Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
3381/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelen mielessäni Emmalle kaulaan sellaisia useita renkaita, joita jotkut afrikkalaiset alkuperäiskansalaiset tmv. käyttää.

Vierailija
3382/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuvittelen mielessäni Emmalle kaulaan sellaisia useita renkaita, joita jotkut afrikkalaiset alkuperäiskansalaiset tmv. käyttää.

Emmalla on aistikas ja ylväs kaulanlaari ja aristokraattinen tyyli kannatella påätään. I like Sensuelli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.huffpost.com/us/entry/4980322?utm_hp_ref=mostpopular&guccount…

Tällaisia?

Vierailija
3384/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aura sanoi, ettei ihmiset pysy sen elämässä pitkään? Elämänkoulu?

Jokuhan taisi mainitakin et sillä on facebookissa paljon joitain "alamaailman" kavereita.

Vierailija
3385/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aura on mokannut tuon ulkoasunsa suhteen, kun hän on paikkaillut itseään noilla tatuoinneilla ja biletyksillä ja sitten ne sellaiset vakaat ja hyvät miehet kiertävät kaukaa tuota habitusta kun taas se vetää puoleensa vain yhden illan huvia hakevia tai muuten huonoa materiaalia. Onneksi omassa nuoruudessa imagoa luotiin kampauksin ja vaattein ja asustein, joten täydellinen muodonmuutos oli mahdollinen tarpeen mukaan. 

Aika pinnallista, jos ulkonäöstä vedetään tuollaisia johtopäätöksiä. Saat tuon kuulostamaan siltä, niin kuin kyseessä olisi jokin maksullinen nainen ja sellaisen ulkonäkö. Aura uskaltaa rohkeasti näyttää siltä miltä haluaa, eikä yritä miellyttää ketään. Kylläpä suosituimmasta muodista poikkeaminen hämmästyttää ihmisiä. Aura myöskään tuskin haluaa mitään konservatiivin näköistä miestä itsekään, eiköhän hakusessa ole ulkoisestikin joku sopiva, hyvä mies. Itse pidän juuri tuollaisesta tyylistä.

Vaikka onkin rohkeasti oma tyyli, niin onhan tuo nyt rumaa, kun koko vartalo on täynnä tatuointeja. Naamaa myöten. Kuitenkin hän on kummasti ihastunut Jeffiin, jolla iho näyttää hyvinki puhtoiselta ja kaveri muutenkin tuollainen kiiltokuvapoju, eli vähän ontuu tuo sinun teoriasi.

Mielipidekysymyksiä. Jotkut pitävät tatuoinneista, ja esim minusta Aura näyttää tatuointineen hyvältä.

Aura ei todellakaan ole ihastunut Jeffreyhyn, eikö se nyt ole päivän selvä asia. Hänen näyttää pikemminkin olevan vaikea kestää Jeffreytä.

Vierailija
3386/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmalla on todellakin erikoisen pitkä kaula ja se yhdistettynä luisevaan yläkroppaan ja kummalliseen koikkelehtimiseen on kaukana ylväästä ja aristokraattisesta.

Vierailija
3387/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on nössöjä eikä osaa silmäpelin taitoa.

Eiköhän tuossakin käy niin, että Patrick ei uskalla tehdä aloitetta Ankun suuntaan vaan "tyytyy" Emmaan (joka on kyllä tosi hottis muttei Patrikin tyttö) ja Anku "tyytyy" ihan söpöön ja kivaan Samiin, joka on helposti saatavilla ilman että loukkaa ketään.

Toivottavasti ei

Toivottavasti Patrick uskaltas nyt rohkeammin lähestyä Ankua, ku tietää et toiseltaki puolen vois olla kiinostusta.

Mut mä myös vähä pelkään et jos Emmalle ei oo mitään vaihtoehtoparia nii ei Patrick halua jättää sitä "yksin"

Tämä on minusta jotenkin omituinen ajatustapa ja kuitenkin se tuntuu kantavan koko formaattia. Jos kaksi ihmistä ovat kiinnostuneita toisistaan, mikä heitä estää hengailemasta keskenään, vaikkeivät pari olekaan? Jos vielä tuntuu epävarmalta tuo parinvaihto, niin äkkiä nyt vain lähestymään puolin ja toisin, niin seuraavassa valinnassa ei tarvitse enää ihmetellä. Nuo käyttäytyvät niin kuin olisi jotenkin kiellettyä tai luvanvaraista jutella muulle kuin omalle parille.

Tämäpä juuri! Tavallaan mää ymmärrän tuon ajatuksen että ei vaiheta paria ku sukkia ja heitätä sitä edellistä ulos. Mutta ku tän ohjelman ideahan on nimenomaan etsiä sitä rakkautta, eikä niitä kavereita.

Mua on haitannu alusta asti et nää tyypit on täällä niinki naimisissa keskenään.

Erityisesti mua kyrsii tuo Refain omistushalukkuus Ankuun, ihan niinku jakelis jotai keskusteluvuoroja muille miehille ja kellottaa aikaa kuinka kauan jokainen saa Ankun kans jutella. Ja mielellään vielä mainostaa et kuin hyvä se Refai ois plaaplaa. Ja Anku suostuu tällaseen peliin, ja ajattelee et tekeeköhän se paskasti Refaille jos se "jättää" sen. Toivottavasti Ankulle tuli nyt selväksi nuista Patrickin sanoista et jätkät ei todellakaan ajattele et se tekis paskasti tms.

Refaista oon ihan samaa mieltä, mutta noin muuten mun mielestä on hyvä että parit on pareja ja yritetään pitää jonkinlaista pariuskollisuutta yllä. Olisi sekin tylsää, jos parina olo ei tarkoittaisi muuta kuin yhteisiä tehtäviä ja yhteistä sänkyä. Toki rajansa kaikella ja pitää tarvittaessa uskaltaa ”erota”.

Minä ainakin tarkoitin tuolla aiemmalla viestilläni sitä, että ei tarvittaisi kenenkään lupaa, että saat jutella jonkun toisen parin kanssa. Että niiden muidenkin kanssa voitaisiin olla ihan rennosti ja vapautuneesti ja tutustua ja vaihtaa ajatuksia myös ilman sen kummempaa pariutumistarkoitusta. En tarkoittanut, että siellä toisten kainaloissa köllöteltäisiin, mutta kuulostaa niin kummalliselta nuo noiden keskusteluvuorojen jakamiset. 

Vierailija
3388/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAAS tatskattu nainen...

Ja halpavärjätyt mustat hiukset.

Vierailija
3389/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uusi nainen vaikuttaa oikeasti räväkältä ja ulosanti on reipasta. Verrattuna vaikka pudonneeseen Tiiaan joka kutsui itseään samoilla sanoilla niin nyt toivottavasti saatiin oikeasti rempseä nainen tuonne 👌

Vierailija
3390/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aura on mokannut tuon ulkoasunsa suhteen, kun hän on paikkaillut itseään noilla tatuoinneilla ja biletyksillä ja sitten ne sellaiset vakaat ja hyvät miehet kiertävät kaukaa tuota habitusta kun taas se vetää puoleensa vain yhden illan huvia hakevia tai muuten huonoa materiaalia. Onneksi omassa nuoruudessa imagoa luotiin kampauksin ja vaattein ja asustein, joten täydellinen muodonmuutos oli mahdollinen tarpeen mukaan. 

Aika pinnallista, jos ulkonäöstä vedetään tuollaisia johtopäätöksiä. Saat tuon kuulostamaan siltä, niin kuin kyseessä olisi jokin maksullinen nainen ja sellaisen ulkonäkö. Aura uskaltaa rohkeasti näyttää siltä miltä haluaa, eikä yritä miellyttää ketään. Kylläpä suosituimmasta muodista poikkeaminen hämmästyttää ihmisiä. Aura myöskään tuskin haluaa mitään konservatiivin näköistä miestä itsekään, eiköhän hakusessa ole ulkoisestikin joku sopiva, hyvä mies. Itse pidän juuri tuollaisesta tyylistä.

Vaikka onkin rohkeasti oma tyyli, niin onhan tuo nyt rumaa, kun koko vartalo on täynnä tatuointeja. Naamaa myöten. Kuitenkin hän on kummasti ihastunut Jeffiin, jolla iho näyttää hyvinki puhtoiselta ja kaveri muutenkin tuollainen kiiltokuvapoju, eli vähän ontuu tuo sinun teoriasi.

Mielipidekysymyksiä. Jotkut pitävät tatuoinneista, ja esim minusta Aura näyttää tatuointineen hyvältä.

Aura ei todellakaan ole ihastunut Jeffreyhyn, eikö se nyt ole päivän selvä asia. Hänen näyttää pikemminkin olevan vaikea kestää Jeffreytä.

Mun mielestä taas Jeff ei ole yhtään kiinnostunut Aurasta, mutta Aura on ihastunut edelleen Jeffreyhin. Halusi pussailla siinä sovintoa tehdessä mutta Jef ei muiskauttanut suukkoa ;)

Vierailija
3391/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Emman ulkonäköä pitää arvostella täällä?

Vierailija
3392/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni ja analyysini osallistujista:

Patrick on todella komea ja seksikäs. Vaikuttaa myös ihan hauskalta ja peruskivalta ihmiseltä. Pisteet siitä, että on palomies ja majoittanut kodittoman joskus.

