Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1065)
1980-luvulla ammattikoulussa yksi tyttö sanoi että "meilläpä on Mersu". Muistan tuon asian vieläkin..
Jestas kirjoitti:
"Tyttäreni valmistuu kolmen vuoden päästä tarjoilijaksi!" Ööjoo...
Itse en pidä sitä turhana että vanhempi on tyytyväinen kun lapsensa valmistuu ammattiin. Varsinkaan kun kyseessä on ammatti jossa ON töitä.
Omat lapset vielä kouluiässä, et ei ole siitäkään kiinni. En vaan oikein tahdo sietää "toi on paska ammatti"-mielipiteitä, kaikille töille pitää tekijänsä olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ostanut uudet ikkunaverhot. Anoppi tuli kylään, huomasi että uutta marimekkoa on ikkunassa. Hän siinä nopsaan pistämään paremmaksi. Ilmoitti ylväästi, että hänelläkin on uudet verhot, ja hän on KUTONUT NE IHAN ITSE! Anoppi on muutenkin varsinainen teeseitse -ihminen, hyvä ettei vessapaperikin ole itse tehtyä... Kun itse tehty on kuulemma aina parempi kuin ostettu.
Siis onko sun anopilla räsymatot ikkunoissa?😄😅 Kyllä niillä jo kelpaa kehuskellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono löylynsietokyky. Tällä kehuskelee todella moni nainen. Kai se on olevinaan naisellista, ettei tykkää löylyistä tai saunasta muutenkaan. Ehkä saunominen on olevinaan miehekästä ja junttia.
Sä et nyt ole ollenkaan tajunnut mikä tässä ketjussa on idea. Ei tuo ole mitään lesoilua tai kehumista.
Juu, mun kohdalla huono löylynsietokyky ei kyllä ole lesoilua nähnytkään. Saunominen laukaisee mulla usein migreenin ja jos ei tule migreeniä, niin verenpaine laskee niin alas että olen pari kertaa pyörtynyt suihkuhuoneeseen. Ei niillä kyllä leveillä, haluaisin saunoa mutta ei siinä ole järkeä kun terveys kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Jestas kirjoitti:
"Tyttäreni valmistuu kolmen vuoden päästä tarjoilijaksi!" Ööjoo...
Itse en pidä sitä turhana että vanhempi on tyytyväinen kun lapsensa valmistuu ammattiin. Varsinkaan kun kyseessä on ammatti jossa ON töitä.
Omat lapset vielä kouluiässä, et ei ole siitäkään kiinni. En vaan oikein tahdo sietää "toi on paska ammatti"-mielipiteitä, kaikille töille pitää tekijänsä olla.
Tarkoitin sitä, että kyseessä on kolmevuotinen koulutus. Riittää lesoiltavaa moneksi vuodeksi 😁
Olen saanut kutsun juhliin Brändöhön. (Tosiasiassa siis Palosaareen Vaasassa...)
Minulla on suomenmestaruus xxx:ssä. (Tosiasiassa tuo oli nuorten suomenmestaruus xxx-lajin tietyn variaation joukkuekisassa...)
Miesystäväni oli erikoisjoukoissa. (Mittaustiedustelu, vänrikki...)
Harrastan matkustelua. (Alanya, Kos, Teneriffa...)
Pidän tulisesta ruuasta. (Iskender kebab...)
Minua kosittiin timanttisormuksella. (14k, zirkoni...)
Olen filosofian maisteri. (Gradu yllättäen muodollista 50-luvun kieltä, aiheessa ei mitään nykyaikaista, mummo samalla alalla ja ylpeä lapsenlapsestaan...)
Kandityö on sitten jo todella vaativa, lähestulkoon väitöskirjan tasoa. (Tätä ei tarvinne selittää)
Olen kielitaitoinen. (Englanti jota ei pysty puhumaan spontaanisti...)
Pidän kuntoa yllä lenkkeilemällä koiran kanssa. (Korkeintaan korttelin ympäri, kädessä kännykkä tai rööki)
Olen hyvä sisustamaan. (Kaikki valkoista paitsi tähtikuvioinen sohvatyyny...)
Pikkuveljeni on meidän suvun tietokoneguru. (Saarioisten pizzaa, lihapiirakkaa, NHL-jääkiekkoa ja some...)
Olen aikanaan seurustellut xxx:n kanssa. (Kertapano kännissä erään suomipop-staran kanssa...rumpali pani kaveria viereisellä sängyllä...)
