Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D

mokat ja muut?
25.09.2018 |

Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D

Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!

Kommentit (1065)

Vierailija
541/1065 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ilmeisesti pesunkestävä juntti Savosta. :D

Vierailija
542/1065 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tästä ei oo ees kauaa ko oltii hotellissa yötä ja aamupalalla istuttii 4 henkisen seurueen viereen syömään. kaikki heistä oli ainaki yli 25 ja yks heistä alkoi ylpeillä pöllimis taidoillaa. kaks oli vähä vaikeana ja nolona mut viimine alko ihastelee hulluna. olivat siis iha perus työssäkäyvän näkösiäki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1065 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen ripulitauti laihdutti häntä muutaman kilon. Oli ilmeisen tyytyväinen.

Vierailija
544/1065 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, ja sitten nää, joiden työnantaja ei nyt mitenkään voi pärjätä, kun antoi minulle potkut. Kun minä tein siellä kaiken ja nyt menee koko työpaikka nurin, kun eivät pärjää siellä ilman minua.

Niin korvaamattomia ovat jotkut. Ja näitä on kaupan kassasta asiantuntijoihin, joiden suusta on ihan samat lauseet kuultu. Etenkin nuo kaupan kassat naurattaa. Mutta eiköhän niistä asiantuntijoista luopumiseenkin ole ihan painavat ja perustellut syyt.

Tuttu oli mäkkärin vuoropäällikkönä ja hoki ettei voi hankkia lapsia, kun ei voisi jäädä äitiyslomalle kun ei siellä pärjättäisi :/

No jos ei pärjättäisi, niin nettopalkka ois jotain muuta kuin 1000€/kk...

Vierailija
545/1065 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono löylynsietokyky. Tällä kehuskelee todella moni nainen. Kai se on olevinaan naisellista, ettei tykkää löylyistä tai saunasta muutenkaan. Ehkä saunominen on olevinaan miehekästä ja junttia.

Miten iso osa näistä jutuista kuulostaa ihan normaalille keskustelulle, eikä millekään lesoilulle? Esim tämä

- mä tykkään ottaa kyllä heittää löylyä sitten ihan kunnolla, sano vaan jos menee liikaa

- okei, ite en kyllä kestä kovia löylyjä. Mies aina heittää liikaa niin pitää saunoa erikseen.

Onko tää lesoilua ja kumman osalta??? En ymmärrä, millaisessa keskustelussa löylyn kestämisellä voisi lesoilla?

Vierailija
546/1065 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui sillä nuori tyttö kuinka poikaystävänsä oli puukottanut jotain ja hän oli ollut itse tutkintavankeudessa kun oli löytynyt kotietsinnässä kuulema satoja nappeja... Todella noloa leuhkia kovaan ääneen, kuinka ”kovis” on..

Vierailija
547/1065 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu kehuu Facebookissa  miten hoitaa lapset ja muutekin touhuaa vaikka olisi migreenissä, flunssassa tms.

"Sahalaidat vaan välkkyi silmissä  ja tuntui että yrjö lentää mutta  vein Nikon hammaslääkäriin ja sitten kouluun ja sitten kävin Primassa ,  oksensin siihen pihaan heh heh, ja sitten menin kotiin ja leivoin äidin muruille sämpylät . Mitäs yhdestä päänsärystä"

"Kuumetta 40c ja tässä vain ajellaan Mikkelistä tampereelle autokaupoille!"

" Pitäis vissii mennä tuon polven kanssa päivystykseen.. nooh. Justhan tässä vedettiin koirien kanssa viiden kilsan aamulenkki"

Kannattaa vinkata hänen kotikaupungilleen, että nyt olis kunniapatsaan paikka koko kylän sankarittarelle. Ehdota silmäaiheista veistosta, jonka pupillien paikalla on pokasahat.

Vierailija
548/1065 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni veli hankki askelmittarin ja ylpeänä kertoi että hänelle tuli päivässä pari sataa askelta kun liikkui väliä tietokone-wc-jääkaappi.

Sama juttu, jo edesmennyt ystäväni kertoi kuinka hänellä tulee 200-400 askelta päivässä ! Oli todella ylipainoinen ja ajatteli, että se on paljon.

Vierailija
549/1065 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä rehentely, kun on niin paljon harrastuksia lapsilla, ettei ehdi kuin kuskina olemaan ja sekuntiaikataulut on käytössä. Ollaan niin kovin harrastavainen perhe, että!

Ei kannattaisi rehennellä, opiskelen kehityspsykologiaa ja liian monet harratukset lapsilla eivät tee hyvää, muodostuvat ennemmin riskitekijöiksi kuin suojaisivat lasta. Tää taitaa olla vanhempia, ei lapsia varten tämä toiminta. Lapset uupuvat ja stressaantuvat mutta yhtäältä haluavat miellyttää vanhempiaan.

Ohis.

Vierailija
550/1065 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suurin osa näistä asioista on ihan normaalia keskustelua erilaisista asioista ja tavoista, ei mitään lesoilua. Outoa, että joku voi ottaa lesoiluna esim. sen, että toinen ei käytä valkosipulimurskainta, vaan veistä... Aika monista kommenteista paistaa myös perinteinen kateus läpi.