Jeffrey on vähän rasittava ja lapsellinen johtuen kiukuttelusta ja mököttämisestä. Sitä ulkonäkökilpailua ei olisi tarvinnut ottaa itseensä, ja eihän Aura edes tiennyt kenelle anto huonot pisteet. Jeffreyn ja Auran suhteen sympatiani menee täysin Auran puolelle, sillä avautumiseen painostaminenkin on inhottavaa, ja Aura valitteli myös Jeffreyn mauttomia juttuja. Sen kattavampaa kuvaa en ole Jeffreystä vielä saanut.

En tykkää Villestä. En pidä myöskään tuon tyylisestä ulkonäöstä, liian kiiltokuvamainen ja valtavirtamuodin mukainen makuuni. Hän jää minulle mitäänsanomattomaksi, ja vaikuttaa juurikin jotenkin muoviselta. Kiva kuitenkin kun jossain vaiheessa lohdutti itkevää Veeraa.

En muista miten Refain nimi kirjoitetaan, mutta minusta hän on kai ihan ok, sitä pientä kukkoilua lukuunottamatta.

Senjan kanssa ollessa Janne jäi etäiseksi ja vaikutti tylsältä, mutta nyt Veeran kanssa ollessa vaikuttaakin ihan hauskalta. En silti useinkaan muista että hänkin on mukana.

Veera tuo säpinää ohjelmaan. Vaikuttaa ihan hauskalta omalla tavallaan, vaikka en usko että tulisin Veeran tyylisen kanssa itse toimeen kauhean hyvin. Mutta sopii sarjaan.

Senja on hiukan tylsä, ja ainoa mikä hänestä on jäänyt mieleen on ulkonäköön keskittyminen ja hallittu ja hillitty, epävarmahko käytös.

Pauliina on tosi sievä, mutta en jotenkin pidä tuon tyylisistä ihmisistä ollenkaan. Ei mitään vikaa kai sinänsä, mutta jotenkin en vain pidä.

Anku on söpö ja nätti, ja vaikuttaa ainakin tähän mennessä kiltiltä ja hillityltä.

Emma on söpö hölöttäjä, ja vaikuttaa mukavalta luonteelta. Aito ja maanläheinen tulee hänestä mieleen, en toki tiedä pitääkö paikkansa.

Aura on mun lemppari. Viehättävä olemus, kiva tyyli, hyvännäköinen, ja jotenkin rennon, kivan, ymmärtäväisen ja reilun oloinen tyyppi. Pidän ihan erityisesti Auran ulkonäöstä, olemuksesta, ilmeistä ja eleistä.

En tiedä oliko siinä kaikki nyt mukana olijat, mutta muita en muista.

Samaa mieltä. Aura on reilu ja mutkaton, mutta apua ne tatskat!

Vierailija
3393/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää on just tätä,tuonnehan ne on menny tarjottimelle pikku rätit vaan päällä,eipä tämmöisessä ohjelmassa paljon muuta oo koskaan tehty🧐

Vierailija
3394/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida hirveemkin olla akateemisia tai edes ylempi-amis (amk) ihmisiä huvilalla?

Veera opiskelee venäjän kieltä ja kulttuuria Tampereen yliopistossa

Mun tuttu pääsi lukemaan Venäjää yliopistoon, koska pisteet ei riittäny muuhun. Joten en pitäisi tuota yliopistossa kielten lukemista minään kovana juttuna.

Venäjän kohdalla tuo voi olla totta. Myös ruotsia on yleensä päässyt aika helposti opiskelemaan. Englantia on aina ollut vähän vaikeampi päästä opiskelemaan.

Veera muuten viljelee tuota v-sanaa melko ylenpalttisesti.

Vierailija
3395/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pääsee olutpanimoon vierailulle :D

Vierailija
3396/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen miesten mieleen. Saas nähdä tuleeko kilpailu miehillä siittä, kuka hänet saa. Refai näyttäis olevan hyvinkin innostunut ja Patukka.

Vierailija
3397/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas Jeff ei ole yhtään kiinnostunut Aurasta, mutta Aura on ihastunut edelleen Jeffreyhin. Halusi pussailla siinä sovintoa tehdessä mutta Jef ei muiskauttanut suukkoa ;)

Ja heti silloin alusta asti, kun olivat jossain altaassa kahdestaan, niin heti alkoi Aura osoittamaan kiinnostustaan. Ja pari-kolme päivää sitten totesi heidän molempien olevan ihastuneita toisiinsa, vaikka taitaa oikeasti ihastunut olevan vain Aura.

Vierailija
3398/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha onpa hölmöä ku niin koitetaan salata kenet uus tyttö otti treffeille ja sit kuitenki näkyy Jeffreyn käsi ja rannekorut tossa klipissä!

Vierailija
3399/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo pinnallisista pinnallisin ohjelma tekee sen. Mitä muuta voi odottaa.

Vierailija
3400/23806 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta se flamingo (en muista nimeä...) on paras osallistujista.

Veera oli aluksi lemppari, mutta ulosanti on vähän liikaa mun makuun.

Ketju on lukittu.