Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1065)
Nuoruuden kaverini tapasi 13 vuotta vanhemman miehen jonka kanssa lopulta päätyi naimisiin. "Lesoili" kerran, että eipähän tarvitse miehen pettää, koska ei kyllä ainakaan nuorempaa (ja ilmeisesti tarkoitti myös parempaa) voi saada kuin hän. Eli siis jotenkin käänteisesti ylpeili sillä, että miehellään on niin paljon nuorempi vaimo?? Ymmärtäisin jotenkin jos mies saunaillassa kavereilleen ylpeilisi nuorella vaimollaan mutta että näin päin..
Sukulaismies leuhkii sillä, että hän on "pomo" jossain pienessä maansiirtofirmassa. Hän ei siis edes omista kyseistä firmaa tai ole siinä osakkaana, ainoastaan esimiehen asemassa.
Eräs tuntemani mies leuhkii sillä, että hän on homofobinen eikä hyväksy homoja. Hän pilkkaa homoja mielellään ja kovaan ääneen missä ja milloin tahansa, mutta ihmettelee sitten, että miksi ihmiset eivät hyväksy sitä, että hän ei hyväksy homoseksuaalisia ihmisiä.
Sillä että jäi orvoksi teininä. En sitten tiedä, mikä siinä orvoksi jäämisessä ja sosiaaliviranomaisten asiakkaaksi ja sijoittamaksi päätymisessä oli niin hienoa hänen mielestään. Toki huomaa aina myös mainita sen että peri vanhempiensa omaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyläpolliisi kirjoitti:
Asiasta toiseen, tuo sana 'lesoilla' on jotenkin hirveänkuuloinen. Mistä ihmeestä se on kieleemme tullut? Mikä on leso? Miksei voi puhua leveilemisestä, kehuskelemisesta, ylpeilystä tai vaikka mainostamisesta, revittelystä yms. Mutta tuo 'lesoilu' on vaan jotenkin niin kaikkein pahinta wt:ia, että huh.
Olen kuullut maalaisten käyttävän tuota "lesoilua", mikä kalskahti oudolta stadilaisen korvaan. Meillä sanotaan "leveily" tai "elvistely" tms.
Noloa kaupunkilaisuudella lesoamista.
Moon maalaanen ja tää on oikeen tuttua sanua kun joku rupiaa elvistelemähän. Sellaaset nolatahan tää nopiaa ja pannahan ojennuksehen. 😁😁
Että hänen koko sukunsa on kotoisin samasta pikkukylästä. Kyllä hänestä tosin huomaa, että isovanhempansa olivat serkkuja ja vanhempansa pikkuserkkuja keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani mies leuhkii sillä, että hän on homofobinen eikä hyväksy homoja. Hän pilkkaa homoja mielellään ja kovaan ääneen missä ja milloin tahansa, mutta ihmettelee sitten, että miksi ihmiset eivät hyväksy sitä, että hän ei hyväksy homoseksuaalisia ihmisiä.
Mulla oli työkaverina samanlainen tyyppi, näytti hämmentyneeltä kun muut eivät nauraneetkaan hänen homovitseilleen.
Jotenkin "pienen" ihmisen aloitus. Onko muille ihmisille nauraminen tosiaan jotenkin sua energisoivaa vai miksi teet näin? Onko sulla heikko itsetunto, kiusattu koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Tuttava kehuu lapsillaan, mitään muuta ei sitten olekaan. Lapset sitä, lapset tätä ja ai että on niin fiksuja ja niin kauniita lapsia. Todellisuudessa ovat suhteellisen huonosti tapakasvatettuja ja aika tylsän näköisiäkin. Mitään viitteitä erityiseen älykkyyteen ei ole.
Siskon mies taas kehuu kuinka hänellä on rahaa, palkka hipoo muistaakseni bruttona noin 1500-1700 euroa kuukaudessa, sisältäen viikonlopputyöt, juhlapyhät ja iltavuorot. Oma palkkani bruttona noin 2800-3100 enkä tasan tee kuin arkisin klo 9-17.
