Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku taas suu supussa. Kukaan ei kelpaa. Eikä uskalla suoraan sanoa, että haluaa Patukkaa heti.
Toivottavasti seuraavaksi naiset valitsee ja anku vihdoin ymmärtää ottaa patukan ja lopettaa pelkän haikailun.
Anku ja Patu - kaksi kuvankaunista sisällötöntä kiertelijäkaartelijamiellyttäjää. En ennusta kovin suurta menestystä ellei kävisi niin, että alkaisivat molemmat puhua.
Teoriani siitä, miksi Anku ei kiinnostu kenestäkään: Ankulla on niin ohut persoonallisuus, että hän ei klikkaa kenenkään kanssa.
Jotta voisi ihastua, pitäisi tietää minkälainen itse on, missä määrin tykkää itsestä poikkeavista tyypeistä, ja missä asioissa taas olisi hyvä olla itsen kanssa samanlainen kumppani. Anku ei vaikuta tietävän itsestään oikein mitään. Onhan siltä pohjalta varmasti vaikeaa hahmottaa ketään miestä muita kiinnostavammaksi, kun kaikki piirteet ja ominaisuudet ovat yhtä kiinnostavia/epäkiinnostavia. Paitsi se, että mies on kiinnostunut Ankusta, jonka hän selvästi kokee ahdistavana piirteenä miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään noista Auran tatskoista.
Minä myös, vaikka yleensä en voi sietää tatuointeja. Aura on erittäin harvinainen poikkeus tähän sääntöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku taas suu supussa. Kukaan ei kelpaa. Eikä uskalla suoraan sanoa, että haluaa Patukkaa heti.
Toivottavasti seuraavaksi naiset valitsee ja anku vihdoin ymmärtää ottaa patukan ja lopettaa pelkän haikailun.
Anku ja Patu - kaksi kuvankaunista sisällötöntä kiertelijäkaartelijamiellyttäjää. En ennusta kovin suurta menestystä ellei kävisi niin, että alkaisivat molemmat puhua.
Mitäpä sitä puhumaan jos molemmat sai mitä halus, jahkailevat ja hymisevät elämänsä loppuun onnellisena :D
Vierailija kirjoitti:
Epämääräinen läiskä siellä sun täällä
Jos Anku sanoo vielä kerrankin ”ei haluais astua kenenkään varpaille” niin lopetan seuraamisen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti. Sitä viinaa taloon, että saadaan draamaa. Yhdet jäätävät bileet niin saadaan yhdeksi viikoksi taas puhumista. Tippuisi noiden ihmisten kullissit.
Paras olis se kun parinvalinta tehtäis aina ympäripäissään. Aamulla sais herätessä ihmetellä kenet on valinnut.
Anku tuollalailla kaarrellen yrittää saada Emmalta luvan ottaa Patu, että Emman pitäisi sanoa suoraan, että hän saa ottaa Patun niin sitten ei ole astunut varpaille. Ärsyttävä mukahuomaavainen painostaja.
Senjalla liian vaalea meikkivoide.
Vierailija kirjoitti:
Senjalla liian vaalea meikkivoide.
Sitä on vaan liikaa
Emman ilme, kun anku kyseli Patusta. Yritti olla neutraali,mutta näki kilometrin päähän, että ei tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti. Sitä viinaa taloon, että saadaan draamaa. Yhdet jäätävät bileet niin saadaan yhdeksi viikoksi taas puhumista. Tippuisi noiden ihmisten kullissit.
Paras olis se kun parinvalinta tehtäis aina ympäripäissään. Aamulla sais herätessä ihmetellä kenet on valinnut.
*huutonaurua* Nyt tuotanto koppi tästä!
Onkohan veeran käsketty tuotannon toimesta järkkäämään noi treffit.
Lol mitä säätöö. Ville varmaa asetteli Jannen kyrwän sen toiseen lahkeeseenki. Oih
Anku koittaa saada hyväksynnän sille et ottais Patun, ja sitä hyväksyntää ei tule saamaan.
Jos Patukka ei nyt ite ota ihteään niskasta kiinni ja mene itse hakemaan Ankua niin saavat jahkailla ja haaveillla koko loppureissun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään myös! Tyyppinä muutenkin hyvä jalatmaassa eikä mikään turha draamaaja tai kirkuja.
Anku ja patu pariksi niin voisivat haaveilla ja katsella toisiaan silmiin. Nuo voisi olla metka pari seurattavaksi ja oikeasti romanttista kun sanoja ei tarvita.