Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1065)
Täällä on tyyppi, jonka on tartuttava kiinni jokaisen kirjoitukseen veetuilemalla ja vesittämällä kaikki hauskuudet. Käy kirjoitukset läpi ja haastaa riitaa.
"Mun isä on poliisi!!" huusi pulska tyttö ala-asteella vastauksena kaikkeen huonosta käytöksestä seuranneeseen kritiikkiin.
"En ole eläissäni lukenut yhtään kirjaa!"
Kaverini kehuu rikkailla sukulaisillaan, mitä ne hankkii ja kuinka paljon viettävät aikaa ulkomailla...kun ei itsellä mitään ole. Kiusaannuttaa, kun kertoo kaikki heistä..
Tunnen suurta myötähäpeää ihmisiä kohtaan jotka ajavat Tesloilla ja kuvittelevat sen olevan hienoa...🤮
Montakin. Suomen presidentiksi valittiin Venäjän Putin, kun Stubb valittiin.........missä on Oulu by nolouden prinsessa ? Kuusamon, sitten alas, sitten ylös ja vielä jopa Ruotsin puolelle........kaikkea sekin keksi kysellä !!!! Suu kävi koko ajan........ Ei mitään järkeä !!!!!! Mitähän vielä siitä.........ja se oli joku 20-v !!!! Ettei sen ikäinen nyt tiedä, missä on Oulu ja että kuka valittiin MEIDÄN presidentiksi !!!!!!! Kyllä hävetti !!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tunnen suurta myötähäpeää ihmisiä kohtaan jotka ajavat Tesloilla ja kuvittelevat sen olevan hienoa...🤮
Entäs heitä joilla on Tesla mutta se on heille vaan auto?
(Ja itsellä ei ole Teslaa eikä lähivuosina tulekaan.)
Puolituttu kertoi ylpeänä että tilillä on TONNI
Yks yli-ikäinen teinityttö kaveri tanssi kännissä typerällä videolla ja siitä nousi pienoinen kohu. Selitteli sitä sit sillä, että oli vaan siinä liian seksikäs.
Anoppi Minulla tuli varmaan paremmin maitoa kuin sinulla tulee. kun imetin esikoistamme.
Kouluaikoina oli luokalla yksi tyttö joka omaehtoisesti siirtyi kasvisruokavalioon. Kuuluvalla äänellä tätä kailotti että hänen vanhempien PITI ottaa yhteyttä kouluun että saa haluamansa. Muisti aina dramaattisesti näytellä että äääh taas mä joudun ottaan tota kasvislasagnea kun muilla liharuokapäivä. kasvisruokapäivänä taas muistutti että hän syö joka päivä VAIN kasvisruokaa. Koulun jälkeen kinkkupitsa kuitenkin kelpasi kun ei ollut muuta ruokaa. Siitä ei kuitenkaan saanut koulussa muistuttaa että eilen kelpasi kinkkupitsa ja tänään kitistään kuivista kasvispullista. Tänäkin päivänä jatkuu tuo samanmoinen meno ja itsensä jalustalle nostaminen kun on niin eettinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Eräs kehui kuinka paljon hän on ajanut autolla, enemmän kuin kukaan muu. Kyseessä oli ihan aikuinen ihminen ja niin ylpeä tästä uroteostaan.
Joo tiedän kanssa sellaisen tyypin. Mä oon peruuttanutkin enemmän kuin te olette ajaneet eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Anoppi Minulla tuli varmaan paremmin maitoa kuin sinulla tulee. kun imetin esikoistamme.
Minunkin anopilla oli ihan kaikki mennyt lasten kanssa paremmin. Mm. tuo maidontulo.
Kyläpolliisi kirjoitti:
Asiasta toiseen, tuo sana 'lesoilla' on jotenkin hirveänkuuloinen. Mistä ihmeestä se on kieleemme tullut? Mikä on leso? Miksei voi puhua leveilemisestä, kehuskelemisesta, ylpeilystä tai vaikka mainostamisesta, revittelystä yms. Mutta tuo 'lesoilu' on vaan jotenkin niin kaikkein pahinta wt:ia, että huh.
Mutta tuo 'lesoilu' on vaan jotenkin niin kaikkein pahinta wt:ia, että huh.
No huh vaan itsellesi! Tuo lyhenne wt on jotenkin niin kaikkein pahinta mitä voi nähdä, ja kertoo kaiken oleellisen käyttäjästään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka leveilevät sivistymättömyydellään. Kehutaan, miten vähän kouluja on käyty ja miten huonolla menestyksellä.
Ja sama toisinkin päin, joka välissä pitää mainita kuinka korkealle on opiskeltu, vaikka välttämättä mitään kunnollista työtä tai virkaa sillä ei ole saavutettu.
Yksi kaveri päivittää faceen säännöllisesti kuinka hän on ollut niin ja niin monta vuotta, kuukautta ja viikkoa juomatta alkoholia. Niinkuin se nyt hänestä mitenkään paremman ihmisen tekisi, saati olisi mikään erityinen saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini kehuskeli, kun pääsi 20-vuotiaana eläkkeelle ja sai n. 500€/kk eläkettä. Olemme saman ikäisiä ja itse sain silloin vakituisen työpaikan ja tienasin n. 2600-2800€/kk.
Joo, mutta se sai vapaa-aikaa ja aika on meidän kallein resurssi. Jäisin eläkkeelle heti jos saisin jäädä.
Virolainen ammattikoululainen leuhki nostavansa Kelan tukia yli 800€/ kk. En tiedä voiko olla totta. Kuulin luokkakaverinsa äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin anopilla oli ihan kaikki mennyt lasten kanssa paremmin. Mm. tuo maidontulo.
Mun anopilla sen sijaan oli poikkeuksellisen vaikeaa, ei ole koskaan ollut kellään NIIIIN vaikeaa.
Ainakin jo 50- luvulla osattiin leuhkia, leveillä, ylvästellä, lesoilla...
Ihan tuttuja sanoja.
Tiedän, olin siellä. Lesoillakseni kerron, että olen nyt 80v ja jonkinlainen muisti tuntuu pelaavan.