Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
2801/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Parickin olevan kiinnostunut Senjasta. Ei ainakaan oo tuonu ilmi.

Vierailija
2802/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kommentoinut tänne vielä mitään, enkä myöskään lukenut kaikkia aiempia kommentteja, koska niitä näyttää olevan aika paljon :D

Veera on kyllä omituinen persoona. Jotenkin tosi pirtsakka ja mahtava, toisaalta taas ihan hemmetin ärsyttävä ja ailahteleva. Ja on muka vaativa, mutta voi vittu miten nolo oli ekassa jaksossa kun miehet esiteltiin heille. Kuolas melkein kaikkien perään ja sitten kun patrick tuli viimeisenä niin heitti tämän "OU MAI GAAAAAD" jollain koiranpentuilmeellä. Hyi oikein kuvotti. Ja nyt on sitten pienessä ajassa kerinnyt ihastumaan ties kehen. Epätoivoinen veera vaikuttaa olevan.

Ja anku, voi että hän on musta ihana! Niin kaunis, ystävällinen, hyväkäytöksinen. Toki ärsyttää refain kanssa roikkuminen, mutta jos ei oikeasti ole hänen mielestään tällä hetkellä parempaa niin ymmärrän täysin. Nyt ankulle joku raju mies villaan :D

Joo. Veera sanoi että on vaativa, mutta sanoi myös sen meinaavan, että tykkää jos on siis lihaksikas, sliipattu ja laitettu. Melkein kaikki tuolla saarella ovat kaikkea näistä.

Okei hauska sinänsä et Veera itki juurikin Patrickin perään joka on kaikista vähiten sliipattu ja laitettu :D

Njaah. Itse näen, että ei ketään itke toisen perään vaan ulkonäöllisistä syistä. Kai hän muutenkin oli kiinnostunut Patrickista. Luulen, en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisista hiuksista tykkää. Ite tykkään miehellä lyhyestä niin siksi kirjoitin. Mutta totta, ei hiukset miestä tee.

Vierailija
2804/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykstuttu kirjoitti:

Riippuu millaisista hiuksista tykkää. Ite tykkään miehellä lyhyestä niin siksi kirjoitin. Mutta totta, ei hiukset miestä tee.

Jep, samoin minä! Mutta niin kauan kun itse toitotamme, ettei naisten ulkonäkö ole miestä varten, niin muistetaan sen pätevän myös toisin päin. 😉

Vierailija
2805/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait naiset niin herkkiä oo, että hermostuisivat, jos mies sanois, että sulle sopisi lyhyet hiukset tai pitkät.

Vierailija
2806/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta naisten ulkonäkö on myös vähän miehiäkin varten ja toisinpäin. Se on kiva juttu 👍

Kiva laittautua miestä varten.

Vierailija
2807/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä todella ole keskusteltu siitä, että Samin ex väitti naistenhuoneella heidän olevan edelleen suhteessa, ja että Sami lähti tuonne vain koska olisi muuten joutunut maksamaan jotain sopimussakkoa?

Vierailija
2808/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykstuttu kirjoitti:

"Sliipattu ja laitettu" paitsi Patrick. Antais Auran leikata letin 😀

Miksi pitäisi, jos Patrick ei halua olla sliipattu eikä laitettu? Ihme kälätys tulisi jos joku mies arvostelisi jonkun naisen hiuksia/ehdottaisi niihin muutosta.

Mun mielestä Patrickissa on just hauska se et on just sen tyylinen ku haluaa olla eikä mee toisten mielipiteiden mukaa. Kuten nuo pitkät hiukset ja ilman kenkiä kuljeskelu nuotioseremoniassa :D

Vierailija
2809/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 000e oli sopimussakko muistaakseni huh huh.

Säännöissä lukee ettei suhteessa olevia oteta mukaan, tietenkään.

En oo kuullut, lukenut Samin jutusta.

Eikö Sami kertonut, että on sinkku ja ettei kukaan ole jaksanut olla sen kanssa.

Vierailija
2810/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykstuttu kirjoitti:

Ja totta, ettei kukaan voi mennä toiselle sanomaan, ettet ole voinut saada tuollaista kuvaa jostain ihmisestä. Sillä se on sen ihmisen oma henkilökohtainen mielikuva jostain ihmisestä. Jokaisella se on omansa. Taisin kirjoittaa ajattelemattomasti aikaisemmin. Ihan kuin olisin aliarvioinut toisen arviointikykyä, sori.

En hoksannut.

Aiheen ohi mulla, mut vaikutat fiksulta tyypilta, kun osaat myös perustella ja keskustella hyväntahtoisesti. :) ja se että tunnet Ankun ei tarkoita, ettetkö saisi keskustella hänestä ihan yhtä lailla kuin muistakin. Kuitenkin oot myös ollut kaikille ystävällinen kokoajan. Pointsit siitä! :)

Vierailija
2811/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään myös Patrickista. Ainoa mikä häiritsee, että vaikuttaa laiskalta 😂 ei ees välttis ole, mutta tulee tuollainen kuva äkkiseltään.

Vierailija
2812/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aiheen ohi jne" Siis tuo on niin tyypillistä mulle!! Puhun usein aiheen ohi....se siittä fiksuudesta sitten 😂

Vierailija
2813/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väli analyysiä tässä taas ku ehdin viimen kattoo loputki jaksot ..

Ville ja Pauliina

Selkeesti pleijerifiilikset tulee molemmista. En jotenki jaksa kiinnittää isompaa huomiota tähän pariskuntaan kun on niin paljon jo jauhettu :D Villestä mulla tulee mieleen et on niin ulkoa opitun näköstä tuo et ollaan mukavia ja kohteliaita kaikille uusille. Herkästi tulee olo et kaikille mielistellään ja ollaan nii kaveria mut selän takana puhutaan.

Anku ja Refai

Refaissakaan ei varmasti mitään vikaa sinällään ole, mut ei sille vaan mitään voi jos ei ole kipinää. Tuntuu et Refai kuvittelee kipinän kyllä siitä syntyvän kun on vaan riittävän hyvä ja kohtelias Ankulle. Anku on oikein iloisen ja mukavan olonen persoona, uskoisin että hänelle sopisi paremmin joku vähän rennompi ja vapaampi mies kuin Refai.

Aura ja Jeffrey

Aika kaverimeininki näyttää näillä olevan, vaikka sinänsä ihan passeli pari onkin. Jeffrey on kyllä lapsellinen, mut ei ehkä sillai kusipää mitä alkuun näytti ja kuvittelin. Kuitenkin näyttää ainakin tuolla osaavan käyttäytyä ja Aura näyttäs tykkäävän. Varmasti hauskaa yhdessä vaikka oikein mitään romanttista kipinää ei tunnu olevan

Senja ja Sami

Sami on vielä ihan täys kysymysmerkki mulle,vaikuttaa kyllä ihan mukavalta ja rennolta tyypiltä. Senja taas aika epävarman olonen, varmasti nyt vähän orpo olo kun tuttu ja turvallinen kumppani häipyi.

Veera ja Janne

Veera on kyllä välillä sellanen komediahahmo, että en oikein tiiä et itkiäkkö vai nauraakko. Tuntuu että hän on aina joutunut kerjäämään ja hakemaan huomoita tavallaan aika negatiivisellakin käytöksellä. Nyt joutu järkyttymään ku oma viehätysvoima ei toiminutkaan niinku ois halunnu. Ei ehkä ymmärrä että oma käytös vaan karkottaa niitä miehiä. Janne taas vaikuttaa aika lapsekkaalta ja nuorelta(kuten onkin), ihan mukavan olonen kylläkin. Jospa nyt oikeesti tykkäis Veerasta eikä vaan mee helpon p*llun perässä.

Patrick ja Emma

Näillä myös aika kaverimeiningiltä näyttää, vaikka välillä ainaki Emman puheista päätellen ois voinut kuvitella enemmän. Molemmat hauskoja hulluttelijoita jotka ei ota elämää liian vakavasti. En kuitenkaan usko että tää etenee romanttisessa mielessä kauheen pitkälle. Tykkään hirveesti Patrickin olemuksesta ja rempseydestä :D

Tiia ja Mika

Tiia on ihan kysymysmerkki vielä, lupaili paljon räväkkyyttä mut saa nähä onko kuitenkaan hänestä tuomaan sitä kaivattua säpinää. Mika vaikuttaa vähän ujolta mukavalta perushepulta. Jäänyt aika paljon muiden miesten varjoon.

Vierailija
2814/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin pitkät analyysit osallistujista ja se ei menny heti läpi D:

Toivottavasti julkastaan kuitenki, ihan turhaa kirjottamista muuten -.-

Vierailija
2815/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykstuttu kirjoitti:

Mää tykkään myös Patrickista. Ainoa mikä häiritsee, että vaikuttaa laiskalta 😂 ei ees välttis ole, mutta tulee tuollainen kuva äkkiseltään.

En mä tiiä voiko tuolla kukaan vaikuttaa erityisen reippaalta,ku päivät vaa istuskellat ja puhutaan 😀

Vierailija
2816/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mää tiiä, voiko tuolla kukaan vaikuttaa erityisen reippaalta"

Tuo on kyllä totta. Varmaan Patrickin rento olemus antaa minulle signaalin löysyydestä. Että kotona ottaa rennosti kaiken sotkun keskellä ja työt jää naiselle 😂 siis en väitä että noin olis, vaan jostain syystä tuo tulee mieleeni hönestä.

Mutta hänhän on palomies.Tuskin töissään joutaa löysäilee. Fyysinen työ.

Hirveän hyviä analyysejä saarelaisista siinä pitkässä listassa!!

Vierailija
2817/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykstuttu kirjoitti:

Mutta siis joo, tunnen Ankun ja tiedän sen tosi huomaavaiseksi 💓

Äryttääkö muita tämä Ankun 13vee serkkutyttö?

Vierailija
2818/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykstuttu kirjoitti:

Mutta siis joo, tunnen Ankun ja tiedän sen tosi huomaavaiseksi 💓

Äryttääkö muita tämä Ankun 13vee serkkutyttö?

Mua ei ärsytä,en kyllä muutenkaa ärsyynny kovin pienistä asioista. Naureskelen vaan usein tän "serkkutytön" vähän lapsenomaisille jutuille ja ajatuksenjuoksulle.

Viestin lainaamisen tää serkkutyttö vois opetella 👍

Vierailija
2819/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ärsyttääkö muita tämä Ankun 13v serkkutyttö?"

Ärsyttää ainakin mua.

Vierailija
2820/23806 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luonnonlahjakkuus lapsellisuudessani, en osaa nöytellä tai olla muuta. Enkä koskaan kasva aikuiseksi

Eniten tällökin palstalla ärsyynnyn itsestäi, en niinkäön muista. Oma tietämättömyyteni ja tyhmyyteni ärsyttää eniten, mutten anna sen pilata elämääni.

Nauraminen ja imoisuus vie vöhemmän energiaa kuin murjottaminen.

Ja eikun eteenpäin jutskailuissa taas....

Ketju on lukittu.