Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Olisi jännä nähdä miten palsta reagoisi siihen jos Anku ja Patu floppaisi tuon vauvanhoito tehtävän. Pauliinahan poltettais roviolla.
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Pauliina ja Ville näyttäisi klipin perusteella suoriutuvan hyvin vauvanhoidosta.
Hauska tuo vauvanhoito juttu!
Kauanko ne pitää tuolla noita vauvoja?
Isät kätilöinä klipissä heh.Tarkoitat kai, että Ville suoriutuu hyvin? Pauliina toteaa, että pinna palaa.
Veikkaan, että Ankulta ja Patrickilta vauvanhoito sujuu kuin luonnostaan.
Eiköhän suurelta osalta äideistä ole mennyt joskus hermot siihen ettei saa vauvan itkua loppumaan, itseltä ainakin. Veikkaan että Ville ja Pauliina klaaraa homman hyvin. Ankusta ja Patrickista vaikea sanoa kun heitä ei klipissä vauvansa kanssa näkynyt.
Ja eihän tuo ole kuin nukke. On ihan eri asia kun hormoonit ovat kypsyttäneet naisesta äidin tai vaikka olisi adoptio lapsikin niin silloin on valmistautunut vauvan hoitoajatukseennja kypsynyt siihen sekä sitoutunut.
Ihan eriasia kun lyödään nukke itkutoiminnolla viereen itkemään. Ei silloin välttämättä ole niin motivoitunut hoitamaan, leikkimään nukella.
Mistä ihmeestä täällä nyt taas puhutaan? HormOOneista ja adoptiolapsista, kun kyseessä on viihdeohjelma ja rahapalkinto. Ei voi olla ylivoimaista hoitaa nukkea puolta vuorokautta, jos ei ole viikkokausiin ollut mitään järkevää tekemistä.
Mua kiinnostaavtuo nuken hoito siksi, että näkee noista saarelaisista eripuolia siinä miten toimivat yhdessä. Jos vaikka yhdessä päättävät viedä nuken pihan perälle häiritsemästä niin entä sitten? Se on yhteisessä päätöksessä tehty ja kyseessähän on pelkkä lelu, eikä oikea vauva. On kiva nähdä, millaisia juttuja tekevät ja löytyykö yhteistä säveltä nukkeleikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt valheenpaljastustestikin sen kertoi, että Pati ei usko tapailuun ulkomaailmassa. Mä uskon et yrittää tapailua mut päätyvät lopulta olemaan vaan kavereita. Pati ei valmis seurustelemaan tai tapailemaan vakavasti. Veera ja Janne saavat mun äänen.
Oliskos jotain ihan perustelujakin tuolle väitteellesi., ettei Patrick ole valmis tapailemaan tai seurustelemaan vakavasti?
Taitaa perustua ihan ulkonäköön vaan tuo oletus. Aina oletetaan että tuon näköinen mies ei kykene seurustelemaan vakavasti.
Patrick kohteli Emmaa niin törkeästi, että ei varmasti ole vielä valmis seurustelemaan vakavasti. Ei edes lopettanut juttua Emman kanssa. Ja sitten katseli kuin voisi tappaa kuin toinen itkee, moista kylmyyttä en ole ikinä ennen nähnyt. Ankukin saa sen huomata. Ulkomaailmassa Patrickin ympärillä on naisia kuin kärpäsiä ja vielä kauniimpia. Ja kauneuden perässähän Patrick on. Ensin piti saada talon kaunein nainen eli Pauliina...Miehet jotka kulkee pelkän kauneuden perässä kyllästyvät helposti ja löytävät aina vaan kauniimman ja helpomman. Niin Patrickin.
Mietipäs vielä kuinka Patrick suhtautui Ankun itkemiseen, nehän itki molemmat Emman kanssa samaan aikaan. Siitä ei nimittäin lämpöä ja huolenpitoa puuttunut kun Patrick tuli kysymään Ankulta onko kaikki hyvin.
Makuasioista ei kannata kiistellä, mutta itse en ymmärrä tuota Patrickin ulkonäön hehkutusta yhtään. Mukavan oloinen mies kaikin puolin, mutta kyllä minusta tuossa parissa Anku on se hyvännäköinen ja Patrick se, joka nappasi siinä mielessä melkoisen saaliin. Tärkeintä tietysti, että kemia näyttää heillä pelaavan oikein mukavasti ja kummallakin on toisen seurassa parempi olla kuin yksin <3 Ulkonäkö kun on vain pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Pauliina ja Ville näyttäisi klipin perusteella suoriutuvan hyvin vauvanhoidosta.
Isät kätilöinä klipissä heh.Tarkoitat kai, että Ville suoriutuu hyvin? Pauliina toteaa, että pinna palaa.
