Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Aura ja Jeffrey on hyvännäköinen pari.
Voi Aura ja Jeff. Miksi aloititte pelaamaan? No eikait se niin paha oo näin loppumetreillä. Saahan sitä kiriä, mutta aitouden kuplaan tuli särö.
Heti kun Aura sano, että on rakastumassa, niin Anku vaikutti hyvin epäuskoiselta, ehkä vähän kateelliselta. Huomasitteko?
Äänestin eilen Jeffrey ja Auraa. Saa nähdä menikö hukkaan. Vaikka en mikään jefu fani oo.. niin mielummin ne sais voittaa ku Pauliina, Ville, Janne tai Veera sais ne rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö ne päätä, että jakaako rahat tai sitten toinen voi viedä koko potin itselleen. Sama kun Paratiisihotellissa? Tosin miksi tässä sarjassa joku ottaisi parin nenän edestä koko potin, onkohan koskaan tapahtunut...
Voittajapari saa kumpikin kirjekuoren. Toinen on tyhjä ja toisessa rahat. Rahakuoren saanut päättää yksin jakaako rahat parinsa kanssa vai pitääkö kaiken itse.
Olen kyllä nähnyt tämän, mutten muista enää, miten menee.
Jos kumpikin haluaa jakaa, niin potti jaetaan?
Jos kumpikin haluaa itselleen, niin MITÄ?
Jos vain toinen haluaa itselleen, niin MITÄ?
Rahakuoren saanut päättää. Tyhjän kuoren saaneelta ei kysytä mitään.
Jeffrey huomannut hyvin Auran parhaat puolet.
Voi elämä mitä skeidaa meille syötetään..Aura ja Jeffreykin ovat melkein jo niin Love You🙈🙈🙈
V*ttu tuo Veera on idiootti. "JEFF ON RAKASTUMASSA. JEFF ON RAKASTUMASSA."
Pesukone ja bileet Auralle ja Jeffreylle!
Veera on kohta talon ainoa nainen, jonka kohdalla ei oo vielä puhuttu tyttöystävästä, ei vaikka Veera on ollut rakastunut n. toiselta viikolta lähtien.
Naurettavaa tää Veeran kailotus
Vois ehkä olla vähän enemmän pareja tässä viimeisellä viikolla. Menee vähän tylsäksi seurata näitä samoja.
Miksi tuo ääliö Veera vaan jatkaa ja jatkaa.
Kylläpä nuo nyt puhuu rakkaudesta. Pyh. Jefgillä mielessä 25 donaa plus kaikilla muillakin.
Hohhoijaa näyttäkää jo se pudotus, mä simahdan kohta
Siis miksi meille näytetään jatkuvasti jotain veeran v*tun rasittavaa mekastusta? Siis ihan uskomatonta, että nytkin se yrittää varastaa huomion itselleen tuosta jeffrin "tyttöystävä-pelistä".
Onko patikin ulkomaalainen?
Minä minä -Veeran piti saada sitten tuossa Jeffrey ja Auran asiassa huomio kiinnittymään itseensä. Hyi mikä kakara.
Tällä hetkellä vahvimmalta parilta vaikuttaa Viuliina. Villestä tykkään, Pauliinasta en oikein osaa sanoa, jäänyt jotenkin sivuhuomiolle.