Mies haluaa että pukeutuisin seksikkäämmin
...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.
Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?
Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Ketäs varten me naiset pukeudumme?
Jotkut sanoo, että itseämme ja jotkut taas toisia naisia varten, että tulisivat kateellisiksi.
Minä pukeudun miestäni varten. Huolitellusti aina. Iltapippaloihin näyttävästi ja kaksin vietettyyn iltaan kotona seksikkäästi.
Yli neljäkymmentä vuotta näin.
Kuljet korkkareissa kotona? Jos et niin ei liittynyt pahemmin apn tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanoo, että itseämme ja jotkut taas toisia naisia varten, että tulisivat kateellisiksi.
Minä pukeudun miestäni varten. Huolitellusti aina. Iltapippaloihin näyttävästi ja kaksin vietettyyn iltaan kotona seksikkäästi.
Jos pukeudun seksikkäästi makuuhuoneleikkeihin, teen sen itseni takia, koska haluan tuntea itseni seksikkääksi makuuhuoneessa. En pukeudu mihinkään asuun jonkun toisen takia, mutta on tietysti kiva jos myös mies tykkää käsityksestäni siitä, mikä on seksikästä. Jos pukeutuisin johonkin, missä en esimerkiksi olisi itsevarma, en voi taata hyvää seksiä, sillä epävarmana en pysty nauttimaan samalla tavalla. Enkä todellakaan halua olla mikään kotirouva odottamassa hiljaa ja pukeutuen miten mieheni haluaa.
Kyllä minä mielelläni pukeudun tavalla, josta mies tykkää. Tosin ikä ja rupsahtaminen alkaa tuoda tähän omassa pääkopassani haasteita.
Joskus on kivaa, että laitetaan parempaa päälle ja ihaillaan toisiamme ja lähdetään hyvään ravintolaan illalliselle tai kaupungille merenrantaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Ja tekö ette halua seksikästä miestä? On taas niin aivoton kanalauma täällä kotkottamassa, että riitti tämä idioottipalsta tälle päivälle. Heippa.
Ei aloituksessa puhuttu tästä. Aloituksessa puhuttiin mitä mies haluaa naisen pukeutumiselta kotona. Mutta onneksi sulla on aivot.
Meillä taas vaimo haluaisi nyt vuosien jälkeen että pidän pelkkiä kauluspaitoja ja suoria housuja. Farkut ovat nyt nou nou, saatika jokin mukavampi vaatekerta.
Kiitos kaikkien vastauksista.
Kyseessä siis ei ole se että mies haluaisi minun pukeutuvan makuuhuoneeseen seksikkäämmmin. Hän puhui nimen omaan päivittäisestä pukeutumisesta. Se tuntuu vaan vaikealta toteuttaa kun töiden jälkeen pitää käydä kaupassa ja tehdä ruokaa yms. Ei siinä voi oikein mekko päällä tehdä mitään, varsinkaan jos ei halua likaannuttaa kaikkea.
Pukeudun yleensä farkkuihin ja istuvaan paitaan, kesällä pidän enemmän hameita ja mekkoja. En tunne oloani hyväksi kovin tiukoissa vaatteissa.
Aion ehdottaa että pidämme treffi-illan jolloin mieskin pukeutuu astetta paremmin, ehkä se helpottaa asioita. :)
Teille jotka olette huolissanne: mieheni ei ole mikään hirviö, minusta on hyvä että hän ilmaisi mielipiteensä suoraan. Vaikka haluan näyttää hyvältä itselleni totta kai kuuntelen mieheni toiveita. Hän on tehnyt saman minulle kun sanoin että olisi ihana jos hän toisi joskus kukkia tai muuten yllättäisi joskus. Hän myös kuuntelee minun mielipidettäni hiustyylistään.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on mukava kuulla, koska aina välillä minäkin näen vaivaa naiseni vuoksi. Meitä on moneen junaan. En ymmärrä miksi joku alapeukuttaa sitä jos haluaa olla rakkaalleen mieliksi.
Treffi-ilta kuulostaa tasapuoliselta ja ei-alistavalta. Toki jos molemmat saatte jotain mielihyvää miehesi toiveesta, että olet kotona tietyissä vaatteissa, sitten antakaa mennä vaan. Kunhan teet niin, mikä on sinulle itsellesi hyväksi.
Mikä vika kotisohvassa? En ymmärrä. Nolouden/typeryyden tunne saattaa olla merkki jostain käsittelemättömästä sisäisestä epävarmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.
Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?
Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?
En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.
Naiset eivät ymmärrä, että sillä on olennainen merkitys miehen parisuhdetyytyväisyyteen, kuinka hyvältä ja seksikkäältä nainen miehensä silmissä näyttää. Jos nainen ei panosta omaan ulkonäköönsä, niin silloin kasvaa riski sille, että mies joko pettää tai jättää.
Kommenttisi antaa ymmärtää, että kaikki miehet olisivat seksiaddiktoituneita eläimiä, ja naiset eivät nauttisi seksistä ollenkaan. Miehillä on myös tunteet ja moraali, ja naisetkin voivat nauttia seksistä. Sillä on merkitystä, miltä nainen näyttää miehen silmissä ja miltä mies naisen silmissä, mutta kuka olisi suhteessa ihmisen kanssa, jota ei ole alun alkaenkaan nähnyt seksikkäänä?
Miehet on yksinkertaisia, ota kotivaatteiksi joku paljastavampi toppi ja legginssit. Eiköhän se sillä. Kauppaan mennessä vedät hupparin päälle.
:D aikamoiset vaatimukset ukolla.
Ite käytän usein mekkoja mutta en mtn avonaisia, liian tiukkoja ja lyhyitä. Mua ainakin hävettäs liikkua arkisin jossain minimekossa tuolla tissit pullollaan.
Pue mitä tahdot. Miehen voi aina jättää
Millä elementeillä voisit lisätä arkipukeutumiseesi seksikkyyttä? Mistä miehesi pitää? Pitäisikö sen olla naisellisia elementtejä (röyhelöt, rusetit, korut, leikkaukset, laskeutuvat materiaalit) vai tiettyjä värejä tms?
Itse ainakin tiedän, että mies tykkää, kun hiukset ovat kiinni ja takapuolen näyttävistä housuista ja mekoista, naisellisista puseroista. Ei tykkää jostain muumimaisista säkkivaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.
Naiset eivät ymmärrä, että sillä on olennainen merkitys miehen parisuhdetyytyväisyyteen, kuinka hyvältä ja seksikkäältä nainen miehensä silmissä näyttää. Jos nainen ei panosta omaan ulkonäköönsä, niin silloin kasvaa riski sille, että mies joko pettää tai jättää.
Ja Sinä et ymmärrä ettei nainen ole mitään irtainta omaisuutta vaan ihminen joka tekee ihan itse asuvalintansa.Onneksi ei onni ole sinun kaltaisistasi miesvauvoista kiinni. Ei äitihahmolle kiukutteleva mies ole selllainen jonka vuoksi pukeudutaan. Se ei ansaitse moista.
Suomalainen mieskö tykkää tyylikkäästä pukeutumisesta naisella? Luulin, että verkkarit ja lenkkarit riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käske, mutta monoa tulee jos habitus muuttuu liian huonoon suuntan.
Älä lähde tuohon! Jokainen saa ja jokaisen pitää pukeutua niin kuin itsestä parhaalta tuntuu. Jos lähdet miellyttämään miestäsi seksikkäillä vaatteilla ja olet jatkuvasti oman mukavuusalueesi ulkopuolella kärsit tilanteesta vain sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käske, mutta monoa tulee jos habitus muuttuu liian huonoon suuntan.
Ei tule monoa, minä rakastuin mieheeni, en hänen vaatteisiinsa. Jos hän lopettaisi esim. hygieniasta huolehtimisen, ensimmäinen reaktioni ei olisi erota, vaan kysyä mikä on, koska nopea "ränsistyminen" saattaa viitata muihin ongelmiin elämässä, esim. mielenterveysongelmiin tai johonkin raskaaseen tilanteeseen. Minulle riittää turn oniksi, kun mies huolehtii itsestään ja välillä pidämme kahdenkeskisiä romanttisia iltoja, joihin yhdessä pukeudumme paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Millä elementeillä voisit lisätä arkipukeutumiseesi seksikkyyttä? Mistä miehesi pitää? Pitäisikö sen olla naisellisia elementtejä (röyhelöt, rusetit, korut, leikkaukset, laskeutuvat materiaalit) vai tiettyjä värejä tms?
Itse ainakin tiedän, että mies tykkää, kun hiukset ovat kiinni ja takapuolen näyttävistä housuista ja mekoista, naisellisista puseroista. Ei tykkää jostain muumimaisista säkkivaatteista.
Täsmennän, että jälkimmäinen kappale koskee miesystävääni, ei miehiä yleisesti. Ja mielelläni pukeudun mielummin häntä miellyttävällä tavalla, jos se vain on helposti toteutettavissa.
Heihei! Ei tule ikävä. :)