Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että pukeutuisin seksikkäämmin

Vierailija
25.09.2018 |

...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.

Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?

Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?

Kommentit (386)

Vierailija
321/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.

Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?

Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?

En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.

Naiset eivät ymmärrä, että sillä on olennainen merkitys miehen parisuhdetyytyväisyyteen, kuinka hyvältä ja seksikkäältä nainen miehensä silmissä näyttää. Jos nainen ei panosta omaan ulkonäköönsä, niin silloin kasvaa riski sille, että mies joko pettää tai jättää.

No se on sitten riski, jonka otan. Jos mieheni olisi noin idiootti, että olettaa minun pukeutuvan häntä varten, niin ovi auki ja takaisin ei ole tulemista. Ja oletettavasti parisuhdetyytyväisyys ei ole siitä kiinni, miten nainen pukeutuu. Parisuhdetyytyväisyys on ennemmin kaikkea muuta.

Näin tulee pitkiä suhteita.

Mies: "Voisitko tänään laittaa tämän illalla päälle?"

Nainen: "Tämä oli tässä, voit lähteä."

Vierailija
322/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tarvitsee visuaalisia ärsykkeitä, nainen verbaalisia.

Jos haluaa ilahduttaa kumppaniaan, kannattaisi naisten miettiä vaatetustaan ja miesten kehua ja leperrellä.

Kuinkahan paljon täälläkin on ketjuja "mies ei koskaan kehu"

Ja sitten tulee näitä "miehestä olisi kuva jos minulla olisi muutakin päällä kuin lökärit ja eilinen paita jossa jäljet sapuskasta jonka söin.

Vmp

Tarkennatko mikä, vai kaikki?

Ja arvaan vielä: koska sinulla ei ole näin, kenelläkään ei ole?

En ymmärrä miksi suhteessa pitäisi lässyttää ja leperrellä. Mielestäni se olisi sekä alentavaa että naurettavaa. En ole kiinnostunut ulkonäöstä, puhtaus ja siisteys riittää minulle, joten ulkonäköön liittyvät kehut eivät liikuta mihinkään suuntaan. Itsetuntoni ei ole koskaan perustunut siihen miltä näytän vaan pidän aivan muuita seikkoja tärkeänä. Mieheni kehuu kun aihetta on eli teoista ja saavutuksista. Kolmenkymmenen yhteisen vuoden jälkeenkin saan miehelleni seisokin aikaiseksi koskematta vaikka niihin pieruverkkareihin pukeutuneena.

Ikää siis yli 50, se kertoo tarpeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa ilahduttaa kumppaniaan, kannattaisi naisten miettiä vaatetustaan ja miesten kehua ja leperrellä.

Ja sitten tulee näitä "miehestä olisi kuva jos minulla olisi muutakin päällä kuin lökärit ja eilinen paita jossa jäljet sapuskasta jonka söin.

Vmp

En ymmärrä miksi suhteessa pitäisi lässyttää ja leperrellä. Mielestäni se olisi sekä alentavaa että naurettavaa. En ole kiinnostunut ulkonäöstä, puhtaus ja siisteys riittää minulle, joten ulkonäköön liittyvät kehut eivät liikuta mihinkään suuntaan. Itsetuntoni ei ole koskaan perustunut siihen miltä näytän vaan pidän aivan muuita seikkoja tärkeänä. Mieheni kehuu kun aihetta on eli teoista ja saavutuksista. Kolmenkymmenen yhteisen vuoden jälkeenkin saan miehelleni seisokin aikaiseksi koskematta vaikka niihin pieruverkkareihin pukeutuneena.

Onneksi sentään on toisenlaisiakin yli viisikymppisiä. Kuten se erotiikasta ankean avioliittoseksin jälkeen estottomasti nauttiva nainen.

Vierailija
324/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmenkymmenen yhteisen vuoden jälkeenkin saan miehelleni seisokin aikaiseksi koskematta vaikka niihin pieruverkkareihin pukeutuneena.

Varmasti saat, joo. Mutta muistaako miehesi kertoa, että seisokin aikaansaamiseksi hän ajattelee tiiviisti naapurin Jennaa, 23, seksihepenissä?

Vierailija
325/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia on ratkaistu niin, että muija pukeutuu hepeneihin ja minä pieruverkkareihin.

T. Tosimies Reima

Vierailija
326/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmenkymmenen yhteisen vuoden jälkeenkin saan miehelleni seisokin aikaiseksi koskematta vaikka niihin pieruverkkareihin pukeutuneena.

Varmasti saat, joo. Mutta muistaako miehesi kertoa, että seisokin aikaansaamiseksi hän ajattelee tiiviisti naapurin Jennaa, 23, seksihepenissä?

Aivan sama minulle. Luuletko että itsekkään ajattelen siinä tilanteessa miestäni?

Vierailija
327/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asia on ratkaistu niin, että muija pukeutuu hepeneihin ja minä pieruverkkareihin.

T. Tosimies Reima

Reima, saanko viedä pieruverkkarisi hetkeksi tuulettumaan? Pärjäämmehän me hetken ilmankin niitä.

Vierailija
328/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vmp

Luuletko, että ihmisen seksuaalisuus loppuu jossain tietyssä iässä?

Vierailija
329/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama minulle. Luuletko että itsekkään ajattelen siinä tilanteessa miestäni?

Mitä sinä sitten ajattelet?

Vierailija
330/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.

Naiset eivät ymmärrä, että sillä on olennainen merkitys miehen parisuhdetyytyväisyyteen, kuinka hyvältä ja seksikkäältä nainen miehensä silmissä näyttää. Jos nainen ei panosta omaan ulkonäköönsä, niin silloin kasvaa riski sille, että mies joko pettää tai jättää.

