Miehet: millaista on seksikäs arkipukeutuminen?
Jos ajatellaan ihan normaalia elämää esim töissä. Mikä saa päät kääntymään? Millaisia vaatteita pidätte kiinnostusta herättävinä? Vai onko mitään väliä? Ja nyt tarkoitan ihan asiallisia vaatteita.
Kommentit (57)
Ei mitään väliä, seksikkyys lähtee persoonasta, itsevarmuudesta, pilkkeestä silmäkulmassa.
Minulla on eräät housut, jotka oman miehen lisäksi moni muu mies kokee seksikkääksi: Mustat, jämäkkää puuvillaa, pepusta ihonmyötäiset ja lahkeista hiukan levenevät, lyhyt vetoketju pepun päällä. Näissä ja lyhyessä neulepaidassa olen kuulemma kiusallisen kuuma .D Ja minä kun luulin ostaneeni asialliset työhousut!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä takia jonkun pitäisi pukeutua seksikkäästi, varsinkaan arkena. En minä ainakaan mene työpaikalle näyttämään seksikkäältä vaan tekemään töitä.
Eikö kysymys juuri ollut, että millainen arkipukeutuminen nähdään seksikkäänä? Siis sellainen, jota ei ehkä ensimmäiseksi mielletä seksikkääksi? (ei paljastavia vaatteita esim. vaan sellaiset töihin sopivat)
Pukeudun asiallisesti mutta rennosti töihin, muutamalta tyypiltä tiedän saavani katseita (talossa 95% miehiä) oli päällä melkein mitä vaan. Ja kyllähän se vähän piristää päivää tietää että sut huomataan, ei siinä sen kummempaa.
Kokonaisuus ehkä merkkaa. Hiukset laitetut, meikkiäkin saa olla mun puolesta, vaatteina mekot ja vartaloa myöteilevät vaatteet muutenkin. Korkoja ei tartte olla. Jos on tosin lihava niin voi vaan olla yrittämättä olla seksikäs koska lihava ei voi olla seksikäs. Kuvailuni pätee siis vain laihoihin naisiin
Jos nainen on ruma, ei minkäänlaiset vaatteet pelasta häntä :(
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4667682/Kate-Beckinsale-j…
Kuulemma av-mammat myös pystyisivät tähän(, eivät vain viitsi?).
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4667682/Kate-Beckinsale-j…
Kuulemma av-mammat myös pystyisivät tähän(, eivät vain viitsi?).
Niin mihin?
Nahka-asusteet ja kaikki muu ihonmyötäinen ja kiiltävä.
Miksi kysyt? Mielipiteeni on kuitenkin väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemuksestahan se lähtee, mutta esimerkiksi nahkahousut tai wet-look-legginssit, sopivat rintsikat ja istuva paita. Ei siis välttämättä mikään isokaula-aukkoinen makkarankuori.
Kehtaako tuollaisia housuja pitää muka lyhyen istuvan paidan kanssa? Itse käytän vain isojen neuleiden tai ponchon kansaa ettei ole pylly tyrkyllä.
Tässä kai juurikin haettiin seksikästä pukeutumista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkahousut on kyllä tosi seksikkäät laadukkaa yksinkertaisen neuleen kanssa.
Minkä pituinen neuleen pitäisi olla? Istuva vai löysä?
Istuva mutta ei liian tiukka
Istuva mutta ei liian tiukka laadukas neule. Ihan kiva idea mutta näitä ei myydä missään. On vain lyhyitä ja leveitä laatikkomallisia tai sitten makkarankuoria. Olen etsinyt monta vuotta. Rahasta ei ole kiinni, olen 50+ toimitusjohtaja nainen.
Kasarityylin, Lorealin mainos pukeutuu teepaitaan, farkkuihin ja lenkkareihin.
Mun mies pitää seksikkäästä biz pukeutumisesta. Ei siis mitään piukeeta, rimpsuista, paljastavaa eikä verkkosukkahousuja vaan tyylikäs paita/poolo tms, kapea hame, jakku tai (kotelo)mekko ja jakku/neuletakki. Sukkahousut vaatteiden mukaan joko ihonväriset tai värilliset mutta ohuet. Korkkarit tai korolliset talvisaappaat talvella. Meikkiä ei tarvitse paljoa olla mutta hiukset pitää olla kauniisti laitetut ja puhtaat.
Hyvä sikäli että tuo on mun arkiolemus töissä:)