Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa jonkun näkemään patulla ja ankulla yhteistä tulevaisuutta?
Miksi Patua kiinnostaisi lainkaan seurustella Ankun kanssa?
Toivoisin loogisia perusteluja.
Et tule perusteluja saamaan. Ankun fanitus on naisten tunnehyyryistä touhua, mistä on logiikka kaukana. :D
Ilmeisesti loogisuus tarkoittaa mielestäsi rahaa? Annappas sinä loogiset perustelut fanittamasi parin voittoperusteista.
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä millainen poppoo tulee ensi vuonna saarelle. Tämänvuotiset ensimmäiset kokelaat ovat olleet silmäänpistävän normaaleja ja tasapainoisia luonteeltaan, sympaattisia ja mukavia. Tosi vaikea löytää mitään oikeasti pahaa sanottavaa kenestäkään, jos vaikka vertaa muihin vastaaviin realityihin. Saatika UK versioihin, jossa pleijereitä ja bitchejä riittää, draamaa vähän väliä.
Tietty aina on ihmisiä jotka (täälläkin) haluavat vihata jotain tyyppiä, ja siitä vuodattavat sitten, mikä on tietysti heidän oikeutensa, mutta noin ylipätään onpas hauska seurata välillä tällaistakin! Mukavia, hauskoja, hyvännäköisiä ja tasapainoisia nuoria. Viihdyttåvää
Patu unohtaa Ankun yhtä nopeasti kuin kondomin käytön mansesterin yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tule perusteluja saamaan. Ankun fanitus on naisten tunnehyyryistä touhua, mistä on logiikka kaukana. :D
Ilmeisesti loogisuus tarkoittaa mielestäsi rahaa? Annappas sinä loogiset perustelut fanittamasi parin voittoperusteista.
Argumentointivirhe: puheenaiheen vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anku ei ole jossain missikisoissa tai tee mallin töitä?
Taitaa olla liian lyhyt.
Lyhyt, luonnoton ulkonäkö (kilo pakelia, silikonit, räpsyttimet). Ilman meikkiä ei ole kaunotar. Mallit ovat symmetrisen kauniita kasvoilta ja ilman meikkiä, ja pitkiä ja hoikkia. Anku ennemminkin pubiruusu...
Mallit on rumia Anku enemmän missitasoa.
Anku tuskin haluaa osallistua missi tai mallikisoihin. Olisi sen jo muutoin tuohon ikään mennessä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentointivirhe: kysymyksen kiertäminen keksimällä vastaus väittelykumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentointivirhe: puheenaiheen vaihto.
Se olisi ollut vastavuoroista vuoropuhelua kysymyksineen ja kannanottoineen, mutta antaa olla.
Taitaa olla taas vähä-älyiset potilaat palstalla pottunokkineen. Aika paljon ottaa näköjään päähän naisen kauneus. Jaxuhalit mörökölleille ❤️.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni Auran käytös Jefua kohtaan muuttui sen valheenpaljastustestin jälkeen. Ja sitä kautta myös sitten Jefun käytös Auraa kohtaan... Eivät mielestäni siis alkaneet feikkaamaan loppua kohden, vaan jotain klikkas heidän välillään. Se oli taitekohta heidän LIS suhteessaan.
Eikö kukaan kiinnittänyt tähän huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argumentointivirhe: kysymyksen kiertäminen keksimällä vastaus väittelykumppanille.
Poliittinen kysymyksen kiertäminen.
Sekä Pati että Anku ovat koko ajan vältelleet sanomasta mitään ehdotonta. Molemmat käyttää paljon sanaa ehkä lauseissaan. Voisin ehkä valita sut, olis ehkä aika kivaa... tällaista on kuultu koko ajan. Paljon konditionaalia.
Käytös on sitten osoittanut että sitä ehkää ei oikesti ole. Se on vaan puhetyyli.
He tuntuvat koko ajan itse asiassa varmistelevan onko toinen samoilla linjoilla. Ehkä kummatkin salaa jännittää olevansa se ihatuneenpi osapuoli. Mä olen itse kanssa tollainen ehkä, aika, ihan kiva tyyppi kun olen ollut tosi ihastunut ja koitan lukea toisen tunteita. Jännittää se tilanne niin paljon kun pelottaa suorastaan omien tunteiden syvyys, että sitä jotenkin alkaa keventää lisäämällä sanoja ehkä ja vähän puheeseen.
Mulle toi puhetapa kertoo enemmänkin että ovat aitoja. Ja kenties hämmentyneitä tilanteesta.[/quote]
Olen samaa mieltä. Itsekin tykkään käyttää just tollasia ilmaisuja. Patista ja Ankusta näkee niin tuon rakkauden, katseista ja noista haleista ja kaikesta hipsutuksesta, kun ei vaan saa siitä toisesta tarpeekseen. Seuratkaapa tai siis nyt kun ollaan lopussa jos katsotte uudelleen, kuinka Pati kohtelee Ankua, siis niin hellästi, sekin hipsuttaa ja pitää kiinni, halaa kokoajan melkein ja eilen tuolla huvimajassa vaikka vitsailikin, niin siinä vaiheessa viimeistään kun hän painoi kasvonsa Ankun niskaan, kävi ne syvät tunteet ilmi ilmeestä. Ja monta muuta kertaa oon lukenu niitä just noista pienistä asioista. Mä luulen että ne on kumpikin tosi herkkiä ihmisiä ja miettivät noita juttuja paljon. Ja herranjestas katoin taas eilen ton Patin profiilia....on se kyl komea. Anku muuten näytti pudotustilanteessa tosi raikkaalta, aivan kuin ois ollutkin vähemmän meikkiä, mene ja tiedä.
No ei ole Veeran eikä Jannen instassa yhtään mitään siitä että tapaisivat toisiaan Suomessa.
Joku höyrypää antaa ymmärtää ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anku ei ole jossain missikisoissa tai tee mallin töitä?
Taitaa olla liian lyhyt.
Lyhyt, luonnoton ulkonäkö (kilo pakelia, silikonit, räpsyttimet). Ilman meikkiä ei ole kaunotar. Mallit ovat symmetrisen kauniita kasvoilta ja ilman meikkiä, ja pitkiä ja hoikkia. Anku ennemminkin pubiruusu...
Teilläpäin on hyvännäköisiä naisia. MIkä kaupunki, mikä pubi? Lähden heti paikalle.
Patrik on aika elähtäneen näköinen ikäisekseen..vois olla aivan reilusti jo pitkästi yli 30v
Toivottavasti tää ketju menis kiinni pariksi päiväksi on taas taso aikamoista🙄
Keitä alkuperäisiä tässä kyseisessä ohjelmassa on enää mukana? Onko tullut yhtään kunnon riitaa, ovatko sekstailleet?? Lopetin katsomisen jossain vaiheessa kun mitään ei tapahtunut, oli aika kuivaa ja hiljaista menoa.
Nyt vaan tuli mainos että finaali on tiistaina, alkoi kiinnostamaan. Voittaakohan se Pauliina ja sitten se mies jonka kanssa oli pari?
Vierailija kirjoitti:
Keitä alkuperäisiä tässä kyseisessä ohjelmassa on enää mukana? Onko tullut yhtään kunnon riitaa, ovatko sekstailleet?? Lopetin katsomisen jossain vaiheessa kun mitään ei tapahtunut, oli aika kuivaa ja hiljaista menoa.
Nyt vaan tuli mainos että finaali on tiistaina, alkoi kiinnostamaan. Voittaakohan se Pauliina ja sitten se mies jonka kanssa oli pari?
Justjoo ja hohhoijaa,kuule ootko kuullut googlesta vai ootko vaan laiska trolli👻👻👻👻
vierailija 10 kirjoitti:
Patrik on aika elähtäneen näköinen ikäisekseen..vois olla aivan reilusti jo pitkästi yli 30v
Elähtäneen :D
Veikkaan että jengi peilaa omia menetettyjä unelmamiehiään pankuun. Ovat siis itse vaisuja murjottajia, jotka saaneet pakit himoitsemiltaan miehiltä. Toivovat että joku kaltaisensa onnistuisi.