Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Anku taas suu supussa. Kukaan ei kelpaa. Eikä uskalla suoraan sanoa, että haluaa Patukkaa heti.
Oho, Refailla ja Senjallahan on ihan naimanaamat.
Onko tuo Anku sanonut mitään näiden kolmen viikon aikana normaalilla äänellä tai missä olisi jotain sisältöä? Heitän kohta kaukosäätimen ruutuun.
Ärsyttää, nyt Anku on vaan seuraavassa loukussa... Ilmesesti oli kuitenki varottanu Markusta mutta ei ollu uskonu? Tai sitten se on ollu taas semmosta kiertelyä ja kaartelua Ankumaiseen tapaan
Senja on jotenkin likaisen ja epäsiistin oloinen. Johtuiskoihan tuosta meikkimäärästä.
Toi Sami ja Aura on ainoat normaalit ihmiset koko porukassa, joita voisi kuvitella omaan kaveripiiriin.
Muut olisi kyllä ihan sietämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Anku taas suu supussa. Kukaan ei kelpaa. Eikä uskalla suoraan sanoa, että haluaa Patukkaa heti.
Toivottavasti seuraavaksi naiset valitsee ja anku vihdoin ymmärtää ottaa patukan ja lopettaa pelkän haikailun.
Nyt kun Refai vihdoin ymmärsi, ettei Ankua kiinnosta ni niillähän menee Senjan kanssa tosi hyvin. Kiinnostavaa keskustelua ja muutenki mukavaa meininkiä!
Vierailija kirjoitti:
Oho, Refailla ja Senjallahan on ihan naimanaamat.
Muutenkin sopivat tosi hyvin yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Senja on jotenkin likaisen ja epäsiistin oloinen. Johtuiskoihan tuosta meikkimäärästä.
Mä olen miettinyt samaa. Ehkä sillä on vaan sellainen kerrostunut pakkelikerros.
Raikkaus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ketään haluu ton samin kans sutinaa toi vaikuttaa just normaaleimmalta ja jalat maassa tyypiltä...nää haluu niitä kuuluisia jännämiehiä eikä mitään loppuelämän rakkautta
Haikailee vaan Ankun perään. Jos päätyvät toistensa pariksi niin Anku pääsee taas kertomaan seuraavalle miehelle ettei kiinnosta. 🙈
Mä pidän Aurasta kyllä paljon, Saminkin kannattais vähän koittaa lähestyä sitä avoimella mielellä.
Miksi tuo Anku ei voi olla oma itsensä? Ihme sössötysrooli päällä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Sami ja Aura on ainoat normaalit ihmiset koko porukassa, joita voisi kuvitella omaan kaveripiiriin.
Muut olisi kyllä ihan sietämättömiä.
Jaa musta taas Aura on ihan sietämötön wt ja muka rempsee, Sami taas ihan hajuton ja mauton. Ei ole ainakaan matcj tämä. Aura haluais varmaan jonkun linnakundin ....
Oikeesti. Sitä viinaa taloon, että saadaan draamaa. Yhdet jäätävät bileet niin saadaan yhdeksi viikoksi taas puhumista. Tippuisi noiden ihmisten kullissit.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, nyt Anku on vaan seuraavassa loukussa... Ilmesesti oli kuitenki varottanu Markusta mutta ei ollu uskonu? Tai sitten se on ollu taas semmosta kiertelyä ja kaartelua Ankumaiseen tapaan
Ankun ensireaktio Markuksen kysymykseen mitä mieltä Anku olisi jos he olisivat pari oli: ”Apua”. Ei mun mielestä voi vaatia, että Ankun olisi pitänyt se jotenkin suoremmin sanoa.
Vähän on kutina et Mika tulee kohta takaisin.
Itse tykkään noista Auran tatskoista.
Armeijan apinarataa parikilpailuna kehiin tommosten önnönnöö-päällekkäinmakailujen tilalle
Loputonta parikeskustelua muutaman sekunnin pätkinä ei ole hyvinkoostettu sarja.