No se on sitten riski, jonka otan. Jos mieheni olisi noin idiootti, että olettaa minun pukeutuvan häntä varten, niin ovi auki ja takaisin ei ole tulemista. Ja oletettavasti parisuhdetyytyväisyys ei ole siitä kiinni, miten nainen pukeutuu. Parisuhdetyytyväisyys on ennemmin kaikkea muuta.

Näin tulee pitkiä suhteita.

Mies: "Voisitko tänään laittaa tämän illalla päälle?"

Nainen: "Tämä oli tässä, voit lähteä."

Jutun juoni onkin siinä, että valitsee oikean kumppanin. Jos arvostaa kumppaniaan , ymmärtää olla ehdottelematta tuollaisia koska tuntee sen toisen. Tai jos tuntee tarvetta lässytykseen ja seksihepeniin niin valkkaa tyypin jolle ne on ok. Ei kaikkien ihmisten tarvitse pitää samoista adioista.

Vierailija
331/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo Soinia tietenkin.

Vierailija
332/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo Soinia tietenkin.

XDDD!

Vierailija
333/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lainaamasi, mutta korot ja pikkumekot eivät saa minua tuntemaan itseäni seksikkääksi. Vaelluskengät ja -housut saavat. Hirvikiväärillä ampuminen myös. Sateeseen alasti juokseminen, tai alasti uiminen, mielellään kylmässä vedessä. Metsässä samoilu.

Ylipäänsä luontoyhteyden tunteminen saa minunkin mahlani virtaamaan. Onneksi mies on samaa sorttia

Piirretään rasti seinään. Palstan historian ensimmäinen eräfetisisti on löytynyt.

No mä liityn kyllä tähän kerhoon. Siviilissä pidän aina hametta, koska se on mukava, mutta korkkareihin en kajoa. Seksikkäimmilläni olen luonnon helmassa, vaatteissa tai ilman. Heinäkuu asusteltiin teltassa Jäämeren rannoilla, siellä tulee kieltämättä varsin alkukantainen fiilis ja tulee uiskenneltua puroissakin. Mieskin on (samaa mieltä), villapaita- ja reisitaskuhousutyyppiä. Muunlainen ei kävisi. - se eräjormaa suositellut

Vierailija
334/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tosimies Reima

Reima, saanko viedä pieruverkkarisi hetkeksi tuulettumaan? Pärjäämmehän me hetken ilmankin niitä.

Et saa. Pieruverkkarini tuuletetaan vain minun luvallani, eikä se lupa helposti heltiä.

T. Tosimies Reima

Vierailija
335/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä onnenpekkoja joitten vaimot/tyttöystävät osaavat leikkiä makuuhuoneessa.

Ehdotin kerran vaimolle että laittaisi huulipunaa ennen rakastelua ja sitten olinkin ilman puolisen vuotta.

Ajattele jos olisit niin kuin apn mies joka haluaa naisen käyttävän arkena korkkareita sisällä.

Vierailija
336/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tosimies Reima

Et saa. Pieruverkkarini tuuletetaan vain minun luvallani, eikä se lupa helposti heltiä.

T. Tosimies Reima

No mutta voisimme samalla tuulettaa vähän muutakin:(. Nyt olet kyllä tosi tylsä tosimies!

Vierailija
337/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen kun haluan ja mieheni on sellainen kun haluaa ja yhteiselämässämme ei ole mitään ongelmia niin että olisi jotain ihme temppuja ryhdyttävä tekemään. Sitä vetovoimaa ja rakkautta joko on tai sitten ei. Olen valinnut itseäni viehättävän ja kiihottavan kumppanin ja toivon muidenkin niin tekevän.

Koska parisuhde vaatii työtä. Sun parisuhteesi kuulostaa siltä, että olette yhdessä erikseen. Eikä tämä rajoitu nyt vain pukeutumiseen, vaan koko parisuhteeseen. Sängyssä on hyvä huolehtia myös toisen toiveista ja tyydytyksestä. Yhteisellä vapaa-ajalla on hyvä pyrkiä tekemään myös niitä toista kiinnostavia juttuja.

Voi olla että sulle se parisuhteen toinen osapuoli ei merkitse sun elämässä niin kovin kummoista. Pääasia että saa itse tehdä ja olla juuri kuten haluaa ja sallinet saman asenteen myös kumppanillesi. Monelle parisuhde ei kuitenkaan ole sitä, että asutaan saman katon alla ja harrastetaan itsenäistä seksiä silloin tällöin yhdessä. Parisuhde on monelle toisen huomioimista, hänen tunteistaan välittämistä, hänen tarpeidensa huomioimista jne.

Mistä sinä seksin vedit mukaan? Ei tää puhu5a seksistä vaan arki vaatteista.

Vierailija
338/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vmp

Luuletko, että ihmisen seksuaalisuus loppuu jossain tietyssä iässä?

Tämä nyt selittää miksi epätoivoisesti koitetaan pitää kiinni korkkareista ja muusta pinnallisesta. Nämä ihmiset luulevat että heidän seksuaalisuutensa katoaa sen pinnan mukana.

Vierailija
339/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tosimies Reima

T. Tosimies Reima

No mutta voisimme samalla tuulettaa vähän muutakin:(. Nyt olet kyllä tosi tylsä tosimies!

Älähän höpise. Minä päätän itse, olenko tylsä vai en. Siihen ei ole hameväellä mitään sanomista. Kipitäpä nyt keittämään minulle kahvia.

T. Tosimies Reima

Vierailija
340/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tosimies Reima

T. Tosimies Reima

Reima kulta, minulla kun on nämä hepeneetkin, ja niiden alla virtaa raikas tunturipuro. Kyllähän tosimies haluaa pulahtaa tunturipuroon? Vai pelkäätkö, että kylmä sinut kangistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi