Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Oho Ville suuteli Jannea suulle.
Kaunista♥
Jää kaipaamaan vaan aamupalan laittajaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ville ja Janne pussas suulle🤣🤣
Tais Ville porata Jannen lähtöä.
Mahtaavaa 3 suosikkiani finaalissa.
Veera ei ollut edes yllättynyt kun tippui ja Aura ei osannut esittää tarpeeksi yllättynyttä??Ihan kuin tuossa vaiheessa olisivat tienneet??Veeralta olisi odottanut edes jonkin verran ihmetystä??
Parempi Veeran kannalta, että tippuivat nyt. Oli aika vaivaannuttavaa katsoa sitä "olen rakastumassa, kerron kun se tapahtuu"-kohtausta. Eiköhän Janne ole jo sanonut Veeralle heipat. Jotenkin kuulosti myös surulliselta, kun Veera sanoi, ettei ole pitkään aikaan ollut suhteessa missä mies tykkää hänestä.
Olen tykännyt Ankusta ja Patusta, mutta jos Patu oikeasti haluaa sellaisen luonnollisen surffaritytön, niin enpä ole enää varma tuon parin tulevaisuudesta. Varmaan molemmilla on aitoja tunteita, mutta ajatelkaa tuota Ankun meikkimäärää surffaillessa. Totuus kuitenkin on, että Anku on pinnallinen, hänellä on mm. silikonit ja ulkonäkö tuntuu olevan tosi tärkeä.
Jeff ja Aura on aidoimmat ja toivon, että he voittaa.
Nyt on niin pitkä tuo äänestysaika et innokkaimnat fanit ehtii monta kertaa poistaa ja ladata apin uudelleen :D
Minusta Janne oikeasti näyttää tykkäävän Veerasta.
Juuri tätä mietin itsekkin. Nuo hirveät räpsyttimet silmissä, voikohan kotioloissa edes roskia viedä ulos jos meikki ei ole kohdallaan, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt jauhettu sivutolkulla Ankun ja Patin suhteesta, varsinkin Ankusta. En kaikkia kommentteja ole lukenut, joten en tiedä onko itse Patrickista kirjoitettu miten paljon.
Patrick on kyllä tosi mielenkiinoinen tyyppi, ja vetää puoleensa ihan taatusti just niitä pinnallisia tyrkkyjä vaikka kuinka paljon.
Vaikuttaa kuitenkin aidosti oikeasti omalta itseltään, ei välitä mitä muut ajattelee. Treffien keskustelun perusteella kuulostas olevan lämpimissä väleissä perheen kanssa, tulee heti fiilis että on ollut hyvä ja turvallinen lapsuus.
Monet näkee Patrickin instan perusteella pinnallisena, mutta musta se ei taas kerro mitään. Varmasti tietää että monet hänestä niin ajattelee, mutta ehkä ei itse välitä mitä muut ajattelee, jos itse tietää mitä on.
Oma ulkonäkö on hänelle työvälinen mallin töissä, mutta se ei silti tarkoita että olisi pinnallinen.
Mää oon kiinnittänyt alusta asti huomiota että miten Pati puhuu muista ihmisistä, ei koskaan kommentoi ulkonäköä(tähän kiinnitin huomiota silloin ku osa porukasta puhu niistä fyysisistä perseistä ym.) ja sanoi että kaikki naisethan on kauniita. Emmalle joskus sanoi että hänen mielestään kaikkien pitäis pystyä näkemään itsensä kauniina.
Pitkään ajattelin tämän vain kuuluvan peliin, mutta nyt uskon että Patrick on oikeasti pohjimmiltaan todella hyväsydäminen ja arvostaa ihmisissä sitä mitä sieltä sisältä löytyy.
Ja ennen kuin joku kommentoi että miksi sitten juoksee vaan näiden kauniimpien naisten perässä, niin vastaan vaan että minä nään asiat eri tavalla.
Hienosti olit sanoittanut sen, mitä olen itsekin Patricista ajatellut. Puhuu ihmisistä kunnioittavaan sävyyn.
Mua edelleen vähän häiritsee että siitä Ankun ja Patin pinnallisuuskeskustelua ei kuultu enempää. Patikin piti seuraavana aamuna riitaa ehkä hyvänäki asiana ja oli sitä mieltä että menee melkeimpä paremmin ku ennen.
Eli hyvään yhteisymmärrykseen olivat kuitenkin päässeet.
Ja joo ihan oikea pari lähti, näytti Janneki jo sen näköseltä että aika päästäkin pois. Vähän tais mennä pitkälle tuo Veeran touhu Jannenki mielestä.
Aura ja Jeff on kyllä huippuja!
Olisi ihana nähdä Anku vähemmällä meikillä. Olisi varmasti paljon kauniimpi.
Eikös Anku jo näyttänytkin surffivaimolta märkine hiuksineen?
Nyt on saarella hiljaista, kun Veera läks. 😢
Nauratti Auran ja Jeffreyn vaimomatskua-keskustelu.
"Mä en kyllä todellakaan ole mitään vaimomatskua."
"No siis kyllä mä sen tiiän että sä et vaikka laita ruokaa."
"Osaan mä tehä makaronia ja jauhelihaa."
"Mä voin laittaa ruuan."
"Okei. Mä voin sitte tiskata."
Facebookissa Naistenhuoneella on äänestys, ketä ihmiset aikovat äänestää. Tilanne tällä hetkellä:
Patrick & Anku 499 ääntä
Jeffrey & Aura 1196 ääntä
Ville & Pauliina 404 ääntä.
Vieköhän Jeffrey ja Aura oikeasti koko potin? Vähän olisi yllättävää.
Katsoin pari viimeistä jaksoa. En pitänyt siitä, että Patrickia häiritsi Ankun itku ja kiukku. Anku oli ensimmäistä kertaa sellainen että teki jotain muuta kuin nauro ja hymyili, ja se oli muka heti ongelma? Anku ei edes purkanut kiukkuaan Patrickiin lainkaan, vaan itkeskeli yksin. Miksi Patrick ei voinut vain sallia sitä, vaan alko mököttämään siitä? Anku itse sano mököttävälle Patrickille jotain "Saat sä olla pahalla päällä." samalla kun silitteli tätä, ja Anku itse olisi ansainnut samanlaista kohtelua tunnepuuskassaan.
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa Naistenhuoneella on äänestys, ketä ihmiset aikovat äänestää. Tilanne tällä hetkellä:
Patrick & Anku 499 ääntä
Jeffrey & Aura 1196 ääntä
Ville & Pauliina 404 ääntä.Vieköhän Jeffrey ja Aura oikeasti koko potin? Vähän olisi yllättävää.
Toivottavasti! Mutta en usko.
Aura on ihana, ja Jeffreykin siedettävämpi kuin alussa. Jeffrey vaikuttaa oikeasti aika kehityskykyiseltä. Jeff selvästi loukkaantu oikeasti kuultuaan sen vauvakommentin, ja halusi heti kuulla Auralta mitä vikaa hänessä on. Sitten on selvästi yrittänyt parantaa käytöstään. Ja välillä Jeffreykin on sanonut jotain fiksua. Esim. kun Refai yritti määräillä Ankua, niin Jeff puuskaisi tuohtuneena että se on Ankun päätös, ja sitten esim. Tanjalle oli ystävällinen kun Sami ei ollut. Onhan niitä miinuksiakin paljon, esim. Alexina loukkaantu jossain välissä Jeffreyn asiattomasta käytöksestä. Jeffrey kyllä sitten selitti kameroille että ei halua loukata ketään. Jeffrey taitaa olla vähän kaiken saanut kiukuttelija, mutta kuitenkin kehityskykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku ja Patrick ei minusta sovi yhtään yhteen. Anku ei ole kovin sporttinen, tuskin oppii surffaamaan. Kuitenkin aika fyysinen ja raju laji. Ankulla silarit ja tekokynnet, jotka katkeilee. Anku on pinnallinen ja kiinnostunut meikeistä, vaatteista jne. Patu maanläheinen. Suhde perustuu vain ulkoiseen viehätyksen, eikä toimi pidemmän päälle.
Musta on vaa ruvennu tuntuu siltä et Emma ja Patrick sopi paremmin yhteen kuin Anku ja Pati. Emma on myös maanläheinen eikä yhtään pinnallinen.
Minustakin tuntuu, että Patrick tarvitsee kauniimman version Emmasta.
Jos Aura ja Jeff voittaa niin sit ei kyl kyse enää mistään love islandista. Jeff muuttui tommoseksi hötöksi välittömästi katsojapalautteiden jälkeen, Jeff pelaa ja lujaa.
Noilla on kyllä ollu varmaa hienoa aikaa tuolla =)