Vierailija
551/1065 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä esitteleminen aina sanoilla "Virtanen kaksois-veellä". Kas kun ei lyö käyntikorttia käteen.

Vierailija
552/1065 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu kehuu Facebookissa  miten hoitaa lapset ja muutekin touhuaa vaikka olisi migreenissä, flunssassa tms.

"Sahalaidat vaan välkkyi silmissä  ja tuntui että yrjö lentää mutta  vein Nikon hammaslääkäriin ja sitten kouluun ja sitten kävin Primassa ,  oksensin siihen pihaan heh heh, ja sitten menin kotiin ja leivoin äidin muruille sämpylät . Mitäs yhdestä päänsärystä"

"Kuumetta 40c ja tässä vain ajellaan Mikkelistä tampereelle autokaupoille!"

" Pitäis vissii mennä tuon polven kanssa päivystykseen.. nooh. Justhan tässä vedettiin koirien kanssa viiden kilsan aamulenkki"

Minä tein samantapaisia päivityksiä joskus, kun ku""pää exäni jätti  minut selviämään lasten kanssa vaikka olisin ollut sairas  " Että näin! Ukkoa ei näy taas missään eikä vastaa puhelimeen, tultiin pikkujätkän kaa tähän hiekkakakkuja tekemään ja typy  nukkuu tyytyväisenä rattaissa mutta itselläni on kyllä ihan kauhea olo,  tunnen että mulla on kuumetta ja kurkkukin hirveän kipeä".

Vierailija
553/1065 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehui sillä nuori tyttö kuinka poikaystävänsä oli puukottanut jotain ja hän oli ollut itse tutkintavankeudessa kun oli löytynyt kotietsinnässä kuulema satoja nappeja... Todella noloa leuhkia kovaan ääneen, kuinka ”kovis” on..

Nykyään kyllä yhä nuoremmat käyttää ja pitää sitä ”coolina”. Surullista. Kuulin kanssa vastaavaa ohimennen ja oli kyllä nuori tapaus.

Vierailija
554/1065 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä rehentely, kun on niin paljon harrastuksia lapsilla, ettei ehdi kuin kuskina olemaan ja sekuntiaikataulut on käytössä. Ollaan niin kovin harrastavainen perhe, että!

Ei kannattaisi rehennellä, opiskelen kehityspsykologiaa ja liian monet harratukset lapsilla eivät tee hyvää, muodostuvat ennemmin riskitekijöiksi kuin suojaisivat lasta. Tää taitaa olla vanhempia, ei lapsia varten tämä toiminta. Lapset uupuvat ja stressaantuvat mutta yhtäältä haluavat miellyttää vanhempiaan.

Ohis.

Ja näitä vanhempia riittää! Ilmeisesti luulevat, että mitä enemmän harrastuksia sen parempi lapsi ja etenkin sitä ahkerampi vanhempi - mutta en tiennytkään että se voi jopa vahingoittaa lasta...

Vierailija
555/1065 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
556/1065 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono löylynsietokyky. Tällä kehuskelee todella moni nainen. Kai se on olevinaan naisellista, ettei tykkää löylyistä tai saunasta muutenkaan. Ehkä saunominen on olevinaan miehekästä ja junttia.

Miten iso osa näistä jutuista kuulostaa ihan normaalille keskustelulle, eikä millekään lesoilulle? Esim tämä

- mä tykkään ottaa kyllä heittää löylyä sitten ihan kunnolla, sano vaan jos menee liikaa

- okei, ite en kyllä kestä kovia löylyjä. Mies aina heittää liikaa niin pitää saunoa erikseen.

Onko tää lesoilua ja kumman osalta??? En ymmärrä, millaisessa keskustelussa löylyn kestämisellä voisi lesoilla?

Eihän tuo sinun kirjoittamasi olekaan lesoilukeskustelu, mutta alkuperäisen kokemus ei todennäköisesti mennyt noin.

En ymmärrä tätä palstalaisten ajatusmallia:

1. Kirjoittaja tulee _lesoilua_käsittelevään_ ketjuun kertomaan _oudoimmista_ asioista joista hänelle on tuttava/sukulainen/kaima/kummi/koirankouluttaja tullut lesoilemaan (HUOM. Ei siis keskustelemaan asiasta x niin kuin normaalit ihmiset.)

2. Kommentoija: "Kuulostaa normaalilta keskustelulta, ei oo lesoilua tuommoinen!!1!"

Miksi vängätä tästä joka välissä? Joo, jos itse puhut esim. tuosta löylynsietokyvystä, niin et automaattisesti ole leuhka tai leso tai leveilijä. Riippuu MITEN siitä puhut.

Itse olen tavannut tällaisia yltiönaisellista pja$kaa jauhavia naisia, juurikin lesoilumielessä (myös löylyjen kestämättömyydestä). Ollaan niin prinsessoja ettei kukaan vedä vertoja.

Vierailija
557/1065 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunta käy joskus ulkomailla lomilla all-inclusive-hotellissa ja kehuu, että jo ensimmäisenä päivänä ovat juoneet enemmän ilmaista viinaa, kuin tavikset koko lomansa aikana maksullista.

