Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Italia, suositelkaapa lomakohteita siellä?

Vierailija
26.06.2023 |

Alueita, paikkoja jne ja tarjoaako mikään matkatoimisto reissupakettia jossa voisi ns pääkohteesta jossa hotelli tehdä päiväreissun Roomaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niin paljon, ongelma on se, että kauneimmat alueet ovat täynnä turisteja. Rooman leveysasteillä kaunein paikka on Amalfi ja Sorrento, ja se niemimaa. En tiedä matkatoimistoista.

Vierailija
2/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo omatoimikohteena. Lennot suoraan Roomaan ja hotelli Bookingista. Sama pätee muualle Italiaan. Toki paketteja on mm. Aurinkomatkoilla. Italia on täynnä nähtävää mm. Venetsia, Gardajärvi, Milano, Firenze, Riminin rannikko, Sisilia... En suosittele kuumuuden vuoksi kesää vaan kevättä tai myöhäissyksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Amalfin rannikon kauniista kaupungeista. Amalfi, Positano, Atrani...

Rooma on päiväreissulle liian iso, vaatii 2-3 päivää. On sen verran suosittu turistikohde....

Ischian ja Caprin saaret on kauniita, mutta saattavat olla kalliita.

Vierailija
4/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo omatoimikohteena. Lennot suoraan Roomaan ja hotelli Bookingista. Sama pätee muualle Italiaan. Toki paketteja on mm. Aurinkomatkoilla. Italia on täynnä nähtävää mm. Venetsia, Gardajärvi, Milano, Firenze, Riminin rannikko, Sisilia... En suosittele kuumuuden vuoksi kesää vaan kevättä tai myöhäissyksyä.

Tuosta listasta olen kaikki nähnyt, mutta minä suosittelen vain firenzen aluetta ja Sisiliaa.

Ykkönen

Vierailija
5/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garda

Vierailija
6/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella Livgno.

Vierailija
7/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, epäilenpä, että päätöksen tekemisestä tulee kutakuinkin mahdotonta..

Ap

Vierailija
8/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, epäilenpä, että päätöksen tekemisestä tulee kutakuinkin mahdotonta..

Ap

Siksi minä suosittelen, että lähde Roomaan. Aloita sieltä.

Vierailija
9/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napolinlahti on yksi maailman kauneimpia paikkoja mutta Napoli itse tietysti aika rouhea vasta-alkajalle. Varsinkin nykyään kun m a a h a n m uuttakin on todell paljon kaduilla.

Vierailija
10/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että tänä kesänä turismi räjähtää käsiin kaikkialla Koronan jälkeen.

Ja ettå niitä Afrikasta tulleita on Italissa moninkertainen määrä Suomeen verrattuna. Useimmat asuvat kadulla.