Voi herranjestas! Varsinkin tuota siskon miestä. Siis voi apua.
Miksi haluatte uida näin mutaisessa vedessä?
Nuoruudesta muistuu mieleen ikäiseni mies joka olisi halunnut seurustella kanssani. Kun en lämmennyt hänelle, niin hän alkoi kehua itseään ja korosti sitä että jos en nyt heti iskisi kiinni, niin hän ei välttämättä myöhemmin olisi enää vapaa. Kertoili miten se ja se oli häntä kehunut sillä ja tällä tavoin. Seksiäkin oli kuulemma harrastanut sen ja tämän kanssa. Olen sen verran utelias luonne, että aloinkin tapailemaan häntä jossain vaiheessa ihan ottaakseni selvää miten upea hän oli. Ei olisi kannattanut, todella ällö tyyppi, kova arvostelemaan ja kehui itseään vieläkin enemmän. Ihan tyhjiä sanoja eikä hän edes seksiä ollut aikaisemmin harrastanut, sekin tuli todistettua. Kovasti oli mielenkiintoa kaikkea kohtaan, mutta mitään ei osannut eikä halunnut ohjeistusta. Hänellä oli oikein lista tyttöystävän ominaisuuksista ja ulkonäöstä mikä olisi hänen ihannenainen. Itse hän oli mielestään täysi kymppi.
Aikoinaan kun olin opiskelujen ohella asiakaspalvelutyössä, joku tantta tuli minulle leveilemään, että hänen tyttärensä kuule onkin ylioppilas. Että hänkin on näinollen vähän sellaista parempaa väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi työkaveri leijuu vähän vaikka millä. Yleensä siis tuttavillaan ja heidän koulutuksillaan. Ihan normaali kahvipöytäkeskustelu hänen osaltaan saattaa mennä näin: "Minun ja mieheni yhteinen tuttava Erkki, joka on siis diplomi-insinööri ja töissä paikassa X ja sitä ennen paikassa Z, oli liittynyt seuraajakseni Linkedinissä. Tutustuimme häneen mieheni kanssa, joka siis on projektipäällikkönä yrityksessä G ja tällä hetkellä vastaa asioista K, E ja F, kolme vuotta sitten kun tulimme lentokentän lähtöselvitykseen ja minun LV:n matkalaukustani oli katkennut hihna. Onneksi tuttavani Taavi on Finnairilla turvallisuuspäällikkönä, joten hänen kauttaan saimme pikaisesti yhteyden asiakaspalveluun ja saimmekin suutarille lahjakortin. Ja siis tämä tuttavamme Erkki tuli kuvaan siinä vaiheessa kun.."
Samainen tyyppi jaksaa aina mainostaa sitä, että hänen lapsuutensa naapuri jäi eläkkeelle komisarion virasta. Kyseessä oikeasti
Ai jumankauta, namedropping kirkkaimmassa muodossaan! Mulla oli tämmöinen esimies. Hänhän siis EI ollut yhtiössä yhtään missään asemassa, kuin paimentamassa meidän osaston 7-10 henkilön työvuoroja, sairaslomia, tuntilistoja ja tilauksia. Ei mitään muuta suurempaa kokonaisuutta hänen käsissään.
Mutta yhtäkään lounastaukoa tai kahvihetkeä ei päästy läpi ilman helevetin huonoja aasinsiltoja pitkin hänen johonkin tuttuihinsa, jotka oli menestyneet selvästi häntä pidemmälle. Tämän takia piti keskusteluihin harsia mukaan jopa joku lapsuudessa samalla kadulla asunut, joka on nykyään Nordean pankinjohtaja.
Ja niin edelleen, loputtomiin. Ai että mikä rasitusvsmma koko ukko!
