Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1065)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lesoilin teinigoottina, etten kuuntele aivokuolleiden lampaiden massamusiikkia!
Hävettää....
Tää on yleistä teininä. Mun mielestä oli coolia lesota sillä, että en kuuntele radiota. Oikeasti kyllä kuuntelin joskus. Joku julkkis jossakin haastattelussa oli sanonut, ettei kuuntele radiota, niin jostakin syystä piti matkia.
Mikäs tässä nyt on? En mäkään ole kohta 20 vuoteen kuunnellut radiota. En tiedä mitä kukakin poppari esittää, kun ei kiinnosta.
En mä sillä leuhki, jos tulee puheeksi, niin kerron asian. Yksi mamma haukkui mut syksyllä kun en tiennyt jotain vesalan biisiä. Yritin ehdottaa rusketusraitoja :)
T. Ex-gootti, nyk.normihevari
Sillä leuhkiminen miten ei ole koskaan ollut sairaana pois töistä, vaan duuniin on menty vaikka pää kainalossa viimeisen 30v. En tiedä mitä taputuksia päähän nämä ihmiset oikein odottaa, mutta kukaan ei sua tule kiittämään työnteosta oman (tai muidenkin) terveyden uhalla.
Tässä varmaan on haettu sellaisia asioita, joissa ei ole mitään leveilemistä, kuten vaikka se, kuinka paljon voi juoda alkoholia sammumatta pöydän alle.
Jos joku sanoo, ettei juo kahvia, sen voi vain todeta, kun joku kahvia tarjoaa. Tai sitten voi julistaa suureen ääneen, ettei koskaan joisi tuota junttien juomaa, josta muut ihmispolot ovat onnettoman riippuvaisia eivätkä ne raukat voisi nousta sängystä ilman kofeiiniannostaan, ja kuinka kahvi on h*roiinia pahempi myrkky jne. jne.
Eka oli toteamista, toinen on itsensä jalustalle asettamista.
Tulee mieleen oma lesoiluni nuorempana.
Eräs oman kylän poika oli saanut jonkin verran valtakunnallistakin näkyvyyttä, mutta oli käytännössä ns. turhajulkkis. Tämän takia hänellä oli melko kovat luulot itsestään ja naisten ihailusta häntä kohtaan. Annoin hänelle kerran paritkin pakit yhden baari-illan aikana.
Tällä pakkien annolla minä sitten leuhotin useampaan otteeseen. Olisipa joku sanonut 18-vuotiaalle itselleni, että "et sitten antanut pillua sen aikakauden Bile-Danille, niin kuin ei käytännössä juuri kukaan muukaan. Siis vau, mikä saavutus".
No, myöhemmin minulle kasvoi itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Sillä leuhkiminen miten ei ole koskaan ollut sairaana pois töistä, vaan duuniin on menty vaikka pää kainalossa viimeisen 30v. En tiedä mitä taputuksia päähän nämä ihmiset oikein odottaa, mutta kukaan ei sua tule kiittämään työnteosta oman (tai muidenkin) terveyden uhalla.
Minulla myös entisessä työssä kuuli paljon tuota "vaikka pää kainalossa!" -lesoilua
Olin kassamyyjä, ja nämä korvaamattomat töihin kipeänäkin tulevat niin ikään olivat kassamyyjiä.
Yksi sankari btw tartutti influenssansa koko kassahenkilökuntaan, eikä ollutkaan niin uroteko tulla kipeänä töihin, kun sen johdosta kaikki kassat jäivät sairaslomalle. Tämä tyyppi itse joutui pariksi päiväksi sairaalaan mm. vaarallisen korkean kuumeen takia.
Toinen tapaus taas oli ollut kätensä takia leikkauksessa, ja tuli töihin kesken sairasloman. Käsi paketissa sitten huokaili ja muisti vähän väliä kertoa, että oikeastaan lääkäri käski hänen lepuuttaa kättään ajan x verran, mutta "en mä vaan voi kotiin jäädä kun täällä ei sit pärjätä" (pärjättiin).
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen oma lesoiluni nuorempana.
Eräs oman kylän poika oli saanut jonkin verran valtakunnallistakin näkyvyyttä, mutta oli käytännössä ns. turhajulkkis. Tämän takia hänellä oli melko kovat luulot itsestään ja naisten ihailusta häntä kohtaan. Annoin hänelle kerran paritkin pakit yhden baari-illan aikana.
Tällä pakkien annolla minä sitten leuhotin useampaan otteeseen. Olisipa joku sanonut 18-vuotiaalle itselleni, että "et sitten antanut pillua sen aikakauden Bile-Danille, niin kuin ei käytännössä juuri kukaan muukaan. Siis vau, mikä saavutus".
No, myöhemmin minulle kasvoi itsetunto.
No, voin kertoa lohdutukseksi, että tunnen tapauksen joka päivittää aina naamakirjaan jos joku mies on yrittänyt iskeä häntä. Tyyliin
"On se vaan kun ei voi enää edes lähikaupassa käydä ilman että komea myyjä alkaa iskeä 😅".
Ja joo, nuo jutut ei ole itseironiaa tai vitsiä.
Lasten huomattavan suurella lukumäärällä ja suurperheen auvoisuudella lesoilu.
Lesotaan, kuinka on kasvattanut 15 lasta eikä suostuta myöntämään, että enimmän osan aikaa lapset ovat "kasvattaneet" toisiaan ja kärsineet tilanteesta suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Kerran paikallisliikkenteen bussissa tapahtunutta:
Yliopiston kohdalla viereeni istahti jonkin sortin biologian alan tutkija. Vanhempi nainen. Tosi puhelias. Itse olin työpäivän jäljiltä väsähtänyt, mutta ystävällisyyttäni kuuntelin ja vastailin hänen uteluihin. Selitti ummet ja lammet korostaen joka väliin akateemisuuttaan... ja että hänen poikansakin ovat akateemisia yliopistotutkintoineen, ja että asuvat ylellisesti. Sitten keskustelu eteni minuun. Kun kävi ilmi, että olen tavallinen merkonomi, alkoi vähättely ja oman paremmuuden korostaminen ja lopulta hiljaisuus. ”Onneksi meidän perheessä ollaan korostettu opiskelun tärkeyttä!” Ookoo.. :D
Olisit kysynyt, että onko töitä riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lesoilin teinigoottina, etten kuuntele aivokuolleiden lampaiden massamusiikkia!
Hävettää....
Tää on yleistä teininä. Mun mielestä oli coolia lesota sillä, että en kuuntele radiota. Oikeasti kyllä kuuntelin joskus. Joku julkkis jossakin haastattelussa oli sanonut, ettei kuuntele radiota, niin jostakin syystä piti matkia.
Mikäs tässä nyt on? En mäkään ole kohta 20 vuoteen kuunnellut radiota. En tiedä mitä kukakin poppari esittää, kun ei kiinnosta.
En mä sillä leuhki, jos tulee puheeksi, niin kerron asian. Yksi mamma haukkui mut syksyllä kun en tiennyt jotain vesalan biisiä. Yritin ehdottaa rusketusraitoja :)
T. Ex-gootti, nyk.normihevari
No minäpä se oon kuunnellut radiota viimeksi silloin kun oli putkiradiot, enkä tiedä yhtään kuka on Madonna tai Michael Jackson
T. Death metallisti - 47, Rauma.
En ymmärrä miksi luottokorteissa olisi jotain hienoa. Itse käytän visaa vain sillon kun rahat on tililtä loppu. Esim. Televisio sarjoissa on aina hienoa maksaa isin luottokortilla. Mitä hienoa on velaksi ostamisessa ja kuvitellaan että ihminen on rikas jos hänellä on joku visa gold tai amex. Minä pidän rikkaampana sitä joka pystyy ne ostoksensa maksamaan sillä samalla hetkellä käteisellä tai debitillä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi luottokorteissa olisi jotain hienoa. Itse käytän visaa vain sillon kun rahat on tililtä loppu. Esim. Televisio sarjoissa on aina hienoa maksaa isin luottokortilla. Mitä hienoa on velaksi ostamisessa ja kuvitellaan että ihminen on rikas jos hänellä on joku visa gold tai amex. Minä pidän rikkaampana sitä joka pystyy ne ostoksensa maksamaan sillä samalla hetkellä käteisellä tai debitillä.
Nimenomaan kun yleensä luottokortti on se, joka kaivetaan esiin silloin kun tililtä rahat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa tyyppi, jolla ei ole lainkaan velkaa, mutta 10 dollaria taskussaan, on varakkaampi kuin 15% amerikkalaisista.
Tää luottomaksamisen coolious tullee jenkkilästä, jossa credit score on todella iso juttu ja määrittelee ihmisen sosioekonomisen statuksen. Koko USAn talous pyörii velalla. Korttien väristä voi päätellä luottorajan suuruuden, joka korreloi suoraan tulovirtaan. Siksi se on hienoa. Suomen perusvisalla nyt ei kamalasti ole syytä lesoilla. Jos on musta metalli amex (centurion), sitten tietää että tyypillä on massia.
Olen lahtelainen, ja oma Facebook-seinäni muuttui mielenkiintoiseksi Cheekin viimeisten konserttien aikoihin. Joka toinen oli "tavannut tyypin useamman kerran", "moikannut rundilla silloin nuorena" tai "bilettänyt samoissa paikoissa". 90% Cheek oli tuttavallisemmin Jare, oman kaupungin naapurin poika.
Ja ei, en tunne Cheekiä ollenkaan, enkä muista että olisin nähnytkään täällä päin edes ohimennen. Mutta nauratti niin kovasti paljon silti.
Yksi työkaveri harrastaa name droppingia, mutta ei millään julkkiksilla tms vaan jollain ihan perus pallinaamakavereillaan, jotka sattuu olemaan miehiä. Monta kertaa olen miettinyt, että ajatteleeko hän, että mies naisen kaverina on jotain niin eksoottista, että siitä pitää mainita koko ajan? Ja toisaalta ärsyttää, kun hän olettaa, että kaikki tietävät nämä hänen kaverinsa pelkkien tyhmien lempinimien mukaan. Ihan vieraillekin ihmisille heittää, miten vähän eilen jutskattiin Leksan kaa ja siihenhän seiiten tuli Miksukin sanan säilää heittämään. Myötähäpeä kasvaa, kun toisella ei ole hajuakaan ketä nämä Leksamiksut on ja mistä heidät pitäisi tuntea? Sitten kun ketään ei oikein kiinnosta Leksamiksut, niin mökötetään loppupäivä.
60 v eläkkeellä oleva sukulaisnainen kehuskelee aina sillä kuinka aikaisin herää. Muistaa aina teatraalisesti myös mainita ettei voi juoda enempää kuin yhden kupin kahvia päivässä kun on muuten liian pirteä illalla. Kehuskelee myös kuukausittaisilla ulkomaanmatkoillaan. Ei siis itse ole tehnyt oikeita töitä matkojensa eteen vaan perintörahoilla matkustellut jo pari vuosikymmentä.
Sama ihminen myös aina kehuskelee kuinka on laittanut kaikki neljä lastansa jo vauvana päivähoitoon. Lapsenlapsiaan jaksaa katsella aivan yhtä vähän.
Mä olin ostanut uudet ikkunaverhot. Anoppi tuli kylään, huomasi että uutta marimekkoa on ikkunassa. Hän siinä nopsaan pistämään paremmaksi. Ilmoitti ylväästi, että hänelläkin on uudet verhot, ja hän on KUTONUT NE IHAN ITSE! Anoppi on muutenkin varsinainen teeseitse -ihminen, hyvä ettei vessapaperikin ole itse tehtyä... Kun itse tehty on kuulemma aina parempi kuin ostettu.
Yksi kaveri kehuskelee rakkaudellaan kirjoihin. Ei kuulemma ehdi eikä halua tehdä muuta kuin lukea. Lapsenkaan kanssa ei ehdi viettämään aikaa. Leuhkii aina, että taas lapsi sanoi, että äiti, sinä vaan aina luet kirjoja etkä leiki minun kanssa tai taas mies yritti saada mua ulos, mutta oli pakko saada se ja se kirja luettua loppuun.
Ihan kuin olisi jotenkin ylevämpää jättää lapsi ja perhe huomioimatta kirjan takia kuin esimerkiksi älypuhelimen takia.
"Tyttäreni valmistuu kolmen vuoden päästä tarjoilijaksi!" Ööjoo...
Auto. Se vain oli firman leasing-auto...