Vierailija
558/1065 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on Diplomi-insinööri.

HUOM! DIPLOMI !

(Kauan sitten koulussa)

Onko lesoilua, riippuu asiayhteydestä. Jos asiaa on häneltä kysytty, niin ei ole, mutta jos hän on sen itse tuonut esille ilman, että se on liittynyt keskusteltavaan asiaan, niin on.

Vierailija
559/1065 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan eilen kun luin täällä toisesta ketjusta, miten joku mies lesoili sillä että on ollut sängyssä yli kymmenen naisen kanssa mutta vain kaksi oli saanut sen hepin nousemaan. Kyllä veti hiljaiseksi.

Vierailija
560/1065 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkilesoilijat.

Erityisesti yksi "paljasjalkainen" eukko alkoi ärsyttää jo ensikeskustelusta, mutta seuraavien kuukausien ajan sain kuulla muunmuassa seuraavaa:

"Miksi sä sanot sä ja mä, ettekö te maalaiset sano mie ja sie? Kyllä sun puhetyylistäsi kuulee, että olet maalta, ei sitä kannata peittää. (Ja olen lapsesta asti sanonut mä ja sä, koska isäni oli helsinkiläinen ja äiti omaksui puhetavan myös nopeasti)

"Meillä täällä pääkaupunkiseudulla..." (joku mainitsi, miten Tampereen toimistossa asiassa toimittiin)

"No me täällä kaupungissa ikämme asuneet olemme tottuneet.." (keskustelu koski loskaa ja joku kuopiolainen KEHTASI sanoa, kuinka kaipaa oikeaa lunta)

"Hyi, miten voit sanoa, että viikonloppu Hangossa oli rentouttava! Minusta viikonloppu damissa olisi niin ihana!" ja kun joku siihen totesi, että Amsterdam on niin täynnä turisteja, ettei sinne kukaan halua lähteä tuupittavaksi, hän sitten minulle lohduttavasti myönsi, että: "No, mutta kaipa sitä maalta lähtöisin oleva maalle haluaakin ja onhan siellä Hangossa tietysti sellainen perinteinen merellinen ilmapiiri.."

"No kun sä olet sieltä maalta kotoisin niin haluaisit varmasti metsää tai peltoa mieluummin, mutta me täällä ikämme asuneet olemme niin tottuneet, ettemme osaa muuta kaivata..."  (Sanoin, etten viihdy tilapäisasunnossamme, jossa ainoa näköala on vastapäinen tiiliseinä)

ja samassa keskustelussa hetkeä myöhemmin: "Ai kuinka mielenkiintoista! Olen kuullutkin, että se on teidän junantuomien suosiossa!" (kun kerroin, että ostimme asunnon Ullanlinnasta)

"Ai joo, ethän sä voi tietää, kun olet sieltä maalta" (kyseessä oli kerrostalo jossain alueella X, jossa oli "viehättävä erkkeri" ja johon kehtasin kommentoida, että valitettavasti alue ei ole minulle tuttu, koska harvemmin liikun siellä.)

"En edes muista milloin olisin käynyt Vantaata kauempana ja sinnekin yleensä menen vain lentokentälle." (Kun kerroin kysyttäessä viikonloppusuunnitelmista omani olevan anopin auttaminen kirpparipöytätavaroiden hinnoittelussa.. Järvenpäässä, joka tuntui olevan erityinen inhokki ja josta sain kuulla niin monet kerrat.)"

Ja anopista puheen ollen, kerran kävi maalaisuuteni myös ilmi, kun kehuin anoppiani. Se on kuulemma maalaisilla yleistä, että anopin kanssa tullaan toimeen. Hän itsehän oli jo aikaa sitten todennut, että viileät välit ovat parhaat.

No tuo maalaisuuden hokeminen osaltani loppui siihen, kun työporukan paras ystäväni (jolle olin jo aiheesta avautunut ja jota muistelen aina tuon naisen muistaessani lämmöllä) oikein kovaan ääneen lounaalla tuon naisen kuullen ihmetteli, että "miten sä (minä siis) aina jaksat kuunnella meidän takapajulan pikkukaupungin vikinää ruuhkista ja muusta, kun olet asunut kuitenkin niin isoissa kaupungeissa!?" Keskustelu siitä sitten eteni siihen, mitä olen tehnyt ja missä - ja koin ihan suunnattoman suurta nautintoa nähdä naisen ilme, kun hän tajusi, että en ehkä ollutkaan sellainen maalaispulliainen, jota hän oli minusta kuvitellut.

Täytyy kyllä myöntää, että oma mokani, sillä en koskaan laittanut luuta hänelle kurkkuun, koska olen selkärangaton nössö.

Ei pitäisi ikinä sanoa, että vihaa ihmistä. Mutta tuota ihmistä vihasin ja vihaan täydestä sydämestäni. Vaihdoin työpaikkaa alle vuodessa, koska samassa projektitiimissä hän oli ihan järkyttävä ja ymmärsin aika nopeasti, miksi saamani työpaikka oli vapautunut niin äkisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi