Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että pukeutuisin seksikkäämmin

Vierailija
25.09.2018 |

...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.

Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?

Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?

Kommentit (386)

Vierailija
61/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama kiinni ja ko. kamppeet niskaan.

Sit ahnein silmin antamaan suikkaria of a lifetime.

Kai tiedät että niitä seksirobotteja on olemassa? Jos ei ole varaa niin perus puhallettava Barbara on halpa. Pue miten haluat.

Naiset on muuten ihmisiä.

Ja provoihin tarttuminen on silkkaa tyhmyyttä.

Vierailija
62/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Pukeutumisesi ei kuulu miehelle millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.

Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?

Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?[/quot

Kerropa sinä vuorostasi miehellesi, miten haluaisit hänen pukeutuvan.

Vierailija
64/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketäs varten me naiset pukeudumme?

Jotkut sanoo, että itseämme ja jotkut taas toisia naisia varten, että tulisivat kateellisiksi.

Minä pukeudun miestäni varten. Huolitellusti aina. Iltapippaloihin näyttävästi ja kaksin vietettyyn iltaan kotona seksikkäästi.

Yli neljäkymmentä vuotta näin.

Soo soo. Miehen miellyttäminen kiellettiin jo 20 vuotta sitten!

Kuka on kieltänyt miellyttämästä? Täällä otetaan kantaa idioottimaiseen pyyntöön.

Näitä idioottimaisia pyyntöjä/vaatimuksia on naisilla satoja, ellei tuhansia jo esikarsinnassa. Mutta mulkkuhan se tietty on mies, joka naiselta jotain toivoo.

Idioottimaisiin pyyntöihin ei tarvitse suostua, esitti niitä nainen taikka mies. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
65/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sanoo, että itseämme ja jotkut taas toisia naisia varten, että tulisivat kateellisiksi.

Minä pukeudun miestäni varten. Huolitellusti aina. Iltapippaloihin näyttävästi ja kaksin vietettyyn iltaan kotona seksikkäästi.

Kuka on kieltänyt miellyttämästä? Täällä otetaan kantaa idioottimaiseen pyyntöön.

Näitä idioottimaisia pyyntöjä/vaatimuksia on naisilla satoja, ellei tuhansia jo esikarsinnassa. Mutta mulkkuhan se tietty on mies, joka naiselta jotain toivoo.

Mitähän nämä naisten pyynnöt ovat joita voisi verrata tähän epäkäyttännöllisyyden multihuipentumaan?

Tuossahan sitä tuli jo kaljamaha ja pieruverkkarit aiemmassa viestissä. Peukkujakin näyttää kertyneen yhteisymmärrysen merkiksi.

Vierailija
66/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme tuo on ? Minulla on myös mies kaveri joka tykkää että pukeudun seksiin seksikkäästi :D Ja teen sen tosi mielelläni, aivan ihana tunne kivoissa hepenissä odottaa miestä kylään, alkaa itsellä jo siinä vaiheessa mahlat virtaamaan. Olen ent.elämässä kokenut tylsän avioseksin jossa ei ollut loppu vaiheessa enää mitään kipinää, nyt avioeron jälkeen olen löytänyt naiseuteni ja innon taas seksiin, kun on oikea ja ihana kohde ;)  Olkaat naiset rohkeasti naisellisia ja toteuttakaa miestenne toiveet, ei se paljoa vaadi pistää sukkanauhoja, ihania syntisiä :D päälle ja korkkarit jalkaan! Nauttikaa!! 

t. N 56 v

Vierailija
67/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että näitä, jotka käyttävät korkkareita ja mekkoja alapeukutaan😂 Ootte te siiderivalaat, jotka ette ikinä tekisi miehen pyynnöstä mitään tuollaista, sitten varsin ihania ihmisiä😂

Turha sinun läskiperseen on tulla siihen inisemään.

Jaa, menikö tunteisiin😜

T. Nro 46

Vierailija
68/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?

En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.

Et käske, mutta monoa tulee jos habitus muuttuu liian huonoon suuntan.

Ei tule monoa, minä rakastuin mieheeni, en hänen vaatteisiinsa. Jos hän lopettaisi esim. hygieniasta huolehtimisen, ensimmäinen reaktioni ei olisi erota, vaan kysyä mikä on, koska nopea "ränsistyminen" saattaa viitata muihin ongelmiin elämässä, esim. mielenterveysongelmiin tai johonkin raskaaseen tilanteeseen. Minulle riittää turn oniksi, kun mies huolehtii itsestään ja välillä pidämme kahdenkeskisiä romanttisia iltoja, joihin yhdessä pukeudumme paremmin.

Ilmiselvä ristiriita, turn-on vaatii miehen panostusta, mutta silti väität, ettei se panostuksen puute olisi ongelma? Tarkoituksesi siis lienee sanoa, että miehen elintapojen lipsuttua annat tilaisuuden petrata, muttet jää katselemaan pidemmäksi aikaa...

Ei miehen tarvitse arkiseen pukeutumiseensa panostaa? Riittää, että pukeutuu siihen mihin tykkää ja huolehtii hygieniastaan. Jos hygieniasta ei enää huolehdita ja tyyli muuttuu radikaalisti sellaiseksi, että ei enää pistetä puhtaita vaatteita päälle, niin silloin (ainakin mieheni tuntien) hänellä on hyvin todennäköisesti joku raskaampi jakso elämässä meneillään ja silloin en keskity omaan panetukseeni vaan siihen, miten voin tukea miestäni. Yhdessä sitten voimme pukeutua yhteisiin treffi-iltoihimme paremmin, mutta jos arkena haluan seksiä, niin ihan pelkkä arkinen pukeutuminen riittää, kun ne vaatteet kuitenkin riisutaan sängyssä ja enemmän kiihotun siitä, että mies tietää mistä tykkään sängyssä.

Edellisessä viestissä halusi vaati miehen panostusta, mutta nyt haluatkin häntä tilanteesta riippumatta. Kommenttia siihen, sietäisitkö epämiellyttävää tilannetta lopunelämääsi katsella, ei tullut.

Vierailija
69/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Pukeutumisesi ei kuulu miehelle millään tavalla.

Melkoinen sika on myös nainen, joka ei ota miehen mieltymysiä mitenkään huomioon.

Vierailija
70/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.

Et käske, mutta monoa tulee jos habitus muuttuu liian huonoon suuntan.

Ei tule monoa, minä rakastuin mieheeni, en hänen vaatteisiinsa. Jos hän lopettaisi esim. hygieniasta huolehtimisen, ensimmäinen reaktioni ei olisi erota, vaan kysyä mikä on, koska nopea "ränsistyminen" saattaa viitata muihin ongelmiin elämässä, esim. mielenterveysongelmiin tai johonkin raskaaseen tilanteeseen. Minulle riittää turn oniksi, kun mies huolehtii itsestään ja välillä pidämme kahdenkeskisiä romanttisia iltoja, joihin yhdessä pukeudumme paremmin.

Ilmiselvä ristiriita, turn-on vaatii miehen panostusta, mutta silti väität, ettei se panostuksen puute olisi ongelma? Tarkoituksesi siis lienee sanoa, että miehen elintapojen lipsuttua annat tilaisuuden petrata, muttet jää katselemaan pidemmäksi aikaa...

Ei miehen tarvitse arkiseen pukeutumiseensa panostaa? Riittää, että pukeutuu siihen mihin tykkää ja huolehtii hygieniastaan. Jos hygieniasta ei enää huolehdita ja tyyli muuttuu radikaalisti sellaiseksi, että ei enää pistetä puhtaita vaatteita päälle, niin silloin (ainakin mieheni tuntien) hänellä on hyvin todennäköisesti joku raskaampi jakso elämässä meneillään ja silloin en keskity omaan panetukseeni vaan siihen, miten voin tukea miestäni. Yhdessä sitten voimme pukeutua yhteisiin treffi-iltoihimme paremmin, mutta jos arkena haluan seksiä, niin ihan pelkkä arkinen pukeutuminen riittää, kun ne vaatteet kuitenkin riisutaan sängyssä ja enemmän kiihotun siitä, että mies tietää mistä tykkään sängyssä.

Edellisessä viestissä halusi vaati miehen panostusta, mutta nyt haluatkin häntä tilanteesta riippumatta. Kommenttia siihen, sietäisitkö epämiellyttävää tilannetta lopunelämääsi katsella, ei tullut.

Jos itsestä huolehtiminen ja ylipäätään vaatteidein päälle laittaminen on panostamista, niin sitten varmaan vaadin mieheltä panostamista. En ole valmis kuitenkaan nudistielämäänkään.

Vierailija
71/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen kun miehesi kiinnittää ulkonäköösi vielä huomiota, esittää toiveita.

Hän on vielä sinusta kiinnostunut, välittää sinusta.

Ignooraa nämä kärttyisät katkerat pieruverkkareissa ja harmaissa säkeissä kulkevien muumimammojen kommentit.

Minäkin otan pukeutumisessa huomioon kauniin seksikkään vaimoni toiveet, tottakai!

Vierailija
72/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että näitä, jotka käyttävät korkkareita ja mekkoja alapeukutaan😂 Ootte te siiderivalaat, jotka ette ikinä tekisi miehen pyynnöstä mitään tuollaista, sitten varsin ihania ihmisiä😂

Jaa no moni meistä on löytänyt ihanan ihmisen joka osaa pitää kumppaniaan seksikkäänä eikä vain tämän vaatteita. Voi olla hankala noin pinnallisen ihmisen käsittää mistä seksikkyys tulee meille muille.

Vierailija
73/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika näitä kommentteja. Ei se kenenkään persoonallisuutta muuta, jos vedät avonaisen topin päälle kotona/joskus pukeudut siihen tiukkaan mekkoon. Pikku kompromissejä tehdään parisuhteessa ja nämä nyt ei isoja ole.

En omista avonaisia toppeja enkä käytä mekkoja tai hameita. Jos ei kelpaa olkoon kelpaamatta. En tälläydy naurettavan näköiseksi.

Ei se nyt ketään tapa, jos ostat yhden avonaisen topin/mekon. Mutta, jos sä oot niitä, joitten vaatteet=aatteet niin ei toki oo pakko. Henk koht oon kyllä edelleen sitä mieltä, että parisuhteessa joustetaan molempiin suuntiin.

Vierailija
74/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ihme tuo on ? Minulla on myös mies kaveri joka tykkää että pukeudun seksiin seksikkäästi :D Ja teen sen tosi mielelläni, aivan ihana tunne kivoissa hepenissä odottaa miestä kylään, alkaa itsellä jo siinä vaiheessa mahlat virtaamaan. Olen ent.elämässä kokenut tylsän avioseksin jossa ei ollut loppu vaiheessa enää mitään kipinää, nyt avioeron jälkeen olen löytänyt naiseuteni ja innon taas seksiin, kun on oikea ja ihana kohde ;)  Olkaat naiset rohkeasti naisellisia ja toteuttakaa miestenne toiveet, ei se paljoa vaadi pistää sukkanauhoja, ihania syntisiä :D päälle ja korkkarit jalkaan! Nauttikaa!! 

t. N 56 v

Samaa mieltä tästä. Miesystäväni toivoo usein, etten käyttäisi rintaliivejä, kun tapaamme jossakin, ja mielelläni sen toiveen toteutan, koska tiedän, kuinka paljon hän siitä pitää. Yritän myös valita kauniinvärisiä vaatteita, joiden materiaali on sellaista, että sitä on mukava koskettaa, ja jotka ovat suhteellisen esteettömiä. Miesystävänikin on tietoinen omista mieltymyksistäni ja valitsee vaatteensa niiden mukaisesti, esimerkiksi paidan värin tai tietynmalliset kalsarit. Ankeaa olisi elämä ilman tällaista pientä huomaavaisuutta!

Vierailija
75/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no moni meistä on löytänyt ihanan ihmisen joka osaa pitää kumppaniaan seksikkäänä eikä vain tämän vaatteita. Voi olla hankala noin pinnallisen ihmisen käsittää mistä seksikkyys tulee meille muille.

No kerropa tosiaan näin pinnalliselle korkkari-ihmiselle, että mistä sun seksikkyys sitten tulee?

Vierailija
76/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nämä naisten pyynnöt ovat joita voisi verrata tähän epäkäyttännöllisyyden multihuipentumaan?

Tuossahan sitä tuli jo kaljamaha ja pieruverkkarit aiemmassa viestissä. Peukkujakin näyttää kertyneen yhteisymmärrysen merkiksi.

Ai että kaljamaha ja pieruverkkarit on sama asia kuin naisella farkut ja istuva toppi mikä oli apn normaali pukeutuminen. Mikä sitten miehillä on verrattavissa naiseen verkkareissa? Ojassa makaava spurgu?

Vierailija
77/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa tosiaan näin pinnalliselle korkkari-ihmiselle, että mistä sun seksikkyys sitten tulee?

Ei sitä varmaan pysty selittämään ihmiselle joka ei ole koskaan tuntenut veto toiseen ihmiseen vaan pelkkiin vaatteisiin.

Vierailija
78/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. N 56 v

Puhut ihan eri asiasta, pöljä.

Vierailija
79/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä varmaan pysty selittämään ihmiselle joka ei ole koskaan tuntenut veto toiseen ihmiseen vaan pelkkiin vaatteisiin.

Eli et osaa kertoa. Tämä kertoo kaiken oleellisen sinusta ja muista kaltaisistasi huonon itsetunnon omaavista siiderivalaista.

Vierailija
80/386 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen kun miehesi kiinnittää ulkonäköösi vielä huomiota, esittää toiveita.

Hän on vielä sinusta kiinnostunut, välittää sinusta.

Ignooraa nämä kärttyisät katkerat pieruverkkareissa ja harmaissa säkeissä kulkevien muumimammojen kommentit.

Minäkin otan pukeutumisessa huomioon kauniin seksikkään vaimoni toiveet, tottakai!

Kai se vaan on pakko hyväksyä että jotkut miehet on todella pinnallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi