Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on pelottavan piiloaggressiivinen. Tulee mieleen tyttöjen pahin koulukiusaaja. Hymyilee kauniisti tarvittaessa mutta osaa olla todella ilkeä niin halutessaan.
Pullonpyörityksessä Tanja valitsi Pauliinan villan viehettävämmäksi naiseksi, onpas outoa, jos kerta Pauliina on kerta niin ilkeä..
Ohjelmassa on moneen kertaan tullut ilmi, että saarelaiset tykkäävät Pauliinasta.
Hän kyllä kiukuttelee ja tulistuu, mutta on myös empaattinen ja huumorintajuinen. Useimmat hänen juttunsa ovat läppää, mutta kaikki katsojat eivät sitä ymmärrä. Esimerkkinä vaikka se miehen ja koiran kouluttaminen.
Ei vitsejä tarvitse aina kertoa suu korvissa, omalle hauskuudelleen hekotellen ja oikein alleviivaten, että tämä_on_nyt_huumoria.
Se taas on makuasia, pitääkö juttua hyvänä vai huonona.Mutta kun kiukuttelee sanoo mitä sattuu ja pahasti. Saattaa olla todella veetuilija niille, joiden kokee asettuvan vastahankaan. Vaikea oersoona. Parisuhteessa voi muodostua ongelmaksi tuo, ettei kykene juuri kontrolloimaan itseään suuttuessaan. Voi loukata pahastikkin toista. Saattaa myös juonia ja olla katkera.
Saattaa ja saattaa. Tunnetko hyvinkin Pauliinan? Kai noi nyt saarella tietää paremmin. Pudonneista ainakin Sara ja Sami ovat puhuneet hänestä pelkkää hyvää.
Tuntuu kuin moni peilaisi omia kiusaamiskokekemuksiaan Pauliinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on pelottavan piiloaggressiivinen. Tulee mieleen tyttöjen pahin koulukiusaaja. Hymyilee kauniisti tarvittaessa mutta osaa olla todella ilkeä niin halutessaan.
Pullonpyörityksessä Tanja valitsi Pauliinan villan viehettävämmäksi naiseksi, onpas outoa, jos kerta Pauliina on kerta niin ilkeä..
Ohjelmassa on moneen kertaan tullut ilmi, että saarelaiset tykkäävät Pauliinasta.
Hän kyllä kiukuttelee ja tulistuu, mutta on myös empaattinen ja huumorintajuinen. Useimmat hänen juttunsa ovat läppää, mutta kaikki katsojat eivät sitä ymmärrä. Esimerkkinä vaikka se miehen ja koiran kouluttaminen.
Ei vitsejä tarvitse aina kertoa suu korvissa, omalle hauskuudelleen hekotellen ja oikein alleviivaten, että tämä_on_nyt_huumoria.
Se taas on makuasia, pitääkö juttua hyvänä vai huonona.Mutta kun kiukuttelee sanoo mitä sattuu ja pahasti. Saattaa olla todella veetuilija niille, joiden kokee asettuvan vastahankaan. Vaikea oersoona. Parisuhteessa voi muodostua ongelmaksi tuo, ettei kykene juuri kontrolloimaan itseään suuttuessaan. Voi loukata pahastikkin toista. Saattaa myös juonia ja olla katkera.
Saattaa myös juonia??????
vastaanhankaava veetuilija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa myös juonia??????
vastaanhankaava veetuilija?
meetoo vai veetoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa ja saattaa. Tunnetko hyvinkin Pauliinan? Kai noi nyt saarella tietää paremmin. Pudonneista ainakin Sara ja Sami ovat puhuneet hänestä pelkkää hyvää.
Tuntuu kuin moni peilaisi omia kiusaamiskokekemuksiaan Pauliinaan.
Pauliina tuo vastaanhankaava veetuilija joka saattaa myös juonia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku kertoi vissiin sillo alkuesittelyssä, että on laiska liikkumaan ja käy lenkillä, jos ehtii. Ankun kropasta kyllä näkee, että jotain liikuntaa on kuitenkin tullut harrastettua.
Saattaa olla tapa vähätellä itseään. Tai jos kaikki kaverit käy joka päivä body pumpissa ja itse lenkkeilee, niin voi tuntua, että verraten liikkuu vähän (ja nykyäänhän Liikunnaksi lasketaan vain kuntosali ja ryhmäliikunta..) ilmeisesti vetänyt vaelluksia, joten pakko olla hyvässä kunnossa ja näkeehän sen nyt kropastakin.
Ankun ukonäössä harhaanjohtavinta onkin minusta se, että Anku onkin eräjorma. Jotka ei tunne Ankua, ei ehkä ökkiseltään osaisi ajatella tuota, ainakaan instan perusteella. Mitä rankemmat olosuhteet, sen parempi.
Pauliina on kaunein, mutta vaikuttaa hankalalta luonteelta.
rakastan miestäni valtavasti. Hän on kiltti, ruoatkin tekee pääsääntöisesti, pesee pyykkiäkin. Minulle jää siivous, ei haittaa. Mutta mies on lukossa, eroakin väläytellyt.
Meillä kolme tervettä lasta, syntyivät viiden vuoden sisään. Tämä saanut hänelle varmaan ruuhkavuosista aiheutuvan stressin. Purkaa helposti minuun. Minä teen sellaista työtä että saatan käytännössä olla aamusta iltaan töissä, vastuu lapsista hänellä, teen paljon myös viikonloppuisin töitä.
Pääsimme lapsivapaalle viime viikolla laivalle, lähinnä nukuimme ja kuljimme käsi kädessä laivalla. Reissun jälkeen kun mies ärähti minulle tuttuun tapaansa, pyysi anteeksi ja se on harvinaista. Seksiä maltan vielä odottaa kun toinen on niin rakas ❤
ua itkettää kun lyen tälläisiä, mun mies jätti niin että oli 10v yhdessä oltu, 9 naimisissa.
Ei edes hyvästejä jättänyt , hipsi vaan salaa pois ja sulki puhelin liittymänsä. Ei mitään yhteyttä sen jälkeen muhun. Lapselleen soitti anopin puhelimeen ,niin et lapsi oli anopilla. Mutta lapseenkin otti yhteyttä vasta 2,5kk päästä lähdöstään.
Tuntuu niin pahalta, mulla oli pitkään samanlaiset tunteet ku ap:llä mutta mies ei vastannut mun tunteisiin, ei hellyyttä, ei himoa, seksiä tosi harvoin. Lopulta olin niin rikki ja turhautunut että otin etäisyyttä ja olin vaan vihainen. = mies jätti.
Olisin kaivannut edes kerran vuodessa kuulla olevani fyysisesti edes kelpaava, kaipasin sitä että mies haluaa koskettaa mua, kaipasin edes joskus suudelmia. Ainoa mitä sain niin muutama pusu päivässä. Thats it. Eipä riittäny mulle eikä kyllä tuntunut siltä että toinen rakastaa.
En käsitä miehiä/miestä , luulisi että ilman muuta antaa hellyyttä ja edes joskuaäs suudelmia. Niin luulisi, mutta mitä tapahtui jos puhuin siitä mitä tarvitsen tai miltä tuntuu, mies sano anteeksi, mutta jatko elämää kuin kämppiksen kanssa
Vierailija kirjoitti:
ua itkettää kun lyen tälläisiä, mun mies jätti niin että oli 10v yhdessä oltu, 9 naimisissa.
Ei edes hyvästejä jättänyt , hipsi vaan salaa pois ja sulki puhelin liittymänsä. Ei mitään yhteyttä sen jälkeen muhun. Lapselleen soitti anopin puhelimeen ,niin et lapsi oli anopilla. Mutta lapseenkin otti yhteyttä vasta 2,5kk päästä lähdöstään.Tuntuu niin pahalta, mulla oli pitkään samanlaiset tunteet ku ap:llä mutta mies ei vastannut mun tunteisiin, ei hellyyttä, ei himoa, seksiä tosi harvoin. Lopulta olin niin rikki ja turhautunut että otin etäisyyttä ja olin vaan vihainen. = mies jätti.
Olisin kaivannut edes kerran vuodessa kuulla olevani fyysisesti edes kelpaava, kaipasin sitä että mies haluaa koskettaa mua, kaipasin edes joskus suudelmia. Ainoa mitä sain niin muutama pusu päivässä. Thats it. Eipä riittäny mulle eikä kyllä tuntunut siltä että toinen rakastaa.
En käsitä miehiä/miestä , luulisi että ilman muuta antaa hellyyttä ja edes joskuaäs suudelmia. Niin luulisi, mutta mitä tapahtui jos puhuin siitä mitä tarvitsen tai miltä tuntuu, mies sano anteeksi, mutta jatko elämää kuin kämppiksen kanssa
Tää on rakkaspalsta..mee pois ällö!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pauliinan pimppiin sattuu kun mies työntyy sinne salaisina hetkinä. Mies oli pauliinan mielestä miehekäs ja tarpeeksi itsellinen, mutta kuitenkin pauliinan pimppia kutittavan kohtelias olematta liian "limainen."
pauliina tiesi, että sellaisiin miehiin naiset rakastuivat; komeisiin ja aikaansaaviin, miehiin, jotka eivät kumartaneet naista, mutta kuitenkin antoivat tälle jotain itsestään ja miehekkyydestään. Mies opetti pauliinaa rakastamaan kiimaista seksiä. Sellaista, joka lähes sattui, mutta oli samaan aikaan hellää. Mies opetti pauliinalle, ettei mieheen voi koskaan täysin luottaa. Sellaisiin mysteerimiehiin naiset tunsivat kiimaa ja hoivavietillistä hellyyttä. Tätä omien tunteidensa voimallista yhdistelmää he pitivät rakkautena, jota myös mies tunsi samoin heihin, vaikka kyse oli vain heidän omista hormonaalisista ja psykologisista tuntemuksistaan. Myös miehen vaimo, näin mies oli kerran Jeminalle nainnin jälkeen naurahtaen kertonut.
Nyt lenkille !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pauliinan pimppiin sattuu kun mies työntyy sinne salaisina hetkinä. Mies oli pauliinan mielestä miehekäs ja tarpeeksi itsellinen, mutta kuitenkin pauliinan pimppia kutittavan kohtelias olematta liian "limainen."
pauliina tiesi, että sellaisiin miehiin naiset rakastuivat; komeisiin ja aikaansaaviin, miehiin, jotka eivät kumartaneet naista, mutta kuitenkin antoivat tälle jotain itsestään ja miehekkyydestään. Mies opetti pauliinaa rakastamaan kiimaista seksiä. Sellaista, joka lähes sattui, mutta oli samaan aikaan hellää. Mies opetti pauliinalle, ettei mieheen voi koskaan täysin luottaa. Sellaisiin mysteerimiehiin naiset tunsivat kiimaa ja hoivavietillistä hellyyttä. Tätä omien tunteidensa voimallista yhdistelmää he pitivät rakkautena, jota myös mies tunsi samoin heihin, vaikka kyse oli vain heidän omista hormonaalisista ja psykologisista tuntemuksistaan. Myös miehen vaimo, näin mies oli kerran Jeminalle nainnin jälkeen naurahtaen kertonut.
Nyt lenkille !!!
Patrick rakastaa sua VOTE Patric!!
Olikohan muuten Jaakon alun perin tarkoitus olla aloituskokoonpanossa mukana, kun eikös tässä kuvassa olekin Jaakko? Sehän oli labratyöntekijä ammatiltaan.
Jos mies jättäisi, uskon että pääsisin siitä yli. Luultavasti kehittäisin jonkun vihan, minkä avulla pääsisin aluksi jaloilleni. Olisi se silti musertavaa henkisesti. Ehkä sitä kokisi tulleensa huijatuksi jotenkin.
Hänen kuolemastaan uskoisin pääseväni kuitenkin paremmin yli. Silloin saisin säilyttää kokemani rakkauden ehjänä, kauniina muistona.
En kuitenkaan usko, että löytäisin enää näin aitoa suhdetta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies jättäisi, uskon että pääsisin siitä yli. Luultavasti kehittäisin jonkun vihan, minkä avulla pääsisin aluksi jaloilleni. Olisi se silti musertavaa henkisesti. Ehkä sitä kokisi tulleensa huijatuksi jotenkin.
Hänen kuolemastaan uskoisin pääseväni kuitenkin paremmin yli. Silloin saisin säilyttää kokemani rakkauden ehjänä, kauniina muistona.
Uskotko et PANKU rakastavat toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kyllä ja KYllä!!!!
PAtRIKKI !!!!! Onko 112? Tarvis Patriki puhelimmee. Täällä palstalla tarvitaa apua. Pari kirjouttajaa meni sekasin. En ymmärrä mistää mittää niide höpinöistä. Jottai pimpoiin menneestä tikusta ja ilmeisesti joku sadomasokistiin hurahtanukki riehuu täällä. Voikko tulla ja nopeesti. Ota ne pupusolmut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kyllä ja KYllä!!!!
En ole koskaan tajunnut seksikiinnitteisiä ihmisiä. En vain tajua miten jokin seksi voi olla niin ihmeellisen tärkeää. Itse olen enemmän kuin miehesi. Seksi on minusta tylsää paitsi ihan uuden partnerin kanssa. Koska tiedän, että kyllästyn jossain vaiheessa seksiin hänelin kanssaan, en reiluuden vuoksi viitsi uusiakaan partnereita hakea.
ätkät on aivan selkeästi joko homoja tai biseksuaaleja, ja se on oikea syy siihen, miksi viihtyvät paremmin toistensa kanssa ja myös keskenään sängyssä kuin naistensa kanssa. Vastenmielistä, miten tyttöjen suihkusta nuo tekivät tekosyyn sille, että menivät kahdestaan sohvalle nukkumaan. Muutenkin makaavat usein sängyssä keskenään, joskus "muka leikillään" Janne makasi alushoususillaan Villen päällä ja joskus makasivat lmunat vastakkain. Villen sössöttävästä puhetyylistä myös huomaa, että jätkä on bi. Ne ovat kiinnostuneempia toistensa seurasta, koska tuntevat seksuaalisesti enemmän vetoa toisiinsa kuin naisiin. Janne ei ole koko aikana ollut Veerasta kovin innostunut. Vaikuttaa siltä, että jotkut talon sisälläkin ovat asian huomanneet, esim. Mikan "leikillinen" huomautus siitä, että parit kannattaisi vaihtaa niin, että Janne ja Ville ovat parit ja Pauliina ja Veera.
Vierailija kirjoitti:
PAtRIKKI !!!!! Onko 112? Tarvis Patriki puhelimmee. Täällä palstalla tarvitaa apua. Pari kirjouttajaa meni sekasin. En ymmärrä mistää mittää niide höpinöistä. Jottai pimpoiin menneestä tikusta ja ilmeisesti joku sadomasokistiin hurahtanukki riehuu täällä. Voikko tulla ja nopeesti. Ota ne pupusolmut mukaan.
Jos keski-ikäinen kirjanpitäjä haluaa verrata puskapanoaan rakkauteen....niin voiko häntä estää?
Kyseessä ei ole trolli vaan täti jolla on insinööri mies
Nuoret miehet tykkää vapautuneista vanhemmista naisista:)