Sama muija kehui aikanaan omia sääriään hyvännäköisiksi. (Kun olette saaneet liioittelun tasosta kuvan niin voitte arvata olivatko ne. Miten kukaan kehtaa kehua noin näkyvää ja helposti todennettavissa olevaa asiaa...)
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisihmisen juopottelulla lesoilu teinityyliin..
Onko kyseessä M. R.
Yksi nainen oli kehuskellut heidän talonsa olevan "tämänkaupungin siellä rikkaiden alueella.
Alue on sellainen kylänperän sumppu, jossa kellään ei ole pihaa; tavallisia omakotitaloja limittäin, niin että kaljaa et voi pihalla juoda naapurin näkemättä. Aina kun näen tämän naisen, minulla tulee mieleen tuo hänen toteamuksensa. Uskon, että häntä nyt hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen oli kehuskellut heidän talonsa olevan "tämänkaupungin siellä rikkaiden alueella.
Alue on sellainen kylänperän sumppu, jossa kellään ei ole pihaa; tavallisia omakotitaloja limittäin, niin että kaljaa et voi pihalla juoda naapurin näkemättä. Aina kun näen tämän naisen, minulla tulee mieleen tuo hänen toteamuksensa. Uskon, että häntä nyt hävettää.
Lahden Karisto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono löylynsietokyky. Tällä kehuskelee todella moni nainen. Kai se on olevinaan naisellista, ettei tykkää löylyistä tai saunasta muutenkaan. Ehkä saunominen on olevinaan miehekästä ja junttia.
Lapsena kestin istua huomattavasti pitempään ja kuumemmassa saunassa. Sitten tuli pitkä pitkä väli etten käynyt oikeastaan yhtään saunassa ja nyt kun sitä on aina välillä harrastanut niin en vaan kestä. En minä sillä kyllä leveile. Istun tai siirryn suosiolla alemmalle lauteelle jos siltä tuntuu ja so be it. :D
Mä taas rakastan saunassa olemista, kehun aina että voisin olla vaikka parikin tuntia saunassa. 🤗
Mutta harmikseni mulla ei nykyisin oo enää mahdollisuutta käydä niin useasti saunassa kuin ennen, niin mullekin tulee nykyisin tosi huono olo saunassa olemisesta, edes tuntia en pysty siellä olemaan. En sillä lesoile koska se ei ole lasoilun syy vaan harmillinen asia.
15 vuotta sitten, teini-ikäisinä tyttöinä kaikki normaalipainoiset kaverit valittelivat teinityyliin porukassa, että pylly on ruvennut leviämään puberteetin myötä. Porukassamme oli yksi reilusti ylipainoinen tyttö, painoi yli 100kg ja kaikki hänen "tavaransa" kerääntyi keskivartaloon ja jalat olivat tikkulaihat. Hän lesoili meille muille että onneksi hänellä on pieni perse - sitähän miehet katsovat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran paikallisliikkenteen bussissa tapahtunutta:
Yliopiston kohdalla viereeni istahti jonkin sortin biologian alan tutkija. Vanhempi nainen. Tosi puhelias. Itse olin työpäivän jäljiltä väsähtänyt, mutta ystävällisyyttäni kuuntelin ja vastailin hänen uteluihin. Selitti ummet ja lammet korostaen joka väliin akateemisuuttaan... ja että hänen poikansakin ovat akateemisia yliopistotutkintoineen, ja että asuvat ylellisesti. Sitten keskustelu eteni minuun. Kun kävi ilmi, että olen tavallinen merkonomi, alkoi vähättely ja oman paremmuuden korostaminen ja lopulta hiljaisuus. ”Onneksi meidän perheessä ollaan korostettu opiskelun tärkeyttä!” Ookoo.. :DHei, ihan kuin meidän äiti! En ole varma onko kyseessä liian hyvä vai huono itsetunto. Joo, on käynyt yliopiston ja tyttäret kanssa, mutta niin on moni muukin nykyaikana.
Yksi pätemisen aihe on matkustelu, ja on vähättelevää asennetta kotimaassa viihtyviin.
1. No aika moni muukin on kiertänyt maailmaa.
2. Osa ihmisistä investoi rahansa muihin harrastuksiin eikä kuluta luonnonvaroja lentämällä.
3. Sivistystä saa myös Suomessa.
4. Esimerkiksi yksi läheiseiseni ei matkustele siksi, että joutui lapsena muuttamaan useamman kerran isänsä työn perässä.
Oltiin parikymppisiä ja kaverin kaveri hengas nelikymppisen äijän kanssa. Oli kuulemma maaliman parasta seksiä yms. Oli parikymppisesta aika irstaan näköistä, kun istuivat sylikkäin ja vaihtoivat limaa. No sitten tämä emäntä, joka oli tavallinen tallukka, lesoili sillä, "Make sanoi, et mulla on kaupungin paras perse!" No kyllä se Make sen tietää, onhan sillä jo kokemusta... :)
Mun mies sitä ja tätä. Ei kiinnosta sun mies. Tein miehen rahoilla sitä ja tätä. Jaa?
"Tyttäreni avioitui Saksaan." Onko se avioituminen elämäntehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 90-luvulla
Eräs tuttava kertoi että oli ollut M.Jacksonin henkivartijana kun Maikkeli oli ollut keikalla Suomessa.
Minkään valtakunnan vartijakoulutusta ei tyypillä ollut eikä edes mitään kontakteja tuollaisiin systeemeihin.Sama tyyppi selitti että on poliisin undercover tehtävissä huumeisiin liittyen..
Asui silloin pikku kaksiossa Vantaalla ja oli duunissa Keskolla..Puhui ihan tosissaan noista jutuista..
Tunnetaankohan sama tyyppi? Sai World Trade Centerin terrori-iskuista Puolustusvoimilta salaista tietoa, poliisi ei anna ylinopeussakkoja, kun hänellä on niin tärkeä asema ja on ollut viime vuosina suunnilleen jokaisessa poliisin näkyvämmässä toiminnassa mukana (mm.kouluampumiset). Tekee tavallista duunarityötä, mutta se on omien sanojensa mukaan vain ajankulua ja peitohommaa varsinaiselle työlle,
Eihän harhojensa kertominen ole mitään lesoilua.
Meillä töissä:
Muijat selittää suu vaahdossa, miten taas tänäänkin otetaan viiniä. Oi kun raskas päivä, onneksi kotona on jo viini kylmässä jne...
Pubiruusujen näköset pöhöttyneet muijat kehtaa vielä leuhkia viinin lipityksellään ja sitä muuten lipitetäänkin paljon ja aina on tekosyy laittaa viini kylmään. Hoitoalalla luulis tiedettävän juomisen haitat!
Toinen juttu on citymarketin palvonta. Työpaikallamme on yksi joka tekee ruokaostokset citymarketissa, muut käyvät lidlissä tai prismassa. Sitä ihailun määrää miten sillä yhdellä voi olla niin paljon rahaa että voi käydä cittarissa ja tää cittarin kävijä paistattelee ihailevien katseiden alla ja keulii ihan huolella miten taas tuli kastehelmiastioiden leimapassi täyteen 🙈
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tää kehuskelu näkyy? En itse siedä löylyjä, mutta musta se on enemmänkin noloa. Oltiin vastikään mökillä ja siellä oli nainen joka kesti isot löylyt, pystyi juomaan shotteja ja uimaan järvessä. Kaikki samat jutut teki kuin miehet. Kyllä sitä ihailtiin paljon enemmän kuin mua, joka vaan jänisti kaikesta :D Ei pysty.
En oo itse ilmiöön törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten huono itsetunto on näillä ihmisillä, jotka ottavat ihan tavalliset sanomiset leuhkimisena? Puoletkaan tän ketjun jutuista ei kuulosta leuhkimiselta ollenkaan, ihan normaaleja smalltalk-juttuja. Tyyliin toi edellä mainittu ”juon paljon kahvia” (leuhkaa?) ja toinen ”en juo ikinä kahvia” (leuhkaa?).
Hahaha, minkähän verran sitä pitäis juoda, että ei pidetä ylpeänä? 😂
Muutama romanihullu nainen. Miesystävän nimen on pakko olla vähintään Mertsi, jotta julkisella paikalla kaikille tuntemattomillekin tulee selväksi, ettei miesystävä todellakaan ole mikään "suomalainen". Suomalaisista myös puhutaan usein kolmannessa persoonassa, ilmeisesti jossain harhassa.
Sä et nyt ole ollenkaan tajunnut mikä tässä ketjussa on idea. Ei tuo ole mitään lesoilua tai kehumista.