Eiköhän suurelta osalta äideistä ole mennyt joskus hermot siihen ettei saa vauvan itkua loppumaan, itseltä ainakin. Veikkaan että Ville ja Pauliina klaaraa homman hyvin. Ankusta ja Patrickista vaikea sanoa kun heitä ei klipissä vauvansa kanssa näkynyt.
Ja eihän tuo ole kuin nukke. On ihan eri asia kun hormoonit ovat kypsyttäneet naisesta äidin tai vaikka olisi adoptio lapsikin niin silloin on valmistautunut vauvan hoitoajatukseennja kypsynyt siihen sekä sitoutunut.
Ihan eriasia kun lyödään nukke itkutoiminnolla viereen itkemään. Ei silloin välttämättä ole niin motivoitunut hoitamaan, leikkimään nukella.Mistä ihmeestä täällä nyt taas puhutaan? HormOOneista ja adoptiolapsista, kun kyseessä on viihdeohjelma ja rahapalkinto. Ei voi olla ylivoimaista hoitaa nukkea puolta vuorokautta, jos ei ole viikkokausiin ollut mitään järkevää tekemistä.
Onks tuo nyt sitä tekemistä, jonka luokittelet järkeväksi? Nukenhoito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko Tanjalta ylähampaista yksi?
Katsoin usein samaa. Ihana, kun hampaan puuttumisesta huolimatta uskaltaa hymyillä niin leveästi. Saisihan tuohon teetätettyä implantin. Mutta minusta se oli raju :D
En tiedä Tanjan tilannetta, mutta mulla itselläni on vielä 2 maitohammasta vaikka ikää on kohta 30. Ja niiden tilallehan ei ole tulossakaan rautahampaita, joten mullakin tulee lähivuosina olemaan 2 tuollaista koloa hammasrivistössäni, kun maitohampaat alkaa tulla tiensä päähän. Implanttien laitto tosiaan maksaa lähemmäs pari tonnia kappaleelta, niin ei ole halpaa lystiä lähteä niitä koloja korjauttamaan :D Mut joo, pahoittelut ohiksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt valheenpaljastustestikin sen kertoi, että Pati ei usko tapailuun ulkomaailmassa. Mä uskon et yrittää tapailua mut päätyvät lopulta olemaan vaan kavereita. Pati ei valmis seurustelemaan tai tapailemaan vakavasti. Veera ja Janne saavat mun äänen.
Oliskos jotain ihan perustelujakin tuolle väitteellesi., ettei Patrick ole valmis tapailemaan tai seurustelemaan vakavasti?
Taitaa perustua ihan ulkonäköön vaan tuo oletus. Aina oletetaan että tuon näköinen mies ei kykene seurustelemaan vakavasti.
Patrick kohteli Emmaa niin törkeästi, että ei varmasti ole vielä valmis seurustelemaan vakavasti. Ei edes lopettanut juttua Emman kanssa. Ja sitten katseli kuin voisi tappaa kuin toinen itkee, moista kylmyyttä en ole ikinä ennen nähnyt. Ankukin saa sen huomata. Ulkomaailmassa Patrickin ympärillä on naisia kuin kärpäsiä ja vielä kauniimpia. Ja kauneuden perässähän Patrick on. Ensin piti saada talon kaunein nainen eli Pauliina...Miehet jotka kulkee pelkän kauneuden perässä kyllästyvät helposti ja löytävät aina vaan kauniimman ja helpomman. Niin Patrickin.
Anna nyt tuon emma-jankkauksen jo olla. Patrickilla ei ollut tunteita Emmaa kohtaan, joten tuosta säädöstä ei kyllä voi vetää pienintäkään johtopäätöstä Patrickin kyvyistä ja haluista seurustelun suhteen. Kai sinä kuitenkin näet kuinka erilainen Patrick nyt Ankun kanssa ollessaan on?
Vierailija kirjoitti:
Olisi jännä nähdä miten palsta reagoisi siihen jos Anku ja Patu floppaisi tuon vauvanhoito tehtävän. Pauliinahan poltettais roviolla.
Kyllä se Ankukin poltettaisiin. Lupaan olla polttamatta Pauliinaa roviolla, jos ei jaksa innostua nukkeleikistä :D
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Ihan eriasia kun lyödään nukke itkutoiminnolla viereen itkemään. Ei silloin välttämättä ole niin motivoitunut hoitamaan, leikkimään nukella.Mistä ihmeestä täällä nyt taas puhutaan? HormOOneista ja adoptiolapsista, kun kyseessä on viihdeohjelma ja rahapalkinto. Ei voi olla ylivoimaista hoitaa nukkea puolta vuorokautta, jos ei ole viikkokausiin ollut mitään järkevää tekemistä.
Ymmärrätkö sinä aina kaiken tahallasi väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko Tanjalta ylähampaista yksi?
Katsoin usein samaa. Ihana, kun hampaan puuttumisesta huolimatta uskaltaa hymyillä niin leveästi. Saisihan tuohon teetätettyä implantin. Mutta minusta se oli raju :D
En tiedä Tanjan tilannetta, mutta mulla itselläni on vielä 2 maitohammasta vaikka ikää on kohta 30. Ja niiden tilallehan ei ole tulossakaan rautahampaita, joten mullakin tulee lähivuosina olemaan 2 tuollaista koloa hammasrivistössäni, kun maitohampaat alkaa tulla tiensä päähän. Implanttien laitto tosiaan maksaa lähemmäs pari tonnia kappaleelta, niin ei ole halpaa lystiä lähteä niitä koloja korjauttamaan :D Mut joo, pahoittelut ohiksesta!
Rajulla tarkoitin, että hieno.Antoi Tanjalle särmää..
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä aina kaiken tahallasi väärin?
En vaan annan muunlaisia näkökulmia nähdä asia.
Vierailija kirjoitti:
Miks Mikan puhuminen kuulostaa niin epäluontevalta?
Mika ei ehkä ole tottunut esiintymään ja on siinä vähän ujo. Tällöin sanat tulee sanottua vähän miten sattuu tai ajatus katkeaa. Ei ole esiintyjätyyppi ja se on aivan inhimillistä. Tunnistan ihan kuin poikani, joka urheilee hurjan ihmismäärän edessä luontevasti mutta haastattelu on yhtä tuskaa. On myös laulajia jotka jännittävät puhumista kameroille.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä Pauliina poltettas roviolla jos Patu ja Anku floppais vauvanhoito tehtävän? :D
Oon Ankun ja Patin kannattaja, mut mun mielestä ne voi ihan hyvin flopatakin tuon tehtävän, eihän ole ollut mitään puhetta siitä mitä ne pitävät lapsista. Jos floppaa niin sit floppaa.
Pauliinalla ja Villellä ainakin klipin perusteella näytti sujuvan vauvanhoito oikeim mallikkaasti, ja sehän on tosi kiva juttu :)
Ootte te hauskoja.
Valheenpaljastukseen piti suhtautua äärimmäisellä vakavuudella, mutta vauvanhoidossa pitää muistaa, että se on nukke. NUKKE!!!!
Kysymyksessä on kuitenkin tehtävä, josta parit sitten suoriutuvat parhaan kykynsä tai tahtonsa mukaan. Mulle on yksi hailee, vaikka viskaisivat noi NUKET roskakoriin, mutta iso osa äänestäjistä saattaa ajatella eri tavalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä Pauliina poltettas roviolla jos Patu ja Anku floppais vauvanhoito tehtävän? :D
Oon Ankun ja Patin kannattaja, mut mun mielestä ne voi ihan hyvin flopatakin tuon tehtävän, eihän ole ollut mitään puhetta siitä mitä ne pitävät lapsista. Jos floppaa niin sit floppaa.
Pauliinalla ja Villellä ainakin klipin perusteella näytti sujuvan vauvanhoito oikeim mallikkaasti, ja sehän on tosi kiva juttu :)
Aa taisin ymnärtää väärin tuon kommentin, siis Pauliina poltettas roviolla jos hän itse floppais tehtävän, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikä hah hah hah..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliinalla ja Villellä ainakin klipin perusteella näytti sujuvan vauvanhoito oikeim mallikkaasti, ja sehän on tosi kiva juttu :)Aa taisin ymnärtää väärin tuon kommentin, siis Pauliina poltettas roviolla jos hän itse floppais tehtävän, vai?
Kyllä.
Siis tää palstahan on ihan ylihauska!
Valmiiksi jo väännetään siitä miten kukakin pari onnistuu vauvanhoidossa ja miten kenenkin floppaukseen saa reagoida :DD
Vierailija kirjoitti:
Ootte te hauskoja.
Valheenpaljastukseen piti suhtautua äärimmäisellä vakavuudella, mutta vauvanhoidossa pitää muistaa, että se on nukke. NUKKE!!!!
Kysymyksessä on kuitenkin tehtävä, josta parit sitten suoriutuvat parhaan kykynsä tai tahtonsa mukaan. Mulle on yksi hailee, vaikka viskaisivat noi NUKET roskakoriin, mutta iso osa äänestäjistä saattaa ajatella eri tavalla :D
Mää ainakin olin sitä mieltä, että valheenpaljastus oli ihan leikkiä. Kirjoitinkin tänne, että appin kyselyssä 1,1% uskoi valheenpaljastuskoneen paikkaansa pitävyyteen. Ei siis kovinkaan moni :D