Vierailija kirjoitti:
22 -vuotias tyttökaveri leuhkii sillä, että isä laittaa tilille 500 euroa viikkorahaa ja äiti ostaa yhä hänelle merkkivaatteita mitä hän vain osoittelee haluavansa kaupoissa. Isä on ostanut hänelle myös aikoinaan sähköskuutin ja -pyörän, koppimönkijän, mopon ja mersun. Kotona ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään kotitöitä, sillä heillä kävi myös siivooja. Isä maksaa myös hänen kaksionsa vuokran (tai todennäköisesti on omistusasunto ja maksaa vastikkeen, vaikka vuokrasta puhuukin).
Mulla oli yli kolmekymppinen sinkkunainen työkaverina hetken. Kertoi juurikin noin, että isin kanssa risteilyllä, isi maksoi kaiken. Isi osti asunnon, auton, mitä milloinkin. Selaili nettiä puolet työajasta, poistui yhteisestä vastaajaringistä, että voi keskittyä nettiin. Sumeilematta kehui itseään, eloaan yms. Kunnes pamahti paksuksi. Silloin sanoi: lapsen isästä ei puhuta. Olin tosin jo aikaa sitten vaihtanut työpaikkaa, kuten kolme muuta hänen läheltään.
Kun seuraa alemman sosioekonomisen luokan edustajian edesottamuksia vierestä, niin näiden koko elämän voisi kirjoittaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22 -vuotias tyttökaveri leuhkii sillä, että isä laittaa tilille 500 euroa viikkorahaa ja äiti ostaa yhä hänelle merkkivaatteita mitä hän vain osoittelee haluavansa kaupoissa. Isä on ostanut hänelle myös aikoinaan sähköskuutin ja -pyörän, koppimönkijän, mopon ja mersun. Kotona ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään kotitöitä, sillä heillä kävi myös siivooja. Isä maksaa myös hänen kaksionsa vuokran (tai todennäköisesti on omistusasunto ja maksaa vastikkeen, vaikka vuokrasta puhuukin).
Mulla oli yli kolmekymppinen sinkkunainen työkaverina hetken. Kertoi juurikin noin, että isin kanssa risteilyllä, isi maksoi kaiken. Isi osti asunnon, auton, mitä milloinkin. Selaili nettiä puolet työajasta, poistui yhteisestä vastaajaringistä, että voi keskittyä nettiin. Sumeilematta kehui itseään, eloaan yms. Kunnes pamahti paksuksi. Silloin sanoi: lapsen isästä ei puhuta. Olin tosi
Olikohan lapsikin omalle isille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luit minun ajatukseni!😂
Oon tainnut tipahtaa uusio sanojen kehityksen junasta kun kuvittelin lesoilleet=lesboilleet
Minäkin luin sanan lesoilemisen ekaa kertaa tänään .
En ole ikinä kuullutkaan, että lesoilulla tarkoitettaisiin jotain muuta kuin lesboilua. Onko kyseessä joku maaseudun sanonta? Leveilystä, elvistelystä jne. olen kyllä kuullut usein puhuttavan.
Lesoilu oli kyllä ihan leuhkimista jo lapsuudessani 70-luvulla.
OMG, mä tosiaan en pysty olemaan saunassa kauaa ja aika usein se harmittaa kun on pakko lähteä pois kesken mielenkiintoisten keskustelujen. Alkaa helposti löyly väsyttää ja tulee tunne että kohta pökerryn.265
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luit minun ajatukseni!😂
Oon tainnut tipahtaa uusio sanojen kehityksen junasta kun kuvittelin lesoilleet=lesboilleet
Minäkin luin sanan lesoilemisen ekaa kertaa tänään .
En ole ikinä kuullutkaan, että lesoilulla tarkoitettaisiin jotain muuta kuin lesboilua. Onko kyseessä joku maaseudun sanonta? Leveilystä, elvistelystä jne. olen kyllä kuullut usein puhuttavan.
Lesoilu oli kyllä ihan leuhkimista jo lapsuudessani 70-luvulla.
Leuhka ja leso oli ihan yleiset sanat seitkytluvulla
Naapurin rouva on ikionnellinen, kun hänen tyttärensä on samalla luokalla lukiossa kuin erään kansanedustajan veljen tytär.