Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
11981/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tai keitä on mielestänne haukuttu eniten palstalla?

Varmaan Hannaa ja mitäs tässä Ritari Ässä Markusta

Vierailija
11982/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauli olisi saanut jäädä taloon. Muuttui hauskaksi mitä enemmän oppi tuntemaan sitä.

Se parani heti kun rentoutui paulaa esittämällä ja harmi että putosi, tuosta alexit ja pauli-kuviosta olisi voinut irrota jotain draamantynkää vaikka pikkuisen vaikutti siltä että kumpikin alexi kyllästyi jo, kun saivat toisensa. Tylsimmät kuitenkin tuolla talossa on nyt veera ja janne, ne vain nysvää keskenään joten nyt tuotannon pitäisi rakentaa niiden välille oikein mehevää draamaa. Veera nimittäin nostaa sellaisen mekkalan kun janne viedään treffeille jonkun uuden kanssa että sitä olisi lysti seurata. Vielä kun treffikumppani on sellainen joka haluaa valita jannen veeran nenän edestä niin vollotusta riittää.

Toinen minusta omituinen pari on nämä pauliina ja ville, se yhdessäolo on jotenkin teennäistä ja tuntuu ettei kumpikaan voi olla rennosti oma itsensä vaan koko ajan on käynnissä jonkinlainen valtataistelu sen sijaan, että yhdessä olisi vain kivaa ja hyvä olla. Tuon parin välille kaipaisi myös jotakin eloa eli jompi kumpi treffeille ja molemmat vähäksi aikaa pariksikin jonkun muun kanssa. Sitten jotain pusuttelu-parikilpailua kehiin. Luulisi, että ville ja janne kiinnostaa jotakin naista myös saaren ulkopuolella joten näitä nyt vaihteeksi taloon. Samoin auralle joku rouhea rokkijätkä tai Jeffille se tumma sporttibeibe, niin näkisi kuinka tosissaan ne toistensa kanssa oikeasti on. Nuo patrickin ja ankun perään haikailijat on nyt vähäksi aikaa nähty eli nyt tarvitaan jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11983/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina saa varmaan niin paljon vihaa täällä, koska on kaikista kaunein.  Oli jo alussa kaikista suosituin. Äänestettiin alussa villan suosituimmaksi yleisön toimesta. Ihmiset ei kestä nähdä onnelllisia ihmisiä, vaan janoavat draamaa ja luulevat että oikea rakkaus on pelkkää fyysistä sekä vaatii uhrauksia ja muiden ihmisten satuttamista. 

Ei ole kaunis. Dinosaurusmaiset kasvonpiirteet ja silmät syvällä päässä. Epäluonnollinen hiusväri ja oranssi rusketus.

Eikä ole. Mistä tuon dinosauruksenkin tuohon keksit. Pauliina on kaunis nainen ja varmasti hyvin hyvin harva jos kukaan yhdistäisi Pauliinaa dinosaurukseen. Vähän jotain rajaa .

Vierailija
11984/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä viikolla haukuttiin eniten Veeraa. Pauliina ehdittiin haukkua jonkin verran ja kun Emma oli talossa ja jopa lähdön jälkeen varmaan kaikista eniten. Nyt sitten on siirrytty Patrickiin ja Ankuun. Noista kukaan ei mun mielestä ansaitsisi haukkuja, ja oikeastaan ainoa villalaisista joka niitä oikeasti ansaitsisi on Jeffrey. Janne ja Alexina on varmaan vähiten haukuttuja.

Vierailija
11985/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku koittaa mustamaalata Pauliinan ja Villen suhdetta täällä. Mun mielestä kuka tahansa näkee, että heidän parinvalinnassa pidetyt puheet on aitoja. Ville hädin tuskin sai loppuun viimeksi sitä lausetta "en malta odottaa että saan olla yhdessä talon ulkopuolella". Ihmisiä nyt vaan ärsyttää, että ne ovat olleet alusta asti yhdessä mutta eihän se väärin ole jos he ovat löytäneet toisensa heti ja varmaan se, että molemmat on tosi kauniita eli kiiltokuvapariskunta. Pauliinan läpät on nimenomaan läppiä, joku haluaa tulkita kaikki Pauliinan sanomiset negatiivisen kautta. Ville on se tyyppi, joka tukee muita samoin Pauliina. Mä en ainakaan pysty kuvittelemaan niitä muiden kanssa. Alussa ehkä Ville sopi myös Veeran kanssa, mutta nyt huomaan että sillä on tosi hyvä ystävyssuhde Veeran kanssa.

Pauliina ja Ville sekä Anku ja Patrick ovat puhuneet yhteisestä tulevaisuudesta talon ulkopuolella. Aura myös kun kertoi tulevasta dokaamisesta Jeffreyn kanssa.

Seksin harrastaminen ja dokaaminen ei ole yhteisen tulevaisuuden suunnittelua.

Saa nähdä, kuinka vakavissaan muut parit ovat saarelta poistuttuaan. Villen ja Pauliinan katseissa on kyllä jotain ihan erityistä, voiko sitäkin sitten feikata, en tiedä. Hullaantuneilta vaikuttavat Anku ja Patikin, mutta jotenkin joku tökkii, vaikea sanoa mikä.

Kuten sanonta kuuluu, silmät on sielun peili ja yksi katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Villeen ja Pauliinaan nämä ainakin pätevät.

Vierailija
11986/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta vastata. Kaikkien mielestä suosikkeja haukutaan eniten ja unohtavat omat haukkumisensa muista pareista koska eivät pidä sitä haukkumisena vaan totuutena tai mielipiteenään. Varmaan naiset saaneet osakseen eniten haukkumista, samoin Jeffrey. Pitää katsoa sinne aivan ohjelman alkuun, niin Veeraa ja Emmaa haukuttiin aivan kauheilla sanoilla. Ja nyt Hannaa haukutaan kauheilla sanoilla verraten jopa kodinrikkojaan ja murhaajaan, huhhu. Ja Auraakin nimitelty nistiksi sun muuksi. Naiset saavat kuulla huorittelua sun muuta. Aivan järkyttävää.

Vierailija
11987/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia haukutaan ja mitä ihmeellisimmistä asioista sanotaan. Kaikkien ulkonäköä on kommentoitu negatiivisesti ja sit täällä vielä ihmetellään miks villalaiset on niin ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
11988/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Hannaa ja mitäs tässä Ritari Ässä Markusta

Noiden saarella oloaika oli ja on ollut lyhyt.Tuskin ehditty haukkua pitkäkestoisesti. Markuskin tuli ja meni unholaan.

Vierailija
11989/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta vastata. Kaikkien mielestä suosikkeja haukutaan eniten ja unohtavat omat haukkumisensa muista pareista koska eivät pidä sitä haukkumisena vaan totuutena tai mielipiteenään. Varmaan naiset saaneet osakseen eniten haukkumista, samoin Jeffrey. Pitää katsoa sinne aivan ohjelman alkuun, niin Veeraa ja Emmaa haukuttiin aivan kauheilla sanoilla. Ja nyt Hannaa haukutaan kauheilla sanoilla verraten jopa kodinrikkojaan ja murhaajaan, huhhu. Ja Auraakin nimitelty nistiksi sun muuksi. Naiset saavat kuulla huorittelua sun muuta. Aivan järkyttävää.

Sanoja myös vääristellään. Joku sano että empatian puute on psykopatian piirre ja sitten toinen vääns että Hannaa haukutaan murhaajaks.

Vierailija
11990/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankua on haukuttu läpi kauden tosi paljon, mutta toisaalta sitä on myös puolustettu paljon.

Emmaa kyllä haukuttiin myös paljon sillon kun vielä talossa oli.

Pauliina saanut myös paljon lokaa niskaan. Hannaakin kyllä haukuttu, mutta en nää että sitä ois niin paljon/kauan haukuttu ainakaan vielä.

Jeffreyn käytöstä on haukuttu.

Patrickia on myös haukuttu läpi kauden paljon, mutta toisaalta sitä on myös puolustettu.

Kyllähän Veeraakin haukuttiin sillon aluksi aika rajusti, mut se tuntuu jo unohtuneen

Paha mennä sanomaan ketä ois eniten haukuttu, kaikkia on kyllä haukuttu ihan riittävästi.

Vierailija
11991/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ei ehditty edes haukkua kun pari päivää vaan oli ,aika epäreilua,pitäisi kyllä joku suoja olla ettei voi heti tiputtaa tai sitten turha tuonne ketään uusia rahdata🤔

Vierailija
11992/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa thänn mennessä teistä saaren parhaat sanonnat/quotes!!😂

Omat(en tiiä menikö näin mut:

Refai-Mä annoin KAIKKENI

Emma-Mä oon OIKEESTI+TODELLA sisäisesti kaunis.

Markus-Mitäs tässä, ritari ässä

Vierailija
11993/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä uk:n versiossa kilpailuissa suutelivat muita ihmisiä kuin omaa paria. En ole tässä Suomen versiossa nähnyt samaa. Sitten niitä suudelmia analysoitiin päiväkirjahuoneessa. Joskus siitä suudelmasta saattoi syttyä sitten kipinä, että ois toi hyvä pari mulle. Eli samaa tänne Suomen versioon. 

Vierailija
11994/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia haukutaan ja mitä ihmeellisimmistä asioista sanotaan. Kaikkien ulkonäköä on kommentoitu negatiivisesti ja sit täällä vielä ihmetellään miks villalaiset on niin ulkonäkökeskeisiä.

Erityisesti vielä naisten ulkonäköä. Ei tuu varmaan yhtäkään sivua tällä palstalla vastaan, jossa jonkun naisen ulkonäköä ei olisi kommentoitu (ellei oo just jotain dramaattista keskustelua meneillään kun Anku-Patu keskustelu äskettäin). Sen sijaan miesten ulkonäköä eikä myöskään käytöstä ei haukuta juuri ollenkaan (Patrick on tietenkin poikkeus joka vahvistaa säännön). Esim Samin pituutta puolustellaan että ei se ole kamalaa olla lyhyt (mitä se ei olekaan) ja Refistä ja Markuksesta sanotaan vaan että miesmäiset vartalot, kun taas jos vertaa vaikka Veeran takapuoli keskusteluun tai Ankun ja Pauliinan kasvoista keskusteluun niin aika paljon raaempaa kritiikkiä naiset saa osakseen.

Vierailija
11995/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina on kaunis. Miss Suomi tasoa. Parempi meikkaaja niin häkellyttävä. Anku on kaunis mutta sais ottaa tekoräpsyt pois.

Vierailija
11996/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankua ainakin herjataan todella paljon jodelissa. Inhottavaa, hän ei ole ollut kenellekään ilkeä!

Vierailija
11997/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Refai-Mä annoin KAIKKENI

Toi Emman kommentti oli kyllä aika jäätävä! Mulle ensimmäisenä tulee mieleen Veeran "I'm falling in lööv with you". 

Vierailija
11998/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että yleisö taktitoi noissa äänestyksissä. En minäkään nyt ole enää äänestänyt vakipareja vaikka suosikkini on Veera ja Janne, koska olen aika varma että niitä äänestetään muutenkin. Itse äänestän aina uusia pareja että pysyisivät talossa, koska haluan että hekin saavat mahdollisuuden. Jodelissa ainakin puhutaan myös noista äänestyksistä ja miten kannattaa äänestää että päästäisiin inhokista eroon ja suosikki pidettyä talossa. Tietenkin hmiset äänestävät silti kukin, miten haluaa.

Aika monelle tuli yllätyksenä jodelissa, että Anku ja Sami pärjäsivät noin hyvin, koska halusivat Samin ulos. Toisaalta Samilla on yllättävänkin paljon tukijoukkoja. Itse en tiedä oikein, mikä Samissa viehättää. Onko hän joku miesten suosikki koska samaistuvat häneen. Samihan ei ole mikään naistenmies niin saa sitten sympatiat. On mielestäni aika ilkeä jopa naisille ja sitten höhöttää miesporukassa. 

Facessa muijat oli ainakin ihanbtohkeissaan Samin teosta. Kehuivat rohkeaksi ja epöitsekkäöksi. Kovaa hehkuttamista oli Samin puolesta. Moni myös halusi Ankun ja Patten takas yhteen. Noin siis Facen keskustelusivuilla.

Vierailija
11999/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Refai-Mä annoin KAIKKENI

Toi Emman kommentti oli kyllä aika jäätävä! Mulle ensimmäisenä tulee mieleen Veeran "I'm falling in lööv with you". 

Refain " mää luen ihmispsykologiaa".

Vierailija
12000/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on ällöttävä hiiri 🐭

Samilla oli munaa tehdä oikein senkin uhalla, että saa katsojat kimppuunsa Nellin pudottamisesta johtuen. Samilla on munaa enemmän kuin kaikkien saarten miehillä yhteensä ja tämä on tosi.

Pelkkä sätkynukke se on. "En voinut tehdä Patille niin..."

Ketju on lukittu.