan rakkaustarina. Alussa kritisoitiin Pauiinan ja Villen imelyyttä. Se oli pientä tähän verrattuna. Lisäksi luulen,että sekä Pauliina että Ville molemmat pitää porttia auki,jos villalle vielä tulis sellanen,johon voisi parinsa vaihtaa. Toivonkin,että seuraava sinkku olipa mies tai nainen saisi sotkettua näiden ns. kahden ihastuneen pariskunnan välejä. Muut menee niin kaverilinjalla,että ei isoja draamoja liene luvassa. Jos saatas näihin vakipareihin vähän liikettä..
Apua, kuinka hyvin voin samaistua Patrickin käytökseen... Itse varmaan olen tuollainen silloin, kun itsellenikin on vielä epäselvää mitä haluan, enkä halua loukata ketään. Onko se noin rasittavaa... :D
Anku on kaunis tyhjä taulu, johon miehet voivat vapaasti kiinnittää omia toiveitaan ja kuvitelmiaan. Hyvä kohde Refain kaltaisille dominoiville miehille. Itse aivan hukassa sen kanssa, mitä haluaa. En jaksa uskoa että heillä homma toimisi Patrickinkaan kanssa. Kyllä itsetuntemuksen täytyy ensin olla kunnossa, ennen kuin rupeaa mitään parisuhdetta miettimään. Olen enemmän ja enemmän sen kannalla, että Anku ulos ja tutustumaan itseensä. Voisi myös olla hyvä idea lähettää noita tuolta vähän treffeille itsensä kanssa, saada pohtimaan mitä oikeasti haluavat elämältä ja parisuhteelta, ilman tuotannon pakottamia vuorosanoja.
Minulle henkkoht villassa ei tällä hetkellä ole yhtäkään yksilöä tai paria, joka innostaisi seuraamaan sarjaa. Suomen kokoisessa (ja henkisessä) maassa ei casting ja tuotanto tunnu onnistuvan vaikka konsepti olisi kuinka hyvä. Sääli sinänsä. Onko rekryä muuten yritetty tehdä mainosyhteistyönä Tinderin kautta? Jos ei, niin kannattaisi kokeilla.
Mikä se juttu oli ton jakson lopussa kun Markus puhalti kortsua ja muut nauro? Meni ihan ohi. 😄
Ajattelin hakea mukaan ohjelmaan ja valita Ankun tai Senjan parikseni.
T. Ruma ylipainoinen 30v mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin edelleenkään näe Emmaa ja Patua parina. Patu on liian boheemi ja haihattelija ja Emma taas vaikuttaa kireältä liikuntahullulta, joka yrittää muuntua sellaiseksi mistä Patu kiinnostuisi. Oon tosi yllättynyt, että nää kaks on päätyny yhteen.
Musta taas just sopivat yhteen. Olen samaa mieltä Patrickista, mutta minusta Emma on rento, hauska, aito ja energinen. Sanoisin Emmaakin hiukan boheemiksi, ja aloin muuten tykätä Emmasta heti kun se jossain jaksossa sano Auralle jotain että "Täällä muuten laittaudutaan tosi paljon... Sitten tuntuu, että ei itsekään viitsi ottaa käyttöön sitä pahinta hippilookia." - nainen jolla on niin paha hippilook, että ei kehtaa ottaa sitä julkisesti käyttöön, ei voi olla muuta kuin hyvä tyyppi 😀
Äänestin Ankua ja Markusta, koska Markus on niin ihme tyyppi että sitä olis hauska nähä vielä jatkossakin 😂😂
Anku on supertylsä. Ei mitään sanottavaa, ei minkäänlaista luonnetta. Ja se jatkuva tekonauru joka asiaan.
Anku sano sillon, kun oli Refain kanssa että hän ei ole voinut olla oikein oma itsensä, koska on miettinyt mitä Refai siitä ajattelisi. Mutta nyt kun Anku on Refaista vapaa niin ei oo kyllä Ankussa näkyny mitään muutosta, ihan samanlainen on vieläkin.
Patrick kyllästyisi Ankuun alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas just sopivat yhteen. Olen samaa mieltä Patrickista, mutta minusta Emma on rento, hauska, aito ja energinen. Sanoisin Emmaakin hiukan boheemiksi, ja aloin muuten tykätä Emmasta heti kun se jossain jaksossa sano Auralle jotain että "Täällä muuten laittaudutaan tosi paljon... Sitten tuntuu, että ei itsekään viitsi ottaa käyttöön sitä pahinta hippilookia." - nainen jolla on niin paha hippilook, että ei kehtaa ottaa sitä julkisesti käyttöön, ei voi olla muuta kuin hyvä tyyppi 😀
Mun mielestä Emma on takakireä. Siis mun mielestä vaikuttaa jopa perfektionistilta tai semmonen vaikutelma tulee ylikireän kropan takia ainakin. Jos ei perfektionisti niin ainakin vaativa. Emma myös kovasti analysoi suhdettaan Patun kanssa, mikä ei myöskään kieli kovin rennosta tyypistä.
Veera on naurettava hössöttäessään treffejä ja muuta ihastumistaan. Typerä ja epätoivoinen tyttö. Kaikkihan sen näkee, että Jannella ei kiinnosta pätkääkään.
Mä äänestin Samia ja Auraa. Jollain tavalla toivon, että joku näistä ydin pareista joutuu jättää leikin.
Niiden pitäs saada joku patun tasoinen mies tulee taloon.
Musta Patrickia on hauska seurata ohjelmassa :D
Tykkään jotenkin sen tuosta boheemiudesta ja rennosta asenteesta. Ite en tosin ikinä haluais ihastua tällaseen haihattelijaan mut sen liikkeitä ja naisongelmia on hauska seurata.
Vierailija kirjoitti:
Musta Patrickia on hauska seurata ohjelmassa :D
Tykkään jotenkin sen tuosta boheemiudesta ja rennosta asenteesta. Ite en tosin ikinä haluais ihastua tällaseen haihattelijaan mut sen liikkeitä ja naisongelmia on hauska seurata.
Joo pakko yhtyä tähän. Villalla olisi aika paljon tylsempi meno ilman Patua. Kaikki muut äijät on liian samanlaisia. Patu tuo edes jotain erilaista.
Selostaja ”sama narina, täällä ja netissä”